kasuro 34 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 W grudniu 2012 zakupiłem w Plusie telefon Nokia Lumia 800. W sierpniu zbił mi się wyświetlacz na dole oraz zepsuł przycisk odblokowywania telefonu, co na szczęście mi nie przeszkadzało gdyż odblokować mogłem poprzez włączenie aparatu. Najgorsze było na początku grudnia kiedy to przestało nagle odczytywać kartę sim. Zgłosiłem to na gwarancji w Plusie , wysłali do serwisu. Po paru dniach serwis zadzwonił , oznajmili że naprawa to koszt ok 400 zł gdyż aby naprawić SIM + przycisk blokady muszą wymienić panel dotykowy. Trochę się zdziwiłem gdzyż nie reklamowałem panelu a co innego. Jest to wada wewnętrzna i powninni mi to naprawić bezpłatnie bez żadnych kosztów, nie interesuje mnie jakiś tam panel. Mam pytanie jak uważacie czy racja jest po mojej stronie czy po ich. Czy w tym przypadku gwarancja mnie nie obejmuje? Cytuj
krupek 15 493 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Całkiem możliwe, że mają rację. Raz, że ta usterka może być następstwem zbicia wyświetlacza, a dwa , że naprawa tej usterki może być powiązana z wyświetlaczem i jego wymianą. Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 11 stycznia 2014 Opublikowano 11 stycznia 2014 Ty chyba nie myslales, ze wysylasz telefon ze zbitym wyswietlaczem i reklamujesz plyte glowna, czekasz pare dni i wraca z wymieniona plyta glowna a wyswietlacz w stanie jak odeslales? Cytuj
kasuro 34 Opublikowano 13 stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 stycznia 2014 Nie zależało mi na wyświetlaczu, chodziło mi tylko o płytę. Zamykamy temat. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.