krupek 15 504 Opublikowano wtorek o 14:24 Opublikowano wtorek o 14:24 No ten Outlander będzie sprzedawany u nas tylko w wersji PHEV, wspaniała strategia cenowo-konfiguracyjna modelu. Swoją drogą, ostatnio na ulicy widziałem pierwszy raz od bardzo dawna Mitsu Evo 8, albo 9. Wciąż robi niesamowite wrażenie. Dźwięk z wydechu był wspaniały, finezyjny i nie taki buraczany i pretensjonalny jak większości nowszych aut sportowych, które irytująco dudnią. Cytuj
Czezare 1 462 Opublikowano wtorek o 15:34 Opublikowano wtorek o 15:34 Micoświsi ASX-a mialem na radarze, nawet w nim siedziałem, ale coś mi w nim nie pasiło, nie pamiętam już dokładnie co, ale chyba szczupłość miejsca z tyłu... Cytuj
Sedrak 838 Opublikowano wtorek o 15:39 Opublikowano wtorek o 15:39 Mitsubishi jedyne co robi teraz dobre to: 1 Cytuj
gtfan 3 322 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu jak to jest w końcu z tymi silnikami 1.2 Puretech? te nowe są już jakoś poprawione? na co w nich trzeba uważać? chodzi mi o wersje 75 lub 100KM. Cytuj
Mani 710 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu Zmienili w nim pasek na łańcuch. Ale chyba niespecjalnie to pomogło. Cytuj
LeifErikson 1 133 Opublikowano 10 godzin temu Opublikowano 10 godzin temu Na łuszczenie paska raczej pomogło skoro tego paska już nie ma. Ale co poza tym to pewnie się okaże za parę lat. Cytuj
Wooyek 1 140 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) 3 godziny temu, gtfan napisał(a): jak to jest w końcu z tymi silnikami 1.2 Puretech? te nowe są już jakoś poprawione? na co w nich trzeba uważać? chodzi mi o wersje 75 lub 100KM. Ten z łańcuchem na pewno lepszy, ale jakie bolączki w nim wyjdą, czy wyjdą to czas pokaże, bo to świeży temat. Wyjebali Tavareza, Stellantis też zmienia podejście do ewentualnych napraw tych na paskach. Co nie znaczy że bym go kupił. Choć @MaZZeoma go w swojej 308 i chyba nie narzeka. Problem z 1.2 PureTech jest jak auto jeździ na krótkich odcinkach i jest niedogrzane, wtedy paliwo przedostaje się do oleju i to niszczy pasek. Jak auto jeździ na dłuższych odcinkach to ponoć problemu nie ma. No i olej, Stellantis skrócił interwał do 15kkm, ale ja bym to i tak robił jak się zawsze robiło co 10kkm i powinno być ok. Edytowane 8 godzin temu przez Wooyek 1 Cytuj
MaZZeo 14 278 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu My nie mamy wersji 100km tylko 130km, ale póki co problemów żadnych nie ma. Niedawno zrobiłem drugi przegląd i wymianę oleju, bo wybiło 30k km. Pisałem już o tym tutaj, ale to już jest kolejna iteracja silnika i tym samym kolejna iteracja paska rozrządu - ponoć bardziej wytrzymałego, natomiast większość negatywnych opinii pochodzi na podstawie silników i modeli robionych w poprzedniej dekadzie. Nie widziałem jeszcze przypadku w Internecie albo na fejsbukowej grupie o problemach z pure tech w aucie wyprodukowanym po 2022. Inna sprawa że ludzie naprawdę różnie użytkują i serwisują auta, dla mnie standard to ASO i wymiana oleju co 10-15k km 1 Cytuj
Czezare 1 462 Opublikowano 42 minuty temu Opublikowano 42 minuty temu Gdyby w ramach bonusa do zakupionego nowego auta dealer zaproponowałby Wam ceramikę na karoserię, albo komplet opon zimowych to co byście wybrali? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.