Skocz do zawartości

Pomoc przy kupnie auta

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8,8 tys.
  • Wyświetleń 627,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Wziąłem to co wyżej, identyczny jak na fotach - M440i, kolor Tanzanite blue. Nie miałem dużego wyboru, bo odbiór 530i lub słabszej 430i to czekanie do października lub listopada i nie mam na to czasu.

  • Czezare
    Czezare

    Dobry wieczór!

  • Samochód po testowany w środku i tylko rys dopatrzeć się nie mogłem bo oszroniony (8 rano w olsztynie 0 stopni).  Wszystko tak jak chciałem wersja L kamera, składane lusteka czy lepsza tapicerka Na s

Opublikowano

Myślałem jeszcze nad taką Alfą:

http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-gt-alfa-romeo-gt-full-opcja-CID5-IDcJ8rh.html#246dcc8ae4

 

Ale tak patrze na ten środek i np. u Pajdy po ponad 200 tys. wygląda jak w chacie u Karingtonów, a tu po tych 100 już jakoś tak nie bardzo.

No i (pipi) boje się Alfy:).

 

Chciałem jeszcze jechać obejrzeć tego:

http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz-c-klasa-kompresor-panorama-dach-stan-idealny-ID6ydteH.html

 

Ale gość mówił, że jak przywiózł to już ryda była i robił. Mega problem w tych C-Klassach z tą rdzą.

Opublikowano

O jezus 2.0 JTS - co 40-60tysiecy trzeba czyscic srodek silnika z nagaru i ogolnie to konstrukcja rodem z opla ;)

Opublikowano

Po foteliku widać że używana jako auto rodzinne, ja bym brał!

Opublikowano

Ta. Gadałem z kumplem, który "troche" użytkował - aktualnie stoi u niego na podwórku bez silnika. Ocenił, że do ceny trzeba na dzień dobry doliczyć jakieś 12 tys. na remont pieca.

Opublikowano

w jakim sensie zagadka?

Opublikowano

Ta. Gadałem z kumplem, który "troche" użytkował - aktualnie stoi u niego na podwórku bez silnika. Ocenił, że do ceny trzeba na dzień dobry doliczyć jakieś 12 tys. na remont pieca.

No żartowałem :)

No i z tego co słyszałem mega mało części do tych Mazd, a silniki mało kto dobrze zreperuje.

Opublikowano

ta mazda to sraka, nawet po remoncie dupy nie urywa,pali co heteroseksualne silniki i brzmi jak wibrator.

Opublikowano

Ale wyglada jeszcze lepiej od twojego GT :)

Opublikowano

Ale za to GTV pewnie ci sie bardzo podobało. Jestes zboczony Pajdex

Opublikowano

Teraz mam depresje i jestem marudny, a jedynym lekarstwem wydaje sie byc Porsche 911 model 996, na ktore zachorowalem.

Opublikowano

No dla mnie 966 to zdecydowanie najbardziej z(pipi)ane Porsche 911 w historii. Serio, tak jak wszystkie 911 są cudne tak ten jeden model to jakiś wypadek przy pracy.

 

 

Co nie zmienia faktu, że chciałbym bardzo -_-.

Opublikowano

To ten bez okrągłych lamp z przodu ? Faktycznie jeden z gorszych 911 ale i tak bym nie pogardził.

Opublikowano

911 996, to najtansza w utrzymaniu (i zakupie w sumie tez) 911tka. Poprzednie modele,nie miały takich wytrzymalych pieców i byly chlodzone powietrzem.

Opublikowano

Ja nie licząc nöwki z salonu bez ospermionego i wypierdzianego fotelu chciałbym najbardziej taką 911 jaką miał Will Smith w pierwszych Bad Boys. Kocham mocno tą furę, nawet bez uchwytów na kubki!

Opublikowano

Siemanko, autko do 25-27 tysięcy potrzebuje:) Ma być to hatchback. Nie musi być super zrywny ale jak będzie lekko mocniejszy to nic nie stoi na przeszkodzie. Ma to być miejskie bardziej auto abym się wszędzie zmieścił, oczywiście niech pali jak najmniej. Trasy to głównie miasto, czasem przejadę więcej niż 100 km. Nie starszy niż 2010 rok.
Cos proponujecie ciekawego i sprawdzonego?

Opublikowano

Focus MK2 po lificie

KIA Cee'd I

Astra IV - tutaj byłoby trzeba poszukac okazji

Opublikowano

Zgadzam się co do Focusa 2 z benzyną. Albo Fiesta aktualny model, też benzyna tylko minimum te 82 konie, raczej nie polecałbym 60 nawet do miasta.

 

Ogólnie wybór jest duży i w dużym stopniu możesz kierować się też własnym gustem, bo te małe auta z benzynami zasadniczo były udane, więc Clio, Corsa, 207, Punto i inne też będą dobrym wyborem. Ale na pewno sugeruję benzynę w tej sytuacji.

Opublikowano

Bo zapłacisz więcej, a jeśli nie jeździsz dużo różnica może się nie zwrócić. Lub odwrotnie, zapłacisz tyle samo, a będziesz miał samochód z dużym przebiegiem. Popatrz sobie na Fiesty za 25-30k na otomoto i zobacz jakie przebiegi maja benzyny, a jakie diesle.

Po drugie w autach z 2010 będziesz miał już zwykle filtr cząstek stałych w dieslu, a one nie lubią jazdy w warunkach miejskich.

Po trzecie jak kupisz prostą benzynę z przebiegiem kilkudziesięciu tysięcy, wówczas naprawdę nie ma powodu żeby coś się popsuło poważnego. Jak kupisz diesla, ryzyko jest znacznie większe.

 

Najlepiej wypatrz konkretne egzemplarze tego samego modelu z dieslem i benzyną, sprawdź wiarygodne dane zużycia paliwa, np. średnią z Autocentrum i policz zysk na paliwie biorąc pod uwagę różnicę w cenie i szacowany przebieg. Następnie zastanów się jeszcze nad wadami i zaletami samych silników, np. diesel ma lepszą elastyczność niż klasyczna benzyna i lepszy zasięg, ale koszty napraw mogą być wysokie - tutaj też poszukaj opinii o konkretnym silniku, żeby oszacować ryzyko awarii i potencjalny koszt np. naprawy czy regeneracji turbosprężarki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.