Infidel 218 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Dobry wóz . Bardzo wygodne fotele ma. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) No ja mam takie fotele + trochę jeszcze dopieszczone w kształcie, obszyciu i jest bajka w połączeniu z tym hydroaktywnym zawieszeniem. Bajka wygoda porównywalna z najwyższą klasą jak S klasa itp. Tylko nie wiem jak ten silnik. Trochę nie chciałem diesla bo żona w sumie mało jeździ ale wydaje mi się to dobra oferta (salon PL i ta gwara). Edytowane 21 Lutego 2014 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 719 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Jak turbo nie było robione, to może się posypać w każdej chwili. Ale w sumie jak jest gwara, to najwyżej w rok zrobisz sobie rezerwę na ewentualną naprawę po jej upływie. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) No ja mam w swoim 180 tys w 3 lata i nic się nie dzieje z turbo, tu rzekomo jest 112 tys i niby ten mniej awaryjny HDI, a takie turbo to dużo kosztuje, np regeneracja ? Żona w rok to w porywach z 5 tyś będzie robiła to jak przebieg oryginalny to za 3 lata będzie miał ze 125 tys Sprawdzają mi też Vin jego w pewnym ASO Citroena. Sprawa dość pilna bo w poniedziałek mam oględziny. Może jakiś pro tip o co się zapytać, na co zwrócić uwagę aby przechytrzyć mirków. Edytowane 21 Lutego 2014 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Pajda 2 282 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 750-900zlotych bez montazu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) No to jeszcze do przeżycia jeżeli akurat w tym aspekcie nie będzie się miało szczęścia. A jak te wtryskiwacze słynne też są w tym motorze słabym ogniwem ? No i pewno na krótkie odcinki taki se motor ? takie po 6 km np do pracy ? Po pracy oczywiście dłuższe. No jestem rozdarty rozum mówię w sumie nie na używanego HDI i do krótkich dystansów ale emocje zdecydowanie tak no i to że mam podobne auto tyle, że sam je praktycznie z hamowni odbierałem z kilkudziesięciu ? km przebiegiem, a tu jednak już ktoś tym jeździł + smrodził swoją dupą fotel <pranie tapicery included > Edytowane 21 Lutego 2014 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 może jednak te 20 Kijanek to realny biznes balon. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 20 to dużo, licząc wg przelicznika żółtej Kaniego (ok 3 tys za szt.) to ponad 60 tys ! Cytuj Odnośnik do komentarza
keyzee 86 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 3000 spuścili już z ceny.Nie wiem czy to dużo czy standart w przypadku samochodów za taką kwotę Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 3000 spuścili już z ceny.Nie wiem czy to dużo czy standart w przypadku samochodów za taką kwotę oo a gdzie to wyhakowałeś ? Cenne info Cytuj Odnośnik do komentarza
keyzee 86 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Wpisz vin w wyszukiwarkę ;)tam jeszcze takie coś jest http://otomoto.pl/citroen-c5-C31732642.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) Ale to inne auto. To też miałem brać ale mi sprzedali sprzed nosa edit: A nie to to samo auto. To był klient indywidualny gadałem z nim ale właśnie ktoś kupił. Pewno go przycisnął cenowo sprzedał za 34 tys mirkom , a ci teraz za 36900 go sprzedają ! Druga opcja, że to jakaś mina i sprzedają po 3 tyg dalej... Edytowane 21 Lutego 2014 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
keyzee 86 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No i międzyczasie był za 39900 :)Skoro handlarze to chcą tylko zarobić.Przynajmniej mniej więcej wiesz ile zapłacili za niego.Przyda się w negocjacjach jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No jak był za 35,5 to ile mogli zbić do 34 ? Pewno nie wiele spuszczą. A tego że stał 39,9 tys to dalej nie wiem gdzie widziałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 sprawdz czy nie siedzi tam uklad wtryskowy delphi, bo to katastrofa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 A jak to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 poczytaj gdzies na necie o dokladnych danych tego modelu, na pewno cos gdzies jest Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No właśnie różne dawali do tego motoru i Delphi i Boscha np. A jakoś organoleptycznie tego nie sprawdzę? Na co jeszcze zwrócić uwagę jak odpalę silnik? Nie podałem godziny, żeby wcześniej silnika ne grzali Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Odpusc diesla na takie dystanse, za bardzo sie nakrecasz. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Nie no chcę żonie dać taką wygode jak ja mam. Dobry mąż ze mnie. Ona do pracy ma 6 km w jedną stronę ale też 3 razy w tyg. Jeździ 40 km w dwie strony, czyli tygodniowo z 250 km. No ale fakt sam nie wiem z tym dieslem. Ale co może się przez to je.bać czy poprostu będzie więcej palił na tych krótkich odcinkach? Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) nie wiem jak to sprawdzic moze jakos rocznikowo je montowali. Na pewno trzeba zwrocic uwage czy nie kopci za bardzo, to moze byc oznaka ze wtryski sie sypia. Czy turbina za glosno nie syczy. dokladnie, tez bym sie na diesla nie nakrecal jeszcze przy takich nie wielkich dystansach. Edytowane 21 Lutego 2014 przez D.B. Cooper Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) Ewentualne koszta serwisu beda niewspolmierne do mniejszego spalania. Co jest mniej wygodnego w benzynie? Kopcic moze tez przez turbo. Edytowane 21 Lutego 2014 przez Infidel Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 (edytowane) Nie no ja ogólnie nie mam nic do benzyny. Tyle że dość mocno nastawiam się jednak a tą c5 w kombi dla żony, a z benzynami z salonu PL nie ma praktycznie aut + benzyny w c5 są dość słabe i w mieście biorą 11+ Tak to benzyna mogła by być, nawet bym wolał taki motor. No co do tego serwisu to mnie ta gwarancja ugłaskała. Bez niej bym na 100 nie brał używanego hdi. Edytowane 21 Lutego 2014 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Infidel 218 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Z typowych usterek praktycznie dla kazdego diesla - EGR, turbo, dwumas, uklad wtryskowy i przeplywki. Z drugiej strony nie ma tez co wieszac psow na tym silniku. 2.0HDI to raczej udane silniki. Jesli przebieg jest prawdziwy i z gwarancja nie byloby ewentualnie problemu (rooznie z tym bywa), to wcale nie dziwie sie,ze myslisz o tym aucie. Ja jednak zostalbym przy benzynie,ale to moja dosc subiektywna opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 326 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 No i pewno rorząd niedługo do wymiany jak ma 112 tys? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.