Skocz do zawartości

Alien Isolation


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klon Amnesii. Nawet nie wzięli pod uwagę faktu, że obcy, to drapieżnik doskonały, skoro można chodzić bok niego bez żadnej reakcji, czy chować się w szafie, gdzie znajdują się kraty, przez które obcy powinien wyczuć gracza. A tyle było chwalenia AI, że korzysta z węchu, słuchu. Obcy w filmie Scotta był przedstawiony jako istota powolna, ociężała, wolno reagująca ale przede wszystkim czyhająca na ofiarę, kożystając ze swoich unikalnych zmysłów. Ten z gry to na chwilę obecną obcy z downem. Znowu mam wrażenie, że poprzednie konsole mogą deweloperów ograniczać. Samo zaprojektowanie lokacji z nawiązaniem do filmu Scotta to może być za mało.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Dla mnie obok Shadow of Mordor druga gra targów E3. A na pewno najambitniejszy tytuł wysokobudżetowy na ten rok. Isolation nie ma nic wspólnego z Colonial Mariens( zresztą, to od początku zapowiadało się na słaby shooter, nie wiem, co ludzie w tym widzieli). Gra praktycznie w całości ma być oparta o powolną wędrówkę przez statek. Nie rażą mnie również kłamstwa w sprawie braku broni( jak się okazuje z dema broń jest i to kilka rodzajów). Cała gra szykuje się na czysty horror w pięknej oprawie. Rewelacyjnie wygląda gra świateł i płomieni ognia a dym wręcz nieziemsko. Pięknie prezentuje się animacja ksenomorfa. Przyczepić się jedynie można do słabego potraktowania wroga jako drapieżnika ale nie oszukujmy się, stworzenie gry, gdzie przeciwnik byłby w stanie cię w każdej chwili wyczuć, byłoby bardzo trudne( umiejętne zbalansowanie rozgrywki to kolejna sprawa). Sam dźwięk i design też pewnie zryją beret. Czekam bardzo mocno, chociaż i tak SOMA bardziej mnie ciekawi.

  • Plusik 1
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jako bonus za pre-order gra otrzyma wypasione dlc.

 

The bonus "Crew Expendable" and "Last Survivor" levels, which will be available to those who pre-order the game, will allow players to portray Nostromo crew members Ripley, Dallas (Tom Skerritt) or Parker (Yaphet Kotto) as they explore the doomed ship and coordinate their efforts with Lambert (Veronica Cartwright) and Ash (Ian Holm) to lure the menacing alien into the airlock.

"We always hoped that somewhere down the line while working on this game that this reunion would happen," said Alistar Hope, the game's creative lead. "From working with Sigourney on the recordings, I really got a sense of how important this character is to her. The way that she worked on the lines and improvised unquestionably made them significantly better."

 

artwork_1404833897.jpg?w=650&h=366&crop=

 

https://www.youtube.com/watch?v=pu_rWH5lS3w

Edytowane przez Timmy
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

 

Lokacje naprawdę idealnie oddają klimat filmu Ridleya Scotta. To przyszłość widziana oczami ludzi żyjących w latach siedemdziesiątych. Wszędzie jest dużo plastikowych elementów, ekrany są grube, dane przechowywane są na wielkich kartridżach i taśmach, a komputery uruchamiają się witając użytkownika poziomymi pasami przywodzącymi na myśl ZX Spectrum. Obcy: Izolacja jest pod względem estetycznym szalenie imponującym dziełem.

 
Historia jest - na szczęście - dawkowana i nie prezentowana na siłę. Czasem aktywuje się scenka przerywnikowa, dialogi są w większości wykonane w stylu Half Life'a 2, nie ograniczają ruchów bohaterki. Wbrew moim pierwotnym obawom, nie spotykamy nawet wielu innych postaci. Ripley spędza większość czasu w izolacji, jak sugeruje sam tytuł. Pojawiające się momentami robocze androidy stanowią pewne zagrożenie i zmuszają do działania, ale Izolacja nigdy nie zamienia się w grę akcji, nawet na chwilę. Możesz trzymać w ręku pistolet, ale znalezienie amunicji graniczy z cudem. Używanie broni palnej wiąże się ze zwróceniem na siebie uwagi Obcego, korzystamy z niej więc w absolutnej ostateczności.
 
Trudno mi jednoznacznie ocenić rozgrywkę. Nieprzewidywalna, nieoskryptowana natura Obcego okazuje się zarówno wyzwalająca, jak też problematyczna. Świadomość, że potwór może pojawić się zawsze i wszędzie stwarzają klimat do naprawdę wyjątkowych i zapadających w pamięć pieszych wycieczek po stacji kosmicznej. Z drugiej strony, taki system prowadzi do dużej ilości polegania na metodzie prób i błędów - choć nie zawsze, gdyż nigdy nie ma gwarancji, że jakaś sytuacja się powtórzy. Często podchodziłem do różnych celów kilkakrotnie, czasem z własnej winy, ale bywało, że po prostu nie miałem szans na ucieczkę.

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-08-13-jeden-dzien-z-gra-obcy-izolacja

 

 

Szykuje się pierwsza, godna Obcych gra od czasów świetnego Alien Ressurection z PSX. Nie rozumiem czemu takie małe zainteresowanie. Jako gracze powinniśmy świętować, że wreszcie ktoś ogarnie temat Aliena.

Opublikowano

Dla mnie to Day One już od materiałów z E3. Isolation i The Evil Within wyjdą w przeciągu dwóch tygodni - MOC!

Opublikowano

Jako bonus za pre-order gra otrzyma wypasione dlc.

 

The bonus "Crew Expendable" and "Last Survivor" levels, which will be available to those who pre-order the game, will allow players to portray Nostromo crew members Ripley, Dallas (Tom Skerritt) or Parker (Yaphet Kotto) as they explore the doomed ship and coordinate their efforts with Lambert (Veronica Cartwright) and Ash (Ian Holm) to lure the menacing alien into the airlock.

 

"We always hoped that somewhere down the line while working on this game that this reunion would happen," said Alistar Hope, the game's creative lead. "From working with Sigourney on the recordings, I really got a sense of how important this character is to her. The way that she worked on the lines and improvised unquestionably made them significantly better."

 

artwork_1404833897.jpg?w=650&h=366&crop=

 

https://www.youtube.com/watch?v=pu_rWH5lS3w

 

żenadą smierdzi ta akcja, ale ludzie i tak złożą pre ordery eh

Opublikowano

Wytnijmy część gry i dajmy ją jako "dodatki" do pre-oderów,niżej się już chyba nie da upaść. Ciekawe co w przyszłości wymyślą,cała gra dla tych co złożą pre-order, a reszta potem będzie musieć wywalać drugie tyle za te szumnie zwane dlc/dodatki? :sick:

Opublikowano

Mocne są te relacje, co wypłynęły do sieci. Gra roku, horror dekady, same ahy i ohy. To już nie ma co porównywać sytuacji tej gry do Colonial Marines, nie ten kaliber. CM od samego początku w moich oczach był tylko marną strzelanką i nią w ostateczności został. Rodzony w bólach przez kilka lat. Ciekaw jest bardzo, jak to się sprzeda.

Opublikowano

Po recenzji dema na pewnej konkurencyjnej stronie, która się pojawiła wczoraj, jestem zdecydowany kupić ten tytuł. Miałem obawy czy klimat i grywalność będą w porządku. Wszystko wskazuje, że to uczucie, które ma być - jest.

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...