krupek 15 481 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Strach pomyśleć jak masę zredukował. Kanapę z tyłu wymontował, bo i tak nikt nie używa, a fotelik z dzieckiem na podłodze zamontowany. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 W forzie to się nazywa wyścigowa redukcja masy. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Dobra dzięki za rady ale jaki silnik mam brać w tym cee'd i jaką wersję z ' czy nową bez:). Tak btw żonę w(pipi)iam bo po ostatnio obejrzanym filmie mówię na cee'd Creed:D domaluje sobie r Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Bierz nowego bo jest nowy, logiczne chyba Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Oba są z salonu nowe:) Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 No tak ale cee'd zmienił się w ceeda. Nie wiem blant czy używasz neta, ale tutaj https://www.kia.com/pl/ masz w modelach, cee'd i nowy ceed. Nowy ceed w najnizszej wersji w standardzie utrzymanie pasa ruchu i autonomiczne hamowanie kia dorzuciło do pieca, niewiele więcej i masz mega wypasy Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 (edytowane) Nowego w wersji L i z podstawowym silnikiem. Względnie M z tym 120, ale do miasta podstawowy silnik wystarczy, poza tym IMO będzie potencjalnie mniej problematyczny i lepszy na krótkie trasy niż ten 1.0 doładowany. Chociaż ja wiem czy ta wersja L jest warta dopłaty? M ma w sumie wszystkie najważniejsze rzeczy. Edytowane 28 listopada 2018 przez Mustang Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Moim zdaniem M wystarczy. Ale widze jednak dużą zaletę Lki, tylko w niej dokupisz pakiet komfort z podgrzewanymi siedzeniami i kierownicą. Polecam, podgrzewana kierownica jest mega. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 (edytowane) Prywatnie z budżetem ok 70k i ograniczony to tego modelu brałbym na pewno M z silnikiem 120, ale blantmanowi nawet to M z podstawowym silnikiem może wystarczyć w sumie. Metalik 2300 i wychodzi 70 290 katalogowo, do zbicia niżej oczywiście. Alusy nie są drogie, można rozważyć do M. Edytowane 28 listopada 2018 przez Mustang Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Piękne te Ceedy są, już poprzednia generacja mi się bardzo podobała. Kia zrobiła niesamowity krok przód przed ostatnie lata. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 A najpiękniejszy jest najmniejszy Ale widok Riowek wokół worda też napawa, najzgrabniejsze wozy jakie word dotąd miał. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Co wy macie z tymi kijankami i skodą? Tylko krupek orędownik mazdy i cobretti hondy. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 Bo miało być racjonalnie. Moim zdaniem kupując nowe auto tej klasy trudno tak naprawdę wybrać źle. Każdy kompakt będzie miał swoje zalety. Nowy Focus? Jasne. Astra? Czemu nie. Megane? Można. Jak sam wybierałem i byłem ograniczony do listy, to tak naprawdę każda opcja mnie satysfakcjonowała. Koniecznie chciałem Android Auto co ułatwiło mocno wybór, ale bez tego kryterium byłoby mi trudniej się zdecydować. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 W tym android auto można ogladac juz oficjalnie youuba, albo sciagac odtwarzacz filmów? Pierwszy raz bede to miał i sie nie znam. Jakie ciekawe aplikacje poza nawigacja obsługuje? Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 (edytowane) Nie odpalisz youtube bo jest zablokowany. Jest niby jakaś nieoficjalna nakładka Carstream ale nie chciało mi się tym bawić. Masz zakładki muzyka, nawigacja i telefon. W muzyce odaplisz spotiffy, tindal i inne takie, w nawigacji janosika, mapy google itd. Podstawowy ficzer to polecenia głosowe - mówisz co chcesz zrobić i on sam wybiera numer, odpisuje na sms, wybiera trase, dodaje przystanek np stacje beznynową itd. Acha i oficjalnie aa nie jest dostepny w polsce wiec przynajmniej u mnie przy 1 połączeniu trzeba było odpalić vpn. Edytowane 29 listopada 2018 przez mozi Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 No tak coś widziałem a yt że filmów nie idzie, w sumie głupie, bo jak się uwezmę to na telefonie włacze. a 7 cali to zawsze dzieciaki coś mogłyby obejrzec. Pobuszuje, pewnie coś madre głowy wymysliły. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 No jako centralny tablet na uspokojenie może być ok ale jest z tym jeden problem bo apka yt nie gra w tle. Tzn jak zaczniesz ogladac yt to np nie odpalisz navi. Tego nie da się obejść. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 (edytowane) U mnie zawsze odpalony Waze na ekranie i w tle muzyka ze Spotify albo audiobook z Audible lub podcast z Podcast Addict. Sterowanie z kierownicy jest aktywne do muzyki. W A3 nie ma ekranu dotykowego (niby tak było lepiej, ale teraz nowe modele mają normalnie dotykowy już, lul), wszystko obsługuje się pokrętłem. Filmów oficjalnie nie da się odpalić, niestety przeczytać wiadomości też (chociaż system niby może ją przeczytać na głos). Do tego w połączeniu z bluetoothem samochodu jestem w stanie rozmawiać z ludźmi przez fb messengera i skype, chociaż używałem tego odbierając połączenie na ekranie telefonu akurat. Wadą jest konieczność podłączenia telefonu kablem. Zaletą: ekran jest wyłączony, telefon się nie grzeje, a bateria się ładuje. Dojeżdżam na miejsce i mam 100%. Ogólnie rewelacyjny pomysł - korzystać z możliwości nowoczesnych smartfonów na dużym i dobrze zintegrowanym ekranie samochodu. Koniec z ładowarkami i uchwytami. Edytowane 29 listopada 2018 przez Mustang Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 29 listopada 2018 Opublikowano 29 listopada 2018 No zobaczę ale już widze że na czerwonym nie da rady szybko na podzielonym ekranie obrazic wujaszka, i rownoczesnie ogladać teledyski majki jeżowskiej. @Mustang poważnie w a3 nie masz dotyku? to troche teraz mnie zszokowałes, wszystkie najnowoczesniejsze fury idą w dotyk, a audi ma argumenty przeciw? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 (edytowane) W 2012 wypuścili bez i tak zostało, nawet po liftingu jak opcjonalne (ofc) AA/Apple Carplay dali. Dopiero od nowego A6 i kolejnych modeli bodajże wszedł dotyk. Za rok i tak zupełnie nowe A3 będzie, na pewno z dotykowym ekranem (stawiam na bardzo podobne wnętrze do nowego Q3). Ale z Mercedesem było dokładnie to samo, a w BMW z kolei AA nie ma i nie będzie (tylko Apple Carplay, do tego z jakimś abonamentem). Przy czym nie jest tak, że dotyk ma same zalety. Na pewno brakuje go do przeglądania mapy. Z drugiej strony jakieś klikanie po menu jest w sumie wygodnie z tym ergonomicznie umieszczonym pokrętłem. Najlepiej byłoby mieć obie opcje. Edytowane 30 listopada 2018 przez Mustang Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 No takie Spotify w aucie to super rzecz musi być. W sumie, to jedyna rzecz, której mi brakuje u mnie. Ewentualnie, chociaż bluetooth obsługujący audio, a nie tylko rozmowy. U siebie słucham tylko z CD i mam chyba z 30 płyt w pokrowcu, trochę oldschool już. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 A Ty nie masz przypadkiem dysku w tym radio zeby sobie zgrywac te plyty? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 (edytowane) Przypadkiem nie mam. Mam zmieniarkę na 6 CD, co akurat jest fajne.. Zresztą, największa zaleta obsługi muzyki ze Spotify, czy telefonu to fakt, że można sobie dowolną playlistę skleić. No i w przypadku Spotify masz legalny dostęp do ogromnej biblioteki. Ostatnio widziałem na Allegro oryginalny zestaw multimedialny Rockford Fosgate z bogatszej wersji wyposażenia, ale cena to ok. 850 zł plus montaż i no nie wiem, czy warto 1k pakować w takie coś. Edytowane 30 listopada 2018 przez krupek Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 (edytowane) W Hondzie jest gówniany system dotykowy, oparty na androidzie. Dla mnie za wolny, toporny, a do tego zawsze wita informacjami o bezpieczeństwie (trzeba kliknąć OK) i animacją znaczka Hondy na tle kuli ziemskiej. Do tego nie ma kieszeni na cd, więc płyt już się nie posłucha. Za to bardzo odpowiada mi system Mazdy. Mimo że NA PAPIERZE gorszy i mniej nowoczesny, to szybko wszystko ładuje, pokrętło pod ręką to świetne rozwiązanie, no i jest kieszeń na cd. Dotykowo obsłuży się go tylko na postoju. Wszystko oczywiście poblokowane - systemy można zhakować, ale nie wiem, czy nie ma to wpływu na gwarancję. Aplikacji na tym ekranie się nie odpali. Jedynie przez Android auto, który oficjalnie nie jest dostępny w bolzdze, więc też musiałem się bawić w ściąganie tego i kombinowanie z filmikiem, by załapało. Edytowane 30 listopada 2018 przez [InSaNe] Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 30 listopada 2018 Opublikowano 30 listopada 2018 Na szczęście w nowych autach prawie wszyscy już proponują integrację ze smartfonem, przynajmniej w opcji. Podejrzewam, że niektórzy się ociągali, słusznie obawiając się spadku zainteresowania wbudowanymi własnymi systemami nawigacji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.