Opublikowano 30 maja 20159 l W Niemczech też kombinuja, może nie tyle stary Hans, co raczej Habib prowadzący Autohaus. Już nie raz oglądałem pażdziochy i to wcale nie przy samej granicy. Teraz trzeba też uważać przy zakupie benzyniaków. Kiedyś symbolem auta z floty był hatchback, biały, na stalowych felgach w minimalnej konfiguracji. Dzisiaj banki wymuszają, zeby brac droższe wyposażenie, z felgami, aby nie było problemów z późniejszą odsprzedażą.
Opublikowano 30 maja 20159 l Oczywiście, że w Polsce przebiegi na liczniku są często wyjątkowo niskie. Z drugiej strony na Zachodzie w ostatnich latach diesel dominował, a przykładowo we Francji w rekordowym 2008 roku stanowił 77% sprzedaży. Było to związane z systemem dopłat oraz ogólną modą, wpływającą na to co dilerzy zamawiali na plac, a potem sprzedawali ze zniżką. W związku z tym na pewno duża część samochodów trafiała do osób jeżdżących niedużo i nie jest też tak, że każdy kilkuletni diesel z automatu musi mieć przejechane 200k. Edytowane 30 maja 20159 l przez Mustang
Opublikowano 31 maja 20159 l Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku
Opublikowano 31 maja 20159 l W zeszłym tygodniu kupiłem Focusa 1,6 Tdci 95km 2012, 110k KM za 31,5k na licytacji auta poleasingowych. Auto od poczatku do konca Seriwsowane w Fordzie we Wroc więc oprocz opini rzeczoznawcy mozna wszystkie informacje z serwisu wyciagnąć za friko. Może z zachodu daloby rade sciągnąć cos taniej ale na wyrzygu mam jak w ogloszeniach widzę sesje zrobione jak z żurnala a silniki wymyte jakby z tasmy dopiero zjechaly.
Opublikowano 31 maja 20159 l Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku Niby tak, ale w dobrym benzyniaku nie pada turbina, zawór EGR, filtr cząstek stałych i inne kosztowne pierdoły. U siebie mam benzyniaka 2.0, 150k km przejechane i przez rok nawet oleju jeszcze nie dolałem, silnik pracuje równo i dynamicznie, a auto ma 12 lat. Ojciec ma Outlandera 2008, przejechane 190k km i już pada najprawdopodobniej zawór EGR, albo turbina, bo auto powyżej 3k obrotów przy prędkości ~130 się dusi i traci moc, trzeba gasić silnik, żeby znowu miał moc. I to silnik VW, więc teoretycznie dobre diesle.
Opublikowano 31 maja 20159 l W zeszłym tygodniu kupiłem Focusa 1,6 Tdci 95km 2012, 110k KM za 31,5k na licytacji auta poleasingowych. Auto od poczatku do konca Seriwsowane w Fordzie we Wroc więc oprocz opini rzeczoznawcy mozna wszystkie informacje z serwisu wyciagnąć za friko. Może z zachodu daloby rade sciągnąć cos taniej ale na wyrzygu mam jak w ogloszeniach widzę sesje zrobione jak z żurnala a silniki wymyte jakby z tasmy dopiero zjechaly. Kiedy wy się qfa nauczycie?
Opublikowano 31 maja 20159 l No widzicie,q ja jednak wolalbym kilkuletnia 'bete'. Nowe auto w tskim budzecie nie da mi tego, czego oczekuje od samochodu
Opublikowano 31 maja 20159 l No tylko najpierw musisz poświęcić czas na szukanie, a potem mieć odpowiedni budżet na ewentualne naprawy.
Opublikowano 31 maja 20159 l Budzet na naprawy zawsze trzeba wliczac w zakup. Masz 45k, kupujsz auto za 40 i masz 5 na naprawe. Szukac auta mozna dlugo,ale czesto jest to w przypadku rzadkich aut, ktorych na allegro jest po 30 sztuk. Samochodow popularnych mamy mase, od prywaciarzy do handlarzy i znalezienie jakiejs sztuki w normalnym stanie nie jest jakims wielkim wyzwaniem. Przeciez nie jest tak,ze kazde auto jest powypadkowe, niektrzy maja po prostu zbyt wygorowane oczekiwania co do uzywanych aut.
Opublikowano 1 czerwca 20159 l Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku Niby tak, ale w dobrym benzyniaku nie pada turbina, zawór EGR, filtr cząstek stałych i inne kosztowne pierdoły. U siebie mam benzyniaka 2.0, 150k km przejechane i przez rok nawet oleju jeszcze nie dolałem, silnik pracuje równo i dynamicznie, a auto ma 12 lat. Ojciec ma Outlandera 2008, przejechane 190k km i już pada najprawdopodobniej zawór EGR, albo turbina, bo auto powyżej 3k obrotów przy prędkości ~130 się dusi i traci moc, trzeba gasić silnik, żeby znowu miał moc. I to silnik VW, więc teoretycznie dobre diesle. No widzisz a ja mam tak w alfie jak ty w swoim benzyniaku krupi Wiadomo ze wiele tez zalezy na jaki egzemplarz trafisz. Diesel dieslowi tez nie równy, dlatego wymieniłem praktycznie niezniszczalne dzieło 1.9 tdi
Opublikowano 9 czerwca 20159 l obecnie jeżdżę Fabią z 2006 roku, dość dobrze wyposażoną, ekonomiczny 1.4TDI ;D znalazłem ofertę na BMW, 5 lat starsze, ale jednak BMW i zastanawiam się, jakbym sprzedał Skodę i kupił to BMW to by mi jeszcze zostało kasy, co sądzicie? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-d-czarna-navigacja-alu-klima-z-niemiec-ID6y6t2b.html#a0557ba6ff
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Mi się podobają Trójki, no ale to jednak już 14-letnie auto. Rozważyłbym taką zamianę tylko jeśli te BMW byłoby prawdziwą igłą. Na pewno nie a ten egzemplarz, który wrzuciłeś, bo jest strasznie biedny. Edytowane 9 czerwca 20159 l przez krupek1
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Jesli wszystko pojdzie po mojej mysli to w przeciagu miesiaca bede mial na sprzedaz e46 318i w sedanie z grudnia 98roku. Bylbys zainteresowany?
Opublikowano 9 czerwca 20159 l nieee, zmiana samochodu na 8 lat starszy to już za duże ryzyko jak na chwilową zachciankę
Opublikowano 9 czerwca 20159 l BMW to piękne auta, moja ulubiona marka, ale no rozsądek trzeba zachować też, bo potem się jeździ skarbonką. Oczywiście, wcale nie uważam, że fura Qvstry jest taka, ogólnie mówię.
Opublikowano 9 czerwca 20159 l I dobrze za taką kasę to możesz się rozejrzeć za e36 jak już oglądałem te e46 w jedynym słusznym dieslu 3.0 to tak 20k wzwyż to minimum.
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Z zewnątrz piękne, ale ciężko taką znaleźć. No i wnętrze już topornie wygląda.
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Zapomniałeś, że ma ponad 20 lat. Z takich starszych beemek to tylko e34 lub e38 ale utrzymanie takiej starej siódemki to..
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Doskonale o tym wiem, ale wiek akurat nic nie znaczy. To wnętrze Lexusa LS z początku lat 90. Jest ładne i dobrze wygląda nawet dziś. Wiem, że to limuzyna, a tamta Trójka to sportowy kompakt, ale mówię ogólnie, że niektóre marki powoli się starzeją.
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Jesli chodzi o awaryjnosc mojej e46 to powiem tyle, ze przez ponad 15tys km wymienilem tylko lacznik stabilizatora za 50zl. Wiec nie jest tak zle jak na 17 letni samochod
Opublikowano 9 czerwca 20159 l Jak już wrzucasz 4 litrowe limuzyny to bmw też nie ma sobie nic do zarzucenia 21 lat.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.