Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że chciałem całkiem nieźle za ten rocznik - gość z salonu dealera wyśmiał tę propozycję gdy jechałem na wycenę xd (ale jutro dostanę kwotę więc ostatecznie zobaczę).

 

W komisie zasugerowałem cenę raptem 15% niższą niż ta, za którą kupiłem ponad 2 lata temu, więc całkiem racjonalna utrata wartości imho. Kosztów eksploatacji raczej nie doliczałem, bo to zwykle mało kogo obchodzi, ile się władowało w utrzymanie samochodu (chyba).

Odnośnik do komentarza

@WisnieR benzyniak 1.4 110 KM, poliftowy, polski salon (wyjechał z niego w kwietniu 2011, fabryka = 2010), wyposażenie z tego co widzę w katalogu to Base+ (na Classic+ się nie łapie z racji braku regulacji wysokości fotela kierowcy). Też miał najwyraźniej jakiś stuk w maskę (ponoć szkoda parkingowa) bo miał malowany przód. Dziś facet z komisu mierzył lakier i zaczął kręcić nosem, chociaż wczoraj drugiemu typowi mówiłem o znanej mi historii auta, a już miał brać od ręki :F Chyba z wygody pójdę do dilera i jemu zostawię. Mniej hajsu ale już gotowy do wzięcia.

 

@Mustang Szary platinum metalizowany myślę, ewentualnie beż cappucino ale trochę za jasny (na końcu katalogu dla flot są poglądówki https://www.skoda-flota.pl/files/cenniki/2018_04/cennik_octavia_business_rok_produkcji2018.pdf)

Edytowane przez _Red_
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Ma_niek napisał:

Panowie jezdzil tu ktos autem z silnikem 2.0 tdi ?.Mam do kupna bardzo fajna audi a4 b7 2.0 140 konna ale poczytalem opinie o nim i awarie to sie za glowe zlapalem.Jak by go projektowali jacys stazysci.Jezdzil ktos tym?

Wszystko zależy od konkretnej serii silnika, dowiedz się jaka to i wtedy poczytaj.

 

 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, _Red_ napisał:

Szary platinum metalizowany myślę, ewentualnie beż cappucino ale trochę za jasny (na końcu katalogu dla flot są poglądówki https://www.skoda-flota.pl/files/cenniki/2018_04/cennik_octavia_business_rok_produkcji2018.pdf)

Szary trochę nudny IMO, szczególnie do samochodu, który też nie jest mega ciekawy. Jasne beże są niesamowicie praktyczne - nie widać, że auto jest brudne. BTW w tym katalogu flotowym nie ma wszystkich kolorów, w konfiguratorze jest więcej, np. całkiem sympatyczny niebieski denim:

225835-772-skoda-octavia-3-182383-151965

 

Odnośnik do komentarza
31 minut temu, WisnieR napisał:

Dokladnie. Poprawione diesle 2.0 to takie nowe 1.9. bardzo dobre jednostki ale one mają chyba 150KM

Poprawione CR były już w wersji 140, ale od A4 B8. Tata ma w Passacie B7 2.0 TDI CR z 2012 - przekroczył (autentyczne, bo mamy go od nowości) 180k. Na razie jedyna usterka to 2 razy zamek tylnej klapy (kombi), silnik nie sprawia absolutnie żadnych problemów. Aha, wcześniej miał A4 B8 2.0 TDI 170 (też ten nowszy) - oddał przy 113k po 3 latach, w samochodzie nic się nigdy nie zepsuło.

Odnośnik do komentarza

Jeszcze jedno pytanie, głównie dla handlowcow jezdzacych flotami. Dzwonil diler z drugiego salonu (ale ta sama sieć) ze ma dla mnie troche rabatu na jego auto. Jak uslyszal, ze mam propozycje z katalogu flotowego to od razu zaczęło sie:

- Paanie za 20% mniej bym nie bral nawet

- Flotowe sa montowane w Rosji, gorsze standardy, gorszy lakier xd

- Rynek rozpozna ze wersja Business to flota i nie sprzeda pan tego za 4 lata za normalna kase

 

I mnie to wk.urwilo bo znowu ktos burzy moja perfekcyjna wizje swiata xd

 

Pytanie: na ile to pjerdolenie, na ile ziarno prawdy? @balon? :)

Edytowane przez _Red_
Odnośnik do komentarza

Na moje za dużo się przejmujesz.

Za 4 lata bedziesz miał na wszystko papiery, bo samochód bedzie serw.  w aso.

Przebieg jak wspominałeś bedziesz mial pewnie koło 60k. Jak możesz miec problem  ze sprzedażą wtedy. Pytanie czy bedziesz się naqwet tym przejmował, bo samochó będzie nadal igła, więc bedziesz zmieniał pewnie tylko dlatego ze chcesz wypasa większego, octavia bedzie już Twoja i bedziesz królem.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
55 minut temu, _Red_ napisał:

Jeszcze jedno pytanie, głównie dla handlowcow jezdzacych flotami. Dzwonil diler z drugiego salonu (ale ta sama sieć) ze ma dla mnie troche rabatu na jego auto. Jak uslyszal, ze mam propozycje z katalogu flotowego to od razu zaczęło sie:

- Paanie za 20% mniej bym nie bral nawet

- Flotowe sa montowane w Rosji, gorsze standardy, gorszy lakier xd

- Rynek rozpozna ze wersja Business to flota i nie sprzeda pan tego za 4 lata za normalna kase

 

I mnie to wk.urwilo bo znowu ktos burzy moja perfekcyjna wizje swiata xd

 

Pytanie: na ile to pjerdolenie, na ile ziarno prawdy? @balon? :)

 

Red nie wiem jak teraz bo od jakiegoś czasu wypadłem z obiegu ale jak braliśmy dla handlowców auta to nigdy o tym nie słyszałem. Ba mam dwóch kolegów w VW/Audi/Skoda (Plichta i Kim), więc zawsze mieliśmy dobre wsparcie. Nie ma innych fabryk na floty czy nie. Są jedynie inne fabryki pod konkretne modele. Np. VW Golf robiony jest w Niemczech na nowej płycie podłogowej, a jego wersja sedan czyli Jetta w Meksyku, na starej płycie podłogowej Golfa VI i np te nam odradzali.

 

Jak nie będziesz miał dzwona, mały przebieg to auto pójdzie tobie od ręki za te 4 lata jako 1 właściciel i salon PL. Nie słuchaj carjanusza.

Edytowane przez balon
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...