Banny 2 656 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Całkiem, całkiem. Ale te modyfikacje mnie teraz nie jarają, aby dopłacać 10k. Znalazłem grupę na FB o is200/300 i sobie tam na razie doglądam spraw. Na pewno jasne wnętrze odpada, bo pies. Niestety, bo jasny środek jest bardziej elegancki dla jak dla mnie. Zatem czarny lakier + czarna skóra, chyba takiej opcji będę szukać. Ale to jeszcze z dwa miesiace, wiec na spokojnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Następny bogol fajną furę będzie wrzucał :/ Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 świetne są te lexy, miałem okazje jeździć. No i można się trochę wyróżnić z tłumu. Sam się nad takim zastanawiałem, niestety duże spalanie, które nie przekłada się na osiągi i póki co zrezygnowałem. Jest wersja z kompresorem, ale to chyba biały kruk. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Nowa Insignia kombi w topowej wersji wyposażona masakrycznie turbo benzyna 165km z automatem 128 tys brutto bez żadnych rabatów. Świetna cena. ps nie wiem czy wicie ale ma ona 5m! Jak te auta urosły. Jeszcze niedawno 5+ z przodu to rozmiar s klasy itp aut z tego segmentu Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Zwiększyć auto to nie problem, pytanie czy poradzilu sobie z geometrią i rozkładem masy przy zwiększeniu gabarytów. Ta Insignia już jest, czy dopiero pierwszy zrzut będzie? Bo nie widać na ulicach jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Banny 2 656 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 świetne są te lexy, miałem okazje jeździć. No i można się trochę wyróżnić z tłumu. Sam się nad takim zastanawiałem, niestety duże spalanie, które nie przekłada się na osiągi i póki co zrezygnowałem. Jest wersja z kompresorem, ale to chyba biały kruk. też mam takie obawy, dlatego też zamierzam w okolicy znaleźć taki model w komisie i umówić się na przejażdżkę... bo to chyba nic złego? ;f Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 No to raczej obowiązek się przejechać przed kupnem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Banny 2 656 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 No to raczej obowiązek się przejechać przed kupnem. oczywiście, bardziej mi chodziło o roznanie sie, bo szczerze mówiąc auto widziałem może z dwa razy na żywo, a wtedy też nie brałem pod uwagę tego modelu pod uwagę. Zanim się zacznę umawiać z prywatnymi sprzedawcami rzucę okiem u Mirka, aby nie tracić czasu w razie gdyby auto by mi jakoś nie podeszło. W co wątpie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
D.B. Cooper 3 062 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 jak już będziesz u tego Mirka to nie chwal się, że robisz rozeznanie bo pewnie nawet nie wsiądziesz do auta. Udawaj zainteresowanego kupnem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Banny 2 656 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 sie rozumie Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Zwiększyć auto to nie problem, pytanie czy poradzilu sobie z geometrią i rozkładem masy przy zwiększeniu gabarytów. Ta Insignia już jest, czy dopiero pierwszy zrzut będzie? Bo nie widać na ulicach jeszcze. Wizualnie sobie poradzili bo jest bardzo ładna (mega długi przód). Niestety nie wiadomo jak tym się jeździ bo zamawiać już można ale odbiór i pojawienie się w salonach maj/czerwiec. Jak mi się uda to chciałbym poczekać do tego momentu i jednak ją sprawdzić przed tym Superbem. Cytuj Odnośnik do komentarza
mozi 1 977 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 jak już będziesz u tego Mirka to nie chwal się, że robisz rozeznanie bo pewnie nawet nie wsiądziesz do auta. Udawaj zainteresowanego kupnem. Przypomniało mi się jak 3 lata temu sprzdawałem swifta to przyjechał taki (pipi)a typ nissanem kaszkajem i filozofowanie się zaczeło. Że dużo pali, że mały - odparłem że po kiego w takim razie dupe zawraca i poszedłem do domu. Nie wiem w ogóle po co gość przyjechał jak pierwsze pytanie jakie zadał czy da się założyć gaz :> Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Ja trafiłem na takich kupców, co nie wiedzieli do czego służy tempomat i że olej trzeba zmieniać w aucie. Co by było jakby na mirasa jakiegoś trafili, wych.ujałbynich jak trza. Zszedłem im z ceny to Ballantinesa dostałem w prezencie, jeszcze im manuala pisałem na maila jak auto używać. Cytuj Odnośnik do komentarza
qvstra 3 210 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Nowa Insignia kombi w topowej wersji wyposażona masakrycznie turbo benzyna 165km z automatem 128 tys brutto bez żadnych rabatów. Świetna cena. ps nie wiem czy wicie ale ma ona 5m! Jak te auta urosły. Jeszcze niedawno 5+ z przodu to rozmiar s klasy itp aut z tego segmentu jakbym mial do wydania na samochod 130k pln to rozwazylbym to: https://www.olx.pl/oferta/samochod-okazjonalny-concept-CID5-IDkU3Su.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 No jakbym miał do wydania tyle na samochód na niedzielę to także. Ewentualnie kupiłbym sobie 7 starszych bmw i miał inną na każdy dzień tygodnia! Ale ten koncept kozacki xD Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jak z kartonu wymodelowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 719 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Pęknie patriotyczne barwy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Siemano, Bede brał samochod na firme. I teraz, abstra(pipi)ac od modeli, czy waszym zdaniem lepiej jest wziac za ok 80k (netto) nowy z salonu, czy wyzszej klasy poleasingowy z małym przebiegiem? np 2014 rok z przebiegiem do 60k? Jak myslicie jak to ekspoatacyjnie sie kalkuluje? Wiem ,ze jest tysiace przypadków, ale orientacyjnie, rozrzad co 100k? jakies inne rzeczy sie statystycznie (pipi)a przy tej ilosci i lepiej pojsc w full nowe i wiedziec od poczatku do konca co sie z autem dzieje? Na nowy moge wydac troche wiecej. I tez myslalem o Superb Sportline, ablo o nowej Insigni albo nawet o Megane Grand Tour Edytowane 18 Marca 2017 przez Welna Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 719 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ważne też ile sam chcesz tym samochodem przejechać. 60 na start, dołożyć 60 i do 120 raczej nie powinno być jeszcze większych problemów, 60 na start i dobić do 200, a nowy i pogonić przy 140, tutaj już większe ryzyko przy używce. A policzyć możesz sam, w oparciu o konkretny model, ceny przeglądów i konkretny model. Teraz przykładowo masz sporo silników na łańcuchu, gdzie do odsprzedaży może nic nie będzie trzeba robić. Ja bym chyba kombinował w takiej sytuacji, żeby mieć samochód zawsze na gwarancji, bo wtedy możesz wszystko ładne zaplanować i uniknąć niemiłych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Zależy od marki ale na nówki z salonu bardzo często mają lepsze warunki leasingu czy choćby różne wypożyczenia. No chyba że tego roczniaka przejmiesz z dobrym leasingiem to czemu nie? Ja teraz także poluje na Superb 220km + dsg ale chyba wezmę style bo bardziej mi się podoba niż sportline. Z lekkime doposażenim wyszło jakoś 140 tys brutto no i skorzystam na 99% z "niskich rat skody" takiego odpowiednika wypożyczenia długoterminowego. Wpłata 14tys na start, potem ok 1600 brutto (1300netto) co miesiąc i po 4latach wykup 54,5 tys brutto. Na 99% jej nie wykupię i wezmę coś nowego. W zewnętrznych leasingach nie znalazłem lepszej oferty. Tak więc to co zaoszczędzisz na rocznym aucie, możesz oddać w leasingu, no i zawsze ta fabryczna gwara będzie o ten 1-2 lata dłuższa. Edytowane 18 Marca 2017 przez balon Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 (edytowane) Tak wlasnie mysle ,ze przeciez nie trzeba tego auta wykupywac i musze policzyc czy mi sie nie bardziej oplaca miec permanentnt leasing i zmieniac auta. Wtedy minimum wplaty + maksymalne raty ( na 5lat) i nastepny mozna brac Edytowane 18 Marca 2017 przez Welna Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 No to jest ważne, bo jak auto chcesz mieć na "abonament" to nie ma sensu przesadzać z wpłatą własną. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Jak masz firmę, która ma stałe koszty i nie jest to raczej epizod na 2-3 lata to moim zdaniem nie ma co się zastanawiać. Ma się zawsze w miarę świeże/sprawne auto, prawie zawsze na gwarancji, a za 3-5lat coś nowego. Już pomijam fakt emocji gdzie ten okres jak ma się nowe auto, poznaje się je, wącha:) a nawet najkrótsza podróż sprawia mega przyjemność :*** Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Włąsnie mam firme ,która defakto nie ma kosztów a zatem samochod i paliwo dla niego to duze zmniejszenie kwoty do opodatkowania Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 324 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Ja mam teraz tak auto "pożyczone" tylko, że część płace ja, część mój pracodawca. Przeglądy w cenie i co ważne OC i AC też ale to niestety rzadkość. Tzn chodziło mi o szukanie kosztów. No to piknie będziesz mógł sobie w dochodowy wrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.