Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

6 minutes ago, Bartg said:

 

https://autoblog.spidersweb.pl/byd-seal-u-dm-i-pierwsza-jazda Wychodzi, że całkiem niezły, no ale nie miażdży konkurencji chociażby z Korei ceną. No i jak to często teraz w samochodach bywa system awaryjnego hamowania próbuje Cię zabić.

Ale da się jednak zrobić system awaryjnego hamowania działający sprawnie. Ja nie miałem problemów, kilka fałszywych alarmów, ale tylko z piszczeniem i bez hamowania, mimo wszystko system oceniam pozytywnie. 

Odnośnik do komentarza

Ja miałem w Hyundaju i jeśli dobrze pamiętam samo pikanie. Raz mnie uratowało przed dzwonek jak telefon spadł z magnesu, sięgnąłem po niego i akurat czerwone się zapaliło. Mega fajna sprawa. W Peugocie tego nie mam, funkcję ostrzegana ma moja kamerka do nagrywania, ale działa to tak, że ostrzega non stop i nie da się tego wytrzymać. 

Odnośnik do komentarza

dostałem w końcu potwierdzenie od sprzedawcy że Cupra Ateca jest wycofana i nie będzie można już sobie komfigurować nowego auta, trzeba brać to co jest, także szkoda bo trochę się nastawiłem że na wiosnę zmienię.

 

po ogłoszeniach widać że schodzą im szybko auta w tej promocji -33k także raczej nie mam co liczyć że coś się jeszcze uchowa do wiosny. 

Edytowane przez gtfan
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Mustang napisał(a):

Może Terramar dostanie jakieś oferty?

pewnie od razu nie dostanie jakiś sensownych rabatów bo to nowość, a Terramar w wersji minimum (podstawa plus pakiet Edge, kolo zapasowe i lakier) to ok 190k, gdzie Ateca po tym rabacie -33k wychodziła w mojej konfiguracji 155-160k (która wyposażeniem przewyższała Terramara, miała i hak i panoramę i masę innych rzeczy, chociażby elektryczne fotele z pamięciuą na których trochę mi zależy), a w wersji minimum Ateca wychodziła poniżej 140k (ta by odpowiadała temu co ma Terramar tylko z elektrycznymi fotelami, chociaż wiadomo że Terramar chociażby multimedia ma w dużo nowocześniejszej wersji, no i to trochę większe auto jednak co jest na plus). Także nie sądzę że dostanę 40k rabatu. A nowy Tiguan w wersji Life Plus porównywalny wyposażeniowo do Terramara (chociaż wiadomo że nie taki "fajny") to jakieś 25k mniej. No i czy mi się ten nowy wygląd Cupry podoba to nie wiem, chociaż Terramar aż tak zjebany jak nowy Formentor czy Leon nie jest, ale mnie trochę urzekły te ostre linie Ateci a nie ten nowy zmiękczony design. Także nie wiem.

Edytowane przez gtfan
Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, krupek napisał(a):

Ta Dacia Bigster ciekawa, ale mogli coś innego dać, a nie nadmuchać Dustera i dać te same zjebane reflektory tylne niepasujące do bryły. No, ale rodzinowóz w dobrej cenie będzie pierwsza klasa.

 

On nawet nie tyle nadmuchany, co naciągnięty, bo na szerokość chyba to samo albo niewiele więcej, ale za to dłuższy. Z boku dziwnie wygląda, niezbyt proporcjonalnie na moje oko, taki kajak trochę.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, gtfan napisał(a):

pewnie od razu nie dostanie jakiś sensownych rabatów bo to nowość, a Terramar w wersji minimum (podstawa plus pakiet Edge, kolo zapasowe i lakier) to ok 190k, gdzie Ateca po tym rabacie -33k wychodziła w mojej konfiguracji 155-160k (która wyposażeniem przewyższała Terramara, miała i hak i panoramę i masę innych rzeczy, chociażby elektryczne fotele z pamięciuą na których trochę mi zależy), a w wersji minimum Ateca wychodziła poniżej 140k (ta by odpowiadała temu co ma Terramar tylko z elektrycznymi fotelami, chociaż wiadomo że Terramar chociażby multimedia ma w dużo nowocześniejszej wersji, no i to trochę większe auto jednak co jest na plus). Także nie sądzę że dostanę 40k rabatu. A nowy Tiguan w wersji Life Plus porównywalny wyposażeniowo do Terramara (chociaż wiadomo że nie taki "fajny") to jakieś 25k mniej. No i czy mi się ten nowy wygląd Cupry podoba to nie wiem, chociaż Terramar aż tak zjebany jak nowy Formentor czy Leon nie jest, ale mnie trochę urzekły te ostre linie Ateci a nie ten nowy zmiękczony design. Także nie wiem.

Obczajałem ostatnio Tiguana, bo wpadł mi w oko, pomimo, że to VW, ale w bogatszej wersji i 4x4 kosztuje ponad 250k. Chore.

 

Co do Ateci, to alternatywą chyba też jest Karoq.

Odnośnik do komentarza
29 minut temu, Bartg napisał(a):

Widze Omoda zapłaciła dobrze polskim "influencerom" i jutuberom motoryzacyjnym, bo wszyscy jak jeden mąż chwalą i to tak wcale nie chamsko :kaz: Typu "ma ładne kolory i podgrzewane fotele w standardzie".

dzisiaj na motodzienniku ma pojawić się recenzja Omody 5, po zajawce wychodzi że raczej nie będzie słodzenia

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, LeifErikson napisał(a):

Jeszcze nie oglądałem, ale MG HS z ceną zbliżoną (a może nawet niższa trochę?) wydaje się lepsza opcją.

 

Zależy czy potrzebujesz tak dużego (465 cm) samochodu. Omoda to crossover. 

 

@Bartg w piździe mam tych influ. Przeszedłem się ostatnio jeszcze do BYD bo ostatni raz jezdziłem nim w tajlandii gdy u brata byłem. Chiniole niszczą czy też masakrują europejskich ciuli motoryzacyjnych. I dobrze. Należy im się za ruchanie klientów. Idź do salonu obejrzyj, przejedź sie i wyrób sobie sam opinie a nie czytasz czy oglądasz influ przydupasów.

Odnośnik do komentarza

Mnie ten Bigster 1,8 póki co rozyebał, jeszcze ten szklany dach:macek: 

Ale czekać ok pół roku żeby to w ogóle kupić to dla mnie jakaś katorga. Chciałbym, żeby najpóźniej od nowego roku leciały już raty leasingu, nie wiem czy firma w której obecnie siedze na b2b tyle pociągnie. Trzeba kuć żelazo...

Odnośnik do komentarza
4 hours ago, Mustang said:

Dużo, to jedne z lepszych silników na rynku. 300 koni to nadal rozsądna wartość dla tego 2.0, ludzie wyciskają z nich dużo więcej. Do tego DSG też jest w jednej z lepszych wersji. Pewniejsza kombinacja niż 1.5 z suchym DSG. 

W Cuprach nie ma suchego DSG tylko mokre, mam formentora 1.5 z mokrym DSG.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
10 hours ago, Czoperrr said:

W Cuprach nie ma suchego DSG tylko mokre, mam formentora 1.5 z mokrym DSG.

Rzeczywiście, w Formentorach podobno siedzi DQ381, podobnie jak w modelach Audi Q3, Skoda Kodiaq, Seat Tarraco, VW Arteon, VW Tiguan. Podobno Karoq ma za to DQ200…

Ok to bardzo ciekawa informacja, myślałem, że każdy 1.5 TSI ma z automatu DQ200, tymczasem sytuacja jest jak widać dużo bardziej skomplikowana. 
Przydałaby się kompletna tabelka model / skrzynia dla wszystkich aut z 1.5 TSI, żeby się w tym połapać. 

Cupra Leon musi mieć DQ200. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...