decoyed 707 Opublikowano 16 listopada 2014 Opublikowano 16 listopada 2014 10 misji za mna i jestem tak spiety jak przy malo ktorej grze. Na dzisiaj przerwa ale jutro wracam i uciekam dalej. Gra przez caly czas z nia sprzedzony nie nudzi nawet na chwile. Cos czuje, ze dzwiek czujnika ruchu to bedzie mi sie dzisiaj snil... Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 listopada 2014 Opublikowano 17 listopada 2014 Faktycznie, gra jest trochę przeciągania na siłę. Wczoraj jak grałem, to w dwóch momentach byłem pewny, że to już koniec. Sparwdziłem na YT i co najmniej 2h jeszcze przede mną. Sporo fragmentów można byłoby wyciąć a gra tak samo dobra. Cytuj
decoyed 707 Opublikowano 17 listopada 2014 Opublikowano 17 listopada 2014 Ja tam na dlugosc gry nie narzekam. Dobrze, ze nareszcie pojawila sie gra, ktora nie konczy sie z dupy. Bawie sie tak dobrze, ze chetnie spedze w grze jeszcze wiele godzin. 13 rozdzialow za mna i nie przeszkadza mi backtracking. Nawet sie ciesze, ze istnieje (nie ma go jak dla mnie za duzo) - dzieki temu czuje, ze Sevastopol jest spojna, logicznie polaczona miejscowka. Lepsze to niz dojscie do jakiegos pktu i filmik pokazujacy jak postac pokonuje ultra niebezpieczna droge do drugiego rejonu statku. 1 Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 Za mna 3h i tez jestem mega zadowolony. Piekne oswietlenie,ladnie to wszystko wyglada i przede wszystkim jest klimat. Zaczalem na hardzie. Potrzebna mi byla nowa konsola, bo tak jak myslalem dala mi kopa i znow sie pieknie i przyjemnie gra. Zaraz zasiadam do Aliena i czas ruszac dalej Cytuj
Jerome 1 181 Opublikowano 20 listopada 2014 Opublikowano 20 listopada 2014 Za mna juz sporo, ale slyszalem, ze gra dluga, wiec mozliwe, ze nie jestem nawet w polowie. Powiem tak - na hardzie dawno nie mialem takich doznan, a wszystko przez sztuczna inteligencje. Nasi przeciwnicy, a przede wszystkim Obcy to mega inteligentne istoty jakich w grach jeszcze nie spotkalem. Slysza wszystko, kombinuja. Nie wystarczy wbiec do pokoju i zamknac sie w szafce - to nic nie da, gdy bestia nas widziala. Kazdy szelest, wszystko nie jest tutaj bez znaczenia. Ogromny plus za to. Wczoraj w Sevastopolu natrafilem na jednego z Cyborgow (nie ma tutaj widzenia przez sciany itd) i sie nadzialem na niego. Ja raczkiem spokojne wycofywanie sie, a ten spokojnie ''choc, pomoge Ci'' i zlapal mnie. Udalo mi sie go trafic kluczem co mi dalo troche czasu i w nogi przed siebie. Trafilem szczesliwie na winde i w ostatniej chwili udalo mi sie ja zamknac przed nim. Mega emocje. Caly czas w ukryciu. Innych ludzi mozemy latwo zabic, ale strzaly zwabiaja Obcych. Cyborgi czy Aliena zabic to cud, na tym etapie nie ma szans u mnie. Kazda nasza smierc to nasz blad. Ide grac dalej. 1 Cytuj
Humulus 825 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Ta gra chyba nigdy się nie skończy ale fakt, że staram się przyjemność obcowania z nią odpowiednio dawkować. Długość gry to ogromny plus. Duże zaskoczenie to dla mnie bardzo trzymająca w napięciu wizyta w podziemiach reaktora Sevastopolu. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Patch do Obcy: Izolacja wreszcie poprawia framerate w cut-scenkach http://www.ppe.pl/news-32272-patch_do_obcy__izolacja_wreszcie_poprawia_framerate_w_cut_scenkach.html Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Przecież już poprzedni to naprawił. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 ponoć nie do końca, więc wyszedł ten. Cytuj
D1W 0 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 wyszedl juz ten 3 patch? trzeba go jakos pobrac czy sam sie pobiera przy uruchamianiu gry? bo u mnie nic sie nie pobiera i gra sie nie uruchamia przy wczytaniu save. Cytuj
PiotrekP 1 802 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 (edytowane) Niestety, gre trochę zabiło sztuczne wydluzanie najprostszym sposobem "psucia". Latanie w tą i z powrotem i znowu w tą. Niemniej OI to bardzo klimatyczna gra, ale mnie pare razy razy sfrustrowala bardziej niz Dark Souls 2 Edytowane 22 listopada 2014 przez PiotrekP Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 wyszedl juz ten 3 patch? trzeba go jakos pobrac czy sam sie pobiera przy uruchamianiu gry? bo u mnie nic sie nie pobiera i gra sie nie uruchamia przy wczytaniu save. z infa wiadomo że wyszedł na ps4 "Miło nam ogłosić, że patch v1.03 jest już dostępny na PS4. To powinno naprawić wszelkie problemy z cut-scenkami oraz problemy z Misją 5". więc jeśli masz past genową wersję, to nie wiem czy w ogóle się pojawi/ł. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 Gra ukończona na hard, nie było jakoś ciężko, kilka fragmentów powtarzałem po 3-4 razy, ale to głównie przez moją niecierpliwość. Amunicji na końcu także zostało mi dość sporo, jedynie do miotacza pod koniec gry szukałem nerwowo buteleczek. Niektórych przedmiotów użyłem może raz czy dwa, np. taką bombę dymną. Spodziewałem się, że pod tym względem będzie znacznie bardziej hardcorowo. Możliwe, że młodzi gracze mają problem z amunicją czy systemem zapisywania stanu gry, bo są przyzwyczajenie do czegoś innego, ale stare wygi poczują się jak za dawnych lat. Inteligencja Obcego na świetnym poziomie, nieprzewidywalny sku.rwiel. Kilka razy ładnie mnie przechytrzył, bo był pewien, że pójdzie dalej czy skręci, a ten obrót o 180 stopni i w moją stronę. Początkowe spotkania z nim są zdecydowanie najtrudniejszej, bo w dalszym etapie gry, gdy już zdobędziemy miotacz ognia, to nawet gdy popełnimy błąd, to jest możliwość wyjścia cało z tej potyczki. Sama długość gry na duży plus, rzadko zdarza się w dzisiejszych czasach tak długi fps i co najważniejsze, z całkiem niezłą fabułą. Pod koniec gry minimum trzy razy byłem pewien, że to już musi być koniec, co tylko dobrze świadczy o twórcach. Samo powracanie do tych samych lokacji mi nie przeszkadzało, bo nie było tego zbyt dużo, a po drugie zawsze coś się w nich zmieniało. Klimat i design, to zdecydowanie najmocniejsze strony tej gry. Klimat można kroić nożem, a design jest żywcem wyciągnięty z filmów, plus masa szczegółów takich jak uletniająca się wszędobylska pary, jakieś zwarcia, iskry, różna kolorystyka oświetleń. Jako całość wygląda to świetnie i pod tym względem nie ma do czego się przyczepić. Jedyne rozczarowanie to ostatnie spotkanie z Alienem i samo zakończenie, spodziewałem się czego lepszego, mocniej zapadającego w pamięć. Zdecydowanie najlepsza gra 2014 w którą grałem, tytuł obowiązkowy dla każdego fana Aliena, jak i osób, które po prostu lubią gry, w których po pierwszej godzinie czuć, że twórcy włożyli w tytuł sporo pracy i nie robią z graczy debili. 6 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 25 listopada 2014 Opublikowano 25 listopada 2014 (edytowane) zagadka dla tych którzy przeszli: z której misji pochodzi ten screen? rozwiązanie po godz 18 ehh troche nie tak, ale noc nic Edytowane 25 listopada 2014 przez Fanek Cytuj
FARMEROS 2 080 Opublikowano 2 grudnia 2014 Opublikowano 2 grudnia 2014 Zaczalem wczoraj, za mna jakies 5/6 godzin gry. Nie chce mi sie rozplywac nad gierka, bo wszystko juz zostalo napisane wczesniej, ale! Jestem w 5 misji, gdzie zginalem juz jakies paredziesiat razy i ciagle nie moge zdobyc tego klucza Gram oczywiscie na hardzie. Czy jestem lamusem? Denerwuje mnie, ze obcy poki co pomyka po baaardzo waskim zakresie sciezek i gdzie nie wyjde w koncu z szafki, to zwykle dostaje w ryło po parudziesieciu sekundach. W kazdym razie, zaraz wracam na sewastopol, nie odpuszcze Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 3 grudnia 2014 Opublikowano 3 grudnia 2014 Nowe dlc, cena 34zł. Do marca wyjdą jeszcze trzy dodatki. https://www.youtube.com/watch?v=OfHJoHuxXzw#t=24 Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 (edytowane) Gram na PS3 i klimacik jest zacny, a nawet nie doszedłem daleko. Mam jednak inne pytanie, bo czytałem, że Patch 1.02 psuje save'y itp, więc twórcy wycofali go z sieci. Dziś pojawił się patch o dokładnie takiej samej numeracji na PS3, ale wydaje mi się, że wrzucili tam te dwa poziomy trudności (Novice oraz Nightmare) i nie powinno być z nim problemów - dobrze kombinuję? Edytowane 11 grudnia 2014 przez WrednyPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Na razie nie ma info zeby patch, ktory dodal poziomy trudnosci psul w jakikolwiek sposob gre Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Bo Ty Wojtuś z tego co się orientuję, to też "zeszłogeneracyjny" jesteś, nie? Cytuj
Wredny 9 586 Opublikowano 11 grudnia 2014 Opublikowano 11 grudnia 2014 Aaaaa, to sorry, nie zaglądam w tematy stricte PeeSczwórkowe, więc musiałem przegapić moment Enyłej, jako że dosyć mało czasu mam i niewiele pograłem, to na dodatek jeszcze się zaciąłem. Mam pytanko - czy jak przywalę człowiekowi z tego klucza, to on umiera, czy traci przytomność (choć chyba obawiam sie odpowiedzi). A drugie pytanie bezpośrednio związane z tym pierwszym - czy jeśli po takim powaleniu (jeśli jest śmiertelne), wczytam ostatni save, to czy gra zapisze mi zabicie delikwenta w jakimś wewnętrznym systemie śledzenia progresu (jak w Metro Last Light), czy spokojnie mogę załadować poprzedni stan gry i kontynuować moją bezkrwawą krucjatę po trofeum za nie zabijanie ludzików? Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 Dobre wieści, prawdopodobnie będzie kontynuacja. Główny projektant horroru Obcy: Izolacja przyznał, że studio The Creative Assembly niemal codziennie rozmawia o pomysłach na kontynuację tej produkcji. Gary Napper dodał, że chciałby postawić w przyszłości na większą interakcję z otoczeniem, ale ponownie w starciu tylko z jednym Obcym. - Fabuła sequela to czasami i codzienny temat. Różne osoby mają swoje własne pomysły, w jakim kierunku powinniśmy pójść. Scenarzyści mają kilka solidnych konceptów i na pewno mamy świetną okazję, by kontynuować opowieść - mówił deweloper dla serwisu avpgalaxy. - Myślę, że odsłony serii stawiające na akcję bardzo różniły się od Izolacji. Jeśli mielibyśmy zrobić sequel, to chciałbym pozostać przy jednym, przerażającym Alienie, ale chciałbym też zrobić więcej z lokacjami i interakcjami wewnątrz nich - dodał Napper. http://www.eurogamer.pl/articles/2014-12-11-kontynuacja-horroru-obcy-izolacja-to-staly-punkt-rozmow-w-creative-assembly 1 Cytuj
Humulus 825 Opublikowano 12 grudnia 2014 Opublikowano 12 grudnia 2014 Ehhh - nie działa mi dodatek "Crew Expendable" - zawiesza się na loading screenie. Kilka razy reinstalowałem i nic. Podobno pomaga odinstalowanie Disc 2 ale dobrze wiem jak konsola hałasuje czytając płytkę na bieżąco...Wersja X360 jak coś. Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 1 stycznia 2015 Opublikowano 1 stycznia 2015 Rozpocząłem znowu przygodę na Sevastopolu, ale tym razem na nowym najwyższym poziomie trudności - po samym wstępie i dotarciu do Systech Spire zostałem z jedną apteczką ,trzema czujnikami i jednym elementem B . Na samym Torrensie nie znalazłem żadnego lootu więc jest tak jak być powinno. Ogólnie ta gra to jest arcydzieło, CA sprostało takim niesamowitym wymaganiom i powinni za to utonąć w nagrodach. w(pipi)ia mnie fakt że wystarczy kilku "recenzentów" którzy powiedzą że coś jest źle z grą żeby inni (nawet ci co się znają np. angry joe) zaczęli powtarzać to samo, przez to gra nie otrzymała tytułu GOTY który tak bardzo by się jej przydał. 2 Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 stycznia 2015 Opublikowano 7 stycznia 2015 Ech....co za gra, nie będe powtarzał tego co wszyscy bo po co ? Ogrywał, ktoś dodatki ? Warto? Długie, ciekawe? Głównie pytam o dodatki fabularne. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.