gtfan 3 237 Opublikowano wczoraj o 13:14 Opublikowano wczoraj o 13:14 (edytowane) 19 minut temu, Mustang napisał(a): Ja w sumie wizerunek tego miałbym gdzieś. Tzn. może zważywszy na czego odbiór czekam nie powinienem się wypowiadać na temat wizerunku, ale gdybym miał dwójkę dzieci, nie mówiąc o trójce, oraz potrzebę przestrzeni w aucie, to bardzo serio bym rozważył takiego VW Caddy. Mam trochę wrażenie, że nowe wersje tych aut to takie ukryte perełki, tańsze i praktyczniejsze od SUVów, idealne na prawdziwą wyprawę albo dla prawdziwie aktywnych ludzi wożących w aucie rowery czy sprzęt sportowy. tu nawet nie chodziło mi o wizerunek tego auta "co powiedzą sąsiedzi" bo fakt że dla głowy rodziny to musi być problem (ale też nie ukrywajmy że dla wielu osób to będzie problem), ale o samo pozycjonowanie tych aut. wspomniane Caddy nawet nie jest na stronie volkswagena, jest na osobnej stronie aut dostawczych, nawet te osobowe wersje. przez takie pozycjonowanie auta wiele osób może nawet nie być świadoma tego że są one alternatywą, tym bardziej że nawet ciężko je znaleźć na testach w gazetach czy u jutuberów. aha, i niestety też cena tych aut niekoniecznie jest konkurencyjna - jak chcesz bardziej "osobowe" wyposażenie to niestety często są one droższe od alternatywnego SUVa Edytowane wczoraj o 13:19 przez gtfan Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano wczoraj o 13:25 Opublikowano wczoraj o 13:25 A to prawda, Caddy jest schowany mocno, chociaż byłby niezłą opcją dla fanów Sharana czy Tourana. I jest dość drogi, ale takie Tourneo Courier już wypada ciekawie w relacji przestrzeni do ceny. @CzezareA nowa Frontera? 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano wczoraj o 13:58 Opublikowano wczoraj o 13:58 32 minuty temu, Mustang napisał(a): A to prawda, Caddy jest schowany mocno, chociaż byłby niezłą opcją dla fanów Sharana czy Tourana. I jest dość drogi, ale takie Tourneo Courier już wypada ciekawie w relacji przestrzeni do ceny. @CzezareA nowa Frontera? Dzięki za zwrócenie uwagi na ten model. W ogóle go nie znałem. Cytuj
LeifErikson 1 108 Opublikowano wczoraj o 14:58 Opublikowano wczoraj o 14:58 A nie jest tak że te kombivany na bazie dostawczakow są trochę bardziej budżetowe jeśli chodzi o materiały wykończeniowe, wyciszenie itp? Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano wczoraj o 15:20 Opublikowano wczoraj o 15:20 Teoretycznie. W praktyce trzeba by to sprawdzić, w Caddy np. masz takie same multimedia, przyciski czy kierownicę jak w Golfie 8, Tourneo Courier ma wnętrze podobne na oko do Fiesty czy Pumy. Wyciszenie to i tak rzecz zależna od marki czy typu auta, jeśli taki SUV na autostradzie będzie głośniejszy niż kompakt, czy kombivan niemiałby też mieć prawa być nieco głośniejszy? Zresztą tak naprawdę liczy się nie czy taki Caddy byłby wykończony na poziomie Golfa czy Tiguana czy starszego Tourana, a bardziej czy jest wystarczająco dobrze wykończony i komfortowy dla potencjalnego nabywcy. Cytuj
krupek 15 481 Opublikowano wczoraj o 17:10 Opublikowano wczoraj o 17:10 4 godziny temu, Mustang napisał(a): A co sądzicie o autach w stylu VW Caddy, Tourneo Courier albo Renault Kangoo? Niby nie są „fajne” albo modne jak SUVy, ale z drugiej strony jakie praktyczne i w zupełności wystarczające do normalnej jazdy bez szaleństw. Caddy ma deskę jak Golf. Kiedyś auta tego typu były obrzydliwe, dziś wyglądają bardzo spoko, są praktyczne i funkcjonalne. Swoją drogą, ostatnio wyskoczyły mi jakieś shortsy minivana Chryslera i te udogodnienia w nim są zajebiste. Wbudowany odkurzacz, kamera do doglądania dziecka w foteliku bez potrzeby odwracania głowy i schowków, czy półek tyle, że można tam pół mieszkania spakować. Cytuj
Artur_K 198 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu 18 godzin temu, Mustang napisał(a): I jest dość drogi, ale takie Tourneo Courier już wypada ciekawie w relacji przestrzeni do ceny. Courier jest autem mniejszym niż Caddy, bezpośrednią konkurencją do VW jest Turneo Connect, zresztą to te same samochody. Courier jest rozwinięciem Fiesty/Pumy więc ilość miejsca w środku, szczególnie na szerokość nie zachwyca. Ale to jeszcze trzeba się samemu przymierzyć. Jako auta rodzinne te samochody to bardzo dobry wybór, na pewno dużo praktyczniejsze i przestronniejsze od suvów. Wyciszenie, wrażliwość na podmuchy tu na pewno ustępują odrobine "cywilnym" samochodom. Od miesiąca jeżdżę poprzednią wersją Turneo Connect i powiem Wam, że jestem zachwycony, na prawdę ten samochód osobówką wcale nie ustępuję, a aktualna wersją może być tylko lepsza. Rower wchodzi na stojąco, z tyłu bez problemu wygodnie siedzą dwie dorosłe osoby z fotelikiem (np. w Mazdzie Cx-5 mojego taty osoba na środkowym miejscu jest ściśnięta). Przy 140 na autostradzie spokojnie można rozmawiać i słuchać radia, w Fordzie jest też fajna pozycja za kierownicą, przy maksymalnie opuszczonym fotelu siedzi się jak w osobówce a do podsufitki sięgam opuszkami palców. Te auta to na pewno dobra alternatywa, mimo wszystko warta rozważenia. 19 godzin temu, gtfan napisał(a): aha, i niestety też cena tych aut niekoniecznie jest konkurencyjna - jak chcesz bardziej "osobowe" wyposażenie to niestety często są one droższe od alternatywnego SUVa W takim fordzie, patrząc na to co auta oferują, to Connect będzie konkurentem Kugi. Nie mam czasu, sam jestem ciekaw jak to wypada w kwestii wyposażenia. Trzeba by powetować cenniki. 1 Cytuj
Mustang 1 743 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu No właśnie, myk z pakowaniem rowerów na stojąco mi się bardzo podoba, podobnie jak prawdziwe fotele z tyłu dla 3 pasażerów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.