Mustang 1 735 Opublikowano 29 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2023 Tutaj btw dobrze widać jak wygląda praca takiej przekładni przy maksymalnym przyspieszaniu. Szczególnie kiedy gościu dobija do ogranicznika vmax i obroty spadają z 6 do 4 tysięcy: Cytuj Odnośnik do komentarza
krupek 15 475 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 W dniu 28.01.2023 o 14:16, Mani napisał: Pokaż staremu XCEEDa. Yaris cross szkarada. Po kije zapraszam Namawiam go właśnie na XCeeda, albo T-Roca. Według mnie, o wiele ciekawsze auta. Warunkiem jest większy prześwit, automat i dobre spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 No i to są większe auta o cały segment. Z drugiej strony chyba tez droższe? Sensownie wyposażona benzyna (1.5 tsi) Troc, to obecnie ok 140 tys. Ceny oszalały. Żona na codzień użytkuje dopasionego Troca i pokochała go. No i masz tam naprawdę duży bagażnik jak na ten segment (450l). Posądzam, że YC w hybrydzie mniej wyjdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 106 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 Zerknąłem na otomoto i aż w szoku jestem, że te hybrydowe YC stoją po ok. 105k. Aż się zacząłem zastanawiać pod siebie Cytuj Odnośnik do komentarza
Marcin_wawa 449 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 (edytowane) Sensownie wyposażony 115 000 zł brutto przy wyprzedaży rocznika. Sensownie czyli: światła full led, czujniki parkowania przód i tył, kamera cofania, podgrzewane stołki, 17" alufelgi, przyciemnione tylne szyby, el. składane lusterka zewn. Automat, hybryda ofc. Aktywny tempomat, utrzymanie pasa, czytanie znaków to jest w standardzie w toyocie. Ale dalej jest to auto miejskie xD, nie ma co się oszukiwać i porównywać do większych segmentów konkurencji. Z VW to raczej T Cross jest odpowiednikiem, a nie T Roc. Edytowane 30 stycznia 2023 przez Marcin_wawa Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 106 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 Jeździłem trochę Arkaną w automacie i całkiem spoko takim B+ crossoverem się śmiga. W środku jak Clio, a z zewnątrz jak pełnoprawny SUV. Więc zakładam że z tym YC podobnie by było, a to w dodatku hybryda. Cytuj Odnośnik do komentarza
balon 5 333 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 No tak ale taka Arkana a YC to z zewnątrz kilkadziesiąt cm różnicy. No i Arkana to takie C+. Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 106 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 (edytowane) Arkana dobrze udaje wieksze auto niz w rzeczywistosci jest. To takie wydłużone Clio na szczudłach. Jest trochę dłuższe ze względu na ten "odwłok" z tyłu, ale na szerokość to raczej segment B bardziej niż C. Kabina subiektywnie jest prawie taka sama jak w Clio, czyli ciasnawa. Dlatego wydaje mi się że te +35 cm długości względem YC raczej nie robiłoby jakiejś rewolucji z punktu widzenia kierowcy czy pasażera. Przy okazji, polecam stronkę do porównywania gabarytów aut: https://www.carsized.com/en/cars/compare/toyota-yaris-cross-2021-suv-vs-renault-arkana-2021-coupe-suv/ Edytowane 30 stycznia 2023 przez LeifErikson Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 735 Opublikowano 30 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2023 3 hours ago, LeifErikson said: Jeździłem trochę Arkaną w automacie i całkiem spoko takim B+ crossoverem się śmiga. W środku jak Clio, a z zewnątrz jak pełnoprawny SUV. Więc zakładam że z tym YC podobnie by było, a to w dodatku hybryda. Zależy gdzie, jestem pewien, że na autostradzie Arkana z mocniejszym silnikiem wypada lepiej niż ten Yaris. Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 106 Opublikowano 31 stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2023 Pewnie tak. Chociaż co mnie w Arkanie jeszcze na minus rozczarowało (oprócz tej szerokości kabiny) to szum powietrza już przy prędkości rzędu 90 km/h i im szybciej, tym gorzej. Zapewne taka cena wyższego nadwozia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 7 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2023 Dzisiaj byłem w salonie obejrzeć Skodę Octavie mild hybrid, ale jak zobaczyłem kalkulacje rat za konfiga 135k to mi się odechciało. Obok obczaiłem Cupre Formentor dla picu i kurde za 137k można mieć zajebiście wykończoną Cuprę 1.5 z automatem to chyba ją wezmę, przecież nie będę płacił tyle za Skodę Pamiętam, że ktoś tutaj chyba chwalił się Formentorem. Jak się sprawuje? Taki silnik da radę? Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 735 Opublikowano 7 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2023 Mam ten silnik w Golfie, tam przy niewielkim obciążeniu spokojnie daje radę. Oczywiście nie ma mowy o wyścigówce czy robieniu wrażenia przyspieszeniem na pasażerach, ale też przy dynamicznej jeździe i tak bardziej będziesz się czuł blokowany samochodem przed sobą i ograniczeniami, niż możliwościami silnika. Do tego świetna relacja niskiego spalania do więcej niż wystarczających do normalnej jazdy osiągów. Pytanie natomiast jak długo chcesz ten samochód trzymać, bo automaty montowane do wszystkiego poniżej 1.5 włącznie mają gorszą opinię w kwestii bezawaryjności od mokrych wsadzanych do 2.0. Chociaż poprawiali je też kilkakrotnie i produkują kosmiczne ilości, więc może będzie lepiej z nowymi egzemplarzami. Octavia to 1,5 roku czekania btw. Tutaj spoko stronka od tego, co prawda na Niemcy https://www.carwow.de/neuwagen-lieferzeiten 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 7 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2023 19 minutes ago, Mustang said: Mam ten silnik w Golfie, tam przy niewielkim obciążeniu spokojnie daje radę. Oczywiście nie ma mowy o wyścigówce czy robieniu wrażenia przyspieszeniem na pasażerach, ale też przy dynamicznej jeździe i tak bardziej będziesz się czuł blokowany samochodem przed sobą i ograniczeniami, niż możliwościami silnika. Do tego świetna relacja niskiego spalania do więcej niż wystarczających do normalnej jazdy osiągów. Pytanie natomiast jak długo chcesz ten samochód trzymać, bo automaty montowane do wszystkiego poniżej 1.5 włącznie mają gorszą opinię w kwestii bezawaryjności od mokrych wsadzanych do 2.0. Chociaż poprawiali je też kilkakrotnie i produkują kosmiczne ilości, więc może będzie lepiej z nowymi egzemplarzami. Octavia to 1,5 roku czekania btw. Tutaj spoko stronka od tego, co prawda na Niemcy https://www.carwow.de/neuwagen-lieferzeiten W salonie w Opolu babka mówiła że czas oczekiwania na Formentora w tej konfiguracji to około pół roku, Skoda to rok. Auto chciałbym długo użytkować, wziąłbym na 48 rat. Za Cuprą przemawia też gwarancja na 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 735 Opublikowano 7 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2023 Jeszcze pytanie czy na pewno Formentor. Ma swój styl, ale ma też mniejszy bagażnik i większe spalanie od Leona kombi, przy wyższej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 14 hours ago, Mustang said: Jeszcze pytanie czy na pewno Formentor. Ma swój styl, ale ma też mniejszy bagażnik i większe spalanie od Leona kombi, przy wyższej cenie. Kombi odrzucam, za długie dla mnie. Myślę, że bagażnik wystarczy by spakować walizki i coś większego po złożeniu siedzeń. Muszę się jeszcze umówić na jazdy bo nie wiem czy ten silnik 1.5 będzie wystarczający. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 Chyba buda z formentora. I tyle zostało ze sportowego rebrandingu SEATa. Jak mówimy o Formentorze to mówimy o wersji 300 konnej. Wszystko inne to tylko buda. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 546 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 16 godzin temu, Czoperrr napisał: Dzisiaj byłem w salonie obejrzeć Skodę Octavie mild hybrid, ale jak zobaczyłem kalkulacje rat za konfiga 135k to mi się odechciało. Jesteś w stanie napisać ile wyszła rata? Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 40 minutes ago, Shago said: Jesteś w stanie napisać ile wyszła rata? 2425zł na 48 miesięcy przy wpłacie własnej 40 tysięcy. Jest jeszcze opcja niskich rat za 1302zł ale po 4 latach i tak zostaje do spłaty prawie 76 tysięcy i ogólny koszt wychodzi ponad 20 tysięcy extra także opcja w ogóle nie opłacalna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shago 3 546 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 (edytowane) Ta druga opcja ma sens jeżeli nie planujesz trzymać auta dłużej i po prostu zostawisz w rozliczeniu (o ile producent oferuje takie rozwiązanie). A obecne auto można zostawić w rozliczeniu jako wpłata własna? Ja chcę iść tą drogą: obecne jest warte jakieś 55k więc zostawiam + dopłacam tyle, żeby 50% było na kredyt. Dopytuje, bo patrzę na Octavia vs Kia Ceed, tyle że kombi. Edytowane 8 lutego 2023 przez Shago Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 10 minutes ago, Shago said: Ta druga opcja ma sens jeżeli nie planujesz trzymać auta dłużej i po prostu zostawisz w rozliczeniu (o ile producent oferuje takie rozwiązanie). A obecne auto można zostawić w rozliczeniu jako wpłata własna? Ja chcę iść tą drogą: obecne jest warte jakieś 55k więc zostawiam + dopłacam tyle, żeby 50% było na kredyt. Dopytuje, bo patrzę na Octavia vs Kia Ceed, tyle że kombi. Z zostawianiem obecnego auta w rozliczeniu to nie wiem bo nie posiadam. Musiałbyś dopytać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Faranell 269 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 Kumpel odda swojego Ranga, gdyby ktoś miał ochotę. W grudniu odebrany, ale po 3 tygodniach jednak wrócił i zaraz jeszcze kupił M2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 735 Opublikowano 8 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2023 5 hours ago, Mani said: Chyba buda z formentora. I tyle zostało ze sportowego rebrandingu SEATa. Jak mówimy o Formentorze to mówimy o wersji 300 konnej. Wszystko inne to tylko buda. Też trochę nie rozumiem, dlaczego istnieją teraz Cupry tego samego modelu słabsze od Seatów. Natomiast z drugiej strony 300 koni to imo overkill poza torem i Niemcami, 150-200 koni z fajnym zawieszeniem też może dać fun. Cytuj Odnośnik do komentarza
Czoperrr 5 068 Opublikowano 9 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2023 W sobotę mam jazdę próbną to zobaczę co i jak. Nigdy nie jechałem automatem, więc też jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza
BRY@N 1 439 Opublikowano 9 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2023 Protip nie hamują lewą nogą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
LeifErikson 1 106 Opublikowano 9 lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2023 Co do Formentora, to widziałem ostatnio dane sprzedaży w PL za zeszły rok i jego wynik jest lepszy niż jakiegokolwiek Seata + sam Formentor sprzedał się w liczbie większej niż połowa wszystkich sprzedanych Seatów. Jak pierwszy raz widziałem to auto nie spodziewałem się, że na naszym rynku się tak dobrze odnajdzie. 1 minutę temu, BRY@N napisał: Protip nie hamują lewą nogą O tak, i nie "wysprzęglaj" przy parkowaniu. Ja w trakcie pierwszej jazdy automatem skutecznie opanowałem lewą nogę w trakcie całej jazdy, ale w momencie parkowania już mózg nie ogarnął, że nie ma czego wysprzęglać i zajebałem w hamulec tak jak w manualu bym wcisnął sprzęgło. Ciekawe doświadczenie, ale nie polecam powtarzać. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.