Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Juz od kilku lat o tym mowia. Byloby pieknie,ale niestety nozna pomarzyc. Najwieksze akcyzy dostana najfajniejsze auta. Modle sie tylko, by jeszcze duzo czasu minelo zanim wprowadza u nas restrykcje euro do wjazdow do miast.

Opublikowano (edytowane)

Tylko,ze takie rabaty to nie jest codziennosc. Nie w kazdym salonie, nie w kazdym miesiacu. A cena cennikowa jest smieszna. 110k za podstawowa benzyne 1.6 170hp. Sory, 15x bardziej wolalbym tak samo wyposazonego i 15k tanszego Qashqaia z silnikiem slabszym o 7hp.

 

Ciekaw jestem przestronnosci wnetrza Tucsona, o ktrej balon pisales. Siedzialem w nowej Santa Fe i po maksymalnym odsunieciu fotelu kolano bolesnie wbijalo mi sie w deske. Wiecej miejsca mam w clio.

 

Infidel co do przestronności to porównuję ją do hatchbacków bo w sumie one są na ich płytach (i taki dobrze wyposażony Golf czy Mazda3 to podobne pieniądze a funkcjonalność o wiele gorsza). No nie wiem prywatnie mam X35 (podobne gabaryty do Tuscona, ciut wikszy), ja jakiś mikrusek nie jestem, a z tyłu jest dużo miejsca na nogi, bagażnik 591 l na luzie wrzucę wózek  i psa, więc dla mnie to już okey przestrzeń. Z tym porównaniem do Clio to rozumiem trolowanie? :)

 

Co do rabatów to są zawsze. Mam 2 znajomych pracujących w salonach jako handlowcy (Huy i VW), tylko kwestia rozmowy targowania i rozmowy. Ja np mogłem wziąć 2 miesiące temu Tuscona wszystko na full z topowym silnikiem TD ok 190 KM (naprawdę fajnie to już jechało), mający wsio, łącznie z dachem panoramicznym czy bagażnikiem otwieranym na podejście (nie na ruch nogą) za 146 tys brutto.

 

 

 

W ogóle jak patrze to ceny są wy(pipi)ane w kosmos. Ten Tuscon to segment Kia sportage i Qashqaia? Jeśli tak to nie mam pytań. Z drugiej strony jest kilka wersji wyposażenia i masz tam wszystko - podobnie jak mazda. Np. 6 kupisz za ~150 k ale tam jest wszystko. Mondeo masz za ~120 podobne ale musisz gazetów dorzucić i robi się 150-160k żeby było to samo.

 

Quashqai to jest trochę inny segment auta bo ok 10 cm mniej (a to już duża różnica) i mniejszy kufer. Qashqai to bardziej Cross Over niż Suv, choć Kug, Tusconów itp. też bym jeszcze Suvami nie nazwał.

 

Ale żeby nie było nie chcę tu robić z Huya nie wiadomo czego. Ja wiem tylko tylko tyle, że jak za jakieś 3-4 lata będę zmieniał prywatne auto to na bank rozważę ofertę Koreańców bo jestem zadowolony z ostatniego zakupu.

Edytowane przez balon
Opublikowano (edytowane)

Jesli faktycznie jest miedzy nimi 10cm roznicy, to na pewno jest to odczuwalne, bo to bardzo duzo. Jednak wciaz uwazam,ze ceny powinny byc mniejsze o jakies 15 tys. Glupia polityka cenowa, skoro daja wszystkim rabaty, to czemu od razu nie zrobili mniejszych cen? Mysle,ze wele osob nie pojedzie ich nawet zobaczyc z powodu kwoty jaka sobie zycza.

 

Nie,nie zartowalem z tym porownaniem do Clio. Santa Fe jest mega ciasne jak na swoje rozmiary, w duzo mniejszych autach mam zdecydowanie wiecej miejsca nogi.

 

A juz szczytem to jest SsangYong Rexton, ogromne auta, a w srodku miejsca dla osob do 180cm.

Edytowane przez Infidel
Opublikowano

Kiedyś byłem w salonie Volkswagena i taka siódemka w wersji gołej kosztowała 70 000. Skonfigurowałem automat, diesel, podgrzewane fotele, dach panoramiczny i wyszło ponad 100 000 zł :/

A za 100 000 zł to można mieć przecież jakiś super magnes na ci.pki, a nie Golfa.

Opublikowano

7mki byly ostatnio na fajnej wyprzedazy za 60k. VW jest drozsze od omawianych marek i niestety nawet taki gofer moze duzo kosztowac.

Co nowego za 100k bedacego magnesem na (nene)ki?

Opublikowano

No ja golfem 7 variantem jeździłem przez ostatnie 1,5 roku to ponad 100 tys kosztowal (wersja highline, dsg 150 km tdi) i to jest dużo jak za takie auto. Z drugiej strony jakoś materiałów w środku i prowadzenie to półka wyżej niż inne auta tej klasy.

 

Ta 7 za 60 k to na bank tsi 85 KM, kołpak 15, klima manual itp. atrakcje :(

Opublikowano

7mki byly ostatnio na fajnej wyprzedazy za 60k. VW jest drozsze od omawianych marek i niestety nawet taki gofer moze duzo kosztowac.

Co nowego za 100k bedacego magnesem na (nene)ki?

 

Chyba tylko MX-5. Albo nie wiem, Fiesta ST? O, Clio R.S. Nie dość, że rwałbyś (nene)ki na żółty lakier, to jeszcze miałbyś sporo miejsca na kolana.

Opublikowano (edytowane)

Kazde z powyzszych za(pipi)iste ! Szczerze mialbym problem, ktore wybrac. Nowe Mx-5 w koncu sa szybkie i fajnie wygladaja, fiesty i clio nie trzeba przedstawiac, klasyki hot-hatchy.

 

Za 60k bylo 1.6tdi, automatyczna klima, ledy i jakies brake assisst. Swietna okazja imo.

 

Edit:

Megane RS - 100k, Focust ST 110k

Edytowane przez Infidel
Opublikowano

No ja golfem 7 variantem jeździłem przez ostatnie 1,5 roku to ponad 100 tys kosztowal (wersja highline, dsg 150 km tdi) i to jest dużo jak za takie auto. Z drugiej strony jakoś materiałów w środku i prowadzenie to półka wyżej niż inne auta tej klasy

Podobno 308 prowadzi się lepiej, a nowa Astra i Megane są porównywalne. Ale sam nie testowałem.

Opublikowano (edytowane)

Wątpie ale też sam nie próbowałem. Bazuję tylko na własnych odczuciach. Mam teraz porównanie to dla mnie układ jezdny, materiały wykończeniowe i dużo patentów jest bardzo ale to bardzo podobna jak w Audi.

 

Infidel no bardzo dobra oferta.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Do jakiej audi jest podobnie w golfie?

Chodzi mi o takie rzeczy jak guziczki na konsoli środkowej, wszelkie guziczki od elektryki, materiały na kierownicy i desce rozdzielczej, os, menu navi, guzik od automatycznego ręcznego itp. Czuć że to jeden koncern. Oczywiści mówię tu o golfie w wersji wyposażenia highline.

Opublikowano (edytowane)

Genialne auto, w mpakietowym zawieszeniu fenomenalnie sie prowadzi. Dla mnie to pozycja obowiazkowa w tym samochodzie.

325 nie daje specjalnych emocji, ot troche mocniejszy niz seryjny. 330 super i do wersji 258km mozna wrzucic gaz :). 272 z kolei odczuwalnie mocniejsza. Pytaj o co chcesz, mam sporo doswiadczenia z ta generacja 3jek.

 

Balon; zgadzam sie, taki urok koncernow. Jednak calosc nie ma podejscia do Audi

Edytowane przez Infidel
Opublikowano

No wiadomo że Audi >>> VW. To tak samo jak pisaliśmy, że VAG zawsze zuboży Skody względem VW, żeby zachować hierarchię, tylko w tym przypadku robi to znacznie wyraźniej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://allegro.pl/show_item.php?item=6338255176#thumb/8 - planuję sobie w weekend podjechać i obejrzeć tego Focusa, macie jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę? Jestem fanem tego modelu od premiery, są dość tanie obecnie i wydaje mi się, że niedługo będzie ciężko dostać coś względnego. Tutaj jest wersja 2.0 170KM, także można już trochę się poganiać nawet. Co sądzicie?

Opublikowano

Ja tam bardziej jestem pasjonatą niż znawcą ale wiem że używki wszelkich GTi, ST, TypeR itp. są bardzo często do (pipi)ane bo przecież nikt takimi autami nie jeździ na 2 tys obrotów.

  • Plusik 1
Opublikowano

Typie ale odpie rdol się już ode mnie ok? Nie wiem co ja ci zrobiłem, że masz taki ból dupy ale co tu coś napisze to jakieś suche teksty rzucasz. Co gorsza nie mam pojęcia kim ty jesteś, oprócz tego że masz jakieś powiązania z Hitmanem, więc nawet nie wiem co ci odpisać. :doom:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...