Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem w Volvo silnik od Renault i był zaj.ebisty. Szkoda tylko, że pasek rozrządu (pipi).nął - ten typ tak ma. Ale to był francuski TDI (1.9 TDI 95 km) a nie common rail, dci. Autko ma sześć biegów, po wymianie rozrzadu, turbiny - zarezerwowane do wtorku jak przyjade wlasnie do domu, to jade od razu - bo to nie daleko. Obejrze sobie i tyle. Potrzebuje auto na trase, ta laguna wydaje się jak znalazł, bo na 6 w niemczech eko sobie pojade 150 ;)

 

Laguny II to już nie mają opinii królowej lawet, więc dlatego się nad nią zastanawiam. 

 

Co do Japońca to tak samo jak ludzie mówią o awaryjności alf, francuzów itp - ja mowie o awaryjnosci japońców :P ECU w galancie wymieniałem 5 razy, w civicu ciągle mi padał alternator... Nie chce już więcej ich.

 

W marcu już sobie tu w germanii kupie alfe 156 ostatni wypust najlepiej (taki mam plan przynajmniej) i sprowadze ją do kraju, a może zarejestruje i dam już im te ełrasy za podatek drogowy (póki co, cebula), więc auto nie ma być na lata, a raczej na chwilę...

Odnośnik do komentarza

mama ma lagune 2 1.9dci z 2007. kupila ja z przebiegiem 70 kilku tysiecy km. przez 45k km nie dzialo sie tam nic, samochod jezdzil jak marzenie. jednak przy okolo 118k km strzelil pasek klinowy i przestalo byc tak kolorowo. Do tego progi troche pordzewialy i tez trzeba bylo je bylo robic, bledy w komputerze to chyba standard. Plusem jest swietny wyglad budy w kombi po fl, mega wygodna pozycja za kierownica, spory bagaznik, duzo miejsca w srodku i nawet fajny dzwiek silnika jak na diesla.

Odnośnik do komentarza

Znajomy kupił 159 2.0JTD 3 dni temu i już wymienił czujnik położenia wału i sterownik klimatyzacji, a w kolejce czeka jeszcze zawór podcienienia i regulator napięcia alternatora. Nie powiem, jest smutny, bo podczas zakupu wszystko było niby sprawne i auto było sprawdzane. Przejechał 800km i takie cyrki.

 

No to słabo było sprawdzone. 

Odnośnik do komentarza

Znajomy kupił 159 2.0JTD 3 dni temu i już wymienił czujnik położenia wału i sterownik klimatyzacji, a w kolejce czeka jeszcze zawór podcienienia i regulator napięcia alternatora. Nie powiem, jest smutny, bo podczas zakupu wszystko było niby sprawne i auto było sprawdzane. Przejechał 800km i takie cyrki.

 

No ja mam od ponad pół roku 1.9 jtd i wymieniłem tylko pare wahaczy i linki od ręcznego więc twój znajomy kupił jakąs mine na kółkach i była chu.ja sprawdzana moim zdaniem. Ile dał za nią 3 tysiące?

Równie dobrze to samo moge powiedziec że mój kumpel ostatnio kupił civica i był bardzo smutny kiedy rdza zjadła mu pół podwozia, musiał wymienić zawieszenie itd. No a hondy ponoc takie niezawodne. Mógł kupić alfe jak ja frajer :/

Odnośnik do komentarza

W C5 też podobno jest awaryjna, ja nie miałem żadnego problemu akurat, żadnych głupich błędów ani nic, kolega z kolei taką samą C5 miał, nawet ten sam kolor... Co chwila jakieś problemy, błędy, podświetlenia gasły ogólnie choinka na desce rozdzielczej. 

 

edit:

 

W 159 jest JTDm, to inne niż te twoje jtd, bo ty chyba nie masz 159?

Edytowane przez Nie_lubie_was_rozrabiaki
Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...