Artur_K 188 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 2 godziny temu, LeifErikson napisał(a): a takie w miarę świeże auta z prywatnych rąk to chyba igła w stogu siana. Mi tak wiosną udało się wyhaczyć dla teściów Sandero Stepway roczna z przebiegiem 9000 km i jeszcze z pakietem serwisowym opłaconym na 5 lat. Ale jak piszesz, to był traf i to jeszcze pod nosem. Na razie analizuję ogłoszenia i patrzę co się pokazuje a co ile wisi. Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 105 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 12 minut temu, Artur_K napisał(a): Mi tak wiosną udało się wyhaczyć dla teściów Sandero Stepway roczna z przebiegiem 9000 km i jeszcze z pakietem serwisowym opłaconym na 5 lat. Ale jak piszesz, to był traf i to jeszcze pod nosem. Na razie analizuję ogłoszenia i patrzę co się pokazuje a co ile wisi. Wow, dlaczego ktoś sprzedawał? Cytuj Odnośnik do komentarza
Artur_K 188 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 20 minut temu, LeifErikson napisał(a): Wow, dlaczego ktoś sprzedawał? Kwestie finansowe, ale analizowałem cenniki i jeżeli udało im się przy zamówieniu trafić jakąś dobrą promocję czy wyprzedaż to sprzedali to auto za niewiele mniej niż kupili, tak ceny poszybowały w górę. No ale teściowie zadowoleni, bo mimo wszystko cena w stosunku do nowego była atrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 4 godziny temu, Bartg napisał(a): Tak jest jak piszesz, kumpel niedawno odebrał nowego Partnera do firmy to musiał sam się prosić, żeby mu wymienili olej po 10k km, skoro zalecane jest co 30k km To samo u mnie. Ford zaleca co 30k km wymianę oleju, a ja zrobiłem po 2k i potem interwały 15, 30, 45, 60, 75 i 90, bo zawsze wypadało krócej niż 1 rok. W serwisie też raczej zdziwieni, bo rzadko kto tak robi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września No w Oplu tak samo jak tatę namówiłem na dodatkową pierwszą wymianę, prawie nie chcieli się zgodzić. Golf służbowy, wpadam co 30k zgodnie z zaleceniami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Sedrak 766 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września A nie lepiej pojechać i zrobić w swoim warsztacie co 15k? Wyjdzie dużo taniej, wstawisz oryginalny filtr oleju i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 3 godziny temu, Sedrak napisał(a): A nie lepiej pojechać i zrobić w swoim warsztacie co 15k? Wyjdzie dużo taniej, wstawisz oryginalny filtr oleju i po sprawie. I masz pewność, że zostało to zrobione Znam z autopsji wypady do ASO i filtry oraz olej nie został wymienione. J**** ASO, a ASO Audi we Wrocku to omijać szerokim łukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 4 godziny temu, Sedrak napisał(a): A nie lepiej pojechać i zrobić w swoim warsztacie co 15k? Wyjdzie dużo taniej, wstawisz oryginalny filtr oleju i po sprawie. Ale jak będę sprzedawał to mam pełną historię do wglądu w ASO Forda, że było dbane. Jest to ultimate karta przetargowa, niezależnie czy przyjdzie mi sprzedać prywatnie, czy oddać w rozliczeniu. Oczywiście, robiąc poza ASO, mogę gromadzić też faktury, ale takiej mocy już to nie ma. Plus mam przedłużoną gwarancję, więc wszystko robią w ASO, czy chcę, czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 18 września Udostępnij Opublikowano 18 września 3 hours ago, Faranell said: I masz pewność, że zostało to zrobione Znam z autopsji wypady do ASO i filtry oraz olej nie został wymienione. J**** ASO, a ASO Audi we Wrocku to omijać szerokim łukiem. W moim na pewno robią, mam dowód, bo leją tak szczodrze, że ostatnio samochód wywalił błąd przelania oleju i musiałem wracać żeby spuścili 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Artur_K 188 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 11 godzin temu, Mustang napisał(a): błąd przelania oleju i musiałem wracać żeby spuścili Zawsze jest ryzyko, że podczas wymiany, zapomnieli zlać stary olej i tylko dolali nowego Nie wiem jak w innych markach, ale w maździe w trakcie przeglądu serwisowego dostaje filmiki z przeglądy każdego elementu łącznie z wyglądem filtrów i analizą zużycia poszczególnych elementów. Choć akurat filmiku jak zlewają olej nie było nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 19 minut temu, Artur_K napisał(a): Zawsze jest ryzyko, że podczas wymiany, zapomnieli zlać stary olej i tylko dolali nowego Nie wiem jak w innych markach, ale w maździe w trakcie przeglądu serwisowego dostaje filmiki z przeglądy każdego elementu łącznie z wyglądem filtrów i analizą zużycia poszczególnych elementów. Choć akurat filmiku jak zlewają olej nie było nigdy W Audi doprosić się o cokolwiek z serwisu, to graniczy z cudem, no ale ich wiedza jest zerowa i podejście do klienta tragicznie więc nie ma co się dziwić. W Porsche luz, ziomek nawet dzwoni i na kamerce pokazuje co jest robione i obsługa jest top - ale pewnie jak wszędzie, serwis serwisowi nie równy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września A to spoko takie filmiki. Na pewno też bym bardziej się interesował, ale skoro za przeglądy płaci firma, to nie będę kombinował. No w Audi też miałem doświadczenia jak wszędzie, żadnego feelingu premium. Jak jeździłem się skarżyć na trzeszczący ekran w A3 (użytkowanym od nowości, nie mówię o 20 letnim trupie), to mnie zbywali. Jak nie działał CarPlay, to sam szukałem informacji na jakiś hiszpańskich akurat forach i sam im dzwoniłem, że wyszedł update, bo nic nie wiedzieli. Trudno, wcześniej byłem fanem marki, teraz bez żalu wziąłem VW, a jutro bez żalu mógłbym wziąć Skodę. Nie jestem obrażony na Audi, może kiedyś będę jeździł jakimś innym, ale po prostu przestałem samą markę uważać za coś lepszego. Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września W Fordzie też dostaję inspekcję video i link do listy z zaakceptowaniem robocizny. Zrobili to na covid i zostało. Myślałem, że to już norma wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 187 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września (edytowane) niestety z ASO jest tak że sam musisz wiedzieć co trzeba zmienić, bo jak oddajesz na przegląd to wymienią olej+filtr i skasują 1000zł. przegląd klimy? a po co jak chłodzi? wymiana filtra kabinowego? a po co jak nie jest zapchany na tyle żeby blokować powietrze. olej w skrzyni? producent nie przewiduje wymiany. świece i płyn hamulcowy? przecież pan nie zgłaszał (to że jest to rzecz wymieniona w instrukcji że przy takim i takim przebiegu trzeba zmieniać dla utrzymania gwarancji to oczywiście ich nie interesuje jak oddajesz auto na "przegląd gwarancyjny"). zgrzyty w skrzyni biegów? komputer nie pokazuje błędów. i tak w kółko ze wszystkim jedyne aso jakie wspominam dobrze to był 15-20 lat temu Fiat (i to nie jeden serwis bo zaliczałem praktycznie wszystkie na terenie Krakowa), szkoda że marka od tamtego czasu jest niszczona po całości Edytowane 19 września przez gtfan Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 446 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września Audi to chyba najgorsze ASO, jest taki warsztat tuningowo-serwisowy Sportmile w Piasecznie, tam fantastyczne przypadki pokazują. Audi RS6, przebieg niecałe 60k km, cieknący tylny dyferencjał jak w 30 letnim bmw, ASO stwierdzilo, ze nie ma interwałów serwisowych dyferencjału, do widzenia. Dopiero po opublikowaniu posta i filmów przez niezależny serwis i postraszeniu rzeczoznawcą i sądem uznali gwarancję Albo S8 z przebiegiem 130k km, na nierówną pracę silnika ASO postanowiło wymienić rozrząd za jakąś chorą kwotę, ale nie pykło im poprawne ustawienie po wymienianie, bo auto straciło kompresję na drugim cylindrze, silnik do śmieci. Ale żeby nie było równie dużo jest przypadków z BMW czy Mercedesa, ta sama jakość. Ostatnio jakoś było, BMW 850 za miliony monet, 35000km, z przedniego dyferencjału kapie jak z Passata B3. Aso chciało uszczelnić silnikonem Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września Premium wyrobiło sobie markę i teraz już nie muszą się wykazywać, skoro niestety większość klienteli i tak kupi dla samego znaczka, bo samochód traktują przede wszystkim jako symbol statusu przed innymi. Pierwsi użytkownicy i tak jeżdżą tylko do końca leasingu albo gwarancji, kolejni nie zaglądają do ASO, co ma się ASO starać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Artur_K 188 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 29 minut temu, Mustang napisał(a): Premium wyrobiło sobie markę i teraz już nie muszą się wykazywać No ja jeszcze raz pochwalę mazdę, gdzieś tam marka próbuje aspirować do klasy premium i to w salonie czy serwisie widać. Obsługa przed i po sprzedażowa na prawdę na świetnym poziomie. Gdy 4 lata temu wybierałem samochód po bieganiu od salonu kia, hundaia czy forda gdy weszliśmy do mazdy to inna bajka, a jeżeli chodzi o ceny to wcale nie jest to do premium im na szczęście sporo jeszcze brakuje. Na tyle byłem zadowolony, że w zeszłym roku tata również namówiłem na tą markę. Wiadomo, sporo też zależy od ludzi, bo jak trafiam na sprzedawcę od którego lepiej znam cennik i wyposażenie to w ogóle o czym my rozmawiamy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 12 minutes ago, Artur_K said: Wiadomo, sporo też zależy od ludzi, bo jak trafiam na sprzedawcę od którego lepiej znam cennik i wyposażenie to w ogóle o czym my rozmawiamy. O to, jak mnie irytuje kiedy to ja muszę sprzedawcy tłumaczyć jakieś rzeczy, które to on powinien wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 446 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 1 hour ago, Mustang said: Premium wyrobiło sobie markę i teraz już nie muszą się wykazywać, skoro niestety większość klienteli i tak kupi dla samego znaczka, bo samochód traktują przede wszystkim jako symbol statusu przed innymi. Pierwsi użytkownicy i tak jeżdżą tylko do końca leasingu albo gwarancji, kolejni nie zaglądają do ASO, co ma się ASO starać. Był moment, że to działało, ale od jakiegoś czasu auta premium nie dojeżdżają nawet do końca gwarancji bez poważnych awarii silnika Audi 4.0 TFSI z modeli RS to już też legenda nietrwałości, a ASO często zwala winę na użytkowników (pewnie, że jeździli za szybko autem co ma 500+ koni). Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 2 godziny temu, Bartg napisał(a): Audi to chyba najgorsze ASO, jest taki warsztat tuningowo-serwisowy Sportmile w Piasecznie, tam fantastyczne przypadki pokazują. Audi RS6, przebieg niecałe 60k km, cieknący tylny dyferencjał jak w 30 letnim bmw, ASO stwierdzilo, ze nie ma interwałów serwisowych dyferencjału, do widzenia. Dopiero po opublikowaniu posta i filmów przez niezależny serwis i postraszeniu rzeczoznawcą i sądem uznali gwarancję Albo S8 z przebiegiem 130k km, na nierówną pracę silnika ASO postanowiło wymienić rozrząd za jakąś chorą kwotę, ale nie pykło im poprawne ustawienie po wymienianie, bo auto straciło kompresję na drugim cylindrze, silnik do śmieci. Ale żeby nie było równie dużo jest przypadków z BMW czy Mercedesa, ta sama jakość. Ostatnio jakoś było, BMW 850 za miliony monet, 35000km, z przedniego dyferencjału kapie jak z Passata B3. Aso chciało uszczelnić silnikonem No ale ja miałem podobnie z RS6. Była jakaś nieszczelność między skrzynią a silnikiem ( co wyszło w serwisie do którego ja jeżdżę, jak nie musze pojawić się w ASO). W ASO stwierdzili, że nic takiego nie występuje, zawołali kierownika, fura na podnośnik i ja już mocno wkurwiony, a ten do mnie "No tak, delikatnie się poci" - to mu mówię, jak kurwa delikatnie jak kapie z tego. Ogólnie przebojów miałem z nimi sporo, łącznie z interwencją prawnika, korzysta z ich polisy ubezpieczeniowej itd. książkę mógł bym napisać o braku pojęcia i kompetencji. I nie mówię to u "zwykłym" ASO Audi, ale o ASO Audi Sport które jest dedykowane tylko i wyłącznie S i Rs'om, a pracuje tam banda dekli. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 446 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września Czyli coś jest na rzeczy, pamiętam Sportmile swego czasu pisali, że Audi Polska im groziło pozwami jak nie przestaną im szkalować VORSPRUNG DURCH TECHNIK! Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września 3 minuty temu, Bartg napisał(a): Czyli coś jest na rzeczy, pamiętam Sportmile swego czasu pisali, że Audi Polska im groziło pozwami jak nie przestaną im szkalować VORSPRUNG DURCH TECHNIK! Tyle co ja skarg pisałem, ale nic nie udało się ugrać. Swojego czasu w Lublinie jeden z serwisów stracił autoryzację, myślałem, że tutaj też się uda A rozmowy z klientami na parkingu co tam się dzieje i jakie mają przeboje, to już też inna bajka. + 2 razy uszkodzili mi opony przy zmiane I to nie tylko w moim samochodzie, znajomemu w R8 też. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 446 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września Czyli nowe hasło to cztery zera, piąte w ASO. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września Teraz, Bartg napisał(a): Czyli nowe hasło to cztery zera, piąte w ASO. A największy hit, to było w formie przeprosin zaproszenie na darmowy serwis zawieszenia DRC (niestety żaden warsztat we Wro nie ma tego sprzętu, tylko ASO) i co dostałem w zamian? Po serwisie koleś wyjeżdżając przyjebał nadkolem w ścianę xD Wtedy już poszło grubo na noże. 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 734 Opublikowano 19 września Udostępnij Opublikowano 19 września To grube historie, moje ASO VW nie jest takie złe, akcja kiedy mnie wypuścili na śnieg zastępczym Polo na letnich się chowa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.