milan 7 022 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 (edytowane) del Edytowane 16 kwietnia 2018 przez milan Cytuj
MaZZeo 14 192 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę manual xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Cytuj
_Red_ 12 024 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Mam sprytny plan moze poczekać na wyprzedaż 2018 w okolicy Q4 i wtedy cos z automatem wziac w cenie dzisiejszego manuala. Sounds possibru? Cytuj
balon 5 346 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 48 minut temu, _Red_ napisał: Nie brałem pod uwagę. Poczytam trochę. Głównie chodzi mi o rozmiar bagażnika i sporo miejsca na fotelik i inne bety podczas wyjazdów wakacyjnych. Z zewnątrz wygląda fajnie, tylko że takie wyposażenie (Elegance) to już 92k PLN, a tamtą Octavkę planuje po negocjacjach mieć za ok 75-77k. Gdzieś muszę dać twardą krechę, bo inaczej będę co chwila w przedziale "jeszcze 10k i masz wyższy segment" i skończę na infinity jak inni forumowicze xd 10 tys więcej i tylko Panie 100 zł na ratce in plus (czyli jedna używka mniej ma miesiąc). Pamiętaj o tym. ps Aha gdzie jeszcze szmal na piwko kraftowe? Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 36 minut temu, MaZZeo napisał: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę manual xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Jak nie jeździsz dużo po mieście... Poza tym teraz każdy kompakt z rozsądnym silnikiem i wyposażeniem zbliża się do 100 koła, to zaraz trzeba automat brać? IMO: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę halogeny xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Cytuj
balon 5 346 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 No ale mustang ty poruszył dobrą kwestię. My tu gadu gadu, a auto z segmentu c z dość dobrym silnikiem i wyposażeniem to obecnie wydatek ok 90-100 tys. Nieźle. Pamiętam jeszcze czasy jak były za 60-70 podobne konfiguracje w tym segmencie. Czyli teraz żeby tak już bardziej poszaleć to te 150 tys trzeba mieć. Nieźle to idzie do przodu. Z drugiej storny obecne auto z segmentu C to pod kątem gabarytów, komfortu są często na poziomie (i lepiej) starszych "D". Coś za coś. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Bo się te segmenty poprzesuwały i 20 letnia Octavia ma gabaryty obecnej Fabii. Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Żadnych automatów. W ogóle m.in. za(pipi)istą pracą manuala, jak wybierałem dla siebie furę, Honda mnie przekonała. To jak tym lewarem się operuje, to jest mistrzostwo. Cytuj
MaZZeo 14 192 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Godzinę temu, Mustang napisał: Jak nie jeździsz dużo po mieście... Poza tym teraz każdy kompakt z rozsądnym silnikiem i wyposażeniem zbliża się do 100 koła, to zaraz trzeba automat brać? IMO: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę halogeny xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Przecież w tej chwili każdy producent ma automat który jest lepszy od manuala zarówno na trasie jak i w mieście. Manual obecnie to co najwyżej dla ortodoksów którzy chcą kupić sportową furę i wyciągnąć z niej maksimum możliwości. Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Jeżdżę głównie w trasie autostradami, stale 5-6 bieg, potrafię godzinę jechać na 6. Unikam jazdy po mieście, nie mam problemów z kolanami. Naprawdę miałbym ciekawsze opcje do odhaczenia przed automatem. Nie będę się bronił jak kiedyś wpadnie "przy okazji", ale na razie nie widzę go na liście priorytetów. Prędzej matrix LED. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Jaki pojep ja taka cene ma uzywane bmw czy audi xdddddd Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Opublikowano 16 kwietnia 2018 Ja bym zakończył dyskusję jak ktoś proponuje drugiej osobie manual zamiast automatu. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Fajny automat jest wart ceny, dużo jezdzilem automatem i boli wracac na manual. Jednak jak sie ma budzet konkretny to czesto latwiej wybrac cos innego, a dodawanie kolejnych 10k nigdy dobrze sie nie konczy. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 (edytowane) Gdyby nie fakt, że Civic X nie ma w kombi, to też bym się za nim oglądał, bo cenowo wychodzi całkiem nieźle, a po obejrzeniu go w środku byłem miło zaskoczony. Do 100k można dostać 180km wersje Sport. Dobra konkurencja dla Leona ale tylko w wersji hatchback. Ja natomiast mam co raz większy mętlik w głowie i wciąż nie wiem czy brać nowe auto z salonu (i jakie), czy kupić coś do 50k. Na razie jako nowe z salonu wybór padł na Leona ST w wersji FR/Excellence. Silnik 1.4 125KM (80+k) lub 1.8T 180KM (95+k) tylko różnica w cenie to ponad 15k. 1.8T za to ma z tyłu wielowahacz, a 1.4 zwykłą belkę. Z używek zastanawiam się nad Octavią/Superb lub Mondeo MK4. Niestety ciężko w Polsce o auto z prywatnych rąk. Jak już ktoś kupuje prywatnie samochód z salonu to nie sprzedaje go tak szybko i rynek zapełniają służbówki z przebiegami 200k+. W oko wpadł mi egzemplarz na miejscu w Szczecinie https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0-tdci-powershift-titianium-zarejestrowany-fv-23-ID6zL7t8.html#d4e383db0f Najgorsze, że prawko mi oddają dopiero za miesiąc i nie mogę iść nawet przetestować tych samochodów Siedzę nad tym już ponad miesiąc i tylko się w(pipi)iam. Co bym nie kupił i tak będę zawiedziony bo nie będzie to R6 od BMW, a żona zabroniła mi kupić kolejnego BMW..... Edytowane 17 kwietnia 2018 przez WisnieR Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Diesla będziesz brał? Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 To Mondeo jest zaje.biste, tylko mogłoby być z 2 lata młodsze i mieć mniejszy przebieg, z cena adekwatnie wyższą. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 (edytowane) 17 minut temu, Mustang napisał: Diesla będziesz brał? Benzyn na rynku praktycznie nie ma. Kombi=diesel Edytowane 17 kwietnia 2018 przez WisnieR Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Bierz e60, znaczek zakleisz i kobieta się nie jarnie Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Nie chce E60. To są stare samochody. Zaraz zaczną rdzewieć. Tam się nie da nawet muzyki przez BT puścić jak nie masz odpowiedniej konfiguracji. Dla mnie niedopuszczalne w samochodzie za te pieniądze nie ma takich funkcji jak BT czy streaming muzyki. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Jeździłem tymi Mondeo i Octaviami typowo flotowymi z jednej firmy. Może to zależy od konfiguracji samochodu, ale jazda tym Mondeo była jak kara w porównaniu do Octavii. Jakoś tak mi się źle tym jeździło, i to wnętrze jakieś takie tandetne było i samo prowadzenie bardziej męczące i jakoś tak źle się czułem w tym samochodzie. 1 minutę temu, WisnieR napisał: Nie chce E60. To są stare samochody. Zaraz zaczną rdzewieć. Tam się nie da nawet muzyki przez BT puścić jak nie masz odpowiedniej konfiguracji. Dla mnie niedopuszczalne w samochodzie za te pieniądze nie ma takich funkcji jak BT czy streaming muzyki. ale jest znaczek i napęd na tył Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 (edytowane) 27 minut temu, szejdj napisał: Jeździłem tymi Mondeo i Octaviami typowo flotowymi z jednej firmy. Może to zależy od konfiguracji samochodu, ale jazda tym Mondeo była jak kara w porównaniu do Octavii. Jakoś tak mi się źle tym jeździło, i to wnętrze jakieś takie tandetne było i samo prowadzenie bardziej męczące i jakoś tak źle się czułem w tym samochodzie. ale jest znaczek i napęd na tył Dlatego czekam aż mi oddadzą prawko to będę testował. Z drugiej strony boję się 5 letnich TS7I od VAGa. Chyba jak już to bym brał dopracowany 2.0TDI. Dla mnie Ford ma mistrzowskie zawieszenie. Służbowym Focusem jeździ się znakomicie. Pewnie trzyma się drogi i tłumi nierówności. Tylko że to auto z 2017 roku. A co do znaczka to.... Już od dawna nie mam 18 lat Wiadomo, że takie E60 to przepaść w porównaniu do kilku letniej Octavi ale starzeje się i cenię sobie spokój z awariami bardziej niż sportowy charakter. E36 zostaje jako zabawka więc jak tylko będę chciał pozapierdalać to wystarczy że pójdę do garażu Edytowane 17 kwietnia 2018 przez WisnieR Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 35k za przebieg prawie 250k? No nie wiem kurfa. Cytuj
WisnieR 2 745 Opublikowano 17 kwietnia 2018 Opublikowano 17 kwietnia 2018 No, a co byś chciał 4 letni samochód z przejechanymi 50kkm za 35 tysięcy? To chyba Skodę Citogo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.