milan 7 022 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 W sumie nei znam się, ale takie przebiegi by mnie nie przerażały w pasku czy audi z 97, tyle mówią że te nowe silniki robią na mniejsze przebiegi. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Wszystko zależy od konkretnego egzemplarza. Cytuj
balon 5 346 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 No ja za 35 kafla szukałbym jednak coś "tańszego" z mniejszym przebiegiem czyli jakieś kombi np z segmentu "C" lub w ogóle nie kombi, a hatcha (no chyba, że musi być kombi). Moim zdaniem to za mały budżety aby kupić coś sensownego i w miarę świeżego z segmentu D. Do 50 tys będzie znacznie łatwiej. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Do 35k to oczywiście Skoda Octavia II RS Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Diesel 250k przebiegu to wg mnie pakowanie się w problemy biorać pod uwagę konstrukcję diesla. Lepiej szukaj wg mnie kompaktu jak wyżej sugerują i raczej benzyny. Jak już o prowadzeniu to dodam od siebie że "mityczne" prowadzenie focusa chyba wynika z tego nie sprawdzałeś nowych fur. Jak się przejedziesz: golfem, mazdą nawet brr kią i huyndaiem to zobaczysz że już teraz wszyscy odrobili pracę domową i wg mnie np mazda 3 prowadzi się równie dobrze jak foka czy golf. Nie wiem czy nie lepiej. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Nooo trochę źle piszesz. Największą zaletą diesli jest właśnie ich wytrzymałość i 250k nie robi wrażenia na konstrukcjach JTD, TDI czy CDTI. Oczywiście, trzeba dbać o turbo, dwumasę czy DPF, ale 250,000km nie robi na nich wrażenia. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Oj szejdi, my to wiemy, bo są diesle co mają 500 000 i żyją, ale własnie chodzi o to by kupic takiego co ma te elementy w dobrym stanie/ wymienione/ albo poinformuje Cię o tym ze są do wymiany. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Dobre diesla to były i pewnie są (np pancerne d5 w volvo) ale teraz to guwnolit te silniki. Pomijając spalanie wolałbym r6/v6 w benzynie turbo niż diesla podobnej mocy. Czytam i w każdej marce są jaja z dużymi dieslami przy większym przebiegu. Teraz panie to się kupuje hybrydy a nie kopciucha. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Ale benzyniaka nie zatankujesz olejem z biedronki! Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Tak nowego diesla też byle (pipi) nie zalejesz to nie Ursus czy pasek b5 Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Chce duże auto, a nie kompakta. Raczej coś na minimum 5 lat więc ma pomieścić wózek, dziecko i psa na wyjazd na wakacje. Do tego odpowiednio wyposażone. Akurat przez ostatnie 2 lata minimum 2 razy w miesiącu latałem po Europie w pracy i za każdym razem na lotnisku dostawałem inny samochód więc gdy prowadziłem akurat ja, to było to: Aurisa Hybrid - fajne auto. Zwykłe. Po prostu poprawne. Hybryda super rzecz chciałbym mieć kiedyś. Hyundai Tucson - tragiczne prowadzenie. Łódź na kołach. Zero wyczucia. Do tego powyżej 150 w ogóle się nie rozpędzał. Osiągnięcie 170 trwało wieczność. Skoda SuperB - Prowadzenie dobre, miejsca w cholerę. Serio nie wiem komu aż tyle miejsca z tyłu na nogi potrzebne. Poprawne auto. Wielki bagażnik. Dobre audio. Opel Astra - Komfort tragiczny. Niewygodne fotele. Obsługa multimediów w ogóle nie była intuicyjna. Miałem problem z ustawieniem Navi. Słupi zasłaniające widoczność. Opel Insignia - Komfort lepszy niż w Astrze ale multimedia te same. Do tego mniej miejsca niż Astrze. Auto niby większe, a w środku bardzo ciasno. Skoda Rapid - Tak jak SuperB. Auto po prostu poprawne. Bardzo dobrze przyśpieszało do 160. DSG fajna skrzynia. Intuicyjne multimedia. Mały bagażnik. Ford Focus - Bardzo wygodne fotele i pozycja za kierownicą. Zdecydowanie najlepsze zawieszenie. Bardzo pewnie wchodzi w zakręty. Multimedia trochę gorsze niż w Skodzie ale dużo lepsze niż w Oplu. Silnik EcoBoost 150km rewelacyjny. Moment dostępny od samego dołu i bardzo dobrze ciągnie. Hyundai i40 - z jednej strony nie ma się do czego przyczepić, a z drugiej w tej cenie na pewno bym go nie chciał. Dla mnie wypada dużo gorzej niż Ford czy Skoda jeżeli chodzi o wnętrze. Silnik też archaiczny bez mocy. Tak więc jakieś tam porównanie mam. Focus dla mnie jest rewelacyjny ale cenowo wypada drożej niż Leon no i rata za wersję Titanium to 1900zł przy zerowym wkładzie własnym na 60 miesięcy. Trochę za dużo. Chciałbym się max do 1000zł zmieścić. Mowa oczywiście o nowym aucie z salonu. Druga opcja to właśnie coś jak te Mondeo czy C5. Auto do 50k. Połowę mam gotówki, druga sobie skredytuje na krótki okres z mała ratą. Jest jeszcze opcja totalnego rozsądku zakup nowej Fabii Combi do 60k. Nie wiem czy bym to przeżył. Z jednej strony rata 600zł a potem wykup za 20k, a z drugiej silnik 1.0 110KM i te tandetne wnętrze. Oglądałem ją i te plastiki są po prostu tragiczne. Za to za 60k mam w sumie prawie full wyposażenie bez nawigacji i spokój z serwisem, awariami i wizytami u mechaników. 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Sorry że to mówię, ale to wyjście z fabia jest po prostu w tym przypadku chyba najrozsądniejsze, troche bez odwagi, i jaj, ale jak ma jeździć i nie zawodzic to chyba wolałbym fabie za 60k niż mondeo z przebiegiem 230k w którym zaraz wszystko może się dziać. Te fabie już nie są takie ble jak kiedys, z zewnątrz nawet zaczynają być ładne. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Fakt dla mnie aktualnie najlepiej wyglądające z zewnątrz auta to Seat I Skoda ale mało mnie interesuję wygląd zewnętrzny. Ważniejsze jest wyposażenie i wnętrze a tu Fabia jest trochę do tyłu. Ehh..... Z chęcią wziąłbym Leona 1.8T FR ale to wydatek 100k. 1000zl raty miesięcznej i potem 38k raty finalnej. Jakieś kosmiczne kwoty. Za to jest to moje auto marzeń i wyposażenie tego Leona urywa dupę. Cytuj
balon 5 346 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 No i chciałeś duże auto a tego o Fabi nawet w kombi nie można powiedzieć. Okey jest pojemne ale nie duże. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Duże pod względem pojemności. Muszę od czasu do czasu zabrać ze sobą 2 osoby ze sprzętem hokejowym. Fabie oglądałem w salonie i z zewnątrz jest mała ale pojemność bagażnika mnie zaskoczyła pozytywnie. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 A Clio kombi 120, np. topowy Intens z LED i pakietem GT line? Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) Wysłałem trochę zapytań do salonów Skody w okolicy i dostaję pierwsze oferty z rabatem dealera. No póki co wszystko za 80-82k pod konfig, który podawałem powyżej. Jak kumpel dostał finalnie za 71k rok temu to jest ponad moje zrozumienie - celowo byłem u handlowca z polecenia no i nie ma opcji niby poniżej 80k w tym roku, rabat dealera to 8000 zl (na papierze, papier wszystko przyjmie). Tak z ciekawości - ponoć te silniki 1.4 150KM to już ostatnie sztuki, bo kończą produkcję. Ma wejść 1.5 z filtrem cząstek stałych (do benzyniaka) i technologią odcinania dwóch cylindrów gdy jest mniejsze zapotrzebowanie na moc. Widzę dwa scenariusze, ale ja się nie znam: - kupię obecny 1.4, sprawdzony, testowany parę lat, uniknę chorób wieku dziecięcego. Następnie wyjdzie 1.5 i resztki sztuk 1.4 nagle będą na mega wyprzedaży, bo nikt nie będzie chciał poprzedniej generacji - albo okaże się, że z racji ograniczonej podaży 1.4 będą trzymać dobrą cenę (lub szybko poznikają z salonów) i nawet łatwiej będzie sprzedać mi za kilka lat na rynku wtórnym (paanie, takich już nie robio) - poczekam na wymianę generacji i kupię 1.5 za parę miesięcy (średnio ok 2000 zł drozszy), będę testował technologię przez 4 lata. Edytowane 18 kwietnia 2018 przez _Red_ Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 RED NEW DPF TESTER Brzmi dumnie Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 3 minuty temu, _Red_ napisał: Wysłałem trochę zapytań do salonów Skody w okolicy i dostaję pierwsze oferty z rabatem dealera. No póki co wszystko za 80-82k pod konfig, który podawałem powyżej. Jak kumpel dostał finalnie za 71k rok temu to jest ponad moje zrozumienie - celowo byłem u handlowca z polecenia no i nie ma opcji niby poniżej 80k w tym roku, rabat dealera to 8000 zl (na papierze, papier wszystko przyjmie). Tak z ciekawości - ponoć te silniki 1.4 150KM to już ostatnie sztuki, bo kończą produkcję. Ma wejść 1.5 z filtrem cząstek stałych (do benzyniaka) i technologią odcinania dwóch cylindrów gdy jest mniejsze zapotrzebowanie na moc. Widzę dwa scenariusze, ale ja się nie znam: - kupię obecny 1.4, sprawdzony, testowany parę lat, uniknę chorób wieku dziecięcego. Następnie wyjdzie 1.5 i resztki sztuk 1.4 nagle będą na mega wyprzedaży, bo nikt nie będzie chciał poprzedniej generacji - albo okaże się, że z racji ograniczonej podaży 1.4 będą trzymać dobrą cenę (lub szybko poznikają z salonów) i nawet łatwiej będzie sprzedać mi za kilka lat na rynku wtórnym (paanie, takich już nie robio) - poczekam na wymianę generacji i kupię 1.5 za parę miesięcy (średnio ok 2000 zł drozszy), będę testował technologię przez 4 lata. Takie negocjowanie mailowe to nic nie da. Musisz iść osobiście i w żywe oczy z człowiekiem dyskutować. Jak na cenie nie chce urwać to niech Ci wynagrodzi jakimiś itemami typu koła zimowe - będziesz miał z głowy. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Wczoraj miałem z typem w 4 oczy. On mi 80k, ja mu, że koledze sprzedał za 71k i tyle do góry poszło? Sprawdziliśmy ofertę kumpla, no faktycznie - "ale to sprzed liftu, zmieniły się multimedia, no ja większego rabatu nie dam rady, w tym roku nie ma opcji na zejście poniżej 80k". Zastanawiam się jak przycebulić dalej, tj. jakie kroki. Nie ukrywam że skoro przed liftem ziomek kupił w tamtym roku 2017 za 71k, to dokładając lifting (wg salonu - ok 2.5k), tylną wycieraczkę to chciałbym się w okolicy 75k zmieścić. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 No najpierw rabat na siano, poźniej akcesoria i dodatki, na końcu filiżanka i bryloczek. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Te silniki są już w Golfie od jakiegoś czasu (od liftingu), może są w necie jakieś pierwsze opinie. Chociaż na początku pewnie tylko pochwały znajdziesz, awaryjność później wyjdzie. Technologia odcinania cylindrów była już stosowana w niektórych wersjach 1.4 TSI 150: ACT. 1 Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 18 kwietnia 2018 Opublikowano 18 kwietnia 2018 (edytowane) No chyba, że coś używanego z programu Das Welt Auto. Tu ceny trochę wyższe niż rynkowe ale jest roczna gwarancja salonu. Kombi 110KM+, max 100kkm. Ceny od 50k więc też jakoś dupy nie urywa. https://samochodyuzywane.dasweltauto.pl/pl/samochody-uzywane/kombi/?parameters={"si":"PRICE_SALE","sd":"ASC","cc":"20","p":"1","f":{"t_gwfc":["1"],"t_kw_fr":["110"],"t_km_to":["100000"]},"mpos":55} Np. taki Golf. Nie jest wcale zły. https://samochodyuzywane.dasweltauto.pl/pl/samochody-uzywane/volkswagen+golf+highline+nadarzyn+kombi+diesel+POL0021051387/?parameters={"si":"PRICE_SALE","sd":"ASC","cc":"20","p":"1","f":{"t_gwfc":["1"],"t_body":["B3"],"t_kw_fr":["110"],"t_km_to":["100000"]},"mpos":55,"pos":3,"l":""} Edytowane 18 kwietnia 2018 przez WisnieR Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.