krupek 15 481 Opublikowano 16 stycznia 2016 Opublikowano 16 stycznia 2016 Teraz b5 to wiocha,ale 20 lat temu nasz srebrny b2 to był lans na miescie typie . wy pewnie jezdziliscie moskwiczem wtedy Dużym Fiatem, w kremowym lakierze, ku.rwo. Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 16 stycznia 2016 Opublikowano 16 stycznia 2016 No własnie o tym mówie, wlasnie o tym Srebrny powiew zachodu w ostrołęce niszczył psychicznie wlascicieli fiu.ta 125p Cytuj
Ölschmitz 1 522 Opublikowano 16 stycznia 2016 Opublikowano 16 stycznia 2016 chodzi mi po lbie sprzedaz mojego e46. z budzetem 20k mozna/warto sie pakowac w mazde 3 lub 6? albo bmw 1? Cytuj
QBH 246 Opublikowano 16 stycznia 2016 Opublikowano 16 stycznia 2016 Ja co prawda mniejszy budżet, bo jakieś 14 tys., ale rozglądałem sie za Mazdami 3 i 6 (głównie 6). WSZYSTKO zardzewiałe, a jak nie to porobione. Odpuściłem temat, bo kupno zardzewiałego auta to już problem nie do naprawiania, ciągle będzie coś wyłazić. Jedynki za 20 tys. bym nie kupił, w tej kasie pewna mina. I teraz właśnie szukam E46:). Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 http://otomoto.pl/osobowe/volkswagen/passat/b6-2005-2010/?search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=20000- wybór spory, oczywiście od razu odradzam 2.0TDI z roczników 2005-2006, bo to jakbyś wdepnął w gó,wno. no ale wujek jak nie VW B6 to pozostaje tylko E36/E46 2.5/2.8 w coupe. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 Nie no, gurwa, Passaty są brzydkie. Coś mnie odpycha w tym aucie. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 no ładne nie są raczej, ale w użytkowaniu są zaje,biste Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 (edytowane) No te b6 nawet są spoko z wyglądu ale już b7 piach. Teraz te b8 znowu są ładne. No ale wiadomo że to wózek za 100+ tys zł dla polskiej biedoty tak więc lul kek i huh, polane sosem z lol! Te parzyste wypustu paska jakieś bardziej udane. Edytowane 17 stycznia 2016 przez balon Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 Od nowego Passata stokroć bardziej wolałbym Mazdę 6, Toyotę avensis, albo Opla Insignię. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 Żartujes z tym Oplem i Avensis ? Toyota obecnie to straszny syf. Strasznie się zje bała. W tamtym roku chciałem kupić Avensis. No ku rwa jak to jest wykończone. W środku sto rôżnych materiałów, guma. Fotele płytkie i nie wygodne jak w kominikacji miejskiej. Nie mówię już o prowadzeniu. Przepasć względem niemieckich aut. Widać że ich rynkiem nr to masówka dla biedy USA. Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska. No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 To znaczy, w żadnym w środku nie siedziałem, mówiłem o aspektach czysto wizualnych. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 aaaaa nie no można narzekać, śmiać się z VW ale naprawdę obecne modele kozacko się prowadzą i wykończone są z dobrych materiałów jak na ich poziom cenowy. W tamtym roku przerobiłem x modeli za ok 100 tys zl i naprawdę była to czołówka w tym budżecie. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska. No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta. Avensis d4d 2.0 143 km kosztuje 133900 zł, passat 2.0 tdi 150 km 125490 zł (wg cenników, najwyższe wersje wyposażenia, dodatków nie chce mi się liczyć), więc chyba nie masz racji. 140 tys. to pułap cenowy golfa GTI. Mój ojciec rozgląda się za nowym autem z tej kategorii, po obejrzeniu praktycznie każdego modelu stwierdzam, że mazda 6 > wszystko. Nie mogę się wypowiedzieć na temat prowadzenia, ale wygląd, wykonanie, nawet cena mazdy (~140 tys. za 2.5 192 km full opcja) bije resztę na głowę. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Piękne musi być drogie Cytuj
kanabis 22 561 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 (edytowane) Avesnis i Insignia to chyba zart , insygnia mocno archaiczny wyglad jak na nowy wóz, passat, no nie wiem dla mnie niewypał jak e65. Mazda 6 niszczy jaja. DLaczego nikt nie wspomniał o superbie? Oczywiscie mowimy o czysto wizualnych doznaniach. Wiaodmo ze oprocz balona nikt z nas nie wejdzie do salonu bez rodziców. Edytowane 18 stycznia 2016 przez kanabis Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Astra w kombiaku pewnie pójdzie 1.6 benzyna albo 1.9 ctdi. Dobre ceny i roczniki. Tylko ta rdza to jakieś przekleństwo. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Co do Mazdy to oczywiście ale Insignia czy Avensis to meh. Widać to nawet po cenach że obecnie dobrze wyposażona Avensis to poziom cenowy dobrze wyposażonego golfa, w sensie że bliżej do Golfa niż Paska. No i technologicznie Insignia i Avensis to już kilku letnie jednostki,,a to jest bardzo ważne kryterium przy wyborze auta. Avensis d4d 2.0 143 km kosztuje 133900 zł, passat 2.0 tdi 150 km 125490 zł (wg cenników, najwyższe wersje wyposażenia, dodatków nie chce mi się liczyć), więc chyba nie masz racji. 140 tys. to pułap cenowy golfa GTI. Mój ojciec rozgląda się za nowym autem z tej kategorii, po obejrzeniu praktycznie każdego modelu stwierdzam, że mazda 6 > wszystko. Nie mogę się wypowiedzieć na temat prowadzenia, ale wygląd, wykonanie, nawet cena mazdy (~140 tys. za 2.5 192 km full opcja) bije resztę na głowę. No wykonanie akurat jest slabe, moze jest dobre dla kogos kto jezdzil wczesniej jakims starym pezotem ? Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 No środek faktycznie nie powala w Mazdzie jak z zewnątrz no i ceny z dobrym dieslemi wyposażona jak auto do pochłaniania km to już cena robi się znaaaacznie ponad 100 tys i można na ludzie już w Audi A4 wybierać. Ogólnie te Japońskie auta mają słabe materiały wykończeniowe względem aut europejskich z takich samych segmentów. No kurde mi tam się podoba ta generacja. Wiadomo, że do czasu jak auto się trochę zestarzeje, spadnie z ceny i zaleje nasz piękny kraj tysiące używek od mirosławów dla sebastianów jak super auto rodzinne. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 No Superba i Octavie też bym mocno ukochał. Cytuj
_Red_ 12 025 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Octawią służbową czasem w trasy jeżdżę, bodajże 4letnia, kombiacz. Bardzo fajny potwór, trzyma się drogi jak czołg, a przy okazji jest mega zwinna i wygodna. No i ta generacja w końcu wygląda ładnie, bo poprzedniczki to takie trochę kanciate skodowe typowo. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie. Po lifcie mazda dostała nowe wnętrze, nie powiecie chyba że jest brzydkie Plastik na desce rozdzielczej jest miękki, wszystkie elementy są miłe w dotyku, dobrze spasowane, nic nie trzeszczy (środkowy tunel lekko się rusza, ale on nie służy do napier.dalania w niego ręką). Ostatnia akcja serwisowa miała miejsce w 2013 roku i dotyczyła modelu przedliftowego (i na pewno nie dotyczyła wykończenia XDD). Nie chcę bronić tego modelu za wszelką cenę, ale wytykanie wad które nie istnieją jest głupie. Cytuj
Tommo 1 003 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 w mojej 80tce jest ładniejszy środek Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 stycznia 2016 Opublikowano 18 stycznia 2016 Ta nowa mazda wyglada bardzo ladnie ale w srodku plastik slaby no i 3 wady fabryczne/akcje serwisowe dotyczace tylko samego wykonczenia bo skosniacy oszczedzili na materialach i gumach gdzie tylko sie dalo nie nastraja pozytywnie. Po lifcie mazda dostała nowe wnętrze, nie powiecie chyba że jest brzydkie Plastik na desce rozdzielczej jest miękki, wszystkie elementy są miłe w dotyku, dobrze spasowane, nic nie trzeszczy (środkowy tunel lekko się rusza, ale on nie służy do napier.dalania w niego ręką). Ostatnia akcja serwisowa miała miejsce w 2013 roku i dotyczyła modelu przedliftowego (i na pewno nie dotyczyła wykończenia XDD). Nie chcę bronić tego modelu za wszelką cenę, ale wytykanie wad które nie istnieją jest głupie. Ale co ma wyglad do uzytych materialow i ich spasowania ? Byla latajaca maska, bylo swiszczenie przez zaslepke lewego lusterka, bylo piszczenie w konsoli srodkowej, to te rzeczy co co wymieniali kumplowi. Byl jeszcze luzny fotel kierowcy ktory stukal/ruszal sie na zablokowanej pozycji. ogolnie moi znajomi, ktorzy kupili te mazde to mowia, ze za te pieniadze to jakosc wykonania jest przecietna, plastiki slabe i wyglad nie ma tu nic do rzeczy skoro w jakims pospolitym golfie jest lepiej. No ale moze ty masz ten samochod i nie miales tych wad, nie wiem. Walczyc nie mam zamiaru bo nie ma o co. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.