Mustang 1 776 Opublikowano 2 lipca Opublikowano 2 lipca Teraz znowu poprawili system. Tak w ogóle co do tego systemu, to mój Golf z 21 ma jeden z niby bardziej krytykowanych systemów, a prawda jest taka, że 99% czasu ekran wyświetla mi płynnie i przede wszystkim stabilnie działający interfejs CarPlay, więc jestem w pełni zadowolony. Do tego te słynne przyciski po przyzwyczajeniu klikam szybciej niż bym sięgnął do pokrętła, a narzekanie na drut pod maską do użycia dwa razy do roku to w ogóle był lol. Co to tematu, to zastanawiam się teraz nad modelami właśnie z tym poprawionym 1.2 stallantisowym (małe emisje, mam dobre oferty, podobno jeździ dobrze), ponownym VAGiem, niekoniecznie Golfem, z 1.5 eTSI (jestem bardzo zadowolony, poza awarią) i 1.5 od BMW w wersji 156 vel 170 (największy moment, najlepsze osiągi, niestety tylko 3 cylindry i finansowo ciut drożej). Planuję wybrać się na jazdę próbną tym 1.2 136 i ocenić jak wrażenia i czy mi wystarczy, jako potencjalny downgrade z 1.5 150. Jeśli nie, to zostanie skreślony i ułatwi mi to wybór. Z BMW jest trochę problem, nowej 120 nigdzie nie mają na razie, dopiero za kilkanaście tygodni, ale 220 active tourer nie skreślam, plus może być do przetestowania samego silnika jakby co. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 2 lipca Opublikowano 2 lipca Omada wygląda jak ten po lifcie, prawie zero różnic paskudne auto, powiem tylko - NIE JEST DOBRZE ! 2 Cytuj
AdiCarrion 122 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 17 godzin temu, Fanek napisał(a): Omada wygląda jak ten po lifcie, prawie zero różnic paskudne auto, powiem tylko - NIE JEST DOBRZE ! Ten kto wymyślił te porównania na bank nie widział tych aut na żywo . Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Fakt jest szansa, że Aztec na żywo będzie ładniejszy 1 Cytuj
LeifErikson 1 116 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca (edytowane) No ale teraz takie fury się sprzedają przecież. Aztek wyprzedził swoją epokę, co by nie mówic i jak by go nie obśmiewać. Garbate SUVy-coupe są teraz w modzie i taka Omoda jeśli będzie współczesnym Aztekiem to na bank się dobrze sprzeda. Tak na marginesie, zabawne jak rozwinął się dizajn przodów aut i lamp - swego czasu jak wchodziły takie podwójne klosze jak na przykład ma Aztek albo jak miał później Citroen Cactus to ludzie obśmiewali, że to tak nie może być, że wygląda ułomnie itp itd, a to teraz weszło do standardu na pełnej i ma to masa producentów, łącznie z BMW. I jest to zrealizowane tak podobnie, że nowa siódemka jak wchodziła to się śmiałem, że tak by wyglądał Cactus w sedanie. Tak że tak się toczą losy motoryzacji pod kątem wizualnym... O, i chyba nawet nie tylko ja miałem takie wrażenie, bo tu był cały wątek na ten temat https://9gag.com/gag/aL1R8ez?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share Te konstrukcje dzieli chyba z 8 lat, pierwszy był oczywiście Citroen. Edytowane 3 lipca przez LeifErikson Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca BMW w ogóle się pogubiło ze stylem. Moim zdaniem naprawdę fajnie i jak typowe BMW wygląda tylko 3. 2 coupe i 4 byłyby udane, gdyby nie odpowiednio tylne światła i bóbr. Wersje M wyglądają groźnie, ale zrobiły się wulgarne i zbyt niedyskretne, wolałbym gdyby były bardziej sleeperami, a mniej wyścigówkami na drogę. Potem jest cała masa nijakich modeli w stylu 1, 2 i wszystkie SUVy, niby ok, ale nic ciekawego tak naprawdę. Na koniec zależnie od gustu ciekawe, kontrowersyjne lub paskudne wymysły w stylu XM, nowego X4 czy właśnie 7. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Nowa 7 jest zaprojektowana pod rynek chiński, tam rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Widziałem te auto na żywo to wygląda na pewno dużo lepiej niż na zdjęciach czy youtube, przyciąga wzrok, no i to naprawdę kawał limuzyny Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Wygląda na żywo monumentalnie, ale nadal nie jest piękne. Co nie zmienia faktu, że chętnie bym podróżował na tylnej kanapie i oglądał sobie coś na tym olbrzymim ekranie. Cytuj
Mani 696 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Omoda się może podobać. Omoda nie musi się podobać ale w tydzień mam prawie z drugim typem na salonie wyprzedane dostawy lipiec-sierpień. 46aut. Gdzie w niektórych markach 46aut to sprzedawca w pół roku robi. A jak we wrześniu jeszcze Jaecoo wjedzie to dopiero będzie pogrom. 46aut ... Kiedy ja to wydawać klientom będę. Entuzjastycznie do tego podchodziłem ale to chyba przerasta wszelkie oczekiwania. Są już wyniki rejestracji pojazdów za czerwiec. MG trzyma poziom. Także powoli zbliżamy się do bezpiecznej konkluzji że Chińczyki się u nas zadomowią na stałe. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca No wiadomo, że musisz się jarać, bo za to Ci płacą Juz wiemy, że Omoda jest zajebista i zmiecie zaraz cala konkurencje. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 46 minut temu, Mani napisał(a): A jak we wrześniu jeszcze Jaecoo wjedzie to dopiero będzie pogrom. 46aut ... Kiedy ja to wydawać klientom Pffff nie macie człowieka do wydawek? Czy wielkiej omody nie może wydać „byle kto”? 1 Cytuj
Mani 696 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 10 minut temu, Bartg napisał(a): No wiadomo, że musisz się jarać, bo za to Ci płacą Juz wiemy, że Omoda jest zajebista i zmiecie zaraz cala konkurencje. Osobiście to jaram się nowym Stelvio bardziej choć zastanawiam się jak bardzo Stelantis go spierdoli po drodze zanim do salonów trafi. Gulia to samo. Cytuj
gtfan 3 303 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 2 godziny temu, Mani napisał(a): Omoda się może podobać. Omoda nie musi się podobać ale w tydzień mam prawie z drugim typem na salonie wyprzedane dostawy lipiec-sierpień. 46aut. Gdzie w niektórych markach 46aut to sprzedawca w pół roku robi. A jak we wrześniu jeszcze Jaecoo wjedzie to dopiero będzie pogrom. 46aut ... Kiedy ja to wydawać klientom będę. Entuzjastycznie do tego podchodziłem ale to chyba przerasta wszelkie oczekiwania. Są już wyniki rejestracji pojazdów za czerwiec. MG trzyma poziom. Także powoli zbliżamy się do bezpiecznej konkluzji że Chińczyki się u nas zadomowią na stałe. To czym handlujesz? bo szczerze to się już pogubiłem... I z ciekawości kto to kupił? Klienci indywidualni? Jakieś firmy? Jakaś wypożyczalnia? Cytuj
Mani 696 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Po 4 latach w KIA przeszedłem do omody. Tylko detaliczni klienci jako że polityka flotowa jeszcze długo istnieć nie będzie. Ja lubię takie dziwne wynalazki więc może dlatego ten samochód mi się podoba. 1 Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Ludziom chodzi tylko o cenę dzisiaj, marka ma drugorzędne znaczenie. No i wszyscy wiedzą, że Chiny to już nie te same co 20 lat temu. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Ja się dziwię, że cena ma takie znaczenie, kiedy nawet najtańszy nowy samochód na rynku wystarczy do przemieszczania się z punktu a do punktu b z przepisową prędkością, we względnym komforcie w porównaniu z warunkami w transporcie publicznym i przy zachowaniu rozsądnego poziomu bezpieczeństwa. Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Coś mi mówi, że kupowanie auta w tym roku od Europejskich producentów nie ma sensu i poczekać na następny rok, bo wojna cenowa dopiero nadejdzie. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 50 minutes ago, Shago said: Ludziom chodzi tylko o cenę dzisiaj, marka ma drugorzędne znaczenie. No i wszyscy wiedzą, że Chiny to już nie te same co 20 lat temu. Jakby ludziom chodziło tylko o cenę to BMW, mercedes i audi nie pukalyby do top5 sprzedaży w Polsce. 1 Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Które kupują głównie firmy na leasing, więc żaden argument. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Generalnie 70% samochodów sprzedaje się na firmę, więc żaden argument. Wśród klientów indywidualnych też zdecydowanie króluje Toyota, która nie jest już dawno tania. 1 1 Cytuj
Mani 696 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Już kilka stron temu była o tym rozmowa. Ludzie w PL albo oglądają szroty za drobniaki albo w leasing biorą drogie maszyny na które ich normalnie nie stać. Nie ma złotego środka. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca I klienci indywidualni mają rację, też mocno bym rozważał Toyotę prywatnie, rodzinie również poleciłem Corollę. Marki premium i moje byłe Audi wchodziły w grę tylko przez dobre służbowe leasingi, 1.5 eTSI wziąłem wiedząc, że ewentualne awarie nie przysporzą mi wydatków lub problemów i samochód rzeczywiście raz totalnie się zepsuł i jechał na lawecie na drogą naprawę. Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca 11 minut temu, Bartg napisał(a): Generalnie 70% samochodów sprzedaje się na firmę, więc żaden argument. Wśród klientów indywidualnych też zdecydowanie króluje Toyota, która nie jest już dawno tania. No i gdzie Toyota, a gdzie BMW/Mercedes/Audi cenowo o których pisałeś wcześniej? 2 zupełnie różne światy. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 4 lipca Opublikowano 4 lipca Gdzie? Otóż ku mojemu zaskoczeniu podstawowe Audi A3 Sportback jest tańsze, niż podstawowa Corolla hatchback Można oczywiście zacząć porównywać wyposażenie i pewnie ostatecznie Audi wyjdzie ciut drożej, ale masz Audi za pewnie 10 czy 15k więcej niż Toyota, a cztery pierścienie robią wrażenie. BMW 1 czy Mercedes A to już tak +10-20k do Corolli, ale znowu trzebaby porównać wyposażenie. To nie jest różnica 50 czy 100k zł, żeby ludzie nie rozważali przesiadki z Toyoty na premium. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.