gtfan 3 106 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu z ciekawości - kto to kupuje? floty? osoby prywatne? leasingi JDG? Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 328 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu To dobre pytanie, ja podziwiam ludzi co kupują takie wynalazki. No ale jest grupa klientów, która musi mieć nowe auto, a że ceny poszybowały w kosmos. I dla nich widocznie Duster jest za mało prestiżowy (nie to, żeby losowe chińskie auto było). Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 106 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu (edytowane) 16 minut temu, Bartg napisał(a): To dobre pytanie, ja podziwiam ludzi co kupują takie wynalazki. No ale jest grupa klientów, która musi mieć nowe auto, a że ceny poszybowały w kosmos. I dla nich widocznie Duster jest za mało prestiżowy (nie to, żeby losowe chińskie auto było). Z tego samego założenia wychodzę. Sam bym nie kupił, wolałbym zejść z wyposażenia ale kupić europejskie/koreańskie/japońskie auto, nie chcę być królikiem doświadczalnym na którym będą sprawdzać czy biznes ma sens i jak nie będzie miał to się będą zawijać jak większość dotychczasowych marek z Chin które się nie przebiły. Tak, wiem że za tymi nowymi markami stoją ogromne koncerny i dużo inwestują, nie tylko w sieć sprzedaży ale też fabryki, ale zasada pozostaje ta sama - niech udowodnią swoją wartość a nie tylko to że mogą sprzedawać auta poniżej kosztów bo ich Chiński rząd dotuje. Poza MG które jest już ładnych parę lat na zachodnim rynku to na ten moment żadnej innej marki z Chin bym nie rozważył. Zresztą, i tak żadna z tych marek nie ma dla mnie nic w ofercie (gdzie jakieś kompaktowe kombi?), bo duże suvy z małymi benzynowymi silnikami turbo spalające 12l w mieście to sorry ale podziękuję. Ale mimo wszystko ciekawe kto te auta faktycznie kupuje Edytowane 14 godzin temu przez gtfan Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 085 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Polski rynek to jest coś koło 75-80% firmy więc tu zapewne nie jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 106 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu 10 minut temu, LeifErikson napisał(a): Polski rynek to jest coś koło 75-80% firmy więc tu zapewne nie jest inaczej. wiadomo że większość to będą firmy, tylko ciekawe czy będą to JDG, floty czy wypożyczalnie, bo to jednak pokaże trochę czy jest zainteresowanie w narodzie czy tylko liczą się komórki w excelu. mnie najbardziej ciekawi czy te auta odbiorą klientów indywidualnych Dacii i tanim modelom konkurencji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 449 Opublikowano 13 godzin temu Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Poprzednie Dustery zdecydowanie królują na budowach, z tego co widzę. Ten nowy też już się pojawia, aczkolwiek, moim zdaniem, tył ma okrutnie brzydki, jak jakiś Ssang Yong dawniej. No, ale pewnie w aucie flotowym to wrażenia mieć nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 668 Opublikowano 9 godzin temu Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu 3 hours ago, krupek said: Poprzednie Dustery zdecydowanie królują na budowach, z tego co widzę. Ten nowy też już się pojawia, aczkolwiek, moim zdaniem, tył ma okrutnie brzydki, jak jakiś Ssang Yong dawniej. No, ale pewnie w aucie flotowym to wrażenia mieć nie będzie. Akurat design nowego Dustera jest ogólnie oceniany pozytywnie. Trochę zaszaleli, ale efekt jest niezły. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dud.ek 2 022 Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu A jak z częściami zamiennymi w tym MG? Pamiętam jak Tata sprzedawała u nas auto za jakieś psie pieniądze i ludzie czekali po pół roku na wymianę sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 682 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Jako, że polityki rabatowej oraz flotowej nie ma i niewiadomo czy będzie to u mnie ok 60 zamówień to indywidualne osoby i kilka JDG. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 085 Opublikowano 7 godzin temu Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Z tego co kojarzę niusy to rozbudowują centra dystrybucyjne, chyba na Węgrzech ma być czy nawet juz jest jakieś ogromne. Nie no, wydaje mi się że te chińskie firmy mają już wszystko tip top ogarnięte, to już nie sa jakieś lipne egzotyki, tylko intensywna ekspansja z dobrymi produktami. Kwestia czasu jak sie ludzie zaczną przekonywać i juz raczej nikt tego nie zatrzyma. Oni na wejściu są już w lepszym miejscu niż Korea jak sie u nas rozwijała, bo wchodzą z autami, które już teraz robią wrażenie i niewiele albo nawet niczym nie ustępują konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.