Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta

Featured Replies

Opublikowano

No m2 faktycznie kocur ale gdzie i30n jesli chodzi o wyglad no nie przesadzajmy.

  • Odpowiedzi 8,8 tys.
  • Wyświetleń 622,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wziąłem to co wyżej, identyczny jak na fotach - M440i, kolor Tanzanite blue. Nie miałem dużego wyboru, bo odbiór 530i lub słabszej 430i to czekanie do października lub listopada i nie mam na to czasu.

  • Czezare
    Czezare

    Dobry wieczór!

  • Samochód po testowany w środku i tylko rys dopatrzeć się nie mogłem bo oszroniony (8 rano w olsztynie 0 stopni).  Wszystko tak jak chciałem wersja L kamera, składane lusteka czy lepsza tapicerka Na s

Opublikowano

Ja generalnie byłem bardzo bliski zanabycia Gt86, ale jednak po jeździe próbnej wyszło że nie do końca mi się to sprawdzi. Ale to że ładniejsze niż hundaj to potwierdze, mimo że nie mam jeszcze 30 lat. 

Opublikowano

Ja mam i bralbym audiczke mustanga

Opublikowano

Z Hyundai'a to Genesis Coupe po lifcie (rocznik min. 2013). Jeździłem i30N i mimo, że fajnie pierdzi to przy mojej nodze 20l w mieście to trochę sporo. No i kwestia wykończenia wnętrza. Generalnie bieda.  Jutro mój Focus zawita wkońcu do salonu. Duża szansa, że jeszcze przed świętami odbiór. Jaram się bo to moje 1sze nowe auto.

Opublikowano

@Mustang

1.5 EC 150KM st-line desert island blue. (1.0 ec 125 km jest IMO za słabe w tym aucie i nie daje kompletnie żadnej frajdy z jazdy przynajmniej w porównaniu z 1.4 T-GDI w Ceed, którym jezdziłem tego samego dnia).

Edytowane przez Mani

Opublikowano

Tata rozważa podobną konfigurację, tylko nie ST line, bo nie chce usportowionej wersji i waha się nad dieslem. Zobaczę co powie po jeździe próbnej. 

Opublikowano

Wersja Titanium ma już wszystko co potrzeba. Niech bierze min 1.5 EC bo ma lepszą skrzynie niż 1.0. Niewiem jak z Dieslem bo nie jeździłem. No i automat też bajecznie działa.

Opublikowano

Raczej będzie jak coś manual z aktywnymi światłami LED. 1.0 ma spoko moc, ale moment jednak niski w porównaniu do 1.5. 

Opublikowano

@Mustang

 

ja wybrałem Statyczne reflektory Full LED. 7k dopłacać do adaptacyjnych reflektorów Full LED to troche zdzierstwo zważywszy na fakt, że juz Fordowi podarowałem hajs za klimatyzacje 2strefową. Może inaczej. Ja dobrałem dodatkowo pakiet design 2, business oraz winter. Do tego jeszcze czujniki przód i tył oraz kamera cofania. Tyle w skrócie. Dobry upust bo to były dni otwarte. No i jak pisałem już wcześniej finansowanie znacznie bardziej elastyczne niż w KIA.

Edytowane przez Mani

Opublikowano

Szkoda, że aż taka dopłata za adaptacyjne ledy. Oj świetne rozwiązanie. Od 1,5 roku użytkowania dalej robi na mnie wrażenie.

 

Btw. tak patrzę na te turbo benzyny i VAG ma je jakieś najbardziej żwawe. 

Passareti tsi 180km ma jakoś 7,7 do setki a lżejszy i mniejszy Fokus o mocy 182km 8,4. Dziwne.

Edytowane przez balon

Opublikowano

@balon

Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo).

 

To nowa Corolla też blado wypada z tymi nowymi silnikami z tego co na YT ogladałem gdy TheStraightPipes testowali. #Fałszywymesjasz.

 

ps. Mazda zgłupiała z cenami nowej 3ki. Widział to ktoś? 140k zł? najuboższa wersja za 90k. Pojechali po bandzie ostro.

Edytowane przez Mani

Opublikowano

@Mani zapodaj cennik tej mazdy jak mozesz. Nie moge wygooglać. @balon ford nigdy nie był mistrzem "kreski". Kwestia przełożeń, skrzyni. VAG z dsg to robi jakieś chore czasy do 100 (golf R po podłubaniu). 

Opublikowano
17 minut temu, Mani napisał:

@balon

Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo).

Pasek LED do jazdy dziennej wypada lepiej w statycznych, to prawda. IMO dopracowali to pod wersję amerykańską (gdzie adaptacyjnych by nie mogli oferować, bo przepisy wymuszają manualne przełączanie świateł drogowych i mijania). Przy czym ostatecznie Focusa w USA i tak już nie będzie. Natomiast adaptacyjne mają dynamiczne kierunkowskazy.

 

Gadałem z tatą i był zadowolony z jazdy próbnej. Jeździł 1.0 125 - dla niego OK, ale nie sprawdził go przy wyższych prędkościach, gdzie 150 musi mieć zauważalną przewagę (moment 170 kontra 240 to jest kosmos). Po 2.0 TDI to już byłby za duży downgrade, jeśli Focus, to dopłaci do 1.5. W piątek przetestuje Astrę, potem zdecyduje.

Opublikowano

No ładnie pojechali. Imo 20k za dużo ktoś wbił ceny. Wyposażenie oczywiscie jest kompletne + niepewny nowy silnik mehhh. 

Opublikowano
1 minutę temu, Mustang napisał:

Pasek LED do jazdy dziennej wypada lepiej w statycznych, to prawda. IMO dopracowali to pod wersję amerykańską (gdzie adaptacyjnych by nie mogli oferować, bo przepisy wymuszają manualne przełączanie świateł drogowych i mijania). Przy czym ostatecznie Focusa w USA i tak już nie będzie. Natomiast adaptacyjne mają dynamiczne kierunkowskazy.

 

Gadałem z tatą i był zadowolony z jazdy próbnej. Jeździł 1.0 125 - dla niego OK, ale nie sprawdził go przy wyższych prędkościach, gdzie 150 musi mieć zauważalną przewagę (moment 170 kontra 240 to jest kosmos). Po 2.0 TDI to już byłby za duży downgrade, jeśli Focus, to dopłaci do 1.5. W piątek przetestuje Astrę, potem zdecyduje.

 

Też będzie zadowolony. Polecam jazde 200konną astrą. Te kierunkowskazy mnie nie przypadły do gustu myslałem, że bedą jak w hmm VAGu a tak to trochę słabo wizualnie robi ale co kto lubi. Mnie też podobało się wyciszenie Focusa. Mega cichutki w środku jak na mój gust. No i 1.0 ma zyebaną skrzynie biegów. 1,5 ma inną. Oki może nie zyebaną ale odczuwalnie gorszą.

Opublikowano

Ceny Mazdy to kosmos, tym bardziej, ze z nowym rokiem jednak mialo byc zdjete clo na auta z japonii, wiec myslalem, ze bedzie niezla okazja do nabycia japosnkiego wozidla. Z drugiej strony i tak japonskie auta sa chu.jowe.

Opublikowano
1 godzinę temu, Mani napisał:

 

@balon

Statyczne LED IMO lepiej w focusie wyglądają od adaptacyjnych (jestem wzrokowcem i statyczne wyglądają jak z Volvo).

 

 

Ja o właściwościach jezdnych/świetlnych w nocy się wypowiadałem, a nie o wyglądzie lamp.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
W dniu 18.12.2018 o 11:06, Mustang napisał:

Nope, felgi zayebiste.

 

Propsy za GT86, czekamy na więcej info. Najlepsze auto w temacie? W czołówce, ale i30N i w przede wszystkim M2 trudno przebić. 

 

No nie :) @TakeshiX szybciej kupił swoje BRZ. A kto posiada M2? wow!

 

 

W dniu 17.12.2018 o 22:41, Kogut napisał:

Jak chcesz to serwisować w Toruniu, to polecam Szymona z JTR. Trzeba się gdzieś spiknąć dasz pomacać ? :banana-santa:

 

W JTR serwisuje swojego Lexa - takze GT86 też będzie tam ;)

Dam pomacać, jak tylko będzie jakaś pogoda, bo teraz to dupa z tym śniegiem.

 

kilka słów:

 

vq5hh2X.jpg

 

Zdjęcie jeszcze z zakupu, ponieważ teraz jest brudny, a warunków by umyć teraz nie mam.

Do rzeczy:

 

Wyjechałem z teściem po samochód jakoś koło 5 z Torunia, pożyczonym audi a6 z 2015, zczipowany 3.0 tdi. Rakieta na kołach, raz dwa i mieliśmy dobry czas.

Sprzedający okazał się miłym człowiekiem, ale twardym gościem w negocjacjach cenowych. Chciałem ugrać 5%, skończyło się na 1500 rabatu.

Niemiłym zaskoczeniem jednak były 2 rysy przez całą szybę kierowcy - ale ponoć można to zeszlifować.

Felgi dobite dość, opony tył do zmiany, przód okej. Całość bym określił na dobry stan, ma parę bolączek w tym lakierowaną maskę. Bez ingerencji specjalisty się nie obejdzie, pod światło widać okręgi od polerowania. Szybka zmiana oleju na Motul 300v 0w20 i do domu jazda.

Jakos o 14 wyjechaliśmy, po drodze obiad. W domu byłem około 20:30.. Tak, jechałem jak emeryt - nie byłem pewny samochodu, na zewnątrz pokazywało mi -2 stopnie, nie padało jak jechałem, ale moze wcześniej padało?. Na rondzie 2 razy zarzuciło, a później przy wyjeździe z zabudowanego mocniej depnąłem to zatańczyła du.pa. Czy było już ślisko, czy może  to kwestia opon z słabym bieżnikiem - nie wiem. Nie zrobiłem tego celowo, więc z każdym takim doświadczeniem uczę się pokory do tego auta. 

 

Uwielbiam w nim siedzieć - nisko, maska ma małe odkształcenia - czujesz się jak w niecodziennym aucie. Fotele są super. Kierę mam obszytą jakimś materiałem, ogólnie fajnie się ją trzyma, ale nie do końca jest dobrze ten materiał spasowany.

Nie mam czujników parkowania, widoczność na tył jest słaba, zostają jedynie lusterka.

Przeważnie po mieście nie przekraczam 4.5k obrotów, czytałem, że tak 2.5 i zmiana biegu i sobie się toczysz. Ale czasem jak z 2 biegu dokręcisz do 6.5-7k obrotów, to wtedy pięknie jest. I wystarcza - jak pisałem to moje pierwsze sportowe auto i więcej mi nie trzeba :)  Wczoraj sobie zrobiłem od 0 do 100, bez czasu mierzenia, tak po prostu... Dla mnie jest okej. Dźwięk silnika od 4k obrotów jest świetny.

 

 

Jedno wiem na pewno - każdy z nas uważa, że dobrze jeździ, potrafi to i tamto, ma wieloletnie doświadczenie.  Też tak myślałem, do czasu.. Mimo małej mocy auto trzeba kontrolować, z rozsądkiem i w pełnym skupieniu prowadzić. Może nadwyrężam, bo jeszcze mam kiepskie opony oraz warunki pogodowe są  mało sprzyjające. W lecie moze jest łatwiej i pewniej. 

 

W piątek zmieniam tylne opony na nowe nokiany i powinno byc lepiej, ale dziś cały dzień śnieg pada więc chyba nici z przejażdżki.

Podsumowując, jestem w 100% zadowolony. <3

 

Edytowane przez Banny

Opublikowano

Teraz dopiero zobaczysz jak będzie mocy brakować jak się będziesz przesiadać do "zwykłego auta". Ja na co dzień jeżdżę 300 konną Astrą OPC(nawet jak jest duży śnieg) i też na początku musiałem się przyzwyczaić do takiej mocy. Z czasem jest duuużo lepiej, a w lecie to już w ogóle . Teraz jak się przesiadam do czegoś z mniejszym powerem to czuję jakbym powozem do koni jechał xd

Opublikowano

Czytam tę opowieść Bannego i myślę sobie, że ta GT to jakiś potwór po czym zobaczyłem jej osiągi.....

 

Aczkolwiek auto super i tylko pogratulować spełnienia marzeń.

 

P.S. E36 328i nadal jedzie lepiej :yao:

Opublikowano

@sprite, ty masz podkręconą tę Astrę czy to jakaś specjalna edycja bo w serii jest chyba 280? 

Edytowane przez balon

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.