Mustang 1 776 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Robiłem research jeszcze kiedy rozważałem Focusa i nie znalazłem nic budzącego obawy co do tej skrzyni. 1 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 24 października Opublikowano 24 października Z tego co obczajałem to Kuga jest tylko w hybrydzie i skrzyni eCVT. W testach padały stwierdzenia, że prowadzi się lepiej i stabilniej niż Rav4, a to konkurencyjne modele. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października coraz bardziej mi się podoba ten Terramar. Myślimy o tym czy w przyszłym roku nie sprzedać dwóch aut i kupić jedno duże, bo ja swojej Alfy używam już co raz rzadziej i dobrze byłoby sprzedać w dobrej wartości. Auto ma wygląd i dobry silnik 2.0 265km więc byłby na poziomie mojej Giulietty Veloce. W najbliższy weekend przejdzie się do salonu zobaczyć na żywo. Cytuj
Shago 3 608 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października W dniu 24.10.2024 o 17:35, gtfan napisał(a): więc skupiłem się na Golfie (na niego 3-4 miesiące się tylko czeka, chociaż wiadomo jak jest). Trzymam kciuki Cytuj
gtfan 3 300 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 17 minut temu, Shago napisał(a): Trzymam kciuki będę miał poprawkę na to że te terminy produkcji są czysto orientacyjne też w salonie to był jeden z tematów który poruszałem jak wyglądają terminy i ile mam czasu na odebranie auta po tym jak przyjedzie, bo średnio mam zamiar sprzedawać swoje auto a potem czekać parę miesięcy bez niczego bo im taśma produkcyjna się zacięła. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 54 minutes ago, MaZZeo said: coraz bardziej mi się podoba ten Terramar. Myślimy o tym czy w przyszłym roku nie sprzedać dwóch aut i kupić jedno duże, bo ja swojej Alfy używam już co raz rzadziej i dobrze byłoby sprzedać w dobrej wartości. Auto ma wygląd i dobry silnik 2.0 265km więc byłby na poziomie mojej Giulietty Veloce. W najbliższy weekend przejdzie się do salonu zobaczyć na żywo. Mnie też się podoba. Po pierwsze ogólnie stałem się fanem nowego designu Cupry. Po drugie to chyba najfajniejszy obecnie SUV nie-premium czy tam prawie-premium. Pytanie czy potrzebujesz posiadać tak duże auto, imo sens to ma dopiero mając dwójkę dzieci albo regularnie jeżdżąc w 4 osoby z bagażami, no i może jeśli ma się dwa metry wzrostu. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października No ja właśnie przyszłościowo pod rodzinkę planuje takie auto. A Terramar nie jest taki duży jak się wydaje bo to rozmiar Tiguana. Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października W sumie kupując prywatnie pewnie zamierzasz trzymać dłużej, więc ma sens kupić na zapas. Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 28 października Opublikowano 28 października 1 godzinę temu, Mustang napisał(a): no i może jeśli ma się dwa metry wzrostu. Absurd dzisiejszych suvów jest taki, że niektóre są wielkie, a miejsce dla kierowcy jest zabudowane tunelem kokpitu i masz mało miejsca na długie nogi. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Przykład Mazda bodajże CX-60. Na zewnątrz jest to ogromne auto, a w środku mniej miejsca niż skoda Kodiaq Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października 4 godziny temu, Sedrak napisał(a): Przykład Mazda bodajże CX-60. Na zewnątrz jest to ogromne auto, a w środku mniej miejsca niż skoda Kodiaq No ale Skoda jest nawet ciut dłuższa od Mazdy więc nic dziwnego, że ma więcej miejsca (VAG robią to dobrze od lat). Cytuj
Santi 30 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października No ale Skoda jest nawet ciut dłuższa od Mazdy więc nic dziwnego, że ma więcej miejsca (VAG robią to dobrze od lat). Skoda jest niecałe 5cm krótsza, długa maska w Maździe „zabiera” to miejsce wewnątrz, taki design, coś za coś Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Hmmm internety mówią że Kodiaq ma 475, a CX-60 474cm. Cytuj
Santi 30 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Masz rację, w tym roku wyszła nowa wersja, ja nie zweryfikowałem i pisałem o modelu I po faceliftingu (21-24). Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października Ten nowy Kodiaq bardzo fajny, ale w rozsądnych cenach i ciekawszym wyposażeniu tylko diesle widuję. Cytuj
Sedrak 790 Opublikowano 29 października Opublikowano 29 października (edytowane) Ja również miałem na myśli starszy model, bo znajomy miał oby dwa samochody i mieliśmy porownanie. Dla mnie bezapelacyjnie Mazda lepsza, bo lubię takie zabudowanie wokół kierowcy i w Mazdzie jest większy silnik, bardziej cofnięty do tyłu przez co jest też mało miejsca. Bardzo podobnie było w samochodach z rzędowymi "6" Edytowane 29 października przez Sedrak Cytuj
Artur_K 208 Opublikowano 30 października Opublikowano 30 października 21 godzin temu, Sedrak napisał(a): Bardzo podobnie było w samochodach z rzędowymi "6" No bo ten diesel w Maździe to właśnie rzędowa szóstka ;). Ale wg mnie ilość miejsca w środku to wynikowa designu a nie rozmiarów silnika. Cytuj
AdiCarrion 122 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada W dniu 30.10.2024 o 18:05, Artur_K napisał(a): No bo ten diesel w Maździe to właśnie rzędowa szóstka ;). Ale wg mnie ilość miejsca w środku to wynikowa designu a nie rozmiarów silnika. Raczej chodzi o umiejscowienie silnika, jeśli jest cofnięty do tyłu to naturalnie musi się to odbyć kosztem miejsca w kabinie, a jeśli jest jeszcze umieszczony wzdłużnie... Coś za coś-parę cm mniej kosztem lepszego prowadzenia. 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada Po kilku pielgrzymkach u dilerów, oraz gazylionach filmików na jutubie sam, bądź wraz z żoną odrzuciliśmy definitywnie kilka aut, których na pewno nie kupimy w kwestii SUV-ów. Są to: 1. Toyota Yaris Cross 2. Dacia Duster 3. Jeep Avenger Wszystko to z powodu: Ad. 1 - Kiepska ergonomia wnętrza ze szczególnym uwzględnieniem miejsca na nogi kierowcy o słusznym wzroście. Czułem się w nim jak cnotliwa dziewica ze względu na to, że nogi musiałem trzymać bardzo wąsko i prawą nogą ocierałem o bok środkowej konsoli. Poza tym tandetne klamki. 2. Tu też ergonomia leży i kwiczy. Bardzo, ale to naprawdę BARDZO wąska na wysokość przednia szyba, co w połączeniu z położeniem przedniego lusterka sprawia, że doprawdy chuja co do przodu widać, a żeby zobaczyć co się dzieje na prawym poboczu to trzeba głowę pochylać (lusterko). Poza tym absolutnie awful podłokietnik, który sprawia, że drętwieje ręka. Nie można regulować wysokości, a po jego cofnięciu, znaczy się podniesieniu do góry ręka leży na rancie cupholdera co też fajne nie jest. 3. Samochód z wyglądu chyba najfajniejszy, ale niestety jest zbyt mały, zwłaszcza z tyłu. Koniec kropka. Póki co do zakupu faworytów mam dwóch. 1. Dacia Stepway Sandero 2. MG ZS Ad. 1 - Fajnie i wygodnie się siedzi w środku, choć to mniejsze auto od Dustera. Pisalem wcześniej, że warunkiem to benzyniak, ale jeśli brałbym Sandero to z LPG. Ad. 2 - Nie siedziałem w tym aucie, oglądałem tylko sporo filmików, ale podoba mi się w tej cenie (podstawka 78 900 zł). W nim jeszcze nie siedziałem, ale planuję udać się do Gdańska w przyszłym tygodniu i usadowić w nim swoją szanowną czteroliterówkę. Poza tym przemawia do mnie 7 lat gwary wymiennie ze 150 tysi przebiegu. Ta druga ewentualność (przebieg) nie wchodzi w rachubę jeśli chodzi o mnie, albowiem przez 10 lat jazdy C-Maxem nabiłem nieco ponad 104 tys. km. Poza tym ciekawie wygląda też Hujdaj Kona ze swoimi pięcioma latami gwarancji, choć jest on droższy od powyższej dwójki. Oczywiście jeszcze nie umawiałem się na jazdę próbną, ale wkrótce się to zmieni. Tyle mojego sprawozdania. Co sądzicie? Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada Z takich rozmiarów to jeszcze Captur, Stonic no i Focus Active w hatchbacku. Z powyższych bierz MG, bo jeszcze nikt w Zimnym Łokciu nie ma i będziemy mieli opinie z pierwszej ręki. 1 Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada MG nie oszczędza na bezpieczeństwie aż tak jak Dacia, a Hyundai Kona to zdecydowanie lepsze auto niż Sandero, ale budżet też jest inny. 1 Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada Ja to bym chętnie pojeździł Bigsterem, albo Joggerem, żeby samemu przekonać się o jakości Dacii. 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 2 listopada Opublikowano 2 listopada 55 minut temu, krupek napisał(a): Ja to bym chętnie pojeździł Bigsterem, albo Joggerem, żeby samemu przekonać się o jakości Dacii. Zwróć uwagę na ten nieszczęsny podłokietnik, jaki on jest, bo w Dusterze dramat No i widok z okna...Wiem...poniższa fota nie oddaje tej megagrzybni, która jest w realu... 1 Cytuj
kiseki 791 Opublikowano 19 listopada Opublikowano 19 listopada Challenger 6.4 2016, 80k przebiegu czy Challenger 5.7 2019, 70k przebiegu jako daily? Wyposażenie w środku takie samo. Zastanawiam się czy nie iść w młodszą sztukę pod kątem łatwiejszej odsprzedaży za 2-3 lata i tańszej(?) eksploatacji wersji 5.7. Jednak ten większy silnik kusi. Co byście brali? Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 19 listopada Opublikowano 19 listopada Te auta to egzotyka na tym forum, na reddicie masz więcej konkretnych opinii po angielsku. Raczej jako daily ludzie biorą 5.7, bo niby pije tańsze paliwo i ma mniejszy koszt ubezpieczenia. Do tego oba silniki podobno fajnie brzmią i mają więcej niż wystarczającą moc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.