milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 No ale chyba kolega nie kupi zonie nissana na allegro bo kolega kolegi mówi że super? Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 5 minut temu, milan napisał: No ale chyba kolega nie kupi zonie nissana na allegro bo kolega kolegi mówi że super? nie ma w olsztynie nissana obecnie do jazdy testowej ma być nowy za miesiąc. Byli już wszędzie i zastanawiają się czy czekać czy kupować co innego. Bez jazdy wiadomo że nie kupią Kto kupuje z salonu bez przejażdżki Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Nissana micre bym odpuścił. Toż to clio w innej budzie. Gruby łysy chyba Pertyn pokazał jego wszystkie bolączki np przy odpaleniu cała buda się trzęsie. Jak chce ktoś auto segment B na już ( w tym roku wyjdzie nowe clio i 208) to IMO wygląda to tak Citroen C3>ibiza, polo>Kia rio> opel corsa, ford fiesta. Fiesta na końcu bo ostatnio dostałem ją na zastępcze z salonu i tak jak nowy Focus im się bardzo udał tak moim zdaniem fiesta już nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 505 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Problem z jazdami jest taki, że nigdzie nie ma interesujących mnie samochodów z automatyczną skrzynią . W Citroenie nie ma szans w tym momencie na 1.2 110km w automacie. W Hondzie to już w ogóle, nawet nie ma się łudzić, że mógłbym się przejechać najbogatszą wersją wyposażenia. Teraz wysłałem zgłoszenie na jazdę próbną w Nissanie, ciekawe co mi powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Problemem demowek jest to że nigdy nie ma interesującej nas wersji. Wiadomo że wtedy tych aut musieliby mieć dziesiątki ale kurde jak ja mam się zdecydować np na najbogatsze wyposażenie i chce zobaczyć jak się w takim będę czuł a jadę podstawową wersją Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 No ale demówki często są właśnie w lepszych wersjach żeby pokazac klientowi co może mieć dany model. Kiedyś jak latałem za wypasionym segmentem A to każdy którym jechałem był wypasiony po kurek. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Hmmm może zależy od modelu auta? Zwykła fiesta była w wersji trend. Ale była też w wersji active. I taka bym brał. Jeszcze ten żółty kolor mmmm Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 w kia wszystkie demówki były w wersji l z bl w automacie. Aż musiałem jechać do innego salonu aby przejechać się z manualem Także chyba co salon to inna polityka Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 505 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Jestem ciekaw tez Kia Rio w 100km w automacie, na zdjęciach w czerwieni wygląda bardzo ładnie, a i bagażnik też już jakiś sensowny (325l). Mam niedaleko do salony Kia, to dzisiaj podejdę i usiądę w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza
[InSaNe] 2 477 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Honda jest zawsze droższa i tak zawsze było, do tego trzyma dobrze cenę - spójrzcie choćby na ceny zadbanych Accordów i Civików. Niestety, w Europie zrobiła się to marka niszowa, a przez Brexit Honda zamknie nawet swoją fabrykę Swindon. Pole manewru na negocjacje cenowe jest bardzo małe. To są świetne samochody, ale moim zdaniem jak Ktoś nie jest miłośnikiem marki i zależy mu po prostu na dobrym wozidle, to reszta bardziej popularnych u nas marek, jak KIA, VW itd. np. cenowo i "warunkowo" będzie lepszym wyborem. Co nie zmienia faktu, że JA i tak wolę Hondę Ale po prostu wynika to z osobistych preferencji. Edytowane 13 Marca 2019 przez [InSaNe] Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Bo ja wiem, jak ogladałem Suvy to CRV nie była jakaś droższa od innych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 3 minuty temu, [InSaNe] napisał: Honda jest zawsze droższa i tak zawsze było, do tego trzyma dobrze cenę - spójrzcie choćby na ceny zadbanych Accordów i Civików. Niestety, w Europie zrobiła się to marka niszowa, a przez Brexit Honda zamknie nawet swoją fabrykę Swindon. I przeniesie ponoć do Japonii. Co tylko na plus powinno wyjśc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 1 godzinę temu, Shago napisał: Jeszcze nie, w przyszłym tygodniu podejdę i z przyjemnością sprawdzę, bo za 75 tys. można mieć za(pipi)iście wyposażoną wersję z automatem. Swoją drogą do wyboru dodali automatyczną skrzynię, jakiś czas temu jej nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 474 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Fajna ta Micra Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Ta pomarańczowa skórka na kokpicie Edytowane 13 Marca 2019 przez milan Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 I szyby z tyłu na korbotronic nawet w najbogatszej wersji Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 474 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 No szyby na korbkę w 2019 wieją trochę Ładą. Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 No lekka beka, ale z doświadczenia powiem że nawet gdybym miał szyby na stałe z tyłu to bym nie zauwazył, nikt tego nigdy nie otwiera, bo po co. Wiecie po co sa przyciski do otwierania tylnich szyb? By mylić je ciągle z przednimi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 505 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 5 minut temu, Mani napisał: I szyby z tyłu na korbotronic nawet w najbogatszej wersji Eee.. że co? Oczywiście, że masz elektryczne szyby: Cytat Komfort: Elektrycznie regulowane szyby przednie z przełącznikiem AUTO po stronie kierowcy Elektrycznie regulowane szyby tylne Lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania Regulacja położenia kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach Komputer pokładowy Wskaźnik temperatury zewnętrznej Osłony przeciwsłoneczne (po stronie pasażera z lusterkiem) Lampki do czytania map Uchwyty na napoje (2 z przodu, 1 z tyłu) Regulacja wysokości fotela kierowcy (ręczna) Zagłówki z regulacją wysokości Gniazdo 12V 3 tylne zagłówki Tylna kanapa dzielona 60/40 Przednie i tylne wycieraczki z elektrycznie regulowanym czasem pracy Inteligentny czujnik zmierzchu Centralny zamek sterowany pilotem Automatyczna klimatyzacja Tempomat (ASCD) Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy Inteligentny kluczyk Nissana Podgrzewane przednie fotele Oświetlenie przestrzeni bagażowej Edytowane 13 Marca 2019 przez Shago Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Może brytyjczycy w ramach podziekowania za brexit dostali korby Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 3 minuty temu, milan napisał: No lekka beka, ale z doświadczenia powiem że nawet gdybym miał szyby na stałe z tyłu to bym nie zauwazył, nikt tego nigdy nie otwiera, bo po co. No tu racja przyznaje. Ale skoro wydajemy konkretne mimo wszystko pieniądze to w środku spodziewamy się czegoś lepszego niż Dacia Sandero. A jeżeli z tyłu szyby Ci nie przeszkadzają to najlepsze auto dla Ciebie to DS4. Tam wogóle się nie da tylnych szyb otwierać Edit: Może dodali w tamtym roku? W 2017 jeszcze korba była. Edytowane 13 Marca 2019 przez Mani Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Jak napisałem, tylko mi się mylą przyciski ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) @Shago Rzeczywiście dodali szyby tylne. Ale pod uwage brałbym tylko wersje N sport (117 koni, 6 biegów, alcantara i pewnie trochę jeszcze dodatków względem innych wersji wyposażenia) lecz znowu cena przekracza 70 tys a patrzymy na auto segmentu B. Jeżeli pod uwagę bierzemy jakieś finansowanie to lepiej już kupić CEEDa od @blantman czy mojego Focusa. 8 tys zł więcej niż ta micra masz sensownie wyposażone auto segmentu C a w finansowaniu większej różnicy i tak nie odczujesz. IMO segment B to 70 tys max. Powyżej tej kwoty kompletnie się juz nie opłaca na owy segment patrzeć. EDIT: Nowa strona więc prawda Edytowane 13 Marca 2019 przez Mani Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Powiedz to klientom Audi A1 xD Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Wiesz MIlan z autami segmentu premium jest tak, że kupują je ludzie których na to stać. Ot stać mnie na audi -> podoba mi się audi -> ide do salonu Audi -> kupuje audi. Tak sąsiad od wujka kupił sobie RS5. Mega spoko maszynka kosztująca ponad 400tys. "Bo kto bogatemu zabroni". Ot idziesz i kupujesz a nie jak my porównujemy 10 róznych marek po 20 rodzajów aut z różnych segmentów, ileśtam jazd próbnych a tu gość idzie i kupuje, jego jedynym problemem jest czy będzie to audi, bmw czy merol. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.