Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to już nawet nie czytam ogłoszeń gdzie na początku jest: OKAZJA !!! STAN IGŁA !!!.... itp

 

Chciałem coś kupić z gwarancją jak sprzedaje Toyota albo Carsed ale brat mi powiedział, że zna przypadek gdzie taki serwis sprzedawał auto ze wspawaną ćwiartką auta :notbad:

Edytowane przez BRY@N
Odnośnik do komentarza
47 minut temu, BRY@N napisał:

Pytanie o Fiata Tipo bo gdzieś tam po drodze się przewinął a ja w sumie do tej pory nie brałem go pod uwagę ale trochę poczytałem i to może być nie głupia opcja pod gaz.

Ktoś może ma z tym autem jakieś doświadczenia ?

Tylko teraz już nie wsadzają do Tipo silników pod gaz…

 

Chyba że piszesz o używkach, to wtedy 1.4 sprawdzi się idealnie. Celuj najlepiej w T-Jet jak chcesz mieć jakąś dynamikę.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
59 minut temu, BRY@N napisał:

Pytanie o Fiata Tipo bo gdzieś tam po drodze się przewinął a ja w sumie do tej pory nie brałem go pod uwagę ale trochę poczytałem i to może być nie głupia opcja pod gaz.

Ktoś może ma z tym autem jakieś doświadczenia ?

 

W rodzinie jest i naprawdę fajne auto za te pieniądze. Chyba jedno z najprostszych nowoczesnych aut na rynku (z tym silnikiem 1.4 benzyna). W środku szału nie ma pod względem jakości materiałów (w bogatszych wersjach jest lepiej) i zużywa trochę oleju od nowości, ale to ponoć norma.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
11 minut temu, BRY@N napisał:

Myśle raczej właśnie o używce. Z tym olejem to jaka skala ? Litr na 100km:pawel:

Zależy. Sam miałem 1.4 T-jet, przy spokojnej jeździe podmiejskiej nie brał prawie nic, poganiany na autostradzie albo tłuczony po mieście potrafił wypić 0.3-0.4 na 1000km. 

Edytowane przez gtfan
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Ciekawa ta Scala, bo niby hatchback, ale taki wydłużony to pewnie odbije się na większym bagażniku. Ten lifting dobrze zrobił, chociaż mogli już dać taką kierownicę dwuramienną jak w Octavii. Octavia Scout, albo RS w kombi to teraz mój top chyba, strasznie mi się podoba. Swoją drogą, przedwczoraj byłem na wymianie oleju i w salonie stał Bronco. Zajebista fura, czuć duszę w środku, dużo fajnych smaczków i ten zdejmowany dach. Trochę jak w Wranglerach.

Odnośnik do komentarza

W ogóle ja jestem mega fanem wszystkich odmian "terenowych" samochodów. Stara Octavia II (chyba) w Scout to była petarda. Napęd na 4 koła, mocny silnik, automat no bardzo fajne połączenie. Tylko nie wiem czy przypadkiem w tych nowszych autach różnica jest tylko wizualna tj. plastikowe nakładki i elo. 

Odnośnik do komentarza

Nie no, masz normalnie napęd 4x4 i podniesione zawieszenie. Bardziej estetyczne sprawy to u mnie w Focusie Active, bo są dodane ochrony nadkoli i progów, inne zderzaki, wyższe zawieszenie i adaptacyjne zawieszenie, ale 4x4 nie ma. To samo np Corolla i inne crossovery. Passat, Golf Alltrack, Octavia Scout, A4 Allroad, Outback już mają normalnie 4x4 dołączany i z tego, co oglądałem testy na YT, całkiem fajnie sobie radzą na podjazdach, w śniegu, albo błocie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A ok. To przepraszam. Jeśli jest chociaż podwyższone zawieszenie i inne amorki to już duży plus. Ja byłem przekonany, że Foczka ma tylko plastikowe elementy itp. 

 

Moim marzeniem zawsze była A4 Allroad na pneumatycznym zawieszeniu, ale kupowanie używki to jest igranie z ogniem. 

 

Takie samochody to idealny kompromis pomiędzy autem na co dzień, a SUVem (tj. wysokie miejskie krawężniki i dwa razy w roku wypad na przysłowiową działkę/jezioro).

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, krupek napisał:

Octavia Scout


Moim zdaniem najładniejsze auto dla szarego zjadacza chleba, do tego wspaniale wyposażone. Ale niestety: za duże dla mnie. U mnie w garażu podziemnym mam trochę kiepsko położone miejsce, więc za dużo manewrowania, no wkurzałbym się. No i do tego szukanie miejsca postojowego na mieście.. Wrrr... Scala właśnie ma bardzo dużo miejsca w środku i jest znacznie krótsze od Octavii Kombi kosztem bagażnika: 467l vs 640 w Octavii Kombi. Kompromis, po prostu.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Sedrak napisał:

Takie samochody to idealny kompromis pomiędzy autem na co dzień, a SUVem (tj. wysokie miejskie krawężniki i dwa razy w roku wypad na przysłowiową działkę/jezioro).

 

Plus nie są klockami jak suvy, więc na autostradzie jeździ się lepiej, bo mniejszy opór i nie rzuca przy bocznym wietrze, mniejsze spalanie też.

 

1 minutę temu, Shago napisał:


Moim zdaniem najładniejsze auto dla szarego zjadacza chleba, do tego wspaniale wyposażone. Ale niestety: za duże dla mnie. U mnie w garażu podziemnym mam trochę kiepsko położone miejsce, więc za dużo manewrowania, no wkurzałbym się. No i do tego szukanie miejsca postojowego na mieście.. Wrrr... Scala właśnie ma bardzo dużo miejsca w środku i jest znacznie krótsze od Octavii Kombi kosztem bagażnika: 467l vs 640 w Octavii Kombi. Kompromis, po prostu.

Czy ja wiem, to wciąż dosyć małe kombi, jak Focus. Wystarczy tyłem parkować na ciasnych parkingach. W sumie, ja przodem to już nigdzie prostopadle nie parkuję.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...