Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, milan napisał:

No ale chyba kolega nie kupi zonie nissana na allegro bo kolega kolegi mówi że super?

nie ma w olsztynie nissana obecnie do jazdy testowej ma być nowy za miesiąc. Byli już wszędzie i zastanawiają się czy czekać czy kupować co innego. Bez jazdy wiadomo że nie kupią :) Kto kupuje z salonu bez przejażdżki :P 

Odnośnik do komentarza

Nissana micre bym odpuścił. Toż to clio w innej budzie. Gruby łysy chyba Pertyn pokazał jego wszystkie bolączki np przy odpaleniu cała buda się trzęsie. Jak chce ktoś auto segment B na już ( w tym roku wyjdzie nowe clio i 208) to IMO wygląda to tak Citroen C3>ibiza, polo>Kia rio> opel corsa, ford fiesta.

 

Fiesta na końcu bo ostatnio dostałem ją na zastępcze z salonu i tak jak nowy Focus im się bardzo udał tak moim zdaniem fiesta już nie bardzo.

 

 

Odnośnik do komentarza

Problem z jazdami jest taki, że nigdzie nie ma interesujących mnie samochodów z automatyczną skrzynią :/. W Citroenie nie ma szans w tym momencie na 1.2 110km w automacie. W Hondzie to już w ogóle, nawet nie ma się łudzić, że mógłbym się przejechać najbogatszą wersją wyposażenia. Teraz wysłałem zgłoszenie na jazdę próbną w Nissanie, ciekawe co mi powiedzą.

Odnośnik do komentarza

Honda jest zawsze droższa i tak zawsze było, do tego trzyma dobrze cenę - spójrzcie choćby na ceny zadbanych Accordów i Civików. Niestety,  w Europie zrobiła się to marka niszowa, a przez Brexit Honda zamknie nawet swoją fabrykę Swindon. Pole manewru na negocjacje cenowe jest bardzo małe.

To są świetne samochody, ale moim zdaniem jak Ktoś nie jest miłośnikiem marki i zależy mu po prostu na dobrym wozidle, to reszta bardziej popularnych u nas marek, jak KIA, VW itd. np. cenowo i "warunkowo" będzie lepszym wyborem. Co nie zmienia faktu, że JA i tak wolę Hondę :kaz: Ale po prostu wynika to z osobistych preferencji.

Edytowane przez [InSaNe]
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, [InSaNe] napisał:

Honda jest zawsze droższa i tak zawsze było, do tego trzyma dobrze cenę - spójrzcie choćby na ceny zadbanych Accordów i Civików. Niestety,  w Europie zrobiła się to marka niszowa, a przez Brexit Honda zamknie nawet swoją fabrykę Swindon. 

 

I przeniesie ponoć do Japonii. Co tylko na plus powinno wyjśc.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Mani napisał:

I szyby z tyłu na korbotronic nawet w najbogatszej wersji :reggie:

 

Eee.. że co? Oczywiście, że masz elektryczne szyby:

Cytat

Komfort:
Elektrycznie regulowane szyby przednie z przełącznikiem AUTO po stronie kierowcy
Elektrycznie regulowane szyby tylne
Lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania
Regulacja położenia kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
Komputer pokładowy
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Osłony przeciwsłoneczne (po stronie pasażera z lusterkiem)
Lampki do czytania map Uchwyty na napoje (2 z przodu, 1 z tyłu)
Regulacja wysokości fotela kierowcy (ręczna)
Zagłówki z regulacją wysokości
Gniazdo 12V 3 tylne zagłówki
Tylna kanapa dzielona 60/40
Przednie i tylne wycieraczki z elektrycznie regulowanym czasem pracy
Inteligentny czujnik zmierzchu
Centralny zamek sterowany pilotem
Automatyczna klimatyzacja
Tempomat (ASCD)
Sterowanie systemem audio przyciskami na kierownicy
Inteligentny kluczyk Nissana
Podgrzewane przednie fotele
Oświetlenie przestrzeni bagażowej

 

 

Edytowane przez Shago
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, milan napisał:

No lekka beka,  ale z doświadczenia powiem że nawet gdybym miał szyby na stałe z tyłu to bym nie zauwazył, nikt tego nigdy nie otwiera, bo po co.

 

No tu racja przyznaje. Ale skoro wydajemy konkretne mimo wszystko pieniądze to w środku spodziewamy się czegoś lepszego niż Dacia Sandero. A jeżeli z tyłu szyby Ci nie przeszkadzają to najlepsze auto dla Ciebie to DS4. Tam wogóle się nie da tylnych szyb otwierać :D

 

Edit:

Może dodali w tamtym roku? W 2017 jeszcze korba była. 

Edytowane przez Mani
Odnośnik do komentarza

@Shago

 

Rzeczywiście dodali szyby tylne. Ale pod uwage brałbym tylko wersje N sport (117 koni, 6 biegów, alcantara i pewnie trochę jeszcze dodatków względem innych wersji wyposażenia) lecz znowu cena przekracza 70 tys a patrzymy na auto segmentu B. Jeżeli pod uwagę bierzemy jakieś finansowanie to lepiej już kupić CEEDa od @blantman czy mojego Focusa. 8 tys zł więcej niż ta micra masz sensownie wyposażone auto segmentu C a w finansowaniu większej różnicy i tak nie odczujesz. IMO segment B to 70 tys max. Powyżej tej kwoty kompletnie się juz nie opłaca na owy segment patrzeć.

 

EDIT:
 

Nowa strona więc prawda ;)

Edytowane przez Mani
Odnośnik do komentarza

Wiesz MIlan z autami segmentu premium jest tak, że kupują je ludzie których na to stać.


Ot stać mnie na audi -> podoba mi się audi -> ide do salonu Audi -> kupuje audi.

 

Tak sąsiad od wujka kupił sobie RS5. Mega spoko maszynka kosztująca ponad 400tys. "Bo kto bogatemu zabroni". Ot idziesz i kupujesz a nie jak my porównujemy 10 róznych marek po 20 rodzajów aut z różnych segmentów, ileśtam jazd próbnych a tu gość idzie i kupuje, jego jedynym problemem jest czy będzie to audi, bmw czy merol. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...