balon 5 342 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 No Golf 8 jest w wielu miejscach odchudzony względem 7, to nie tajemnica. Mój dobry ziom 12 lat w VW robi, zawsze sprzedaje mi niezłe newski spod lady (chociaż on broni VW czy w pracy czy po - czyli w sumie lepszy handlowiec, bo wierzy w to co sprzedaje ). Brak teleskopów, brak roletki na kubki, gorsze wygłuszenie drzwi, brak spryskiwaczy podstawowych świateł led. Ale za to ma piękne dotykowe ekrany Oczywiście, że teleskopy to nie gamechanger, ale jednak w tych lepszych autach jak mesie, audi, Lexy to standard, baaa w części VW też, choć obecnie zaczynaja sią od Passata/Arteona/Tiguana, a w poprzedniej generacji zaczynały się od golfa 7. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 (edytowane) 9 minut temu, balon napisał: (chociaż on broni VW czy w pracy czy po - czyli w sumie lepszy handlowiec, bo wierzy w to co sprzedaje ) Aleeeeż piecze ten janusz. xD Ciekawy jestem jak można bronić firmy, która robiła takie wały jak np. VW Gate. Nieźle sprany mózg. No ja wierzę jak już 100 razy wspomniałem w silniki i bezawaryjność aut. To, że są nudne, to jest fakt. Ale dla Polaka, który wydaje swoje ciężko zarobione pieniądze i płaci gotówką, to jest to bardzo dobra opcja i trzyma swoją wartość szczególnie w naszym kraju. Jak ktoś przyjdzie kupić bz4x to go sprzedam, i będę się starał zbijać obiekcje ale kurde jest to mega nieudane auto i nie będę udawał, że jest inaczej. Edytowane 16 kwietnia 2023 przez Marcin_wawa Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Nic mnie nie piecze, panie jaki Janusz? Tylko od momentu jak powiedziałeś, że jesteś sprzedawcą Toyoty, to rozumiem skąd pewne twoje postawy. Musisz chyba konie wstrzymać, to nie szkolenie przed kamerą w Toyota Poland Camp. 18 minut temu, Marcin_wawa napisał: Kto by pomyślał, jeszcze 2-3 lata temu, że segment B będzie nas kosztował ponad 100k zł. Spokojnie, niektóre modele potężnej Toyoty w segmencie C, nadal można poniżej 90 tys kupić, więc nie trzeba wchodzi w segment B 10 minut temu, Marcin_wawa napisał: Ciekawy jestem jak można bronić firmy, która robiła takie wały jak np. VW Gate. Nie wiem jak można bronić, na szczęście nie muszę teko robić, tym bardziej wbrew swoje woli. Wiem jedynie, że mają obecnie lepsze auta niż toyota, nie mówiąc już o reszcie modeli VAG i mówię, to jako konsument użytkujący różne auta, z różnych krajów, a nie jako sprzedawca VW, Toyoty czy Daci. Nikt mi za to nie płaci. Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 (edytowane) Cytat Spokojnie, niektóre modele potężnej Toyoty w segmencie C, nadal można poniżej 90 tys kupić Poniżej 90k już nie ale poniżej 100k tak za rok modelowy 2022. I chwała im za to. Niestety jak się wyprzeda rok modelowy 2022, to już ceny będą się zaczynały tak samo jak Octavii na ten sam RM, więc najpierw sprawdź co porównujesz. Cytat Nie wiem jak można bronić, na szczęście nie muszę teko robić, tym bardziej wbrew swoje woli. Wiem jedynie, że mają obecnie lepsze auta niż toyota, nie mówiąc już o reszcie modeli VAG i mówię, to jako konsument użytkujący różne auta, z różnych krajów, a nie jako sprzedawca VW, Toyoty czy Daci. Nikt mi za to nie płaci. Ok, szanuję twoje zdanie i po części się z nim zgadzam. Rozmowa zaczęła się od silników i będę bronił marek, które opierają się downsizingowi, i chwała vagowi za to, że ma w swojej ofercie silniki 1,5 4 cylindrowe nadal. Mi na tym forum też nikt nie płaci. Takie moje szczęście, że sprzedaję auta, które są produkowane w technologii, według mnie właściwej. I miałem takie zdanie na długo przed tym jak zacząłem pracować w branży. Wierzę co sprzedaję i mam pełną świadomość mankamentów tej marki. Edytowane 16 kwietnia 2023 przez Marcin_wawa Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Teraz, Marcin_wawa napisał: Poniżej 90k już nie ale poniżej 100k tak za rok modelowy 2022. I chwała im za to. Niestety jak się wyprzeda rok modelowy 2022, to już ceny będą się zaczynały tak samo jak Octavii na ten sam RM, więc najpierw sprawdź co porównujesz. No za 92 tys masz drugi poziom wyposażenia. Podstawa jest poniżej 90 tylko obecnie wykupiona przez Bolta i Panka, ale wróci, tylko w wersji 23 jeszcze coś wytną, pewno będzie goła blacha w bagażniku https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-oplata-wstepna-1-rata-leasingu-1244-zl-netto-msc-ID6FjLc9.html brrrr Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 (edytowane) @balon wersja podstawowa, czyli active, kosztująca poniżej 90k była z roku modelowego 2022. Te auta już nie wrócą. Rok modelowy 2023, ACTIVE zaczyna się od 103900 z tego co pamiętam. Edytowane 16 kwietnia 2023 przez Marcin_wawa Cytuj
second 3 695 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Tak sobie właśnie myślę o tych teleskopach i wygłuszeniu maski, od których się dyskusja zaczęła. No i na 3 swoje obecne samochody mam te luksusy w dwóch: kilkuletnim europejskim hot hatchu i ponad pięćdziesięcioletnim klasyku. A nie mam ich w kilkuletnim suvie klasy wyższej (nie premium). Tak więc nie ma reguły. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Opublikowano 16 kwietnia 2023 Reguła jakaś tam jest. Klasa premium jest na teleskopach od x lat. Lepsze/lepiej wykonane hatche jeszcze kilka lat temu miały taki luksus jak teleskop. Cytuj
Pajda 2 282 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 (edytowane) Widzę, że Japonia designem ostro goni europejskich konkurentów Edytowane 17 kwietnia 2023 przez Pajda 4 Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 12 hours ago, _Red_ said: Z okazji piątych urodzin Octavii III zacząłem sobie przeglądać katalog aktualnego rocznika i serii IV. W 2018 miałem nówkę Ambition z dodatkowymi pakietami, lakier metalik, sporo dodatków łącznie za 77k PLN brutto. A teraz widzę, że silnik o tej samej mocy (1.5/150KM) w manualu, z lakierem podstawowym zaczyna się od 115.000 zł Nie no, tyle to nieee... Chyba posiedzę jeszcze kilka lat na obecnym autku, z raz na rok przeznaczę jakiś budżet na konserwację i naprawy eksploatacyjne, ale z drugiej strony można go pchnąć obecnie za dużo więcej niż bym przewidywał jeszcze jakiś czas temu, także być może przesiadka na kolejny egzemplarz nie wyjdzie tak tragicznie. Bagażnik w tym aucie jest nie do wyjebania - wózek, dwie walizy, torby. Każde wakacje załadowane pod korek i bagażnik się domykał <3 No sporo, chciałem Octavia mild-hybrid w Style to policzyli 136 tysięcy i minimum rok czekania. 1 Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 21 godzin temu, Marcin_wawa napisał: Nie zesraj się. Na razie wygląda na to, że to ty się srasz do każdego, kto ma choćby lekko negatywną opinię o produktach, które sprzedajesz, co jest po prostu śmieszne jak się śledzi z boku tę dyskusję. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 4 godziny temu, Pajda napisał: Widzę, że Japonia designem ostro goni europejskich konkurentów 1 3 Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Ale GR86 nie hejtujcie, przynajmniej ktoś jeszcze robi takie samochody. 1 Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 46 minut temu, LeifErikson napisał: Na razie wygląda na to, że to ty się srasz do każdego, kto ma choćby lekko negatywną opinię o produktach, które sprzedajesz, co jest po prostu śmieszne jak się śledzi z boku tę dyskusję. Próbuję prowadzić normalną dyskusję ze swoimi argumentami na UWAGA - forum dyskusyjnym. A takie wpisy z dupy osób trzecich jak twoja nic nie wnoszą do tematu. Zresztą kurde, co za różnica czy sprzedawca, czy użytkownik danej marki, czy to auta, czy konsoli. Nie bez powodu jest betoniarnia i console wars. Każdy chwali swoje i próbuje udowodnić innym, że zrobił lepszy deal, niż ci co kupili konkurencję. Tak działa nasza psychika, więc nie rozumiem przypierdolki o to, że akurat sprzedaję te auta. Bo robię to głównie dla pieniędzy. Akurat trafiłem tu gdzie jestem z przypadku, a konsolę, czy auto prywatne wybiera się świadomie, i potem niektórzy latają po forach i próbują udowodnić, że ich wybór był właściwszy. Fan jakiejkolwiek marki > sprzedawca z przypadku robiący to dla $$$. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 btw niezła historia odnośnie serwisu Toyoty https://spidersweb.pl/autoblog/toyota-corolla-kombi-tylna-szyba-wymiana/ Jeśli chodzi o japońców to już Honda o wiele bardziej umie w design Szkoda ze Acury u nas nie ma. Ta Integra z silnikiem od Civic Type R <3 Cytuj
Mustang 1 741 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Nom, też bym chciał Acurę w Europie. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 21 godzin temu, Marcin_wawa napisał: Ja wczoraj ustrzeliłem Toyotę GR86. Było chyba 50 sztuk na nasz rynek udostępnionych w zeszłym roku i wyprzedały się w pierwszej minucie. Sam poluję na ten model, bo jest to chyba jedyna Toyota w moich możliwościach finansowych i jaka mi się bardzo podoba. Ogólnie mogę wiele złego powiedzieć na Toyotę jako centralę na Europę. Mają w dupie nasz rynek. W momencie, gdzie Niemiec, czy Francuz może na luzaku zamówić Land Cruisera, to u nas nawet nie wiadomo, czy w tym roku wróci taka możliwość. Fabryka USA anulowała część zamówień Highlanderów na nasz rynek, nie wiadomo, czy wróci możliwość zamawiania na 2024. Są też plotki, że camry nie wróci na 2024 na Europę. Wrzucają co jakiś czas modele Yaris, Yaris Cross czy CHR pierwotnie zaplanowane na inny rynek, coś co już robi się pewnie przesytem na zachód od nas i brakuje tam klientów. Ciekawe modele jak Highlander, Land Cruiser, GR86, Supra, wszystko na niewiadomo kiedy... Brakuje takich aut na rynku. Fajne coupe z napędem na tył w relatywnie dobrych pieniądzach. może się zainteresuj https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-brz-polska-cena-salon-premiera/ 1 Cytuj
AdiCarrion 119 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 6 godzin temu, Pajda napisał: Widzę, że Japonia designem ostro goni europejskich konkurentów To takie samo miarodajne porównanie jak swego czasu Alfy Giuli i Mazdy 6, które na zdjęciach wyglądały "niby"podobnie.Wystarczy porównać te auta na żywo,żeby zobaczyć ,że to zupełnie coś innego. Cytuj
Mike 97 Opublikowano 17 kwietnia 2023 Opublikowano 17 kwietnia 2023 19 godzin temu, balon napisał: Reguła jakaś tam jest. Klasa premium jest na teleskopach od x lat. Lepsze/lepiej wykonane hatche jeszcze kilka lat temu miały taki luksus jak teleskop. np. Clio IV Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 No jak na japończyka Acura zajebiście wygląda, ale to jest poziom Lexusa, który ma swoje LC chociażby. Problem w tym, że i Honda ledwo zipie w Europie. W Polsce cała sieć dealerska Hondy sprzedała mniej aut niż 1 skromny salon Toyoty w Warszawie. To jest tragedia. Ale podobnie chyba zadzieje się z Toyotą. Większość ciekawych modeli przestanie być oferowana w EU. Już jest lament, że Land Cruiser 300 nie jest dostępny. Z drugiej strony, kto by kupił w Europie Toyotę za ponad pół bańki? heh @MaZZeo dzięki ale liczyłem na zniżki pracownicze, więc czekam. Cytuj
gtfan 3 212 Opublikowano 18 kwietnia 2023 Opublikowano 18 kwietnia 2023 2 godziny temu, Marcin_wawa napisał: Problem w tym, że i Honda ledwo zipie w Europie. W Polsce cała sieć dealerska Hondy sprzedała mniej aut niż 1 skromny salon Toyoty w Warszawie jakoś mnie nie dziwi jak widzę że ich oferta to takie coś 130k za deczko większego konkurenta Yarisa i prawie 160k za konkurenta Corolli - no powodzenia. Nawet nie mówię że te auta nie są warte tej ceny (może są), ale jak ludzie mają przyjść do salony oglądać auto jak widzą takie ceny? Do tego przecież bogate wersje, szczególnie popularnych modeli dla mas czy flot, to nie jest podstawa sprzedaży, jak nie mają w ofercie słabszych silników i gorszych wersji wyposażenia to sami siebie ograniczają do małej części tortu do podziału... Cytuj
Czoperrr 5 120 Opublikowano 19 kwietnia 2023 Opublikowano 19 kwietnia 2023 HR-V E:HEV to całkiem fajne autko Cytuj
second 3 695 Opublikowano 19 kwietnia 2023 Opublikowano 19 kwietnia 2023 160 tys otwierające cennik nowego civica to jakiś niesmaczny żart Absolutnie nie silę się tutaj na jakieś porównania, bo by były nieco z dupy, inny segment, każdy szuka co innego, jednak nowy a nie używany itd itp etc... ... ale jako ciekawostka: W podobnej cenie s-klasa w stanie prawie jak nowa z symbolicznym przebiegiem, prosto z Japonii https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-klasa-s-ID6FsfJE.html Niezbyt fajne czasy na kupno nowego auta Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 19 kwietnia 2023 Opublikowano 19 kwietnia 2023 Przebieg faktycznie niski, ale 165k za 12-letnie auto? Co prawda to S klasa, ale jednak technologicznie już trochę przestarzała, a do choćby youngtimera jeszcze daleko takiemu autu. Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 19 kwietnia 2023 Opublikowano 19 kwietnia 2023 A są jakieś dane ile Polaków ma auta kupione na kredyt? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.