Pajda 2 282 Opublikowano 12 października 2019 Opublikowano 12 października 2019 1 godzinę temu, Shago napisał: Takie coś mi się trafiło na FB, jeden znajomy udostępnił post swojego znajomego. Wygląda w sumie dosyć ciekawie, więc podrzucam, tak prawie łapie się w budżet. Bardzo dobre auto z jednym z najlepszych diesli. Bez problemu można sobie wgrać soft na 180-190 koni. 147 ma kilka słabych punktów - wycieki z maglownicy - górne przednie wahacze - rury od turbo ( jedna potrafi kosztować 450zl) - termostat ( 350zl) który się nie domyka - EGR, jeśli ktoś dopuścił do nagromadzenia sadzy Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 12 października 2019 Opublikowano 12 października 2019 Jakość egzemplarza Alfy podobno najlepiej zmierzyć bo stanie zużycia śpiwora, który ogrzewa w oczekiwaniu na lawetę. 1 Cytuj
keyzee 86 Opublikowano 12 października 2019 Opublikowano 12 października 2019 (edytowane) Ja bym polecił Peugeota 307.Miałem dieselka 90 koni i jeździł bez zastrzeżeń przez 5 lat.Podobno benzyny są też udane(oprócz 1,4). Czytałem opinie o awaryjności elektroniki i nie wiem o co chodziło piszącym.Największa wada-utrata wartości.Przy zakupie akurat to plus. Jest jeszcze Fiat Panda-nie podoba mi się ale wujek ma i chwali.Prosta benzyna,tania naprawa dosyć duża niezawodność. Zależy czego potrzebujesz tak naprawdę.Bo to nie są samochody do pokazania się (zwłaszcza Panda ) Mam też Toyotę Corollę E12 1.6.Niby nie psuje się, ale jakoś nie pasuje mi ten samochód.Chyba nie lubię się z Japończykami Bo mam też od niedawna CRV2 i po kupnie stwierdziłem, że tak średnio mi leży.To nie do końca jest to czego szukałem. Edytowane 12 października 2019 przez keyzee Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 Orientuje się ktoś, czy oddając stare auto do ASO i biorąc nowe na fakturę VAT, można dealerowi również wystawić fakturę VAT za stare, jeśli było to auto kupowane na firmę? Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 W dniu 12.10.2019 o 09:59, _Red_ napisał: Zawsze jak bralem uzywki to opisy wyglądały podobnie. Wszystko super, nowiutkie, wymieniane przed czasem, jeździło tylko w trasy, nie naprawiane bo po co itp. Zwykle zaraz potem coś zaczynało wyciekać z najglebszych zakamarków albo owe naprawy stały się potrzebne jedna po drugiej xd No ale jak ziomek jakis zaufany to co innego niż janusz sprzedaży, wiec a nuż pojeździ dlugo i sprawnie. Każde auto co kupowałem to od handlarzy. Każde używane. Najstarsze miało 25 lat. Nie robiłem w nich nic poza rozrządem, zawiechą i wymianą filtrów. Stałe punkty programu. Ja mało jeżdżę , raczej miasto więc nie ma się co dziwić. Jak ktoś kupuje używkę na długie trasy bo "taka robota" to kiepsko. Cytuj
mcp 2 023 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 3 godziny temu, krupek napisał: Orientuje się ktoś, czy oddając stare auto do ASO i biorąc nowe na fakturę VAT, można dealerowi również wystawić fakturę VAT za stare, jeśli było to auto kupowane na firmę? Jak sprzedaje podatnik VAT i to stare było kupione na firmę i został odliczony VAT przy zakupie to nawet nie tyle można, co trzeba wystawić dealerowi fakturę VAT. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 Wiem, że trzeba przy sprzedaży, ale bardziej chodziło mi o to, czy dealer idzie na taki układ. No, ale chyba nie powinno być to dla niego problemem. Cytuj
mcp 2 023 Opublikowano 23 lutego 2020 Opublikowano 23 lutego 2020 To jest standardowa praktyka jeżeli oddajesz samochód w rozliczeniu, przecież musisz jakiś dowód sprzedaży wystawić. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Dobrze kojarzę, że ktoś tu jakiś czas temu kupował nowego Focusa? Albo może ktoś miał styczność i podzieli się wrażeniami? Wpadły mi w oko ze 3 sztuku z wyprzedaży rocznika 2019 i chętnie wysłucham opinii. Cytuj
Sedrak 782 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 2 godziny temu, krupek napisał: Dobrze kojarzę, że ktoś tu jakiś czas temu kupował nowego Focusa? Albo może ktoś miał styczność i podzieli się wrażeniami? Wpadły mi w oko ze 3 sztuku z wyprzedaży rocznika 2019 i chętnie wysłucham opinii. Fiestę ktoś brał na bank. Mój kumpel wziął nowego Focusa z 1.5 183 konie w manualu w ST linę i bardzo chwali. Unikaj automatu, bo strasznie muli 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Celuję w zdecydowanie słabszy silnik, ma mieć niskie spalanie i być w miarę dynamiczne. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 @Mani ma 1.5 150. Co to dużo mówić, jeden z najlepszych modeli w segmencie, regularnie chwalony za prowadzenie i udane silniki benzynowe. 1.0 wystarczy do normalnej jazdy, ale jego moment obrotowy nie powala na kolana, pod tym względem 1.5 wypada sporo lepiej. Warto brać przynajmniej statyczne światła full LED, no chyba, że w nocy prawie się nie jeździ. 1 Cytuj
Mani 686 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 (edytowane) 1.0 EB 125km spokojnie wystarczy do miasta. Spalanie z tego co znajomi z salonu mówią to średnio 7-8l. Mój 1.5 EB 150 kuni potrafi zejść poniżej 6. Średnio 6.4 mi bierze. Prowadzi się bajecznie ale jeżeli się szuka sportowego pazura to no niestety. Tak samo wykończenie środka jest co najwyżej ok i nie urywa kupera. Żałuję tylko że nie mam nagłośnienia BO. Jeżeli cena dobra i wyposażenie ok to brać! Najlepiej napisz jakie to modele z tej wyprzedaży to może coś więcej powiem. Przejechane prawie 23 tysie i nadal kocham to auto. Wkurza mnie tylko że od tych wszystkich obić kamieniami na lakierze widać ślady. Edytowane 26 lutego 2020 przez Mani 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Mam jeden egzemplarz na oku w kombi, 1.0 EB 125 km, wyposażenie trend edition. Jadę go obejrzeć w sobotę i spytać o ofertę. Generalnie, wiem, że to nie będzie dynamiczne auto, ale też takiego nie potrzebuję, jeżdżę głównie w mieście i w krótkich trasach. Jeśli będę brał na zamówienie to pomyślę pewnie nad 1.5 EB, żeby potem nie żałować. Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=294774 Kiedyś przeczytałem cały ten temat, miał wtedy jeszcze 130 stron, po prostu aż mi się wierzyć nie chciało, że można wypuścić coś tak niedopracowanego. Jasne, jest to temat choroby wieku dziecięcego, ale auto wyszło 2 lata temu albo 3, ale chyba nikt tych problemów nie rozwiązuje. Pojawia się tam kilka osób zadowolonych, ale mimo wszystko polecam sobie poczytać, bo jednak nie jest to zabawka za 2tyś zł, tylko grube dziesiątki tysięcy. W tematach Fiesty zero problemów, Focus to jakaś abstrakcja. 1 Cytuj
adasiulko 201 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Czy przypadkiem w silniku 1.0 Forda nie pękają głowice? Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Z tego co mi wiadomo to ogarnęli to, pękały w pierwszych wersjach tego silnika z 2013 roku czy jakoś tak. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Alternatywnie możesz porównać do Astry sprzed liftingu z 1.4. VW też pewnie ma aktualnie jakieś oferty na Golfa VII, podobnie reszta VAG. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 (edytowane) Tak, Astra i Golf w kombi też są brane pod uwagę, Opel jest obok Forda, także też zajdę. Do Golfa nie jestem za bardzo przekonany, wypada jakoś przestarzale designem przy Focusie. No, ale też pewnie obczaję jak już będę jeździł po salonach w sobotę. Edytowane 26 lutego 2020 przez krupek Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Zaciekawiły mnie też Stonic i Ceed, no też może obczaję, chociaż głównie patrzę na wyprzedaże 2019, a Ceedów w kombi w regionie nie widzę. Hyundai i30 raczej mi się nie widzi. Ten Golf jednak trochę kusi, stylistycznie wypada gorzej niż Focus, ale za to spalanie lepsze i motor chyba pewniejszy. Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 8 godzin temu, krupek napisał: Dobrze kojarzę, że ktoś tu jakiś czas temu kupował nowego Focusa? Albo może ktoś miał styczność i podzieli się wrażeniami? Wpadły mi w oko ze 3 sztuku z wyprzedaży rocznika 2019 i chętnie wysłucham opinii. Ford jak Ford , za(pipi)isty układ kierowniczy w 1.6 tdci 120 km dynamika mocno daje radę , jeśli jest opcja żeby był bez bez systemu start /stop byłoby mega . Wnętrze bardziej przestronne niż w mk3. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 Tylko benzyna wchodzi w grę i taki też mam na oku. Cytuj
Sedrak 782 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 (edytowane) Ja bym na Twoim miejscu rzuciłem okiem na Kia cee'd 1.4 140 tGdi. Bardzo fajny samochód. wersja M ma już bardzo dobre wyposażanie a L to już w ogóle ogień a i cena bardzo fajna. Focus 1.0 też fajnie jedzie. Ogólnie nie czuć dużej różnicy w mocy, ale jednak Kia szybsza. I co ciekawe 1.0 ma z tyłu belkę skrętna, a nie wielowahacz. Hyundai i30 jeździłem rok wersja 1.4 100 koni bez turbo. Golas na 15" kołpakach. Bardzo komfortowe zawieszenie i tyle. Cała reszta taka sobie. Edytowane 26 lutego 2020 przez SetoPL 1 Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 26 lutego 2020 Opublikowano 26 lutego 2020 3 godziny temu, krupek napisał: Ten Golf jednak trochę kusi, stylistycznie wypada gorzej niż Focus, ale za to spalanie lepsze i motor chyba pewniejszy. Trudno powiedzieć, awaryjność konkretnych silników wyjdzie po latach. Na razie to fordowskie 1.0 jest dłużej robione. Za to Golf bardzo sprawdzony po tylu latach i pewnie, jak to VW, będzie lepiej trzymał wartość. Przy czym wnętrze VII jest już IMO nieco przestarzałe jak na nowe auto. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.