Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz b5 to wiocha,ale 20 lat temu nasz srebrny b2 to był lans na miescie typie . wy pewnie jezdziliscie moskwiczem wtedy 

 

Dużym Fiatem, w kremowym lakierze, ku.rwo.

Opublikowano

Ja co prawda mniejszy budżet, bo jakieś 14 tys., ale rozglądałem sie za Mazdami 3 i 6 (głównie 6). WSZYSTKO zardzewiałe, a jak nie to porobione. Odpuściłem temat, bo kupno zardzewiałego auta to już problem nie do naprawiania, ciągle będzie coś wyłazić. Jedynki za 20 tys. bym nie kupił, w tej kasie pewna mina.

 

I teraz właśnie szukam E46:).

Opublikowano (edytowane)

No te b6 nawet są spoko z wyglądu ale już b7 piach. Teraz te b8 znowu są ładne. No ale wiadomo że to wózek za 100+ tys zł dla polskiej biedoty tak więc lul kek i huh, polane sosem z lol!

 

Te parzyste wypustu paska jakieś bardziej udane.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Żartujes z tym Oplem i Avensis ?

Toyota obecnie to straszny syf. Strasznie się zje bała. W tamtym roku chciałem kupić Avensis. No ku rwa jak to jest wykończone. W środku sto rôżnych materiałów, guma. Fotele płytkie i nie wygodne jak w kominikacji miejskiej. Nie mówię już o prowadzeniu. Przepasć względem niemieckich aut. Widać że ich rynkiem nr to masówka dla biedy USA.

 

Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska.

No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta.

Opublikowano

aaaaa nie no można narzekać, śmiać się z VW ale naprawdę obecne modele kozacko się prowadzą i wykończone są z dobrych materiałów jak na ich poziom cenowy.

 

W tamtym roku przerobiłem x modeli za ok 100 tys zl i naprawdę była to czołówka w tym budżecie.

Opublikowano

Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska.

No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta.

Avensis d4d 2.0 143 km kosztuje 133900 zł, passat 2.0 tdi 150 km 125490 zł (wg cenników, najwyższe wersje wyposażenia, dodatków nie chce mi się liczyć), więc chyba nie masz racji. 140 tys. to pułap cenowy golfa GTI.

Mój ojciec rozgląda się za nowym autem z tej kategorii, po obejrzeniu praktycznie każdego modelu stwierdzam, że mazda 6 > wszystko. Nie mogę się wypowiedzieć na temat prowadzenia, ale wygląd, wykonanie, nawet cena mazdy (~140 tys. za 2.5 192 km full opcja) bije resztę na głowę. 

Opublikowano (edytowane)

Avesnis i Insignia to chyba zart , insygnia mocno archaiczny wyglad jak na nowy wóz, passat, no nie wiem dla mnie niewypał jak e65. 

 

Mazda 6 niszczy jaja. 

 

DLaczego nikt nie wspomniał o superbie?

 

Oczywiscie mowimy o czysto wizualnych doznaniach. Wiaodmo ze oprocz balona nikt z nas nie wejdzie do salonu bez rodziców.

Edytowane przez kanabis
Opublikowano

 

Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska.

No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta.

Avensis d4d 2.0 143 km kosztuje 133900 zł, passat 2.0 tdi 150 km 125490 zł (wg cenników, najwyższe wersje wyposażenia, dodatków nie chce mi się liczyć), więc chyba nie masz racji. 140 tys. to pułap cenowy golfa GTI.

Mój ojciec rozgląda się za nowym autem z tej kategorii, po obejrzeniu praktycznie każdego modelu stwierdzam, że mazda 6 > wszystko. Nie mogę się wypowiedzieć na temat prowadzenia, ale wygląd, wykonanie, nawet cena mazdy (~140 tys. za 2.5 192 km full opcja) bije resztę na głowę. 

 

 

No wykonanie akurat jest slabe, moze jest dobre dla kogos kto jezdzil wczesniej jakims starym pezotem ?

Opublikowano

No środek faktycznie nie powala w Mazdzie jak z zewnątrz no i ceny z dobrym dieslemi wyposażona jak auto do pochłaniania km to już cena robi się znaaaacznie ponad 100 tys i można na ludzie już w Audi A4 wybierać. Ogólnie te Japońskie auta mają słabe materiały wykończeniowe względem aut europejskich z takich samych segmentów.

 

981bfd50730f.jpg

 

91761cf11f13.jpg

 

No kurde mi tam się podoba ta generacja.


Wiadomo, że do czasu jak auto się trochę zestarzeje, spadnie z ceny i zaleje nasz piękny kraj tysiące używek od mirosławów dla sebastianów jak super auto rodzinne.

Opublikowano

Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie.

Opublikowano

Octawią służbową czasem w trasy jeżdżę, bodajże 4letnia, kombiacz. Bardzo fajny potwór, trzyma się drogi jak czołg, a przy okazji jest mega zwinna i wygodna. No i ta generacja w końcu wygląda ładnie, bo poprzedniczki to takie trochę kanciate skodowe typowo.

Opublikowano

Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie.

Po lifcie mazda dostała nowe wnętrze, nie powiecie chyba że jest brzydkie

mazda-6-fl-2015-3.jpg

Plastik na desce rozdzielczej jest miękki, wszystkie elementy są miłe w dotyku, dobrze spasowane, nic nie trzeszczy (środkowy tunel lekko się rusza, ale on nie służy do napier.dalania w niego ręką). Ostatnia akcja serwisowa miała miejsce w 2013 roku i dotyczyła modelu przedliftowego (i na pewno nie dotyczyła wykończenia XDD). Nie chcę bronić tego modelu za wszelką cenę, ale wytykanie wad które nie istnieją jest głupie. 

Opublikowano

 

Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie.

Po lifcie mazda dostała nowe wnętrze, nie powiecie chyba że jest brzydkie

mazda-6-fl-2015-3.jpg

Plastik na desce rozdzielczej jest miękki, wszystkie elementy są miłe w dotyku, dobrze spasowane, nic nie trzeszczy (środkowy tunel lekko się rusza, ale on nie służy do napier.dalania w niego ręką). Ostatnia akcja serwisowa miała miejsce w 2013 roku i dotyczyła modelu przedliftowego (i na pewno nie dotyczyła wykończenia XDD). Nie chcę bronić tego modelu za wszelką cenę, ale wytykanie wad które nie istnieją jest głupie. 

 

 

Ale co ma wyglad do uzytych materialow i ich spasowania ?

 

Byla latajaca maska, bylo swiszczenie przez zaslepke lewego lusterka, bylo piszczenie w konsoli srodkowej, to te rzeczy co co wymieniali kumplowi. Byl jeszcze luzny fotel kierowcy ktory stukal/ruszal sie na zablokowanej pozycji. 

ogolnie moi znajomi, ktorzy kupili te mazde to mowia, ze za te pieniadze to jakosc wykonania jest przecietna, plastiki slabe i wyglad nie ma tu nic do rzeczy skoro w jakims pospolitym golfie jest lepiej. No ale moze ty masz ten samochod i nie miales tych wad, nie wiem. Walczyc nie mam zamiaru bo nie ma o co.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...