Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 hour ago, Grabek said:

No wlasnie i wez tu w tym antyludzkim panstwie uzywke kup :reggie: z gierkami nie ma takich problemow

I niby najlepiej nowe, a wpisz w YT "nabity w Sorento" albo jakiś czas temu akcja z Mercedesem jeszcze wcześniej z wydechem Hondy. Kupujesz nowe auto i dostajesz rozjebane, a importer nic z tym nie robi. 

 

Koledzy wyżej dobrze piszą. Mirki ściągają wszyscy co najbardziej popularne. Ja swoje auto kupiłem od znajomego, bo pierwszy właściciel i auto z salonu. Jednak zbliża się 140k przebiegu ( auto 6 letnie) i już czuję, że zaczyna się okres, że będzie trzeba zacząć przy niej więcej robić. A jak był u mnie rodowity Niemiec to mówił, że tu nowy samochód dla nich z takim przebiegiem, a ja się go pozbywam, bo już za duży przebieg ... Ot różnica 

Opublikowano

Jako były posiadacz Laguny 3 także ją polecam, dobre jednostki zarówno diesle jak i benzyny oraz pancerne choć powolne "automaty" , czasami coś klęknie z elektroniki albo jakaś pierdoła w stylu zamek w drzwiach do przeczyszczenia albo zatkany odpływ wody deszczowej. Cenowo jest rozstrzał konkretny jakieś 2 miesiące temu sprzedałem swoją 2.0 dCi liftback 2010 rok z bogatym wyposażeniem (bose, alkantara i elektryka foteli, bixenon, nawigacja, 4 Control) i ostatecznie z ceny startowej 23tys po 3 miesiącach auto sprzedało się za 16tys (i w sumie była to pierwsza osoba która auto przyjechała oglądać). Na zadbana turbo benzynę 20-22 to trochę mało bo te w wersji z turbo potrafią kosztować i 30tysi, jednostka 2.0 140km (produkcji Nissana) to też dobry wybór choć łakomy na paliwo i skrzynia ma 5biegow z tego co kojarzę. Auto nawet 10letnie potrafi bardzo dobrze wyglądać, być pakowne i mega wygodne w długie trasy, na dole zdjęcie mojej "sztuki".

temp0.jpg

Opublikowano
22 godziny temu, Blaise napisał:

 

A jak się natniesz na używkę z kraju, to się przerzucisz na salonowe, ew. tylko rozbite z usa?

Auto codzienne to wiadomka, że tylko nowe z salonu - szanujmy się.

Opublikowano

No tak, tylko z budżetem 20-25k o nowym aucie ciężko rozmawiać. Chyba, że obada się stare magazyny FSO i Daewoo, czy przypadkiem jakiś niezauważony Matiz nie został gdzieś w kącie.

 

Wziąć nowy, albo 1-2 letni  jakimś finansowaniem i tę kasę wrzucić na początek to też jakaś opcja.

Opublikowano

Spokojnie to był sarkazm ;) Dobrze, że nie wziałem tego tipo z salonu, znajomego po dwoch latach jednak mocno się zdegradowało wewnątrz - durni wlosi, jakby nie mogli kupic trochę lepszych materiałów.

Opublikowano
Spokojnie to był sarkazm  Dobrze, że nie wziałem tego tipo z salonu, znajomego po dwoch latach jednak mocno się zdegradowało wewnątrz - durni wlosi, jakby nie mogli kupic trochę lepszych materiałów.
Nie mogli bo tipo to ma być budżetowe auto. Konkurent Dacia. Swoją drogą nowe Sandero to spoko tanie autko. I nawet się jakoś prezentuje.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nowe Sandero bazuje na płycie aktualnego Clio, ma całą technologię jak Clio i nawet niektóre elementy wnętrza wspólne z Clio. Według testów, od nowego Clio odstaje tylko trochę w kwestiach dynamiki jazdy (zawieszenia) oraz wyciszenia, ale nie dla każdego są to różnice warte dopłaty, tym bardziej, że Sandero wygrywa w aspektach praktycznych jak np. wielkość bagażnika. Ostatnim elementem do sprawdzenia będzie test Euro NCAP, gdzie Dacie tradycyjnie nieco odstawały od Renault, ale jeśli Sandero dostanie 5* (ewentualnie 4* przez brak jakiś asystentów), wówczas naprawdę jego jedyną wadą pozostanie znaczek.

Opublikowano

159 rozkurwilo system, dalej wyglada swietnie, pancerne silniki, dobry automat  - ino dobrze zmienic soft, bo podobno na fabrycznym potrafi zamulic podczas np. dynamicznego włączania się w ruchu. Lepiej unikać ręcznej skrzyni i 2.4jtd. 

Opublikowano

No ja po tygodniu szukania zalamka xd 

zakochalem sie w tej 159sw, nie powiem. Na razie szukam 1.9 jtd 150kunia w automacie (polift) i tak srednio bym powiedzial. A naprawde wymagan z kosmosu nie mam mysle, alfatex mi styknie, byle klima sprawna byla plus ewentualnie czujniki parkowania z tylu i juz. 
Kazdy jeden jak sprawdzam w raportach autobazy to ma jakas szkode, ale tez bulic 5 dych za szczegoly to mi sie nie usmiecha. 

Calkiem fajny egz stoi w nowym targu, ale oprocz tego, ze ma zderzak pierdolniety hakiem (baba cofala), to nie dosc ze klapy, dpf i egr wyjebane, to jeszcze katalizator wyciety i wstawiony downpipe :reggie: takze znajac zycie bym trafil na stacje gdzie akurat gosciowi by sie chcialo spalinki dobrze zbadac i nara. 
Na razie najwiekszy zawod w jednej z Lodzi, opis oczywiscie bezwypadkowa, automat, skorka itd a zabecalowalem za raporcik i co? Poobijany jak drzewo owocowe :reggie: czy tych raportow nie ma tez co traktowac jako wyznacznik?

1BC19C03-DED2-4E32-957F-D813B97E92C9.thumb.png.5ad50805b22bea559a629d903204bbfc.png
 

otomoto przeczesane, poluje na grupach na fejsie i zobaczymy, moze sie uda kiedys. 

Opublikowano

 

10 godzin temu, Grabek napisał:

czy tych raportow nie ma tez co traktowac jako wyznacznik?

1BC19C03-DED2-4E32-957F-D813B97E92C9.thumb.png.5ad50805b22bea559a629d903204bbfc.png
 

 

U mnie przyrysowany tylny lewy błotnik wisiał w raporcie jako z naprawą za kwotę ~10000, także te incydenty z 2018 i 2019 to mogą być jakieś drobne rzeczy. Choć z drugiej strony w jakiejś stłuczce parkingowej raczej nie ucierpi naraz całe auto jak w 2019.

Opublikowano
11 godzin temu, Grabek napisał:

 

Calkiem fajny egz stoi w nowym targu, ale oprocz tego, ze ma zderzak pierdolniety hakiem (baba cofala), to nie dosc ze klapy, dpf i egr wyjebane, to jeszcze katalizator wyciety i wstawiony downpipe :reggie: takze znajac zycie bym trafil na stacje gdzie akurat gosciowi by sie chcialo spalinki dobrze zbadac i nara. 

 

Akurat klapy w dolocie i egr to smialo mozna wypierdolic na dzien dobry poki jeszcze nie ma z nimi problemu ;) Brak DPF i katalizatora to juz slaby temat. Tzn ja swojego czasu wywalilem DPF,ale w jedym roku szly wersje GT z i bez, więc podmieniłem soft, nie mialem problemów na przegladach

Opublikowano

No klapy i egr to sie nie boje, sam dpf wyjebany tez chyba az takim problemem nie bedzie pod warunkiem ze dobrze zemulowany i z zewnatrz niewidoczne przy ew przegladzie. 

Jeszcze jedna na oku, troche drozsza (22k) ale 2010 rok, tez ma wyjebany dpf i akurat jutro gosc jedzie na przeglad xd

2.0jtd zrobione na 200kunia (ze 170), skrzynia manual ;( ale doinwestowana, gosc mi papierki/fakturki przeslal na maila

ta f40 az taki dramat? I tak porownanie bede mial tylko do a2 xD

 

@Pajda dzieki za link, w ofercie nie maja 159, ale zadzwonie zapytam czy nie planuja w najblizszym czasie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
On 1/24/2021 at 12:39 PM, Mustang said:

Moim zdaniem Octavia RS najfajniej wyglądała w zielonym, bo ten kolor sam w sobie ładny, dodatkowo przekreślał typowy wizerunek nudnego auta dla handlowca i pasował do sportowego charakteru RSa. Niestety nie jest dostępny w tej nowej generacji.

Hehe, wchodzi inny zielony, Mamba. Odważny na pewno, fajnie byłoby czasem zobaczyć na ulicy.

mamba.jpg.63b7a8f189f5137f8aebdd585a2524

Opublikowano

Jak ktos chce "nudne" Octavie z pierwszej reki, doposazone, w dieslu z przebiegiem w okolicach 150k (2 letnie) to zapraszam :ogor:

 

Co 2 lata wymieniamy flote, najblizsza konczy sie w lipcu, kolejna w listopadzie, 

VW Tiguan Highline w grudniu

Opublikowano

Czemu akurat co 2 lata? Najlepiej tak się Tobie „amortyzuje”? Robicie w firmie jakieś kosmiczne przebiegi że tylko 2 lata?

Ja jak do tego nie podchodziłem to 3 lata najbardziej korzystnie wychodziło.

1 godzinę temu, Welna napisał:

Jak ktos chce "nudne" Octavie z pierwszej reki, doposazone, w dieslu z przebiegiem w okolicach 150k (2 letnie) to zapraszam :ogor:

 

Co 2 lata wymieniamy flote, najblizsza konczy sie w lipcu, kolejna w listopadzie, 

VW Tiguan Highline w grudniu

 

Opublikowano (edytowane)

@balon

Auta po 2 latach maja 150-170k

 

Wykup na osobe prywatna i sprzedaz.

 

Amortyzacja pelna a brak zwrotu vat i nie dolicza sie do dochodu przy sprzedazy

 

Po 3 by bylo 220+ nie oplaca sie trzymac

 

Okresy miedzyserwisowe skracamy o polowe

 

Czyli oleje i filtry co 15k

Klocki co 70-75k

Tarcze wymieniamy raz przy 140k mniej wiecej

Olej w skrzyni co 45k

 

Przy kolejnych 80-90 tys jakie auto zrobilo by w 3cim roku trzeba juz rozrzad i kolejne rzeczy robic

Indywidualny uzytkownik przy standardowym 20k sporo pojezdzi a ma auto z autostradowymi przebiegami w dobrym wyposazeniu i 2-2,5 letnie za 60-65% ceny nowki

 

Samochody "inne" nie do km, oczywiscie inaczej sprzedajemy bo Tiguan bedzie mial 3 lata i ma przejechane obecnie ......36k

 

Ps : samaochody podrozaly okrutnie

Edytowane przez Welna
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...