Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No tablet żenada.. Ten w Pumie (jak i we Fiestach i wersji przed liftem) ma idealne proporcje.

 

A tak serio, to jestem zwykłym niedzielniakiem, kupowanie takiego auta jak ten STX to dla mnie przesada, nigdy nie jeździłem mocniejszym autem. Najbliżej mi do Pumy, bądź tej wersji:

Nowe Ford Focus - 125 700 PLN, 8 km, 2022 - otomoto.pl

Edytowane przez Shago
Opublikowano

Ten większy ekran fajny, przyda się do dzielenia funkcji w Android Auto, ale klimatyzacja powinna pozostać na przyciski i pokrętła z osobnym wyświetlaczem temperatury.

Opublikowano
9 minutes ago, krupek said:

Ten większy ekran fajny, przyda się do dzielenia funkcji w Android Auto, ale klimatyzacja powinna pozostać na przyciski i pokrętła z osobnym wyświetlaczem temperatury.

Taka moda. W cuprze wszystko robi się z tabletu, nie ma żadnych fizycznych przycisków. Podobno VAG ma powoli wracać do fizycznych bo jednak są bezpieczniejsze i działają lepiej ale kiedy do tego dojdzie to nie wiem. 

Opublikowano
15 minut temu, krupek napisał:

Ten większy ekran fajny, przyda się do dzielenia funkcji w Android Auto, ale klimatyzacja powinna pozostać na przyciski i pokrętła z osobnym wyświetlaczem temperatury.

 

polecam Ci pójść do salonu i spróbować włączyć podgrzewanie przedniej szyby. .... a teraz tą samą czynność zrób podczas jazdy samochodem.

Opublikowano
50 minut temu, Czoperrr napisał:

Taka moda. W cuprze wszystko robi się z tabletu, nie ma żadnych fizycznych przycisków. Podobno VAG ma powoli wracać do fizycznych bo jednak są bezpieczniejsze i działają lepiej ale kiedy do tego dojdzie to nie wiem. 

 

To jest najlepsze w VAG-owym podejściu, że jak inni producenci, którzy już dawno to mieli (np. Peugeot, Citroen) zaczęli przywracać w nowych modelach fizyczne przyciski do klimy (bo prawie każdy narzekał na to grzebanie w tablecie), to VAG to u siebie wprowadził.  :kekw:

Opublikowano
1 hour ago, Czoperrr said:

Inny absurd to różne oferty i opcje w konfiguratorze zależnie od kraju. Np. w UK każdy Formentor jest sprzedawany z Navi, a u nas Navi jest opcją. W Niemczech ogrzewane fotele i kierownica to opcja, u nas to standard. 

Mnie denerwuje łączenie wersji wyposażenia z większymi niż 17 felgami. Przez 18 czy 19 rosną emisje co2 i jest lipa, w moim przypadku głupie 18 zamiast 17 mogą oznaczać setki euro rocznie tracone przez większy podatek od samochodu służbowego. Przykłady aut? Np. nowy Civic wymusza 18 od drugiego poziomu wyposażenia, tak samo Octavia RS, przez co diesel 200 łapie większy pułap podatku.

A dla każdego użytkownika takie felgi to większe koszty opon, większe zużycie paliwa i potencjalnie większy hałas oraz mniejszy komfort, w zamian za wygląd i może lepszą pewność prowadzenia.

Opublikowano
19 minutes ago, Mustang said:

Mnie denerwuje łączenie wersji wyposażenia z większymi niż 17 felgami. Przez 18 czy 19 rosną emisje co2 i jest lipa, w moim przypadku głupie 18 zamiast 17 mogą oznaczać setki euro rocznie tracone przez większy podatek od samochodu służbowego. Przykłady aut? Np. nowy Civic wymusza 18 od drugiego poziomu wyposażenia, tak samo Octavia RS, przez co diesel 200 łapie większy pułap podatku.

A dla każdego użytkownika takie felgi to większe koszty opon, większe zużycie paliwa i potencjalnie większy hałas oraz mniejszy komfort, w zamian za wygląd i może lepszą pewność prowadzenia.

 

No ja właśnie zacząłem się zastanawiać nad 19 zamiast 18 do Cupry, bo w tej droższej konfiguracji co oglądałem były właśnie 19 i fajnie to wygląda ale jednak odpuszczam bo to już widzimisie i 18 w zupełności wystarczą. Czytałem na grupach, że niektórzy nawet 20 ładują. 

Opublikowano

Te raporty AutoDNA warto kupować dla aut sprowadzanych z Francji, albo Niemiec?  Ma ktoś jakieś doświadczenie? Trafiają się dobrze wyglądające auto, ale warto byłoby sprawdzić historię zanim trafiły do Polski.

Opublikowano
21 minutes ago, krupek said:

Te raporty AutoDNA warto kupować dla aut sprowadzanych z Francji, albo Niemiec?  Ma ktoś jakieś doświadczenie? Trafiają się dobrze wyglądające auto, ale warto byłoby sprawdzić historię zanim trafiły do Polski.

 

Znajomy co pracował m.in. w kilku wypożyczalniach itd opowiadał mi niedawno, że zamawiali dla niektórych aut za kilkaset k zł po kilka raportów z AutoDNA i konkurencji i w zasadzie w każdym przypadku dostawali z 4 źródeł 4 różne raporty, a na końcu i tak okazywało się jeszcze coś innego po swoich oględzinach. Pewnie da się trafić wiarygodny raport, ale to chyba trochę loteria jest.

  • Dzięki 1
Opublikowano

szwagier ostatnio brał taki raport za parę stówek, dostał wyciąg z tych onlinowych baz itp, ale mechanik też był oglądać i potem dostał obszerny raport z mierzenia miernikiem, sprawdzenia masy punktów w aucie typu śruby, daty na oknach czy pasach itp, plus mnóstwo zdjęć wszystkiego. do tego raport z jazdy. ogólnie dość dobre to było. moim zdaniem warto, dość dobrze weryfikuje to większe miny, ale wiadomo że i tak potem w używanym aucie dopiero będziemy odkrywać co i jak (u szwagra wyszło po miesiącu coś ze skrzynią, nie że wada ukryta czy coś bo zrobił autem parę tysięcy, ale przez to że kupował auto od dealera to dali mu rok gwarancji od napraw więc nie musiał dokładać do naprawy)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...