Wojtas1986 1 621 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Ale przecież to wyglada jak resorak Cytuj
QBH 246 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Myślałem jeszcze nad taką Alfą: http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-gt-alfa-romeo-gt-full-opcja-CID5-IDcJ8rh.html#246dcc8ae4 Ale tak patrze na ten środek i np. u Pajdy po ponad 200 tys. wygląda jak w chacie u Karingtonów, a tu po tych 100 już jakoś tak nie bardzo. No i (pipi) boje się Alfy:). Chciałem jeszcze jechać obejrzeć tego: http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-c-klasa-kompresor-panorama-dach-stan-idealny-ID6ydteH.html Ale gość mówił, że jak przywiózł to już ryda była i robił. Mega problem w tych C-Klassach z tą rdzą. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 O jezus 2.0 JTS - co 40-60tysiecy trzeba czyscic srodek silnika z nagaru i ogolnie to konstrukcja rodem z opla Cytuj
QBH 246 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Wrzuce wam jeszcze jedno auto - to jest dopiero zagadka: http://otomoto.pl/oferta/mazda-rx-8-mazda-rx-8-1-3-192-km-z-2003r-ID6ydZ7n.html Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Po foteliku widać że używana jako auto rodzinne, ja bym brał! Cytuj
QBH 246 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Ta. Gadałem z kumplem, który "troche" użytkował - aktualnie stoi u niego na podwórku bez silnika. Ocenił, że do ceny trzeba na dzień dobry doliczyć jakieś 12 tys. na remont pieca. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 w jakim sensie zagadka? Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 Ta. Gadałem z kumplem, który "troche" użytkował - aktualnie stoi u niego na podwórku bez silnika. Ocenił, że do ceny trzeba na dzień dobry doliczyć jakieś 12 tys. na remont pieca. No żartowałem No i z tego co słyszałem mega mało części do tych Mazd, a silniki mało kto dobrze zreperuje. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 21 listopada 2015 Opublikowano 21 listopada 2015 ta mazda to sraka, nawet po remoncie dupy nie urywa,pali co heteroseksualne silniki i brzmi jak wibrator. Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Ale wyglada jeszcze lepiej od twojego GT Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 GT tez mi sie srednio podoba Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Ale za to GTV pewnie ci sie bardzo podobało. Jestes zboczony Pajdex Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Teraz mam depresje i jestem marudny, a jedynym lekarstwem wydaje sie byc Porsche 911 model 996, na ktore zachorowalem. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Czemu 996? IMO najfajniejsze są dwie pierwsze generacje albo nowe. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 No dla mnie 966 to zdecydowanie najbardziej z(pipi)ane Porsche 911 w historii. Serio, tak jak wszystkie 911 są cudne tak ten jeden model to jakiś wypadek przy pracy. Co nie zmienia faktu, że chciałbym bardzo -_-. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 To ten bez okrągłych lamp z przodu ? Faktycznie jeden z gorszych 911 ale i tak bym nie pogardził. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 911 996, to najtansza w utrzymaniu (i zakupie w sumie tez) 911tka. Poprzednie modele,nie miały takich wytrzymalych pieców i byly chlodzone powietrzem. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 ja choruje na pierwsze trzy generacje 911 za taka 930 turbo http://allegro.pl/porsche-911-turbo-930-super-klasyk-i5793395036.htmloddalbym nerke :F Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 Ja nie licząc nöwki z salonu bez ospermionego i wypierdzianego fotelu chciałbym najbardziej taką 911 jaką miał Will Smith w pierwszych Bad Boys. Kocham mocno tą furę, nawet bez uchwytów na kubki! 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 22 listopada 2015 Opublikowano 22 listopada 2015 sobie przypomniałem xD Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 Siemanko, autko do 25-27 tysięcy potrzebuje:) Ma być to hatchback. Nie musi być super zrywny ale jak będzie lekko mocniejszy to nic nie stoi na przeszkodzie. Ma to być miejskie bardziej auto abym się wszędzie zmieścił, oczywiście niech pali jak najmniej. Trasy to głównie miasto, czasem przejadę więcej niż 100 km. Nie starszy niż 2010 rok.Cos proponujecie ciekawego i sprawdzonego? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 Focus MK2 po lificie KIA Cee'd I Astra IV - tutaj byłoby trzeba poszukac okazji Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 Zgadzam się co do Focusa 2 z benzyną. Albo Fiesta aktualny model, też benzyna tylko minimum te 82 konie, raczej nie polecałbym 60 nawet do miasta. Ogólnie wybór jest duży i w dużym stopniu możesz kierować się też własnym gustem, bo te małe auta z benzynami zasadniczo były udane, więc Clio, Corsa, 207, Punto i inne też będą dobrym wyborem. Ale na pewno sugeruję benzynę w tej sytuacji. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 Benzyne nie Diesla? Czemuż? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 25 listopada 2015 Opublikowano 25 listopada 2015 Bo zapłacisz więcej, a jeśli nie jeździsz dużo różnica może się nie zwrócić. Lub odwrotnie, zapłacisz tyle samo, a będziesz miał samochód z dużym przebiegiem. Popatrz sobie na Fiesty za 25-30k na otomoto i zobacz jakie przebiegi maja benzyny, a jakie diesle. Po drugie w autach z 2010 będziesz miał już zwykle filtr cząstek stałych w dieslu, a one nie lubią jazdy w warunkach miejskich. Po trzecie jak kupisz prostą benzynę z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy, wówczas naprawdę nie ma powodu żeby coś się popsuło poważnego. Jak kupisz diesla, ryzyko jest znacznie większe. Najlepiej wypatrz konkretne egzemplarze tego samego modelu z dieslem i benzyną, sprawdź wiarygodne dane zużycia paliwa, np. średnią z Autocentrum i policz zysk na paliwie biorąc pod uwagę różnicę w cenie i szacowany przebieg. Następnie zastanów się jeszcze nad wadami i zaletami samych silników, np. diesel ma lepszą elastyczność niż klasyczna benzyna i lepszy zasięg, ale koszty napraw mogą być wysokie - tutaj też poszukaj opinii o konkretnym silniku, żeby oszacować ryzyko awarii i potencjalny koszt np. naprawy czy regeneracji turbosprężarki. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.