Opublikowano 6 marca 20196 l Suzuki chyba zastygło, zaraz dacia ich prześcignie pod względem materiałów i designu, bo cenowo już to zrobiła.
Opublikowano 6 marca 20196 l suzuki, dacia czy fiat to jeden (pipi) dla mnie. Wszystkimi jeździłem i plastiki jakieś źle sprasowane w nich.
Opublikowano 6 marca 20196 l 8 godzin temu, Dave Czezky napisał: <wyobraża sobie krupka wsiadajacego do każdego auta w salonie, bez najmiejszego zamiaru kupna, i gdakajacego jakie chuyowe wykonanie bez stylu> Dave jak wyczuł, że krupek gra na PS3 i xbox więc nie jego target
Opublikowano 6 marca 20196 l 2 godziny temu, balon napisał: Dave jak wyczuł, że krupek gra na PS3 i xbox więc nie jego target Tylko Xbox One, kolego
Opublikowano 6 marca 20196 l 9 godzin temu, Mani napisał: Pracowałem w salonie suzuki przez krótki czas. Baleno wtedy wchodził do salonów. Autko nawet ok za taka kasę ale jakość spasowania materiałów to dramat. Już lepiej weź jakieś polo. Z racji, że mam blisko, to bylem ponownie w salonie Suzuki, żeby się upewnić i prawdę mówiąc nie wiem o co chodzi z tym spasowaniem :). Jak dla mnie wszystko było ok, komfortowo się czułem w środku i znowu bylem pod wrażeniem ilości miejsca. Do tego ten model jest bardzo chwalony za świetny silnik, który pali tyle, co kosiarka. A co do Polo, to sprawdzałem konfigurator i prawdę mówiąc nie zachęcało wyposażenie w relacji do ceny, w Baleno był naprawdę spory wypas.
Opublikowano 10 marca 20196 l Od kiedy wujek kupił Peugeota 308 GTi to jest mój nr 1 sleeper hot hatch. Idealny na każdą okazję przy sensownym spalaniu.
Opublikowano 10 marca 20196 l Raczej pytanie o kasę bo do 130k to imo jeden (pipi) i będzie podobnie. 150-180k to imo Focus rs lub golf r a powyżej to Audi rs3.
Opublikowano 10 marca 20196 l Tak jak mozi pisał. Zależnie od budżetu ja tez bym brał RS3, Golf R, Fokusa RS i TypaeRa (tutaj zdecydowanie największe wnętrze i bagażnik).
Opublikowano 10 marca 20196 l Przemyśl dobrze + sugeruję się przejechać. Type R i Focus RS to raczej fury bezkompromisowe. Do jazdy na codzień pewnie się nadają ale są raczej mało wygodne (w (pipi) twarde zawieszenie i np bagażnik w RSie to ctcp 280 litrów - dlatego że ma napęd na dwie osie) Pamiętaj też o spalaniu - chyba że to akurat masz gdzieś. Type-R i RS to tak lekko 15-16 litrów. Problemy ze skrzynią miały wersję przed liftowe - teraz już jest temat oganięty ztcw. Jedno jest pewne - co byś nie kopił powyżej 300 kucy źle nie będzie Miej tylko świadomość że apetyt rośnie w miarę jedzenia XD A no i pisałem już to 100 x ale cupra i golf R się pięknie poddają modyfikacjom. RS'a np żeby zrobić na 400 kucy to już w chuk zabawy + zazwyczaj nie trzymają koni w serii - moment za to albo jest ok albo bonus. No ale to ford. 33 minuty temu, balon napisał: Tak jak mozi pisał. Zależnie od budżetu ja tez bym brał RS3, Golf R, Fokusa RS i TypaeRa (tutaj zdecydowanie największe wnętrze i bagażnik). RS3 za to ma fajną wersję sportback która daje taką namiastkę combi i wogole ten silnik R5 2.5 litra to jest cudo techniki. Zeby tylko nie kosztował prawie 3 paczki.
Opublikowano 10 marca 20196 l No ja powoli chyba dojrzewam pod coś AMG/R/RS itp. sres. Nie stukam już tyle km co kiedyś. Praca głównie stacjonarna bez delegacji czy jakiś dziwnych tripów zagranicznych. Obecnie 220km w tsi daje radę (ok 6,5 do setki) ale chyba już jestem powoli gotowy na kolejną stację. Mam jeszcze ponad 2 lata do końca obecnego leasingu na rozkminę. @areka dawaj znać na bieżąco co tam testujesz, oglądasz, rozważasz. Może być ciekawy wątek. Edytowane 10 marca 20196 l przez balon
Opublikowano 10 marca 20196 l Ja bym nie kupował w tej chwili niczego nowego w tej klasie od VAG, bo w tym roku wychodzą nowe modele Golfa, Leona i reszty. Chyba, że używane, np. S3. Osobiście brałbym coś dobrego do normalnej jazdy, w miarę komfortowego. Marzeniem był zawsze Golf GTI, niestety jego ceny zawsze trochę słabo wypadały. Może nowa A klasa 250? Edytowane 10 marca 20196 l przez Mustang
Opublikowano 11 marca 20196 l 54 minuty temu, Mustang napisał: Marzeniem był zawsze Golf GTI, niestety jego ceny zawsze trochę słabo wypadały. Hmm w 7 generacji nie było z tym tak źle. Doposażony i bardzo dobrze wykonany GTI to ok 120 tys zł. Ponadto biorąc mega potencjał i łatwość w kręceniu silników tsi to za relatywnie niewielką dopłatę można było mieć te 270-300KM.
Opublikowano 11 marca 20196 l A ja idę obejrzeć dzisiaj Hondę Jazz, za 70tys. można mieć z bardzo bogatym wyposażeniem i w automacie. Cena duża w sumie, ale jestem ciekaw też tego samochodu. Edytowane 11 marca 20196 l przez Shago
Opublikowano 11 marca 20196 l Ja za to byłem oglądać Hyundaia Elantrę 2019 po lifcie. ceny zaczynają się od 65tyś brutto za wersję classic plus ( która ma w sumie wszystko co niezbędne), 1000zł doplata za pakiet zimowy ( grzanie kuciapy na przednich fotelach + kierownica) i miłym zaskoczeniem jest dopłata 4tysięcy za automat DSG (połowa tego co konkurenci). Taki trochę Leon, trochę Lexus i trochę z dałna ma, ale za te pieniądze to chyba dosyć dobra oferta.
Opublikowano 11 marca 20196 l Ja chciałem elantre kupić ale już nie sprzedawali starej z powodu lifta w tym roku a czekać 3-4 miesiące nie mogłem. No ale fajny samochodzik. I ceny widzę naprawdę zacne
Opublikowano 11 marca 20196 l 42 minuty temu, Pajda napisał: Ja za to byłem oglądać Hyundaia Elantrę 2019 po lifcie. ceny zaczynają się od 65tyś brutto za wersję classic plus ( która ma w sumie wszystko co niezbędne), 1000zł doplata za pakiet zimowy ( grzanie kuciapy na przednich fotelach + kierownica) i miłym zaskoczeniem jest dopłata 4tysięcy za automat DSG (połowa tego co konkurenci). Taki trochę Leon, trochę Lexus i trochę z dałna ma, ale za te pieniądze to chyba dosyć dobra oferta. Chyba jednak lepiej i30 fastback. Niestety obecna generacja elantry (nawet ta po lifcie) to w porównaniu z poprzednią nie łapie tak za serducho. Pozatym bieda silnik (128 koni bodajże i moment 155), który ani specjalnie nie jedzie ani niskiego spalania nie ma. I pamiętaj, że jeszcze za lakier dopłata. Ale generalnie Hyundai ma fajne promocje i finansowanie więc jeżeli się Tobie podoba to bierz. Kierownica też mi sie nie podoba co dziwne w elektrycznym IONiQ jest taka sama jednak jej odbiór w dotyku znacznie przyjemniejszy choć Pani w salonie zarzekała sie, że to ten sam materiał. No niestety Classic Plus panie to bieda (15 stalowe koła w 2019 roku? Serio?) https://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Elantra_PY2019.pdf Dopłaciłbym te 10 tys do i30Fastback bo niedość, że nowsze auto to ładniej się prezentuje i lepszy silnik https://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_i30_Fastback_PY2019.pdf a i automat nowszej konstrukcji. Do tego zniżki, promocje itp i wyjdzie, że za 80-82 tys masz wersje Comfort.
Opublikowano 11 marca 20196 l @Mani a co sądzisz o Hondzie Jazz? Tak z ciekawości pytam, bo widzę, że znasz się na autach Edytowane 11 marca 20196 l przez Shago
Opublikowano 11 marca 20196 l Ja się nie znam ale tylko napiszę ze nowa jesty piękna, i sam chętnie bym taką brał. Zgrabna, w sam raz do miasta. A pamiętam ze na rynku uzywanych Jazzy zawsze uchodziły za hondowe corolle, niezniszczalne, rzadkie, dobrze wycenione. Edytowane 11 marca 20196 l przez milan
Opublikowano 11 marca 20196 l Dam znać jak wrażenia z oglądania tego modelu, na jazdę umówię się w przyszłym tygodniu jeżeli mi się spodoba.
Opublikowano 11 marca 20196 l 12 minut temu, Shago napisał: @Mani a co sądzisz o Hondzie Jazz? Tak z ciekawości pytam, bo widzę, że znasz się na autach Nieznam się jako tako. Moim hobby jest jeżdzenie po salonach, oglądanie samochodów, jazdy próbne , oglądanie testów na YT itp Honda Jazz? Niejeździłem tą nową ale na necie chwalą. Ładnie się prezentuje, ma duży bagażnik i tak jakoś chyba jest z głową zaprojektowana. Nie daje rady oglądać frajerów z Auto świat, Łysego grubego sapiącego Pertyna czy Mareczka. Ostatnio Zachar też mnie męczy. Dlatego testy ogladam zazwyczaj carwow, carbuyer, cartell gdzie same konkrety są podane i na ich podstawie wyrabiam sobie opinie. Ewentualnie ten chłopaczek jeszcze mi podchodzi https://www.youtube.com/watch?v=OvSpCOaucrc Jeżeli masz salon Hondy pod nosem to się przejdź, odhacz jazde próbną bo jeżeli Baleno się Tobie podoba to w Jazz się zakochasz pod warunkiem, że kupujesz auto głową i stosunek praktycznośc/cena stoi u Ciebie bardzo wysoko o ile nie na 1 miejscu. Tylko odradzam CVT.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.