kanabis 22 548 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 No m2 faktycznie kocur ale gdzie i30n jesli chodzi o wyglad no nie przesadzajmy. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 No i nie zapominajmy o autach N I E Z A W O D N Y C H Cytuj
Kogut 308 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Ja generalnie byłem bardzo bliski zanabycia Gt86, ale jednak po jeździe próbnej wyszło że nie do końca mi się to sprawdzi. Ale to że ładniejsze niż hundaj to potwierdze, mimo że nie mam jeszcze 30 lat. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Ja mam i bralbym audiczke mustanga Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Z Hyundai'a to Genesis Coupe po lifcie (rocznik min. 2013). Jeździłem i30N i mimo, że fajnie pierdzi to przy mojej nodze 20l w mieście to trochę sporo. No i kwestia wykończenia wnętrza. Generalnie bieda. Jutro mój Focus zawita wkońcu do salonu. Duża szansa, że jeszcze przed świętami odbiór. Jaram się bo to moje 1sze nowe auto. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Jaki zamówiłeś? Tata dzisiaj ma testować Focusa właśnie. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) @Mustang 1.5 EC 150KM st-line desert island blue. (1.0 ec 125 km jest IMO za słabe w tym aucie i nie daje kompletnie żadnej frajdy z jazdy przynajmniej w porównaniu z 1.4 T-GDI w Ceed, którym jezdziłem tego samego dnia). Edytowane 18 grudnia 2018 przez Mani Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Tata rozważa podobną konfigurację, tylko nie ST line, bo nie chce usportowionej wersji i waha się nad dieslem. Zobaczę co powie po jeździe próbnej. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Wersja Titanium ma już wszystko co potrzeba. Niech bierze min 1.5 EC bo ma lepszą skrzynie niż 1.0. Niewiem jak z Dieslem bo nie jeździłem. No i automat też bajecznie działa. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Raczej będzie jak coś manual z aktywnymi światłami LED. 1.0 ma spoko moc, ale moment jednak niski w porównaniu do 1.5. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) @Mustang ja wybrałem Statyczne reflektory Full LED. 7k dopłacać do adaptacyjnych reflektorów Full LED to troche zdzierstwo zważywszy na fakt, że juz Fordowi podarowałem hajs za klimatyzacje 2strefową. Może inaczej. Ja dobrałem dodatkowo pakiet design 2, business oraz winter. Do tego jeszcze czujniki przód i tył oraz kamera cofania. Tyle w skrócie. Dobry upust bo to były dni otwarte. No i jak pisałem już wcześniej finansowanie znacznie bardziej elastyczne niż w KIA. Edytowane 18 grudnia 2018 przez Mani Cytuj
balon 5 353 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) Szkoda, że aż taka dopłata za adaptacyjne ledy. Oj świetne rozwiązanie. Od 1,5 roku użytkowania dalej robi na mnie wrażenie. Btw. tak patrzę na te turbo benzyny i VAG ma je jakieś najbardziej żwawe. Passareti tsi 180km ma jakoś 7,7 do setki a lżejszy i mniejszy Fokus o mocy 182km 8,4. Dziwne. Edytowane 18 grudnia 2018 przez balon Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 (edytowane) @balon Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo). To nowa Corolla też blado wypada z tymi nowymi silnikami z tego co na YT ogladałem gdy TheStraightPipes testowali. #Fałszywymesjasz. ps. Mazda zgłupiała z cenami nowej 3ki. Widział to ktoś? 140k zł? najuboższa wersja za 90k. Pojechali po bandzie ostro. Edytowane 18 grudnia 2018 przez Mani Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 @Mani zapodaj cennik tej mazdy jak mozesz. Nie moge wygooglać. @balon ford nigdy nie był mistrzem "kreski". Kwestia przełożeń, skrzyni. VAG z dsg to robi jakieś chore czasy do 100 (golf R po podłubaniu). Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 @mozi https://www.se.pl/auto/nowosci/nowa-mazda-3-na-rok-2019-poznaj-polski-cennik-i-wyposazenie-aa-civA-k7mH-PHnb.html 1 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 17 minut temu, Mani napisał: @balon Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo). Pasek LED do jazdy dziennej wypada lepiej w statycznych, to prawda. IMO dopracowali to pod wersję amerykańską (gdzie adaptacyjnych by nie mogli oferować, bo przepisy wymuszają manualne przełączanie świateł drogowych i mijania). Przy czym ostatecznie Focusa w USA i tak już nie będzie. Natomiast adaptacyjne mają dynamiczne kierunkowskazy. Gadałem z tatą i był zadowolony z jazdy próbnej. Jeździł 1.0 125 - dla niego OK, ale nie sprawdził go przy wyższych prędkościach, gdzie 150 musi mieć zauważalną przewagę (moment 170 kontra 240 to jest kosmos). Po 2.0 TDI to już byłby za duży downgrade, jeśli Focus, to dopłaci do 1.5. W piątek przetestuje Astrę, potem zdecyduje. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 No ładnie pojechali. Imo 20k za dużo ktoś wbił ceny. Wyposażenie oczywiscie jest kompletne + niepewny nowy silnik mehhh. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 1 minutę temu, Mustang napisał: Pasek LED do jazdy dziennej wypada lepiej w statycznych, to prawda. IMO dopracowali to pod wersję amerykańską (gdzie adaptacyjnych by nie mogli oferować, bo przepisy wymuszają manualne przełączanie świateł drogowych i mijania). Przy czym ostatecznie Focusa w USA i tak już nie będzie. Natomiast adaptacyjne mają dynamiczne kierunkowskazy. Gadałem z tatą i był zadowolony z jazdy próbnej. Jeździł 1.0 125 - dla niego OK, ale nie sprawdził go przy wyższych prędkościach, gdzie 150 musi mieć zauważalną przewagę (moment 170 kontra 240 to jest kosmos). Po 2.0 TDI to już byłby za duży downgrade, jeśli Focus, to dopłaci do 1.5. W piątek przetestuje Astrę, potem zdecyduje. Też będzie zadowolony. Polecam jazde 200konną astrą. Te kierunkowskazy mnie nie przypadły do gustu myslałem, że bedą jak w hmm VAGu a tak to trochę słabo wizualnie robi ale co kto lubi. Mnie też podobało się wyciszenie Focusa. Mega cichutki w środku jak na mój gust. No i 1.0 ma zyebaną skrzynie biegów. 1,5 ma inną. Oki może nie zyebaną ale odczuwalnie gorszą. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 Ceny Mazdy to kosmos, tym bardziej, ze z nowym rokiem jednak mialo byc zdjete clo na auta z japonii, wiec myslalem, ze bedzie niezla okazja do nabycia japosnkiego wozidla. Z drugiej strony i tak japonskie auta sa chu.jowe. 1 Cytuj
balon 5 353 Opublikowano 18 grudnia 2018 Opublikowano 18 grudnia 2018 1 godzinę temu, Mani napisał: @balon Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo). Ja o właściwościach jezdnych/świetlnych w nocy się wypowiadałem, a nie o wyglądzie lamp. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Banny 2 656 Opublikowano 20 grudnia 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 grudnia 2018 (edytowane) W dniu 18.12.2018 o 11:06, Mustang napisał: Nope, felgi zayebiste. Propsy za GT86, czekamy na więcej info. Najlepsze auto w temacie? W czołówce, ale i30N i w przede wszystkim M2 trudno przebić. No nie :) @TakeshiX szybciej kupił swoje BRZ. A kto posiada M2? wow! W dniu 17.12.2018 o 22:41, Kogut napisał: Jak chcesz to serwisować w Toruniu, to polecam Szymona z JTR. Trzeba się gdzieś spiknąć dasz pomacać ? W JTR serwisuje swojego Lexa - takze GT86 też będzie tam Dam pomacać, jak tylko będzie jakaś pogoda, bo teraz to dupa z tym śniegiem. kilka słów: Zdjęcie jeszcze z zakupu, ponieważ teraz jest brudny, a warunków by umyć teraz nie mam. Do rzeczy: Wyjechałem z teściem po samochód jakoś koło 5 z Torunia, pożyczonym audi a6 z 2015, zczipowany 3.0 tdi. Rakieta na kołach, raz dwa i mieliśmy dobry czas. Sprzedający okazał się miłym człowiekiem, ale twardym gościem w negocjacjach cenowych. Chciałem ugrać 5%, skończyło się na 1500 rabatu. Niemiłym zaskoczeniem jednak były 2 rysy przez całą szybę kierowcy - ale ponoć można to zeszlifować. Felgi dobite dość, opony tył do zmiany, przód okej. Całość bym określił na dobry stan, ma parę bolączek w tym lakierowaną maskę. Bez ingerencji specjalisty się nie obejdzie, pod światło widać okręgi od polerowania. Szybka zmiana oleju na Motul 300v 0w20 i do domu jazda. Jakos o 14 wyjechaliśmy, po drodze obiad. W domu byłem około 20:30.. Tak, jechałem jak emeryt - nie byłem pewny samochodu, na zewnątrz pokazywało mi -2 stopnie, nie padało jak jechałem, ale moze wcześniej padało?. Na rondzie 2 razy zarzuciło, a później przy wyjeździe z zabudowanego mocniej depnąłem to zatańczyła du.pa. Czy było już ślisko, czy może to kwestia opon z słabym bieżnikiem - nie wiem. Nie zrobiłem tego celowo, więc z każdym takim doświadczeniem uczę się pokory do tego auta. Uwielbiam w nim siedzieć - nisko, maska ma małe odkształcenia - czujesz się jak w niecodziennym aucie. Fotele są super. Kierę mam obszytą jakimś materiałem, ogólnie fajnie się ją trzyma, ale nie do końca jest dobrze ten materiał spasowany. Nie mam czujników parkowania, widoczność na tył jest słaba, zostają jedynie lusterka. Przeważnie po mieście nie przekraczam 4.5k obrotów, czytałem, że tak 2.5 i zmiana biegu i sobie się toczysz. Ale czasem jak z 2 biegu dokręcisz do 6.5-7k obrotów, to wtedy pięknie jest. I wystarcza - jak pisałem to moje pierwsze sportowe auto i więcej mi nie trzeba Wczoraj sobie zrobiłem od 0 do 100, bez czasu mierzenia, tak po prostu... Dla mnie jest okej. Dźwięk silnika od 4k obrotów jest świetny. Jedno wiem na pewno - każdy z nas uważa, że dobrze jeździ, potrafi to i tamto, ma wieloletnie doświadczenie. Też tak myślałem, do czasu.. Mimo małej mocy auto trzeba kontrolować, z rozsądkiem i w pełnym skupieniu prowadzić. Może nadwyrężam, bo jeszcze mam kiepskie opony oraz warunki pogodowe są mało sprzyjające. W lecie moze jest łatwiej i pewniej. W piątek zmieniam tylne opony na nowe nokiany i powinno byc lepiej, ale dziś cały dzień śnieg pada więc chyba nici z przejażdżki. Podsumowując, jestem w 100% zadowolony. <3 Edytowane 20 grudnia 2018 przez Banny 9 2 1 Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Teraz dopiero zobaczysz jak będzie mocy brakować jak się będziesz przesiadać do "zwykłego auta". Ja na co dzień jeżdżę 300 konną Astrą OPC(nawet jak jest duży śnieg) i też na początku musiałem się przyzwyczaić do takiej mocy. Z czasem jest duuużo lepiej, a w lecie to już w ogóle . Teraz jak się przesiadam do czegoś z mniejszym powerem to czuję jakbym powozem do koni jechał xd 1 Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Czytam tę opowieść Bannego i myślę sobie, że ta GT to jakiś potwór po czym zobaczyłem jej osiągi..... Aczkolwiek auto super i tylko pogratulować spełnienia marzeń. P.S. E36 328i nadal jedzie lepiej Cytuj
balon 5 353 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 (edytowane) @sprite, ty masz podkręconą tę Astrę czy to jakaś specjalna edycja bo w serii jest chyba 280? Edytowane 20 grudnia 2018 przez balon Cytuj
sprite 1 791 Opublikowano 20 grudnia 2018 Opublikowano 20 grudnia 2018 Zadawałeś już kiedyś to samo pytanie, jak wrzucałem fotki fury. Podkręcane było Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.