Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedyny minus takiego układu jak piszesz to że po 3-4 latach masz 2 wyjścia:  wysrać 50k na wykup albo płacić dalej a w sumie nie wiesz jak Ci biznes pójdzie. 

Opublikowano

Nie trzeba wys rać te 50+ tys można sobie normalnie na leasing rozłożyć.

Z drugiej strony jak się będzie myśleć, że nie będzie stać kogoś na ok 1300-1500 zł kosztów to chyba nie wybrał dobrej drogi w zawodowym życiu;)

Opublikowano

Nie trzeba wys rać te 50+ tys można sobie normalnie na leasing rozłożyć.

Z drugiej strony jak się będzie myśleć, że nie będzie stać kogoś na ok 1300-1500 zł kosztów to chyba nie wybrał dobrej drogi w zawodowym życiu;)

Racja w sumie tak myślę właśnie czy nie zrobić tak że leasing na 3 lata a potem ew się zobaczy. Muszę księgową pomęczyć jak lepiej.

Opublikowano (edytowane)

Tak jest najlepiej, mam już to obcykane. Uwierz mi mozi:)

Dodatkowo powiedzmy po 4-5 latach jak używasz takie auto do pracy to naprawdę jest już "trochę" wyeksploatowane, pojawiają się widma napraw po gwarancyjnych itp. a tak bierzesz coś nowego, odliczasz znowu część vatu + rata w dochodowy.

Edytowane przez balon
Opublikowano

3 lub 4. Nie wiem ile km będziesz robił ale jak będzie to w miarę racjonalnie czyli 20-30 tys/rok to chyba lepiej na 4, no i rata zawsze niższa.

 

No i + to co tygryski lubią najbardziej czyli co 3-4 nowe auto, nowe emocje, technologicznie zawsze na czasie. Dodaj do tego ten kozacki okres jazd próbnych i wizyt w salonach szukając swojego faworyta (nie wiem jak ty ale ja to uwielbiam:p)

Opublikowano (edytowane)

No fajne to jest - szczególnie jak widziałem ostatnio Rs'a w kolorze taki jak chce, z felami takimi jak chce.... ehhh. Ale racja fun jest. 

Anyway - u Ciebie rozumiem że Superb czy ew opel? Coś jeszcze bierzesz pod uwagę?

Edytowane przez mozi
Opublikowano

Raczej Superb bo te 165km w Insigni to trochę mało. Ogólnie budżet mam większy bo w sumie nie odczuję dużej różnicy pomiędzy 1300 (jak teraz wychodzi) czy 2000 ale niestety ze względów wizerunkowych i klimatu pracowników nie mogę na "start" przesadzać.

Opublikowano (edytowane)

280 za dużo smali, jednak te ok 30 tys/r mogę robić. Do tego ziomek z salonu wręcz odradzał, twierdził, że różnica w osiagach bardzo mało odczuwalna (jednak 4x4 swoje waży).

Co do Edge to raz że jakoś Fordy mnie nie kręcą (nie wiem czemu, bo poczciwe auta?) ale bardziej, że to jednak suvowata bryła, a ja jednak muszę mieć strzałę bo dwa oddziały mojego nowego biznesu będą także po za moim miastem to 500 oraz 300 km od domu i czasami będę musiał się tam szybko dostać, a lotniska niestety nie mam. A do szybkiej kazdy muszę mieć limuzynę/kombi, jednak całkiem inne prowadzenie niż klockowate suvy. Jakby nie, że do auta będę czasami ładował wózek, psa czy graty na wakcje to brałbym może jakiegoś hot hatcha.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Jasne, ja się jakoś nie mogę przekonać do VW, Skody, Opla i Seata (tak na szybko) i oczywiście francuzów i koreanców. Co do miejsca to Superb w sumie jedno z większych w środku z tego co patrzyłem. Szczególnie z tyłu. 

Ja pewnie wezmę ST'ka bo Rsa mimo że bym dał radę to za dużo zamieszania. Ale jeszcze się biję z myślami. 

Opublikowano (edytowane)

No masakra z tyłu jest miejsca (aż dziwne, że Kaczyński z przodu podróżuje xD). Ponoć najwiècej w klasie, no i także bagażnik to top, 650l do linii okien to mocny wynik jak na dość zgrabne kombi.

Edytowane przez balon
Opublikowano

Się śmiejecie z Kaczyńskiego! Wku rwi się to nic nie będzie i skończą się rozkminy takie jak w tym temacie. Szczerze to boję się przez nich tej zmiany w swoim życiu (mimo że wsio prawie dograne) jak sku rwisyn.

Opublikowano

Jednak wydanie kasy na nowy samochod to jest potezne wyzwanie. Zawsze miałem służbowe samochody ale to byly czyjes. Teraz juz 5 miesiac sie zdecydowac nie moge (Bo odliczam i tak czesc paliwa i vatu z prywatnego auta) ale to nie zmienia faktu, ze na moje szczescie dochody ida w gore a to rodzi potrzebę zmniejszenia podatku dochodowego. Znajac zycie gdzies do Maja sie zdecyduje :)

Opublikowano (edytowane)

Pojawił się chyba czarny koń. Reno Talisman z 200 motorem w automacie w najwyższej wersji wyposażen (kosmicznie doposażony) za 120 tys brutto cennikowo. Przynajmniej coś innego, a przy wypożyczeniu i oddaniu po 4 latach spadek wartości Francuzów nie tak straszny. Jutro obadam kalkulację na wypożyczenie.

 

Ktoś zna/czytał jakieś opinie? Jak to się prowadzi? Co z tym silnikiem bo trochę dałnsajzing z 1.6 200 km? Chyba te 100 tys km w 4 lata wytrzyma?:) A jak ten automat reno?

Edytowane przez balon
Opublikowano

Podobno prowadzi się wyjątkowo dobrze w wersji z 4 kołami skrętnymi. Poza tym wygląda rewelacyjnie. Resztę doczytaj, no i sam się przejedź. Co prawda na YT są niezbyt ciekawe relacje odnośnie jakości wykonania, ale może już się poprawili. 

Opublikowano

A te 4 koła skrętne to standard? Właśnie coß mi o tym śmignęło? Nie no bankowo się nie poprawili,:) z drugiej strony coś za coś. Tak wyglądające auto, z takim wyposażeniem (nowymi technologiami) i osiągami w takiej cenie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...