Mustang 1 747 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 Społeczeństwo się starzeje, to wygodniejsze wsiadanie staje się istotnym argumentem. Do tego można nie obawiać się krawężników, a gorsze prowadzenie? I tak jest bajecznie dobre w stosunku do ograniczeń prędkości. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 No Mitsubishi ze swoją ofertą to jakiś żart. Pisałem już, że Pajero jest o jakieś 10 lat przestarzały, absurd. Cytuj
balon 5 351 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 9 godzin temu, [InSaNe] napisał: Moja Honda ma 1.5T i jak sprawdziliśmy ok. 7,4 do setki. Czyli szału ni ma, ale w stosunku do przeciętnych użytkowników dróg to jest pocisk. Musisz napisać koniecznie do Honndzi bo wyszło ci prawie sekundę lepiej niż we wszystkich ich materiałach (zarówno manual jak i automat) https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/honda/civic/x/hatchback-5d/silnik-benzynowy-1.5-vtec-turbo-182km-od-2017/ Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Tak, w tych materiałach masz wynik zaniżony. Ten silnik na papierze ma 182 km, a naprawdę jakby miał 200 km. Chyba katalogowo jest 8,2 do setki. Niestety, w kwestii spalania też zaniżają i to bardzo dużo, bo różnica (z tego, co pamiętam) w testach w gazetkach motoryzacyjnych to ponad półtora litra. A pieją z zachwytu w folderach, że takie małe spalanie. Tutaj na przykład. http://dailydriver.pl/test/test-honda-civic-1-5-vtec-turbo-sport-plus/ Cytat Co ciekawe, Honda ma dużo lepsze osiągi niż deklaruje to producent. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje Hondzie 7,6 s czyli ponad pół sekundy szybciej niż podaje to fabryka (8,2 s), a jej prędkość maksymalna to 220 km/h. Analizując czasy przyspieszeń w zakresie prędkości 0-200 km/h można przy tym zauważyć, że pod względem dynamiki Honda Civic 1.5 VTEC TURBO nie tylko prześciga prawie wszystkich swoich konkurentów w klasie (Focusa 1.5 EB 182 KM, Octavię 1.8 TSI 180 KM), ale też niewiele ustępuje dużo lżejszej, sportowej Fieście ST200 (215 KM). Edytowane 27 listopada 2018 przez [InSaNe] Cytuj
mozi 1 978 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 (edytowane) Nie ma ta honda nadwagi (1300 kg) więc jedzie. Mnie bolał w takim małym silniku niski moment co czuć na trasie. Swoją drogą jak czytam posty insane to widzę Mariona cobrettiego wsiadajacego do i civica i jest jakoś tak dziwnie że to nie charger. Edytowane 27 listopada 2018 przez mozi 1 Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Patrzylem na Volvo zarowno xc40 jak i xc60 Ale dla waszej wiadomosci cena z ogloszenia kolegi to netto. Xc40 jest jakies 30-40 tys drozsze niz tiguan nie mowiac juz o xc60 Natomiast co do silnika Mam octavie 2.0 tdi 150 km i jezdzi mi sie bardzo sympatycznie przy 1300 kg wago auta Tiguan wazy 1500 przy silniku 2.0 tdi 190 km Akurat roznica mala Zaoferowali Tiguan Highline 2.0 TDI 190km za 159000 brutto, automat dsg. Zabiora stara toyote w rozliczeniu, produkcja przyszly tydzien dostawa pod choinke (zamowili go wczesniej). Jutro jeszcze zrobie jazde probna, moze sie zdecyduje. R-line jedt zarezerwowany, jutro maja odpowiedziec inni kupcy czy biora. Cytuj
balon 5 351 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Ten silnik na skrzyni DSG w trybie sport żwawo bujnie tym autem, sądzę że będzie odczuwalnie żwawszy od twojej Skody. No i młody Chajzer jeździł oststnie lata identycznym configiem Ja tam bym brał tego Tiguana ew CX5 ale prowadzenie, silnik (spalanie, osiągi), skrzynia (dsg ist sehr gut) w VW będą lepsze więc to byłby dla mnie argument za Niemcem. Aaaaa no i króla ACC byś miał oraz 3 strefową klimę (super rzecz przy dzieciach) czego chyba w konkurencji ni ma. Cytuj
[InSaNe] 2 478 Opublikowano 27 listopada 2018 Opublikowano 27 listopada 2018 Masz taki budżet, że czego byś nie wybrał z tego, co brales pod uwagę, będziesz zadowolony. Tiguana chwalą, w testach suvow zawsze był na pudle, takze to dobra decyzja. A warunki finansowe VW ma jedne z lepszych. Płacę też za Mazdę 6 i wobec warunków VW to była przepaść na korzyść VW. Z tymże ja chciałem akurat Mazdę dla ojca, więc tu bardziej chodziło o preferencje co do modelu i firmy. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Ale bym wziął takiego pachnącego i nowego suva z salonu. Ale bym jeździł. Ale to by było dobre. Może za kilka lat. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Zamowilem Tiguana, po jezdzie probnej jestem zachwycony. a najbardziej ten Virtual Display. Kozak to malo powiedziane I automat z ACC , line assist + auto hold = (pipi)a combo mistrzowskie. Tego juz sie nie da "od zobaczyc" Bedzie pod Choinke Kolor Srebrno-złoty 1 Cytuj
balon 5 351 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 19 minut temu, Welna napisał: Zamowilem Tiguana, po jezdzie probnej jestem zachwycony. a najbardziej ten Virtual Display. Kozak to malo powiedziane I automat z ACC , line assist + auto hold = (pipi)a combo mistrzowskie. Tego juz sie nie da "od zobaczyc" Bedzie pod Choinke Kolor Srebrno-złoty No jak się pojeździ na ACC to już cięzko bez tego się funkcjonuje. Ja nwet w mieście na tym śmigam. Zobaczysz jak ci tego w Skodzie zacznie brakować. Ja wiem, że już nigdy nie kupię auta bez tego ficzera. Cytuj
second 3 696 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Testowałem nowe Polo Gti z wszystkimi ficzerami o których wspomniałeś i zgadzam się, że jest to mistrzostwo świata. Cytuj
D.B. Cooper 3 066 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Das Auto, co tu dużo gadać. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Mazda CX-5 była na wyciągnięcie reki Cytuj
Mustang 1 747 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Jeszcze nich tylko dodadzą wyświetlanie contentu z Android Auto na tych wirtualnych zegarach, bo z tego co się orientuję na razie tylko oryginalne navi się da. Ale opcja na pewno fajna. Mam analogowe i prędkościomierz jest bezużyteczny, zawsze wyświetlam i tak prędkość cyfrowo. Do tego przy manualu jeszcze korzystam z obrotomierza, ale do automatu też byłby niepotrzebny. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Dzień dobry ja nadal szukam bo tamta corolla mi przepadła. Obecnie jestem na etapie kupna auta w 3 ratach. Tzw 3 na 3. Kia w olsztynie np proponuje mi nie oprocentowane raty i zastanawiam się nad Kia Ceed 1,6 GDI 6MT 135 KM w wersji L na pełnym wypierwdzie za 72 k lub nowy Ceed 1,4 GDI 140 km 6mt w wersji M czylie tej średniej za 77 k. Obie oferty są ze strony ale u dilera jestem w stanie zmniejszyć o 2k (promocja na raty 2 na 2 lub 3 na 3) W wersji L kia ceed jest już wszystko w tej m nowego ceed mam klime dwustrefową i kamere cofania ale np stalowe koła czy pewne braki w wykoczeniu. W każdym razie m zawiera to co dla mnie najważniejsze do użytkowania bez jakiś bajerów wyglądu. Teraz zastanwiam się czy te dwie wersje silnika tych ceed najlepsze i czy lepiej brać troszkę droższą ale nową albo troszkę starszą ale lepiej doposażoną w środku. Samochód biorę w wersji zwykłej nie kombi. Mam w gotówce te ok 40 koła i jak przeglądam używane to (pipi) mnie strzela. Co chwila dzwonie w sprawie jakiejś oferty i co innego piszą co innego przez telefon. Raz pojechałem oglądać forda fusion w dobrej cenie i z małym licznikiem na miejscu okaząło się że cały przód był robiony. Dlatego skałaniam się do nowego samochodu. Toyota nie daje mi rat dobrych i dodatkowo używane roczne u nich jakieś chore ceny mają. Kia ma te raty bez procentu (jak nie biore ubezpieczenia rat) i 3 na 3 co jest dla mnie lepszą opcją niż 2 na 2. W każdym razie za samochód zapłacę 24 k w tym roku (czyli sporo mi jeszcze zostanie na opony zimowe etc) i w następnych 2 latach po 24 k. Dodatkowo kia kusi tą długą gwarancją. Tak jak pisałem chce samochód na lata a nie na 2-3 i zmiana. Nie stać mnie na takie zabawy obecnie. Jeżeli uważacie że 70 koła za kia to za dużo i można innej firmy samochód dajcie znać. Dodatkowo zależy mi na tych ratach 3 na 3. 2 na 2 to troszkę dużo przy moim budżecie i mógłbym za rok nie zebrać wymaganej kwoty. 3 na 3 w okolicy 70 k to bezpieczna opcja. Nie mam dzieci i nie planuje jestem ja i żona. Samochód ma służyć dla maks 2 osób. Przez ostatnie 5 lat uzytkowania epica wiozłem ludzi z tyłu tylko 5 razy w tym 3 razy na zlocie forumka xD Mam czasu więcej do namysłu bo dalej epicą jeżdżę. Niestety z różnych powodów w weekend nie sprzedałem samochodu. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 A obczaj jeszcze na Das Welt Auto, czy w Twoim regionie jakiś dealer nie ma Ceeda w ofercie w fajnej opcji. Często tam się pojawiają jak oglądam. Fajne fury to są, szczególnie w tej bogatszej wersji w multimediami. 1 minutę temu, milan napisał: Ford fusion xD No właśnie też się zdziwiłem. Może to Mondeo, tylko zza granicy, bo tak się tam nazywa. No chyba, że Blantman serio chciał tego prawdziwego Fusiona. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Jak sie postarzec o 30 lat? Kupic fusion. Cytuj
mcp 2 023 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 xd na pewno o mondziaka chodziło Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 17 minut temu, milan napisał: Ford fusion xD Mondeo:) Cytuj
balon 5 351 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 38 minut temu, blantman napisał: Jeżeli uważacie że 70 koła za kia to za dużo i można innej firmy samochód dajcie znać. Panie ważne co ty uważasz. Kia to solidne auto tym bardziej dla osoby, która auto traktuje podobnie do dzieci:) Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Teraz, balon napisał: Panie ważne co ty uważasz. Kia to solidne auto tym bardziej dla osoby, która auto traktuje podobnie do dzieci:) Znaczy jak? Auto ma być wygodne i jeździć po mieście możliwie jak najtaniej. Wygodne znaczy chciałbym aby miało klimę dwustrefową czy kamerę cofania. Już na bajerach w stylu podgrzewane siedzenie nie zależy mi tak bardzo. Cytuj
balon 5 351 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 No bez emocji i uczuć xD czyli jako codzienne wozidło tyłka po mieście. Nowa Kia z salonu nadaje się do tego bardzo dobrze. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano 28 listopada 2018 Opublikowano 28 listopada 2018 Nie wiem, dla mnie kamera cofania to zbędny bajer. Czujniki w zupełności wystarczają. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.