Bartg 5 524 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 20 hours ago, gtfan said: nowy Chińczyk plug-in https://autoblog.spidersweb.pl/byd-seal-u-dm-i-pierwsza-jazda Wychodzi, że całkiem niezły, no ale nie miażdży konkurencji chociażby z Korei ceną. No i jak to często teraz w samochodach bywa system awaryjnego hamowania próbuje Cię zabić. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października 6 minutes ago, Bartg said: https://autoblog.spidersweb.pl/byd-seal-u-dm-i-pierwsza-jazda Wychodzi, że całkiem niezły, no ale nie miażdży konkurencji chociażby z Korei ceną. No i jak to często teraz w samochodach bywa system awaryjnego hamowania próbuje Cię zabić. Ale da się jednak zrobić system awaryjnego hamowania działający sprawnie. Ja nie miałem problemów, kilka fałszywych alarmów, ale tylko z piszczeniem i bez hamowania, mimo wszystko system oceniam pozytywnie. Cytuj
Sedrak 789 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Ja miałem w Hyundaju i jeśli dobrze pamiętam samo pikanie. Raz mnie uratowało przed dzwonek jak telefon spadł z magnesu, sięgnąłem po niego i akurat czerwone się zapaliło. Mega fajna sprawa. W Peugocie tego nie mam, funkcję ostrzegana ma moja kamerka do nagrywania, ale działa to tak, że ostrzega non stop i nie da się tego wytrzymać. Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Dacia pokazał dziś Bigstera, przecieki mówią, że cenowo pozamiata całą konkurencję, w tym chińską. Do tego sensowny napęd hybrydowy, no sprzeda się jak pojebane. 3 Cytuj
LeifErikson 1 114 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października (edytowane) Tylko podobno jednak nie będzie wersji 7-osobowej, a tutaj Citroen wytoczył ciężkie działa z C3 Aircross. Edytowane 9 października przez LeifErikson Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Z innych nienajlepszych rozwiązań jakie odkrywam przy wyborze auta, to w BMW 1 układ miękkiej hybrydy zimniejsza bagażnik o 80 litrów (szkoda, w VAGu upchnęli pod fotelem pasażera), a w Mercedesie nie ma dedykowanego przycisku na kierownicy do zmiany piosenki Cytuj
krupek 15 492 Opublikowano 9 października Opublikowano 9 października Ta Dacia Bigster ciekawa, ale mogli coś innego dać, a nie nadmuchać Dustera i dać te same zjebane reflektory tylne niepasujące do bryły. No, ale rodzinowóz w dobrej cenie będzie pierwsza klasa. 1 Cytuj
gtfan 3 296 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) dostałem w końcu potwierdzenie od sprzedawcy że Cupra Ateca jest wycofana i nie będzie można już sobie komfigurować nowego auta, trzeba brać to co jest, także szkoda bo trochę się nastawiłem że na wiosnę zmienię. po ogłoszeniach widać że schodzą im szybko auta w tej promocji -33k także raczej nie mam co liczyć że coś się jeszcze uchowa do wiosny. Edytowane 10 października przez gtfan Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października Może Terramar dostanie jakieś oferty? Cytuj
gtfan 3 296 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października (edytowane) 35 minut temu, Mustang napisał(a): Może Terramar dostanie jakieś oferty? pewnie od razu nie dostanie jakiś sensownych rabatów bo to nowość, a Terramar w wersji minimum (podstawa plus pakiet Edge, kolo zapasowe i lakier) to ok 190k, gdzie Ateca po tym rabacie -33k wychodziła w mojej konfiguracji 155-160k (która wyposażeniem przewyższała Terramara, miała i hak i panoramę i masę innych rzeczy, chociażby elektryczne fotele z pamięciuą na których trochę mi zależy), a w wersji minimum Ateca wychodziła poniżej 140k (ta by odpowiadała temu co ma Terramar tylko z elektrycznymi fotelami, chociaż wiadomo że Terramar chociażby multimedia ma w dużo nowocześniejszej wersji, no i to trochę większe auto jednak co jest na plus). Także nie sądzę że dostanę 40k rabatu. A nowy Tiguan w wersji Life Plus porównywalny wyposażeniowo do Terramara (chociaż wiadomo że nie taki "fajny") to jakieś 25k mniej. No i czy mi się ten nowy wygląd Cupry podoba to nie wiem, chociaż Terramar aż tak zjebany jak nowy Formentor czy Leon nie jest, ale mnie trochę urzekły te ostre linie Ateci a nie ten nowy zmiękczony design. Także nie wiem. Edytowane 10 października przez gtfan Cytuj
LeifErikson 1 114 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 23 godziny temu, krupek napisał(a): Ta Dacia Bigster ciekawa, ale mogli coś innego dać, a nie nadmuchać Dustera i dać te same zjebane reflektory tylne niepasujące do bryły. No, ale rodzinowóz w dobrej cenie będzie pierwsza klasa. On nawet nie tyle nadmuchany, co naciągnięty, bo na szerokość chyba to samo albo niewiele więcej, ale za to dłuższy. Z boku dziwnie wygląda, niezbyt proporcjonalnie na moje oko, taki kajak trochę. Cytuj
krupek 15 492 Opublikowano 10 października Opublikowano 10 października 8 godzin temu, gtfan napisał(a): pewnie od razu nie dostanie jakiś sensownych rabatów bo to nowość, a Terramar w wersji minimum (podstawa plus pakiet Edge, kolo zapasowe i lakier) to ok 190k, gdzie Ateca po tym rabacie -33k wychodziła w mojej konfiguracji 155-160k (która wyposażeniem przewyższała Terramara, miała i hak i panoramę i masę innych rzeczy, chociażby elektryczne fotele z pamięciuą na których trochę mi zależy), a w wersji minimum Ateca wychodziła poniżej 140k (ta by odpowiadała temu co ma Terramar tylko z elektrycznymi fotelami, chociaż wiadomo że Terramar chociażby multimedia ma w dużo nowocześniejszej wersji, no i to trochę większe auto jednak co jest na plus). Także nie sądzę że dostanę 40k rabatu. A nowy Tiguan w wersji Life Plus porównywalny wyposażeniowo do Terramara (chociaż wiadomo że nie taki "fajny") to jakieś 25k mniej. No i czy mi się ten nowy wygląd Cupry podoba to nie wiem, chociaż Terramar aż tak zjebany jak nowy Formentor czy Leon nie jest, ale mnie trochę urzekły te ostre linie Ateci a nie ten nowy zmiękczony design. Także nie wiem. Obczajałem ostatnio Tiguana, bo wpadł mi w oko, pomimo, że to VW, ale w bogatszej wersji i 4x4 kosztuje ponad 250k. Chore. Co do Ateci, to alternatywą chyba też jest Karoq. Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października Widze Omoda zapłaciła dobrze polskim "influencerom" i jutuberom motoryzacyjnym, bo wszyscy jak jeden mąż chwalą i to tak wcale nie chamsko Typu "ma ładne kolory i podgrzewane fotele w standardzie". Cytuj
gtfan 3 296 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października 29 minut temu, Bartg napisał(a): Widze Omoda zapłaciła dobrze polskim "influencerom" i jutuberom motoryzacyjnym, bo wszyscy jak jeden mąż chwalą i to tak wcale nie chamsko Typu "ma ładne kolory i podgrzewane fotele w standardzie". dzisiaj na motodzienniku ma pojawić się recenzja Omody 5, po zajawce wychodzi że raczej nie będzie słodzenia Cytuj
gtfan 3 296 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października i pyk wspomniana recenzja wieczorkiem się zobaczy. 1 Cytuj
LeifErikson 1 114 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października Jeszcze nie oglądałem, ale MG HS z ceną zbliżoną (a może nawet niższa trochę?) wydaje się lepsza opcją. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października No mimo wszystko strategia kupna nawet zdechłej marki z jakąś tam własną renomą (MG) zamiast wchodzenia z nową (Omoda) jest imo lepszą opcją na przekonanie klientów na tak dojrzałym rynku, szczególnie tych mających bardziej emocjonalny stosunek do samochodu niż do pralki. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października A taka 300konna Ateca jakie ma opinie. Ile taki wyżyłowany silnik może wytrzymać kilometrów? Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października Dużo, to jedne z lepszych silników na rynku. 300 koni to nadal rozsądna wartość dla tego 2.0, ludzie wyciskają z nich dużo więcej. Do tego DSG też jest w jednej z lepszych wersji. Pewniejsza kombinacja niż 1.5 z suchym DSG. 1 Cytuj
Mani 694 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października 4 godziny temu, LeifErikson napisał(a): Jeszcze nie oglądałem, ale MG HS z ceną zbliżoną (a może nawet niższa trochę?) wydaje się lepsza opcją. Zależy czy potrzebujesz tak dużego (465 cm) samochodu. Omoda to crossover. @Bartg w piździe mam tych influ. Przeszedłem się ostatnio jeszcze do BYD bo ostatni raz jezdziłem nim w tajlandii gdy u brata byłem. Chiniole niszczą czy też masakrują europejskich ciuli motoryzacyjnych. I dobrze. Należy im się za ruchanie klientów. Idź do salonu obejrzyj, przejedź sie i wyrób sobie sam opinie a nie czytasz czy oglądasz influ przydupasów. Cytuj
Bartg 5 524 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października Ja absolutnie nie zamierzam kupować nowego samochodu Nigdy nie czułem takiej potrzeby, wolę kupić coś starszego wywolujacego emocje i dajace maksymalnie duzo frajdy z jazdy. Poza tym codziennie bym hafta puszczal patrząc na ten absurdalnie paskudny przód Omody. Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października Mnie ten Bigster 1,8 póki co rozyebał, jeszcze ten szklany dach Ale czekać ok pół roku żeby to w ogóle kupić to dla mnie jakaś katorga. Chciałbym, żeby najpóźniej od nowego roku leciały już raty leasingu, nie wiem czy firma w której obecnie siedze na b2b tyle pociągnie. Trzeba kuć żelazo... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października @Bartg no już myślałem, że tylko mi ten przód Omody nie siadł, czuję ten sam odruch wymiotny, paskudna jest ta krata 3 Cytuj
Czoperrr 5 238 Opublikowano 11 października Opublikowano 11 października 4 hours ago, Mustang said: Dużo, to jedne z lepszych silników na rynku. 300 koni to nadal rozsądna wartość dla tego 2.0, ludzie wyciskają z nich dużo więcej. Do tego DSG też jest w jednej z lepszych wersji. Pewniejsza kombinacja niż 1.5 z suchym DSG. W Cuprach nie ma suchego DSG tylko mokre, mam formentora 1.5 z mokrym DSG. 1 Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 12 października Opublikowano 12 października 10 hours ago, Czoperrr said: W Cuprach nie ma suchego DSG tylko mokre, mam formentora 1.5 z mokrym DSG. Rzeczywiście, w Formentorach podobno siedzi DQ381, podobnie jak w modelach Audi Q3, Skoda Kodiaq, Seat Tarraco, VW Arteon, VW Tiguan. Podobno Karoq ma za to DQ200… Ok to bardzo ciekawa informacja, myślałem, że każdy 1.5 TSI ma z automatu DQ200, tymczasem sytuacja jest jak widać dużo bardziej skomplikowana. Przydałaby się kompletna tabelka model / skrzynia dla wszystkich aut z 1.5 TSI, żeby się w tym połapać. Cupra Leon musi mieć DQ200. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.