Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz znowu poprawili system. Tak w ogóle co do tego systemu, to mój Golf z 21 ma jeden z niby bardziej krytykowanych systemów, a prawda jest taka, że 99% czasu ekran wyświetla mi płynnie i przede wszystkim stabilnie działający interfejs CarPlay, więc jestem w pełni zadowolony. Do tego te słynne przyciski po przyzwyczajeniu klikam szybciej niż bym sięgnął do pokrętła, a narzekanie na drut pod maską do użycia dwa razy do roku to w ogóle był lol. 
 

Co to tematu, to zastanawiam się teraz nad modelami właśnie z tym poprawionym 1.2 stallantisowym (małe emisje, mam dobre oferty, podobno jeździ dobrze), ponownym VAGiem, niekoniecznie Golfem, z 1.5 eTSI (jestem bardzo zadowolony, poza awarią) i 1.5 od BMW w wersji 156 vel 170 (największy moment, najlepsze osiągi, niestety tylko 3 cylindry i finansowo ciut drożej). Planuję wybrać się na jazdę próbną tym 1.2 136 i ocenić jak wrażenia i czy mi wystarczy, jako potencjalny downgrade z 1.5 150. Jeśli nie, to zostanie skreślony i ułatwi mi to wybór. Z BMW jest trochę problem, nowej 120 nigdzie nie mają na razie, dopiero za kilkanaście tygodni, ale 220 active tourer nie skreślam, plus może być do przetestowania samego silnika jakby co.

Odnośnik do komentarza

No ale teraz takie fury się sprzedają przecież. Aztek wyprzedził swoją epokę, co by nie mówic i jak by go nie obśmiewać. :) Garbate SUVy-coupe są teraz w modzie i taka Omoda jeśli będzie współczesnym Aztekiem to na bank się dobrze sprzeda. 

 

Tak na marginesie, zabawne jak rozwinął się dizajn przodów aut i lamp - swego czasu jak wchodziły takie podwójne klosze jak na przykład ma Aztek albo jak miał później Citroen Cactus to ludzie obśmiewali, że to tak nie może być, że wygląda ułomnie itp itd, a to teraz weszło do standardu na pełnej i ma to masa producentów, łącznie z BMW. I jest to zrealizowane tak podobnie, że nowa siódemka jak wchodziła to się śmiałem, że tak by wyglądał Cactus w sedanie. :dynia: Tak że tak się toczą losy motoryzacji pod kątem wizualnym... 

 

O, i chyba nawet nie tylko ja miałem takie wrażenie, bo tu był cały wątek na ten temat :D https://9gag.com/gag/aL1R8ez?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share

Te konstrukcje dzieli chyba z 8 lat, pierwszy był oczywiście Citroen. 

 

Citroen C4 or BMW 7 series???

Edytowane przez LeifErikson
Odnośnik do komentarza

BMW w ogóle się pogubiło ze stylem. Moim zdaniem naprawdę fajnie i jak typowe BMW wygląda tylko 3.
2 coupe i 4 byłyby udane, gdyby nie odpowiednio tylne światła i bóbr.
Wersje M wyglądają groźnie, ale zrobiły się wulgarne i zbyt niedyskretne, wolałbym gdyby były bardziej sleeperami, a mniej wyścigówkami na drogę. 
Potem jest cała masa nijakich modeli w stylu 1, 2 i wszystkie SUVy, niby ok, ale nic ciekawego tak naprawdę.
Na koniec zależnie od gustu ciekawe, kontrowersyjne lub paskudne wymysły w stylu XM, nowego X4 czy właśnie 7. 

Odnośnik do komentarza

Omoda się może podobać. Omoda nie musi się podobać ale w tydzień mam prawie z drugim typem na salonie wyprzedane dostawy lipiec-sierpień. 46aut. Gdzie w niektórych markach 46aut to sprzedawca w pół roku robi. A jak we wrześniu jeszcze Jaecoo wjedzie to dopiero będzie pogrom. 46aut ... Kiedy ja to wydawać klientom będę. Entuzjastycznie do tego podchodziłem ale to chyba przerasta wszelkie oczekiwania. 

Są już wyniki rejestracji pojazdów za czerwiec. MG trzyma poziom. Także powoli zbliżamy się do bezpiecznej konkluzji że Chińczyki się u nas zadomowią na stałe.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Bartg napisał(a):

No wiadomo, że musisz się jarać, bo za to Ci płacą ;) Juz wiemy, że Omoda jest zajebista i zmiecie zaraz cala konkurencje. 

 

Osobiście to jaram się nowym Stelvio bardziej choć zastanawiam się jak bardzo Stelantis go spierdoli po drodze zanim do salonów trafi. Gulia to samo.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Mani napisał(a):

Omoda się może podobać. Omoda nie musi się podobać ale w tydzień mam prawie z drugim typem na salonie wyprzedane dostawy lipiec-sierpień. 46aut. Gdzie w niektórych markach 46aut to sprzedawca w pół roku robi. A jak we wrześniu jeszcze Jaecoo wjedzie to dopiero będzie pogrom. 46aut ... Kiedy ja to wydawać klientom będę. Entuzjastycznie do tego podchodziłem ale to chyba przerasta wszelkie oczekiwania. 

Są już wyniki rejestracji pojazdów za czerwiec. MG trzyma poziom. Także powoli zbliżamy się do bezpiecznej konkluzji że Chińczyki się u nas zadomowią na stałe.

To czym handlujesz? bo szczerze to się już pogubiłem...

 

I z ciekawości kto to kupił? Klienci indywidualni? Jakieś firmy? Jakaś wypożyczalnia?

Odnośnik do komentarza

Ja się dziwię, że cena ma takie znaczenie, kiedy nawet najtańszy nowy samochód na rynku wystarczy do przemieszczania się z punktu a do punktu b z przepisową prędkością, we względnym komforcie w porównaniu z warunkami w transporcie publicznym i przy zachowaniu rozsądnego poziomu bezpieczeństwa. 

Odnośnik do komentarza

I klienci indywidualni mają rację, też mocno bym rozważał Toyotę prywatnie, rodzinie również poleciłem Corollę. Marki premium i moje byłe Audi wchodziły w grę tylko przez dobre służbowe leasingi, 1.5 eTSI wziąłem wiedząc, że ewentualne awarie nie przysporzą mi wydatków lub problemów i samochód rzeczywiście raz totalnie się zepsuł i jechał na lawecie na drogą naprawę.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Bartg napisał(a):

Generalnie 70% samochodów sprzedaje się na firmę, więc żaden argument. Wśród klientów indywidualnych też zdecydowanie króluje Toyota, która nie jest już dawno tania.

 

No i gdzie Toyota, a gdzie BMW/Mercedes/Audi cenowo o których pisałeś wcześniej? 2 zupełnie różne światy.

Odnośnik do komentarza

Gdzie? Otóż ku mojemu zaskoczeniu podstawowe Audi A3 Sportback jest tańsze, niż podstawowa Corolla hatchback :reggie: Można oczywiście zacząć porównywać wyposażenie i pewnie ostatecznie Audi wyjdzie ciut drożej, ale masz Audi za pewnie 10 czy 15k więcej niż Toyota, a cztery pierścienie robią wrażenie. BMW 1 czy Mercedes A to już tak +10-20k do Corolli, ale znowu trzebaby porównać wyposażenie. To nie jest różnica 50 czy 100k zł, żeby ludzie nie rozważali przesiadki z Toyoty na premium.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...