Yakubu 3 047 Opublikowano 3 czerwca 2017 Opublikowano 3 czerwca 2017 może liczą, że trophydziwki się rzucą na tytuł. Z drugiej strony taki gość weźmie używkę, wbije platynę i puści dalej następnego dnia Cytuj
ornit 2 993 Opublikowano 3 czerwca 2017 Opublikowano 3 czerwca 2017 Wbicie rangi Warrior w treasure battle zajęło mi ok 70 pojedynków. Dużo rzeczy mozna pozaliczać w głupim treningu: Rage arty/drive, multipoziomowe areny czy combosy. 50000 punktów damageu w treningu chyba najłatwiej wbijać D.Jinem robiąc przy ścianie ss2, góra. Zadaje to chyba 75 punktów, trwa stosunkowo krótko i nie wymaga skilla. Tryb story mnie nie interesuje w tego typu grach więc wszystko przewijałem. Co do rankedów to miałem szczęście bo udało mi się zagrać chyba 6 walk. Teraz nie mogę dołączyć do żadnej. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 3 czerwca 2017 Opublikowano 3 czerwca 2017 TTT dalo sie wbic w 2h, wiec 41h to w cale nie jest malo. No, ale i tak nie postarali sie. Myslalem, ze beda jakies wymagajace juggle, czy dobicie w rankingu do top 10. A tu lajton. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 3 czerwca 2017 Opublikowano 3 czerwca 2017 Trudnosc dzbanow chyba z roku na rok jest coraz mniej wymagajaca. To nie czasy poczatkow ps3 kiedy grindowy absurd gonil skill, ktory gonil kolejny grindowy absurd. Piekne czasy ULTRA RZADKICH odchodza w niepamiec. Cytuj
oFi 2 497 Opublikowano 3 czerwca 2017 Opublikowano 3 czerwca 2017 Trudnosc dzbanow chyba z roku na rok jest coraz mniej wymagajaca. To nie czasy poczatkow ps3 kiedy grindowy absurd gonil skill, ktory gonil kolejny grindowy absurd. Piekne czasy ULTRA RZADKICH odchodza w niepamiec. Nie zgodzę się. Bywają wciąż gry takie jak Dirt rally czy super meat boy gdzie platynka jest tylko dla wybrańców i zapaleńców. Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 (edytowane) Mialem na mysli tendecje, nie twierdze ze wszystkie gry maja aktualnie malo wymagajace dzbanki, tylko ze moim zdaniem procent tych z hcorowymi jest mniejszy. Edytowane 16 lutego 2021 przez ciwa22 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 No kwestia jest taka czy wbijanie 100 tys killi w mutli to hardcore czy po prostu zmudny i nudny grind. Kiedys myślałem o platynie w GTA V i Maxie Payne 3 ale jak pomyślałem ze miałbym grindowac multi do 50 i chyba 100 levelu w GTA to paanie, idź pan w ch,uj Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 Mało grałem w gta online, ale może jest tam jakiś płatny dodatek który przyspiesza expa? Jak tak, to sprytne rozwiązanie że strony Rockstar :) Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. c0ŕ 4 834 Opublikowano 4 czerwca 2017 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 4 czerwca 2017 The Evil Within Gdybym nie czepiał się ostatnio Człowieka Ziarno że wstawia do tego tematu suche oceny bez opisu platyny, pewnie sam bym tak zrobił, bo już sporo pisałem na forum na temat tej gry. No ale się go uczepiłem, więc postaram się krótko opisać tę platynę. Nie wiem czy najtrudniejsza (chyba, ale nie chcę przesądzać), ale na pewno najbardziej wyczerpująca rzecz jaką zrobiłem w grach. Na platynę składało się u mnie: - normalne przejście na Survivalu - pierwsza styczność z grą i brutalne zderzenie z poziomem trudności. Azjaci się nie pier.dolą, Mikami naprawdę zaserwował kawał wyzwania na tym poziomie trudności, aż się dziwiłem że to gra z 2014 a nie z 2004 roku. Oldschool. Czas gry: 18h. - przejście na Akumu. Pisałem o tym trybie więc nie będę się rozpisywał - one hit, one kill. Razem z cofaniem się do poprzednich rozdziałów zajęło mi to jakieś 25h. - speedrun poniżej 5h. Znałem już grę jak własną kieszeń, więc całość zajęła mi 4h. - przejście bez upgrade'ów. Zajęło mi 11h, było ciężko nawet na casualu, bohater mógł sprintować przez jakieś 4 sekundy i od razu zadyszka, w tym był największy problem. - 151 znajdziek - 3 godziny farmienia zielonego żelu żeby zrobić wszystkie upgrade'y Czyli łącznie, dodając jeszcze jakieś 3h na robienie pobocznych trofeów chapterowych, około 65 godzin. Tyle zajęła mi ta platynka, ale było zaje.biście, czuję że więcej już się nie dało zrobić w tej grze, jest satysfakcja. Nie żałuję ani minuty, gra mimo wielu trudności, koszmarnego Akumu i czasochłonności ani trochę nie straciła w moich oczach po tych wszystkich przejściach. Polecam każdemu. Trudność platyny: 9.5/10 11 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 No raczej większa satysfakcja niż Tekken 7 Cytuj
ciwa22 858 Opublikowano 4 czerwca 2017 Opublikowano 4 czerwca 2017 The Evil Within Gdybym nie czepiał się ostatnio Człowieka Ziarno że wstawia do tego tematu suche oceny bez opisu platyny, pewnie sam bym tak zrobił, bo już sporo pisałem na forum na temat tej gry. No ale się go uczepiłem, więc postaram się krótko opisać tę platynę. Nie wiem czy najtrudniejsza (chyba, ale nie chcę przesądzać), ale na pewno najbardziej wyczerpująca rzecz jaką zrobiłem w grach. Na platynę składało się u mnie: - normalne przejście na Survivalu - pierwsza styczność z grą i brutalne zderzenie z poziomem trudności. Azjaci się nie pier.dolą, Mikami naprawdę zaserwował kawał wyzwania na tym poziomie trudności, aż się dziwiłem że to gra z 2014 a nie z 2004 roku. Oldschool. Czas gry: 18h. - przejście na Akumu. Pisałem o tym trybie więc nie będę się rozpisywał - one hit, one kill. Razem z cofaniem się do poprzednich rozdziałów zajęło mi to jakieś 25h. - speedrun poniżej 5h. Znałem już grę jak własną kieszeń, więc całość zajęła mi 4h. - przejście bez upgrade'ów. Zajęło mi 11h, było ciężko nawet na casualu, bohater mógł sprintować przez jakieś 4 sekundy i od razu zadyszka, w tym był największy problem. - 151 znajdziek - 3 godziny farmienia zielonego żelu żeby zrobić wszystkie upgrade'y Czyli łącznie, dodając jeszcze jakieś 3h na robienie pobocznych trofeów chapterowych, około 65 godzin. Tyle zajęła mi ta platynka, ale było zaje.biście, czuję że więcej już się nie dało zrobić w tej grze, jest satysfakcja. Nie żałuję ani minuty, gra mimo wielu trudności, koszmarnego Akumu i czasochłonności ani trochę nie straciła w moich oczach po tych wszystkich przejściach. Polecam każdemu. Trudność platyny: 9.5/10 I to jest wlasnie prawilna satysfakcja z wbicia wymagajacej platki. Piekna sprawa, pozdro. 1 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 5 czerwca 2017 Opublikowano 5 czerwca 2017 (edytowane) Titanfall 2 Dla mnie to absolutnie najlepszy fps tamtego roku...cos swiezego w gatunku potyczek sieciowych Po pierwszym przejsciu singla pasek pokazywal okolo 60% postepu a ze w multi katuje nadal ostro to troche gloopio mi bylo przy tylu przegranych h aby nie miec platynki. Najwyzszy poziom trudnosci jest banalny jak na najwyzszy poziom ba...mam wrazenie ze duzo trudniej mi sie gralo za pierwszym razem na normalu, w zadnym momencie ani na moment sie nie irytowalem. Singiel skonczony w dwa wieczory. Najtrudniejszy pucharek to tor przeszkod z ktorym tez nie mialem wiekszych problemow. Mysle ze teraz to platynka zayelaby jakies 10 h :) Latwa i przyjemna platynka 3/10 Edytowane 5 czerwca 2017 przez Szymek_PL_ 3 Cytuj
Ryuk 1 505 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Wpadla platyna w Infamous Second Son - 4/10. Ostatni boss tak naprawde jedynie sprawia maly problem. Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Tekken 7 - bardzo prosta platyna. 2/10 za wybicie rangi ☺️ Cytuj
iks 80 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 Wipeout Omega Collection Wymagająca platyna, mocne 7/10, wszystko zależy od skilla, jak ktoś grał w poprzednie części będzie miał łatwiej. Najtrudniejsze to kampania 2048 i Zico: HD, potem już z górki. Tylko 3 trofea online, 50 zabójstw w trybie online może zająć wieki więc polecam zrobić to ze znajomym. Po wbiciu platyny na liczniku 42 godziny. 7 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 O to widzę że przez ostatnie dni nie robiłeś nic tylko grałeś w Wipka:D Czy faktycznie do złota za kampanię na elite trzeba przejść na złoto elte nie tylko HD ale też Fury? Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 Setna platyna w kolekcji Wipka, szanuję bardzo, leci plusik. Cytuj
iks 80 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 O to widzę że przez ostatnie dni nie robiłeś nic tylko grałeś w Wipka:D Czy faktycznie do złota za kampanię na elite trzeba przejść na złoto elte nie tylko HD ale też Fury? Trzeba przejść HD i Fury, Fury to najłatwiejsza kampania więc po HD to tylko formalność. Chyba po 6h dziennie grałem, żona wyjechała na cały tydzień więc miałem dużo czasu dla siebie :) @c0r dzięki Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 14 czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 czerwca 2017 Tylko 3 trofea online, 50 zabójstw w trybie online może zająć wieki więc polecam zrobić to ze znajomym. Ja odpaliłem Eliminator online i wpadło po kilku meczach :) Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 17 czerwca 2017 Opublikowano 17 czerwca 2017 TEKKEN 7 - nie ma, co sie rozpisywać, bo trofea wpadaja przy okazji grania np. w trybie skarb. Banalne 2/10, bo jednak trzeba wygrać w tym pojedynku sieciowym, a to łatwe nie jest. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Square 8 711 Opublikowano 25 czerwca 2017 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 25 czerwca 2017 WipEout Omega Collection - jedna z najtrudniejszych platyn na PS3 powraca w odświeżonej kolekcji i nie zawodzi jeżeli chodzi o poziom trudności. Oczywiście dla kogoś kto ogrywał wersję HD i 2048 cały komplet nie będzie stanowił wyzwania, ale dla świeżaka, który po raz pierwszy ma do czynienia z serią będzie to bardzo trudna platyna. O ile w trofeach do HD/Fury nie mam się do czego przyczepić, bo prawie wszystko wpada po prostu podczas grania (kilka trudnych pucharków z Chlebaka wypadło), tak kampania 2048 jest tragicznie ułożona, pod kątem odkrywania statków i zdobywania maksymalnego poziomu. Najgorsze w całym komplecie jest Rank 50, bo po wymaksowaniu całej kampanii na złoto, brakowało mi jeszcze prawie 100k punktów (z 1,8M potrzebnego), a te wpadają bardzo wolno po skończeniu eventów. Jeszcze gdyby ostatni Prototype Challenge odkrywał się przy 49 poziomie to można zaoszczędzić 20k punktów, a tak to trzeba się albo meczyć z wielokrotnym powtarzaniem zawodów, albo stosować głupie farmienie na Sol. A wystarczyłoby lepiej zaplanować punktacje do maksymalnego poziomu. Podsumowując, dla osób które grały we wcześniejsze wersje z PS3/PSV będzie to 5/10, a dla nowych graczy w świecie Wipka 9-10/10. 11 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 25 czerwca 2017 Opublikowano 25 czerwca 2017 Przesadzasz z tym 5/10 ale faktem jest, że się dużo pamięta po kilku latach przerwy. Oczywiście ja też jadę na platynę co by mieć trzecią w kolekcji z Wipków GAME OF THE LIFE (GOTF) :D A tymczasem wpadła mi dziś 84 platynka z Horizon: Zero Dawn. Trudność trofeów w stylu Infamous:SS czyli kompletnie brak wyzwania: 2/10. Ale grało się mega przyjemnie i zdecydowanie warto zrobić calaka bo po skończeniu fabuły czuć niedosyt. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 25 czerwca 2017 Autor Opublikowano 25 czerwca 2017 Nie przesadzam. Przez HD i Fury szedłem jak przecinak robiąc w zasadzie każdy event za pierwszym podejściem na Elite na złoto, a to wszystko przez to, że ogrywałem już to na Chlebaku. Jak ktoś robił platynę na Vicie to z 2048 będzie miał tak samo. Ja nie ogrywałem tej wersji i tylko przez, że nie znałem tras to musiałem kilka razy powtarzać niektóre eventy. Do złota za kampanię nie trzeba nawet robić wyzwań A+, które są najtrudniejsze ze wszystkich dostępnych zawodów. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 2 lipca 2017 Opublikowano 2 lipca 2017 Łatwiej jest na Vicie zdobyć platyne niż w Omega Collection. Porównywałem challenge i okazuje się że wymagania są tu bardziej podkręcone. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.