krupek 15 481 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 Takie Audi to przedział cenowy poniżej 20k, a w tej cenie poleasingowa to może kupić drukarkę. Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 i bynajmniej to nie przynajmniej, pamiętaj Wojtas 1 Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 2019 a ludzie dalej nie znają użycia partykuły "bynajmniej". Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 30 stycznia 2019 Opublikowano 30 stycznia 2019 Sam bym raczej unikał niemieckich aut premium innych niż nowych albo świeżych używek od dilera. Ewentualnie jeszcze jak ktoś szuka modeli powyżej 200 koni, to popularne alternatywy zaczynają się kończyć, ale płacić za "prestiż" w aucie z 1.9 TDI z przebiegiem pod 300k? Zdecydowanie brałbym jakiegoś Opla czy Forda czy coś w tym stylu. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Takie używane auto niemieckie klasy premium może być zakupem życia, jeśli mamy je z dobrego źródła i ktoś na przykład, bardzo długo nim jeździł i o nie dbał. No, ale nie oszukujmy się. Ile jest takich aut na rynku? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 jednego już nie ma bo ktoś wpłacił 500zł zaliczki 1 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Jeśli pisał prawdę to tak. Napisał SMS, że przeprasza za sytuację. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 2 godziny temu, krupek napisał: Takie używane auto niemieckie klasy premium może być zakupem życia, jeśli mamy je z dobrego źródła i ktoś na przykład, bardzo długo nim jeździł i o nie dbał. No, ale nie oszukujmy się. Ile jest takich aut na rynku? Ja się zastanawiam czy moje będzie dobrą używką. Z jednej strony super zadbane czyste wnętrze, na razie jak nowe po 1,5 roku, podobnie blachy bez rys i w miarę często myte. Z drugiej strony olej zmieniany zgodnie z zaleceniami producenta co 30k km, a samochód regularnie jeżdżony na wysokich obrotach, żeby wykrzesać moc z tego diesla 1.6. Zabawa biegami, częste redukcje, korzystanie z dobrego zawieszenia na krętych szosach... Chociaż pewnie większość aut w leasingu tak ma. Cytuj
Shago 3 569 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Z końcem roku będę chciał kupić nowe auto, tylko salonowe. Liczę prawdę mówiąc na nowe Clio, na zdjęciach podoba mi się wnętrze: Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Nowe Clio bardzo ładne, ale te wystające tablety to dla mnie dramat, jakby nie mogli tego wbudować w deskę jak jest w Polo czy Ibizie. Nowa Fiesta ma to samo, wielki wystający tablet. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 No ale co to szkodzi? W niczym nie przeszkadza, a pewnie uznają ze to najwygodniejsza lokalizacja. W sumie jak są te giętkie ekrany teraz to powinni dac mozliwośc niektorym złozenia na pół ekranu ;] Nie da się ukryć że deska rozdzielcza w wiekszosci im wyzej tym dalej od palca, więc chyba wygoda = bezpieczenstwo. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 (edytowane) No, ale tu faktycznie wygląda jakby ten ekran był na siłę dołożony trochę. Chyba niepotrzebnie ma taką pionową orientację. W nowych Kiach niby też wysunięty nad deskę, ale jakoś tak lepiej wygląda. Edytowane 31 stycznia 2019 przez krupek Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 (edytowane) 40 minut temu, milan napisał: No ale co to szkodzi? W niczym nie przeszkadza, a pewnie uznają ze to najwygodniejsza lokalizacja. W sumie jak są te giętkie ekrany teraz to powinni dac mozliwośc niektorym złozenia na pół ekranu ;] Nie da się ukryć że deska rozdzielcza w wiekszosci im wyzej tym dalej od palca, więc chyba wygoda = bezpieczenstwo. Nie szkodzi niczemu, po prostu kompletnie mi się nie podoba, tylko tyle. To jest dla mnie zaj.ebisty kokpit. Niestety już sama polówka średnio, wole Fieste lub nowe Clio, no nie dogodzisz. Edytowane 31 stycznia 2019 przez Wooyek Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 No wiadomo, rzecz gustu Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Plusem tych wystających ekranów jest ich wysokość, że nie trzeba gdzieś nisko i daleko się przyglądać tak jak na screenie Wooyka, tylko są praktycznie na wysokości oczu. Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Mustang napisał: Z drugiej strony olej zmieniany zgodnie z zaleceniami producenta co 30k km, a samochód regularnie jeżdżony na wysokich obrotach, żeby wykrzesać moc z tego diesla 1.6. Zabawa biegami, częste redukcje, korzystanie z dobrego zawieszenia na krętych szosach... Chociaż pewnie większość aut w leasingu tak ma. Imo to największa głupota - ten olej po 30k wyglada jak kupa + zalecenie wymiany filtra powietrza co 2 przegląd? Nie wiem czemu to służy poza zwiększeniem awaryjności silnika (szczególnie turbiny). Ja mam np wg zaleceń co 20k wymianę oleju a robię to co 10-15k. Acha i jeszcze warto zerknąć na rekomendację lepkości oleju bo 5W20 to jakiś żart a często takie są zalecane. Edytowane 31 stycznia 2019 przez mozi Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Zmniejszeniu kosztów eksploatacji samochodów flotowych i firmowych. Że to się czkawką odbije później, to już nie ma znaczenia, auto sprzedane po 3-4 latach. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 Ale żenada, kupili Ci drogie Audi, a zydzą na 500 zł wymianie oleju? Weź tu kupuj dobre samochody poleasingowe Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 5 godzin temu, milan napisał: A drugi Coopera Jak piszesz Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 31 stycznia 2019 Opublikowano 31 stycznia 2019 O właśnie oglądałem ten filmik parę dni temu i sugerowałem tacie, żeby sobie w Astrze zmienił dodatkowo ten olej po pierwszych 5-10k. O prywatne auto na lata warto zadbać. Cytuj
Mani 686 Opublikowano 2 lutego 2019 Opublikowano 2 lutego 2019 @Mustang Mnie ziomek sugerował bym w Fordzie zmienił po 2-3k. Niewiem czy to za wcześnie. Ja zawsze raz w roku (lub ok 10k przebiegu) robiłem. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 2 lutego 2019 Opublikowano 2 lutego 2019 Nie wiem, trzeba by sprawdzić kiedy wypada wymienić po pierwszym docieraniu. Pewnie jest jakiś moment, kiedy liczba nowych opiłków zaczyna spadać. Raz w roku to swoją drogą wypada, ale niektórzy w rok robią sporo więcej. Ja jakieś 30k ostatnio przejechałem, tata koło 25k. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 2 lutego 2019 Opublikowano 2 lutego 2019 W nowym aucie po 2-3k trzeba zmienic olej. I nie daj sobie wmowic ,ze jest inaczej. No chyba ,ze masz zamiar nim zrobic 100k i sprzedac. ( tak jak robia to floty) Prywatny uzytkownik powinien wymienic. Ja w Tiguanie mam 2900km i wlasnie w poniedzialek jade na wymiane oleju i filtrów poza " wytycznymi serwisu" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.