mozi 1 978 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Wniosek - za mało chciałeś. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Wydaje mi się, że chciałem całkiem nieźle za ten rocznik - gość z salonu dealera wyśmiał tę propozycję gdy jechałem na wycenę xd (ale jutro dostanę kwotę więc ostatecznie zobaczę). W komisie zasugerowałem cenę raptem 15% niższą niż ta, za którą kupiłem ponad 2 lata temu, więc całkiem racjonalna utrata wartości imho. Kosztów eksploatacji raczej nie doliczałem, bo to zwykle mało kogo obchodzi, ile się władowało w utrzymanie samochodu (chyba). Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Nie kumam dlaczego nie chcesz podac kwot za swojego hiundaweii red. w drugim zdaniu już mi się poyebało od procentów. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 22 kwietnia 2018 Opublikowano 22 kwietnia 2018 (edytowane) 26k (nabyłem 2+ lat temu) 22k (chciałbym dostać) Edytowane 22 kwietnia 2018 przez _Red_ Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Co to za silnik i wyposażenie? Ja kupiłem 2011 za 20 tys do opłat i był bity z przodu. Poliftowe dostać poniżej 20 tys. na prawdę ciężko a widzę, że chcesz za 19 puścić. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Red, jaki kolor tej Octavii byś brał? Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 (edytowane) Panowie jezdzil tu ktos autem z silnikem 2.0 tdi ?.Mam do kupna bardzo fajna audi a4 b7 2.0 140 konna ale poczytalem opinie o nim i awarie to sie za glowe zlapalem.Jak by go projektowali jacys stazysci.Jezdzil ktos tym? Edytowane 23 kwietnia 2018 przez Ma_niek Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 (edytowane) @WisnieR benzyniak 1.4 110 KM, poliftowy, polski salon (wyjechał z niego w kwietniu 2011, fabryka = 2010), wyposażenie z tego co widzę w katalogu to Base+ (na Classic+ się nie łapie z racji braku regulacji wysokości fotela kierowcy). Też miał najwyraźniej jakiś stuk w maskę (ponoć szkoda parkingowa) bo miał malowany przód. Dziś facet z komisu mierzył lakier i zaczął kręcić nosem, chociaż wczoraj drugiemu typowi mówiłem o znanej mi historii auta, a już miał brać od ręki :F Chyba z wygody pójdę do dilera i jemu zostawię. Mniej hajsu ale już gotowy do wzięcia. @Mustang Szary platinum metalizowany myślę, ewentualnie beż cappucino ale trochę za jasny (na końcu katalogu dla flot są poglądówki https://www.skoda-flota.pl/files/cenniki/2018_04/cennik_octavia_business_rok_produkcji2018.pdf) Edytowane 23 kwietnia 2018 przez _Red_ Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 1 godzinę temu, Ma_niek napisał: Panowie jezdzil tu ktos autem z silnikem 2.0 tdi ?.Mam do kupna bardzo fajna audi a4 b7 2.0 140 konna ale poczytalem opinie o nim i awarie to sie za glowe zlapalem.Jak by go projektowali jacys stazysci.Jezdzil ktos tym? Wszystko zależy od konkretnej serii silnika, dowiedz się jaka to i wtedy poczytaj. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 (edytowane) Dokladnie. Poprawione diesle 2.0 to takie nowe 1.9. bardzo dobre jednostki ale one mają chyba 150KM Edytowane 23 kwietnia 2018 przez WisnieR Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 2 godziny temu, _Red_ napisał: Szary platinum metalizowany myślę, ewentualnie beż cappucino ale trochę za jasny (na końcu katalogu dla flot są poglądówki https://www.skoda-flota.pl/files/cenniki/2018_04/cennik_octavia_business_rok_produkcji2018.pdf) Szary trochę nudny IMO, szczególnie do samochodu, który też nie jest mega ciekawy. Jasne beże są niesamowicie praktyczne - nie widać, że auto jest brudne. BTW w tym katalogu flotowym nie ma wszystkich kolorów, w konfiguratorze jest więcej, np. całkiem sympatyczny niebieski denim: Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Te białe wstawki miedzy drzwiami Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 23 kwietnia 2018 Opublikowano 23 kwietnia 2018 31 minut temu, WisnieR napisał: Dokladnie. Poprawione diesle 2.0 to takie nowe 1.9. bardzo dobre jednostki ale one mają chyba 150KM Poprawione CR były już w wersji 140, ale od A4 B8. Tata ma w Passacie B7 2.0 TDI CR z 2012 - przekroczył (autentyczne, bo mamy go od nowości) 180k. Na razie jedyna usterka to 2 razy zamek tylnej klapy (kombi), silnik nie sprawia absolutnie żadnych problemów. Aha, wcześniej miał A4 B8 2.0 TDI 170 (też ten nowszy) - oddał przy 113k po 3 latach, w samochodzie nic się nigdy nie zepsuło. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Poczytajcie o inbusie w pompie oleju i pękających glowicach. Ogólnie silnik 2.0 to największy bubel jaki wyszedł od Niemców. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 No ten wcześniejszy na pompowtryskiwaczach. Większym bublem i tak były wczesne TSI. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie, głównie dla handlowcow jezdzacych flotami. Dzwonil diler z drugiego salonu (ale ta sama sieć) ze ma dla mnie troche rabatu na jego auto. Jak uslyszal, ze mam propozycje z katalogu flotowego to od razu zaczęło sie: - Paanie za 20% mniej bym nie bral nawet - Flotowe sa montowane w Rosji, gorsze standardy, gorszy lakier xd - Rynek rozpozna ze wersja Business to flota i nie sprzeda pan tego za 4 lata za normalna kase I mnie to wk.urwilo bo znowu ktos burzy moja perfekcyjna wizje swiata xd Pytanie: na ile to pjerdolenie, na ile ziarno prawdy? @balon? Edytowane 24 kwietnia 2018 przez _Red_ Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Nie znam się, ale najlepiej by było porwac obu, przywiązać, i niech dojdą do wspolnego stanowiska, ten który klamał, ginie. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Pewnie byloby double KO. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Na moje za dużo się przejmujesz. Za 4 lata bedziesz miał na wszystko papiery, bo samochód bedzie serw. w aso. Przebieg jak wspominałeś bedziesz mial pewnie koło 60k. Jak możesz miec problem ze sprzedażą wtedy. Pytanie czy bedziesz się naqwet tym przejmował, bo samochó będzie nadal igła, więc bedziesz zmieniał pewnie tylko dlatego ze chcesz wypasa większego, octavia bedzie już Twoja i bedziesz królem. 1 Cytuj
balon 5 350 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 (edytowane) 55 minut temu, _Red_ napisał: Jeszcze jedno pytanie, głównie dla handlowcow jezdzacych flotami. Dzwonil diler z drugiego salonu (ale ta sama sieć) ze ma dla mnie troche rabatu na jego auto. Jak uslyszal, ze mam propozycje z katalogu flotowego to od razu zaczęło sie: - Paanie za 20% mniej bym nie bral nawet - Flotowe sa montowane w Rosji, gorsze standardy, gorszy lakier xd - Rynek rozpozna ze wersja Business to flota i nie sprzeda pan tego za 4 lata za normalna kase I mnie to wk.urwilo bo znowu ktos burzy moja perfekcyjna wizje swiata xd Pytanie: na ile to pjerdolenie, na ile ziarno prawdy? @balon? Red nie wiem jak teraz bo od jakiegoś czasu wypadłem z obiegu ale jak braliśmy dla handlowców auta to nigdy o tym nie słyszałem. Ba mam dwóch kolegów w VW/Audi/Skoda (Plichta i Kim), więc zawsze mieliśmy dobre wsparcie. Nie ma innych fabryk na floty czy nie. Są jedynie inne fabryki pod konkretne modele. Np. VW Golf robiony jest w Niemczech na nowej płycie podłogowej, a jego wersja sedan czyli Jetta w Meksyku, na starej płycie podłogowej Golfa VI i np te nam odradzali. Jak nie będziesz miał dzwona, mały przebieg to auto pójdzie tobie od ręki za te 4 lata jako 1 właściciel i salon PL. Nie słuchaj carjanusza. Edytowane 24 kwietnia 2018 przez balon 1 Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Dziękuję e-koledzy. Carjanusz mnie troche wkurzyl jasno komunikujac ze swiadomy klient wie, ze "ambition business" = gunvo z Rosji i niech nie liczę na kasę jak za "ambition" z katalogu dla ludu, produkowany w Czechach. Korci mnie znalezc dane dyrektora placowki i zapytac, czy pracownik sieje słuszne obawy.:> Cytuj
balon 5 350 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Daj Pan spokój, olej temat i zapomnij. Szkoda tracić czas. Skup się lepiej jednak na innym kolorze. Ten niebieski bardziej taki rodzinny, a mniej flotowy. 1 Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Taa, jedyne ograniczenie w katalogu flotowym to mniej kolorow i gama silnikow (na szczescie jest ten 1.4 150KM TSI). Ale te grafitowe szarości nam sie podobaja, niebieski odrzucilismy na wczesnym etapie jeszcze szukajac w katalogu "publicznym". Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Grafitowe szarości to tysiąc aut ma. zaszalej. #niebieskiteam a i zapomniałem. Za tą cenę mialbyś 5letnie audi z niemiec. Z(pipi)ales strasznie. Cytuj
balon 5 350 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Opublikowano 24 kwietnia 2018 Ahaaaa no ważne aby wam się podobał. Ten silnik spoko styka do takiego auta. Będzie Pan zadowony i ze spalania i osiągów (to i to będzie lepsze niż hiu). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.