Pajda 2 282 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 W Niemczech też kombinuja, może nie tyle stary Hans, co raczej Habib prowadzący Autohaus. Już nie raz oglądałem pażdziochy i to wcale nie przy samej granicy. Teraz trzeba też uważać przy zakupie benzyniaków. Kiedyś symbolem auta z floty był hatchback, biały, na stalowych felgach w minimalnej konfiguracji. Dzisiaj banki wymuszają, zeby brac droższe wyposażenie, z felgami, aby nie było problemów z późniejszą odsprzedażą. Cytuj
Mustang 1 752 Opublikowano 30 maja 2015 Opublikowano 30 maja 2015 (edytowane) Oczywiście, że w Polsce przebiegi na liczniku są często wyjątkowo niskie. Z drugiej strony na Zachodzie w ostatnich latach diesel dominował, a przykładowo we Francji w rekordowym 2008 roku stanowił 77% sprzedaży. Było to związane z systemem dopłat oraz ogólną modą, wpływającą na to co dilerzy zamawiali na plac, a potem sprzedawali ze zniżką. W związku z tym na pewno duża część samochodów trafiała do osób jeżdżących niedużo i nie jest też tak, że każdy kilkuletni diesel z automatu musi mieć przejechane 200k. Edytowane 30 maja 2015 przez Mustang Cytuj
kanabis 22 573 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 W zeszłym tygodniu kupiłem Focusa 1,6 Tdci 95km 2012, 110k KM za 31,5k na licytacji auta poleasingowych. Auto od poczatku do konca Seriwsowane w Fordzie we Wroc więc oprocz opini rzeczoznawcy mozna wszystkie informacje z serwisu wyciagnąć za friko. Może z zachodu daloby rade sciągnąć cos taniej ale na wyrzygu mam jak w ogloszeniach widzę sesje zrobione jak z żurnala a silniki wymyte jakby z tasmy dopiero zjechaly. Cytuj
krupek 15 482 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku Niby tak, ale w dobrym benzyniaku nie pada turbina, zawór EGR, filtr cząstek stałych i inne kosztowne pierdoły. U siebie mam benzyniaka 2.0, 150k km przejechane i przez rok nawet oleju jeszcze nie dolałem, silnik pracuje równo i dynamicznie, a auto ma 12 lat. Ojciec ma Outlandera 2008, przejechane 190k km i już pada najprawdopodobniej zawór EGR, albo turbina, bo auto powyżej 3k obrotów przy prędkości ~130 się dusi i traci moc, trzeba gasić silnik, żeby znowu miał moc. I to silnik VW, więc teoretycznie dobre diesle. Cytuj
kultywator 2 083 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 W zeszłym tygodniu kupiłem Focusa 1,6 Tdci 95km 2012, 110k KM za 31,5k na licytacji auta poleasingowych. Auto od poczatku do konca Seriwsowane w Fordzie we Wroc więc oprocz opini rzeczoznawcy mozna wszystkie informacje z serwisu wyciagnąć za friko. Może z zachodu daloby rade sciągnąć cos taniej ale na wyrzygu mam jak w ogloszeniach widzę sesje zrobione jak z żurnala a silniki wymyte jakby z tasmy dopiero zjechaly. Kiedy wy się qfa nauczycie? Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 No widzicie,q ja jednak wolalbym kilkuletnia 'bete'. Nowe auto w tskim budzecie nie da mi tego, czego oczekuje od samochodu Cytuj
Mustang 1 752 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 No tylko najpierw musisz poświęcić czas na szukanie, a potem mieć odpowiedni budżet na ewentualne naprawy. Cytuj
Infidel 218 Opublikowano 31 maja 2015 Opublikowano 31 maja 2015 Budzet na naprawy zawsze trzeba wliczac w zakup. Masz 45k, kupujsz auto za 40 i masz 5 na naprawe. Szukac auta mozna dlugo,ale czesto jest to w przypadku rzadkich aut, ktorych na allegro jest po 30 sztuk. Samochodow popularnych mamy mase, od prywaciarzy do handlarzy i znalezienie jakiejs sztuki w normalnym stanie nie jest jakims wielkim wyzwaniem. Przeciez nie jest tak,ze kazde auto jest powypadkowe, niektrzy maja po prostu zbyt wygorowane oczekiwania co do uzywanych aut. Cytuj
kanabis 22 573 Opublikowano 1 czerwca 2015 Opublikowano 1 czerwca 2015 Wole 200k przebiegu w jakims 1.9 tdi niż 150k w pierwszym lepszym benzyniaku Niby tak, ale w dobrym benzyniaku nie pada turbina, zawór EGR, filtr cząstek stałych i inne kosztowne pierdoły. U siebie mam benzyniaka 2.0, 150k km przejechane i przez rok nawet oleju jeszcze nie dolałem, silnik pracuje równo i dynamicznie, a auto ma 12 lat. Ojciec ma Outlandera 2008, przejechane 190k km i już pada najprawdopodobniej zawór EGR, albo turbina, bo auto powyżej 3k obrotów przy prędkości ~130 się dusi i traci moc, trzeba gasić silnik, żeby znowu miał moc. I to silnik VW, więc teoretycznie dobre diesle. No widzisz a ja mam tak w alfie jak ty w swoim benzyniaku krupi Wiadomo ze wiele tez zalezy na jaki egzemplarz trafisz. Diesel dieslowi tez nie równy, dlatego wymieniłem praktycznie niezniszczalne dzieło 1.9 tdi Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 obecnie jeżdżę Fabią z 2006 roku, dość dobrze wyposażoną, ekonomiczny 1.4TDI ;D znalazłem ofertę na BMW, 5 lat starsze, ale jednak BMW i zastanawiam się, jakbym sprzedał Skodę i kupił to BMW to by mi jeszcze zostało kasy, co sądzicie? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-d-czarna-navigacja-alu-klima-z-niemiec-ID6y6t2b.html#a0557ba6ff Cytuj
krupek 15 482 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 (edytowane) Mi się podobają Trójki, no ale to jednak już 14-letnie auto. Rozważyłbym taką zamianę tylko jeśli te BMW byłoby prawdziwą igłą. Na pewno nie a ten egzemplarz, który wrzuciłeś, bo jest strasznie biedny. Edytowane 9 czerwca 2015 przez krupek1 Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Jesli wszystko pojdzie po mojej mysli to w przeciagu miesiaca bede mial na sprzedaz e46 318i w sedanie z grudnia 98roku. Bylbys zainteresowany? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 nieee, zmiana samochodu na 8 lat starszy to już za duże ryzyko jak na chwilową zachciankę Cytuj
krupek 15 482 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 BMW to piękne auta, moja ulubiona marka, ale no rozsądek trzeba zachować też, bo potem się jeździ skarbonką. Oczywiście, wcale nie uważam, że fura Qvstry jest taka, ogólnie mówię. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 odpuszczam całkowicie temat Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 I dobrze za taką kasę to możesz się rozejrzeć za e36 jak już oglądałem te e46 w jedynym słusznym dieslu 3.0 to tak 20k wzwyż to minimum. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Łojezu E36 jest parszywe, najbrzydsza BMW ever Cytuj
krupek 15 482 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Z zewnątrz piękne, ale ciężko taką znaleźć. No i wnętrze już topornie wygląda. Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Zapomniałeś, że ma ponad 20 lat. Z takich starszych beemek to tylko e34 lub e38 ale utrzymanie takiej starej siódemki to.. Cytuj
krupek 15 482 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Doskonale o tym wiem, ale wiek akurat nic nie znaczy. To wnętrze Lexusa LS z początku lat 90. Jest ładne i dobrze wygląda nawet dziś. Wiem, że to limuzyna, a tamta Trójka to sportowy kompakt, ale mówię ogólnie, że niektóre marki powoli się starzeją. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Jesli chodzi o awaryjnosc mojej e46 to powiem tyle, ze przez ponad 15tys km wymienilem tylko lacznik stabilizatora za 50zl. Wiec nie jest tak zle jak na 17 letni samochod Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 9 czerwca 2015 Opublikowano 9 czerwca 2015 Jak już wrzucasz 4 litrowe limuzyny to bmw też nie ma sobie nic do zarzucenia 21 lat. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.