krupek 15 481 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Pewnie tak drożeją, bo muszą trzymać: 16 minut temu, Smiti napisał: Prestige 1 Cytuj
mcp 2 016 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Duster i Prestige w jednym zdaniu? Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Czasy sie zmieniają. Niebawem drewno i gaz będą towarem luksusowym więc dlaczego Dacia nie może być... no dobra - NIE MOŻE! Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Opublikowano 29 sierpnia 2022 Duster jak Duster, obiektywnie fajne auto za tę cenę, ale sam fanem suvów nie jestem, natomiast ten Jogger całkiem spoko mi się wydaje. Przejechałbym się z ciekawości jak tym się jeździ, czy jest spora różnica czy jednak nie. Szczególnie kiedy wejdzie ten mocniejszy silnik. Cytuj
Figaro 8 222 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 proszę nie uskuteczniać car shaming. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Jak kupowałem Focusa to kojarzę, że te Prestige były dostępne od ręki za 65-70k w zależności od lokalizacji, bo też brałem pod uwagę. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 No teraz niestety dostępne nie są.. a ceny tez poszły nieźle do góry. 2 godziny temu, MaZZeo napisał: 90k za dacie xD Już tutaj była na ten temat dyskusja, zawsze można za 90k kupić wypierdzianego 7 letniego cukiereczka od Niemca. Tutaj mam 5 lat pełnej gwarancji i pełne serwisowanie w cenie. Jak widać wielu ludzi się na te samochody decyduje nie z miłości do marki a z racjonalnego podejścia do wydawanych pieniędzy. Chciałbym Toyote CHR ale cenowo inni producenci odpłynęli zdecydowanie bardziej niż Dacia. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Chodzi bardziej o to, że za te 60-65k Duster jest bardzo spoko wyborem, racjonalnym i praktycznym, ale za 90k to już tak średnio bym powiedział. No, ale to można chyba dziś o każdym aucie powiedzieć po tym wzroście cen. Co dostępności, Otomoto pokazuje bardzo dużo ofert Dustera dostępnych od ręki w całym kraju. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 ale ja nic nie mam do Dacii, po prostu kiedyś to były tanie samochody dla ludu, ale już każda marka ochujała z cenami do reszty i Dacia też, zaraz to będzie 6 cyfr kosztować. 20% wzrost cen w ciągu 8 miesięcy, no po prostu kurwa no nie. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 13 minut temu, krupek napisał: Co dostępności, Otomoto pokazuje bardzo dużo ofert Dustera dostępnych od ręki w całym kraju. Przerabiałem oferty z otomoto i olx. Jak zadzwonisz okazuje się, że auto sprzedane ale możesz zamówić do produkcji albo „dopiero co się przed chwila sprzedało ale za to mamy dla pana…” typowe fejkowe oferty żeby tylko ktoś zadzwonił i a nóż się mu sprzeda coś innego. Dotyczy to 99% wystawionych nowych aut każdej marki. Szczególnie oferty od AAA auto itp. 1 Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Skoro wszyscy podnoszą, to Dacia też. Wszędzie tak się dzieje, kiedyś tanie nowe auta w strefie euro to było 10k, potem 15k, dziś Polo cennikowo startuje od 20k. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 21 minut temu, MaZZeo napisał: ale ja nic nie mam do Dacii, po prostu kiedyś to były tanie samochody dla ludu, ale już każda marka ochujała z cenami do reszty i Dacia też, zaraz to będzie 6 cyfr kosztować. Już są takie, w jakiejś tam wersji Extreme 4WD i najbogatszym wyposażeniem. Cytuj
mcp 2 016 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 ale spokojnie koledzy, bo już taki jeden uciekł z forum, bo mu daczkę atakowali 1 Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 4 minuty temu, krupek napisał: Już są takie, w jakiejś tam wersji Extreme 4WD i najbogatszym wyposażeniem. No tak, da się bez problemu Dusterem przekroczyć kwotę 100k. Z drugiej strony jak ostatnio konfigurowalem Skodę Fabie z silnikiem 1.0 MPI o mocy 80 koni cena full opcji oscylowała wokół 107k, co według mnie jest totalną abstrakcją. 1 Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Opublikowano 30 sierpnia 2022 Mój Boże, dołóż ubezpieczenie i mam Fabię za 110k. Jeszcze niedawno jak ludzie lepszy rower kupowali to się zastanawiali, czy nie dołożyć i Fabii nie wziąć lepiej. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 3 września 2022 Opublikowano 3 września 2022 W piątek byłem w Toyocie i przejechałem się Yaris Cross w najbogatszej wersji, kurde fajne auto brałbym tylko ze kwiecień / maj xd od ręki mógłbym mieć yarisa w automacie 1.5 w wersji na Comfort + jakieś dwa pakiety znajomy namawia mnie na dustera ale Dacia jak Skoda bez rewelacji imo, ale jestem z nim umówiony żeby dał mi się przejechać dusterem Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 Yaris Cross spoko do miasta, wyjątkowo oszczędny i bezawaryjny silnik. Natomiast recenzenci nieco narzekali na hałas przy prędkościach autostradowych. Cytuj
Mani 685 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 brzydki ten yaris. Co ludzie w tym widzą i to jeszcze w takich cenach. No ale Toyota to Toyota Panie. A potem to się okazuje, ze to trzeszczy, że wygłuszenie nie takie, że multimedia jakościowo to 15 lat za murzynami. No ale japoniec. Cytuj
Smiti 313 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 (edytowane) 37 minut temu, Mani napisał: brzydki ten yaris. Co ludzie w tym widzą i to jeszcze w takich cenach. No ale Toyota to Toyota Panie. A potem to się okazuje, ze to trzeszczy, że wygłuszenie nie takie, że multimedia jakościowo to 15 lat za murzynami. No ale japoniec. No bo tak jest, trzeszczy, wygłuszenie nie takie, multimedia to skansen ale zrobi 300-400-500k i więcej bez większej awarii i o to chodzi w toyotach Mam przykłady w rodzinie i bliskich znajomych, gdzie corolle z lat 90tych maja po 700k przebiegu i silnikowo żyleta. Edit: Ok skonfigurowałem sobie i faktycznie, Yaris Cross 116 koników to koszt w fajnej wersji od 139k. W takim razie wole swojego Dustera Edytowane 4 września 2022 przez Smiti Cytuj
Mani 685 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 Tak, silnikowo (choć nie ma rzeczy które się nie psują i Toyota nie jest wyjątkiem) są ok. Ale bazując na statystykach mam uwierzyć, że ktoś Yaris cross będzie jeździł przez 40 lat by zrobić te 500k? Statystycznioe robimy (prywatnie) między 10 a 15 tys km rocznie. Statystycznie jeździmy samochodami max 10 lat. No nie ma bata by ta toja tyle wytrzymała. To nie beczka od merola co jest nieśmiertelna. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 2 godziny temu, Mani napisał: że multimedia jakościowo to 15 lat za murzynami. O K U R L A. Miałem przez jakiś miesiąc Camry w 2019, faktycznie te multimedia to jakiś dramat był. W takim Das Auto to różnica generacji. Zresztą fotele i wygłuszenie też bardzo średnie jak na segment D/D+. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 4 września 2022 Opublikowano 4 września 2022 3 godziny temu, Mustang napisał: Yaris Cross spoko do miasta, wyjątkowo oszczędny i bezawaryjny silnik. Natomiast recenzenci nieco narzekali na hałas przy prędkościach autostradowych. Puszcza się głośniej muzykę wtedy. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 5 września 2022 Opublikowano 5 września 2022 14 godzin temu, Smiti napisał: No bo tak jest, trzeszczy, wygłuszenie nie takie, multimedia to skansen ale zrobi 300-400-500k i więcej bez większej awarii i o to chodzi w toyotach Mam przykłady w rodzinie i bliskich znajomych, gdzie corolle z lat 90tych maja po 700k przebiegu i silnikowo żyleta. Edit: Ok skonfigurowałem sobie i faktycznie, Yaris Cross 116 koników to koszt w fajnej wersji od 139k. W takim razie wole swojego Dustera W latach 90 auta się produkowało, żeby służyły i były trwałe. Producenci się prześcigali w bezawaryjności. Dziś mają pojeździć kilka lat i być na śmietnik, a klient po zakupie ma być dojony na serwisie potem. Cytuj
BRY@N 1 469 Opublikowano 5 września 2022 Opublikowano 5 września 2022 (edytowane) Godzinę temu, krupek napisał: W latach 90 auta się produkowało, żeby służyły i były trwałe. Producenci się prześcigali w bezawaryjności. Dziś mają pojeździć kilka lat i być na śmietnik, a klient po zakupie ma być dojony na serwisie potem. Dokładnie nawet to samo powiedział mi koleś z serwisu Skody/VW jak robiłem u niego rozrząd w Polo. Swoją drogą rozrząd na łańcuchu a przy 100tyś strach że łańcuch przeskoczy i trzeba wymieniać . Jak jeszcze z nim pogadałem to się okazało, że ten mój silnik to taka jednorazówka jak coś poważniejszego walnie to nawet producent nie przewidział naprawy i niektóre elementy nie są nawet rozbieralne. Edytowane 5 września 2022 przez BRY@N Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.