Infidel 218 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 -nie przerywac procesu dopalania dpfa W niektorych autach proces wypalania to 70km/h, 3.bieg i jednostajna jazda przez 15km. W nocy wyjezdzac by DPFa wypalac Ludzie kupujacy diesla do miasta to debile i takich mi nie szkoda, jak placza,ze cos im pada. A to ze one sie sypia niezaleznie od trybu jazdy, to juz inna sprawa Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Dlatego diesel u mnie to ostateczność bo samochód ma jeździć po mieście a jedynie jakie długie trasy to okres wakacyjny i zimowy wypad na deskę. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 ale to też jest takie pierdzielenie troche, diesel wcale nie jest gorszym wyborem do miasta niz benzyna, szczegolnie jakies nowoczesne 2.0 tdi. Szczególnie biorąc pod uwagę spalanie, ktore jest wyzsze w przypadku benzyny. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) ale to też jest takie pierdzielenie troche, diesel wcale nie jest gorszym wyborem do miasta niz benzyna, szczegolnie jakies nowoczesne 2.0 tdi. Szczególnie biorąc pod uwagę spalanie, ktore jest wyzsze w przypadku benzyny.No ale jak sam pisałeś zgodnie z poradnikiem jak jeździć dla dpfa, to trzeba unikać krótkich odcinków, a jak się jeździ w mieście to głownie takie trasy.., Co do tego spalania to też nie przesadzajmy. Sam teraz jeżdzę nowoczesnym niemieckim 150 konnym TDI BlueMotion z 2015 r. no i spalanie średnie na komputerze to 5,7 litra (głownie trasy 80/20) ale jak np jadę krótki odcinek od sobie do rodziców (jakieś 3 km) to pali mi wtedy 8,0-8,1 l (gdzie ix35 w benzynie pali mi na tym odcinku 9,3 l), tak że bez szału. Edytowane 15 września 2015 przez balon Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Ale Ix35 jest pewnie na oko jakieś 250-300 kg cięższy od Golfa. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 no pisałem, że jazda na krótkich odcinkach nie sprzyja żywotności DPFa. Ale nie pisałem, że jak ktoś jeździ głównie po mieście to nie powinien kupować diesla z dpfem. Nie ma co demonizować tych dpfów jak i samych diesli. Jakbym miał do wyboru np nowy passat benzyna vs diesel to wybralbym diesla, ale w salonie doplacac do diesla to juz imo bez sensu. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 No ale jak ktoś jeździ głównie po mieście, to nie powinien właśnie kupować diesla z dpfem. Jak chce oszczędzać na paliwie, to na miasto idealna będzie hybryda, z kolei diesel opłaci się w trasie. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) Ale Ix35 jest pewnie na oko jakieś 250-300 kg cięższy od Golfa.Otóż moj krupku jest całkiem na odwrót. Wg danych producenta Golf 7 Variant 2.0 TDi jest cięższy o 150 kg od ix35 z benzyną 1.6.Edyta: Mustang ale na hubrydę wydasz tyle więcej, że na przebiegach miejskich (no chyba że na taxę ale to lepiej benzynę zagazować) nigdy się nie zwróci w stosunku do benzyny. Edytowane 15 września 2015 przez balon Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 To dziwna sprawa, żeby suv/crossover był tak lekki. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 No ale jak ktoś jeździ głównie po mieście, to nie powinien właśnie kupować diesla z dpfem. Jak chce oszczędzać na paliwie, to na miasto idealna będzie hybryda, z kolei diesel opłaci się w trasie. no nie zgodzę się, to jest takie generalizowanie, a podchodząc rozsądnie do tematu to różnice mogą być kosztach napraw po zrobieniu 150kkm przebiegu, mało kto tyle jeździ samochodem od nowości. Za to oszczędności w spalaniu czuć od razu. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) To dziwna sprawa, żeby suv/crossover był tak lekki. Bardziej szedł bym w tym kierunku, że ten golf 7 jest ciężki + silnik robi swoje. Dodatkowo ten Variant to krowa jest. W bagażniku jak złoży się podłogę nomen omen idealnie płaska (jak podłoga w domu), to mogą kimnąć się dwa samce o w zroście ok 187-190 i ani nie haczą głową o przednie fotele, ani nie wiercą stopami klapy bagażnika. Tak w ogóle to mega jestem zadowolony z tego auta i cieszę się, że nie wziąłem zamiast tego średnio wyposażonego Passata z silnikiem 110 km. Zarówno osiągi (poniżej 8 do setki) jak i wyposażenie wali paska po jajcach. No idealna fura na dojazdy do pracy, a te emocje jak patrzę na znaczek VW Edytowane 15 września 2015 przez balon Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Nie zdziwilbym sie gdyby Golf byl ciezszy. To dosyc ciezkie auta. Blizniacza do ix35 Kia Sportage na fullu z 1.6 wazy 1400kg, golf pewnie z 1550. Diesel jest drozszy w zakupie (zwykle 8-10k), wymaga lagodniejszego obchodzenia sie i co najwazniejsze dla mnie; w powietrzu zawsze wisi ryzyko,ze cos zacznie sie 'dziac'. I do tego ciezej pozniej sprzedac diesla niz benzyne. Ja np. od auta oczekuje by bylo przede wszystkim bezawaryjne. Za kazdym razem gdy jade dieslem, co niestety czasem mi sie zdarza, zawsze boje sie,ze sie zaraz rozleci jak mu bardziej wcisne . I na pytanie diesel vs benzyna odpowiadam: jesli przebiegi roczne 30-40k w gore to moze byc diesel. W kazdym innym przypadku benzyna lub lpg. Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 bmw e46 vs audi a4 b6. na wiosne 2016 bede kupowal auto do 20tyś i powoli zastanawiam się jaka kozak ku,rwa gablote powinienem wybrac Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 gurwa typie dopiero miales kupowac fure do 10tyś teraz juz 20tyś na wiosne to bedziesz miał z pół bańki Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 no zazdrosc, bo ja mam fure za 10tyś Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 to czego siejesz ferment biedaku?? Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 do wiosny to jeszcze ci się kilka razy zmieni, wiem po sobie. Nie bierz beemki bo cie z zakrętu wyje.bie jak nafurany będziesz jeździć. Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 E46 bez ESP to rzeczywiście potencjalny kandydat na owinięcie się wokół drzewa. Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 Cooper Ci źle podpowiada Tommo. Po fecie poprawia się percepcja. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 29 września 2015 Opublikowano 29 września 2015 20k budżetu? 5 x Audi 80 + LPG, od poniedziałku do piątku inna fura każdego dnia. W weekendy i tak nie potrzebujesz, bo naj.ebany i nawciągany jesteś. Cytuj
Gość osiol Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 W123. Producent nie podaje procedury naprawy mostu napędowego, ponieważ nie przewiduje jego awarii. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 (edytowane) myślę, że jakbym mieszkał na wsi jak tommo i miał 20 kafli budżetu to właśnie bym się bawił w jakieś youngtimery, mercedesy, bmw, alfy romeo, niestety mieszkając w bloku nie mogę sobie na to pozwolić z drugiej strony takie audi i bmw jak podaje najdas są jednak w pisane w krajobraz polskiej wsi, nie można mu mieć tego za złe Edytowane 30 września 2015 przez Szejdj Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 30 września 2015 Opublikowano 30 września 2015 (edytowane) Jesli chodzi o B6 vs E46,to wybierz te, ktore bardziej CI sie podobaja. Ja osobiscie wybralbym E46 ze wzgledu na bezapelacyjnie lepsze silniki i prowadzenie, wyglad imo tez lepszy. Za takie pieniadze kupisz juz w porzadku 'bunie' z 2.5/2.8 z LPG. Beemka wcale nie jest tak latwo sie obrocic jak wszyscy mysla. Edytowane 30 września 2015 przez Infidel Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.