Opublikowano 16 kwietnia 20187 l Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę manual xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok.
Opublikowano 16 kwietnia 20187 l Mam sprytny plan moze poczekać na wyprzedaż 2018 w okolicy Q4 i wtedy cos z automatem wziac w cenie dzisiejszego manuala. Sounds possibru?
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l 48 minut temu, _Red_ napisał: Nie brałem pod uwagę. Poczytam trochę. Głównie chodzi mi o rozmiar bagażnika i sporo miejsca na fotelik i inne bety podczas wyjazdów wakacyjnych. Z zewnątrz wygląda fajnie, tylko że takie wyposażenie (Elegance) to już 92k PLN, a tamtą Octavkę planuje po negocjacjach mieć za ok 75-77k. Gdzieś muszę dać twardą krechę, bo inaczej będę co chwila w przedziale "jeszcze 10k i masz wyższy segment" i skończę na infinity jak inni forumowicze xd 10 tys więcej i tylko Panie 100 zł na ratce in plus (czyli jedna używka mniej ma miesiąc). Pamiętaj o tym. ps Aha gdzie jeszcze szmal na piwko kraftowe?
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l 36 minut temu, MaZZeo napisał: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę manual xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Jak nie jeździsz dużo po mieście... Poza tym teraz każdy kompakt z rozsądnym silnikiem i wyposażeniem zbliża się do 100 koła, to zaraz trzeba automat brać? IMO: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę halogeny xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l No ale mustang ty poruszył dobrą kwestię. My tu gadu gadu, a auto z segmentu c z dość dobrym silnikiem i wyposażeniem to obecnie wydatek ok 90-100 tys. Nieźle. Pamiętam jeszcze czasy jak były za 60-70 podobne konfiguracje w tym segmencie. Czyli teraz żeby tak już bardziej poszaleć to te 150 tys trzeba mieć. Nieźle to idzie do przodu. Z drugiej storny obecne auto z segmentu C to pod kątem gabarytów, komfortu są często na poziomie (i lepiej) starszych "D". Coś za coś.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l Bo się te segmenty poprzesuwały i 20 letnia Octavia ma gabaryty obecnej Fabii.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l Żadnych automatów. W ogóle m.in. za(pipi)istą pracą manuala, jak wybierałem dla siebie furę, Honda mnie przekonała. To jak tym lewarem się operuje, to jest mistrzostwo.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l Godzinę temu, Mustang napisał: Jak nie jeździsz dużo po mieście... Poza tym teraz każdy kompakt z rozsądnym silnikiem i wyposażeniem zbliża się do 100 koła, to zaraz trzeba automat brać? IMO: Kupowanie auta za prawie 100 koła i brać pod uwagę halogeny xd ludzie szanujmy się, mamy 2018 rok. Przecież w tej chwili każdy producent ma automat który jest lepszy od manuala zarówno na trasie jak i w mieście. Manual obecnie to co najwyżej dla ortodoksów którzy chcą kupić sportową furę i wyciągnąć z niej maksimum możliwości.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l Jeżdżę głównie w trasie autostradami, stale 5-6 bieg, potrafię godzinę jechać na 6. Unikam jazdy po mieście, nie mam problemów z kolanami. Naprawdę miałbym ciekawsze opcje do odhaczenia przed automatem. Nie będę się bronił jak kiedyś wpadnie "przy okazji", ale na razie nie widzę go na liście priorytetów. Prędzej matrix LED.
Opublikowano 16 kwietnia 20186 l Ja bym zakończył dyskusję jak ktoś proponuje drugiej osobie manual zamiast automatu.
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l Fajny automat jest wart ceny, dużo jezdzilem automatem i boli wracac na manual. Jednak jak sie ma budzet konkretny to czesto latwiej wybrac cos innego, a dodawanie kolejnych 10k nigdy dobrze sie nie konczy.
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l Gdyby nie fakt, że Civic X nie ma w kombi, to też bym się za nim oglądał, bo cenowo wychodzi całkiem nieźle, a po obejrzeniu go w środku byłem miło zaskoczony. Do 100k można dostać 180km wersje Sport. Dobra konkurencja dla Leona ale tylko w wersji hatchback. Ja natomiast mam co raz większy mętlik w głowie i wciąż nie wiem czy brać nowe auto z salonu (i jakie), czy kupić coś do 50k. Na razie jako nowe z salonu wybór padł na Leona ST w wersji FR/Excellence. Silnik 1.4 125KM (80+k) lub 1.8T 180KM (95+k) tylko różnica w cenie to ponad 15k. 1.8T za to ma z tyłu wielowahacz, a 1.4 zwykłą belkę. Z używek zastanawiam się nad Octavią/Superb lub Mondeo MK4. Niestety ciężko w Polsce o auto z prywatnych rąk. Jak już ktoś kupuje prywatnie samochód z salonu to nie sprzedaje go tak szybko i rynek zapełniają służbówki z przebiegami 200k+. W oko wpadł mi egzemplarz na miejscu w Szczecinie https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0-tdci-powershift-titianium-zarejestrowany-fv-23-ID6zL7t8.html#d4e383db0f Najgorsze, że prawko mi oddają dopiero za miesiąc i nie mogę iść nawet przetestować tych samochodów Siedzę nad tym już ponad miesiąc i tylko się w(pipi)iam. Co bym nie kupił i tak będę zawiedziony bo nie będzie to R6 od BMW, a żona zabroniła mi kupić kolejnego BMW..... Edytowane 17 kwietnia 20186 l przez WisnieR
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l To Mondeo jest zaje.biste, tylko mogłoby być z 2 lata młodsze i mieć mniejszy przebieg, z cena adekwatnie wyższą.
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l 17 minut temu, Mustang napisał: Diesla będziesz brał? Benzyn na rynku praktycznie nie ma. Kombi=diesel Edytowane 17 kwietnia 20186 l przez WisnieR
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l Nie chce E60. To są stare samochody. Zaraz zaczną rdzewieć. Tam się nie da nawet muzyki przez BT puścić jak nie masz odpowiedniej konfiguracji. Dla mnie niedopuszczalne w samochodzie za te pieniądze nie ma takich funkcji jak BT czy streaming muzyki.
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l Jeździłem tymi Mondeo i Octaviami typowo flotowymi z jednej firmy. Może to zależy od konfiguracji samochodu, ale jazda tym Mondeo była jak kara w porównaniu do Octavii. Jakoś tak mi się źle tym jeździło, i to wnętrze jakieś takie tandetne było i samo prowadzenie bardziej męczące i jakoś tak źle się czułem w tym samochodzie. 1 minutę temu, WisnieR napisał: Nie chce E60. To są stare samochody. Zaraz zaczną rdzewieć. Tam się nie da nawet muzyki przez BT puścić jak nie masz odpowiedniej konfiguracji. Dla mnie niedopuszczalne w samochodzie za te pieniądze nie ma takich funkcji jak BT czy streaming muzyki. ale jest znaczek i napęd na tył
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l 27 minut temu, szejdj napisał: Jeździłem tymi Mondeo i Octaviami typowo flotowymi z jednej firmy. Może to zależy od konfiguracji samochodu, ale jazda tym Mondeo była jak kara w porównaniu do Octavii. Jakoś tak mi się źle tym jeździło, i to wnętrze jakieś takie tandetne było i samo prowadzenie bardziej męczące i jakoś tak źle się czułem w tym samochodzie. ale jest znaczek i napęd na tył Dlatego czekam aż mi oddadzą prawko to będę testował. Z drugiej strony boję się 5 letnich TS7I od VAGa. Chyba jak już to bym brał dopracowany 2.0TDI. Dla mnie Ford ma mistrzowskie zawieszenie. Służbowym Focusem jeździ się znakomicie. Pewnie trzyma się drogi i tłumi nierówności. Tylko że to auto z 2017 roku. A co do znaczka to.... Już od dawna nie mam 18 lat Wiadomo, że takie E60 to przepaść w porównaniu do kilku letniej Octavi ale starzeje się i cenię sobie spokój z awariami bardziej niż sportowy charakter. E36 zostaje jako zabawka więc jak tylko będę chciał pozapierdalać to wystarczy że pójdę do garażu Edytowane 17 kwietnia 20186 l przez WisnieR
Opublikowano 17 kwietnia 20186 l No, a co byś chciał 4 letni samochód z przejechanymi 50kkm za 35 tysięcy? To chyba Skodę Citogo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.