Papaj 465 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Klon Amnesii. Nawet nie wzięli pod uwagę faktu, że obcy, to drapieżnik doskonały, skoro można chodzić bok niego bez żadnej reakcji, czy chować się w szafie, gdzie znajdują się kraty, przez które obcy powinien wyczuć gracza. A tyle było chwalenia AI, że korzysta z węchu, słuchu. Obcy w filmie Scotta był przedstawiony jako istota powolna, ociężała, wolno reagująca ale przede wszystkim czyhająca na ofiarę, kożystając ze swoich unikalnych zmysłów. Ten z gry to na chwilę obecną obcy z downem. Znowu mam wrażenie, że poprzednie konsole mogą deweloperów ograniczać. Samo zaprojektowanie lokacji z nawiązaniem do filmu Scotta to może być za mało. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Opublikowano 26 kwietnia 2014 a mnie się wydawało, że obcy miał kiepski wzrok a lepszy słuch i węch. chyba muszę obejrzeć jeszcze raz. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Grając w Alien Resurection na PSone bałem się miejscami, z tego co widzę po gameplay'u może i ta będzie straszna. Najważniejsze że to nie jest stricte strzelanka. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 26 kwietnia 2014 Opublikowano 26 kwietnia 2014 najlepsze jak siedzi w szafie czujnik ruchu pika napierd.ala a obcy obok gluchy jak pien.. jak dla mnie kicha a tak liczylem na dobrego obcego Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 z tego co ja kiedyś czytałem to alieny są ślepe, więc chowanie się w szafie przed alienem trochę ssie. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 Dla mnie obok Shadow of Mordor druga gra targów E3. A na pewno najambitniejszy tytuł wysokobudżetowy na ten rok. Isolation nie ma nic wspólnego z Colonial Mariens( zresztą, to od początku zapowiadało się na słaby shooter, nie wiem, co ludzie w tym widzieli). Gra praktycznie w całości ma być oparta o powolną wędrówkę przez statek. Nie rażą mnie również kłamstwa w sprawie braku broni( jak się okazuje z dema broń jest i to kilka rodzajów). Cała gra szykuje się na czysty horror w pięknej oprawie. Rewelacyjnie wygląda gra świateł i płomieni ognia a dym wręcz nieziemsko. Pięknie prezentuje się animacja ksenomorfa. Przyczepić się jedynie można do słabego potraktowania wroga jako drapieżnika ale nie oszukujmy się, stworzenie gry, gdzie przeciwnik byłby w stanie cię w każdej chwili wyczuć, byłoby bardzo trudne( umiejętne zbalansowanie rozgrywki to kolejna sprawa). Sam dźwięk i design też pewnie zryją beret. Czekam bardzo mocno, chociaż i tak SOMA bardziej mnie ciekawi. 1 Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 9 lipca 2014 Opublikowano 9 lipca 2014 (edytowane) Jako bonus za pre-order gra otrzyma wypasione dlc. The bonus "Crew Expendable" and "Last Survivor" levels, which will be available to those who pre-order the game, will allow players to portray Nostromo crew members Ripley, Dallas (Tom Skerritt) or Parker (Yaphet Kotto) as they explore the doomed ship and coordinate their efforts with Lambert (Veronica Cartwright) and Ash (Ian Holm) to lure the menacing alien into the airlock."We always hoped that somewhere down the line while working on this game that this reunion would happen," said Alistar Hope, the game's creative lead. "From working with Sigourney on the recordings, I really got a sense of how important this character is to her. The way that she worked on the lines and improvised unquestionably made them significantly better." https://www.youtube.com/watch?v=pu_rWH5lS3w Edytowane 10 lipca 2014 przez Timmy Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Małe zainteresowanie widzę. 1 Cytuj
masta_g 63 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Małe zainteresowanie ,gdyż tyttuł tematu powinien być w języku polskim 1 Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Lokacje naprawdę idealnie oddają klimat filmu Ridleya Scotta. To przyszłość widziana oczami ludzi żyjących w latach siedemdziesiątych. Wszędzie jest dużo plastikowych elementów, ekrany są grube, dane przechowywane są na wielkich kartridżach i taśmach, a komputery uruchamiają się witając użytkownika poziomymi pasami przywodzącymi na myśl ZX Spectrum. Obcy: Izolacja jest pod względem estetycznym szalenie imponującym dziełem. Historia jest - na szczęście - dawkowana i nie prezentowana na siłę. Czasem aktywuje się scenka przerywnikowa, dialogi są w większości wykonane w stylu Half Life'a 2, nie ograniczają ruchów bohaterki. Wbrew moim pierwotnym obawom, nie spotykamy nawet wielu innych postaci. Ripley spędza większość czasu w izolacji, jak sugeruje sam tytuł. Pojawiające się momentami robocze androidy stanowią pewne zagrożenie i zmuszają do działania, ale Izolacja nigdy nie zamienia się w grę akcji, nawet na chwilę. Możesz trzymać w ręku pistolet, ale znalezienie amunicji graniczy z cudem. Używanie broni palnej wiąże się ze zwróceniem na siebie uwagi Obcego, korzystamy z niej więc w absolutnej ostateczności. Trudno mi jednoznacznie ocenić rozgrywkę. Nieprzewidywalna, nieoskryptowana natura Obcego okazuje się zarówno wyzwalająca, jak też problematyczna. Świadomość, że potwór może pojawić się zawsze i wszędzie stwarzają klimat do naprawdę wyjątkowych i zapadających w pamięć pieszych wycieczek po stacji kosmicznej. Z drugiej strony, taki system prowadzi do dużej ilości polegania na metodzie prób i błędów - choć nie zawsze, gdyż nigdy nie ma gwarancji, że jakaś sytuacja się powtórzy. Często podchodziłem do różnych celów kilkakrotnie, czasem z własnej winy, ale bywało, że po prostu nie miałem szans na ucieczkę. http://www.eurogamer.pl/articles/2014-08-13-jeden-dzien-z-gra-obcy-izolacja Szykuje się pierwsza, godna Obcych gra od czasów świetnego Alien Ressurection z PSX. Nie rozumiem czemu takie małe zainteresowanie. Jako gracze powinniśmy świętować, że wreszcie ktoś ogarnie temat Aliena. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Dla mnie to Day One już od materiałów z E3. Isolation i The Evil Within wyjdą w przeciągu dwóch tygodni - MOC! Cytuj
SlimShady 3 441 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Alien Ressurection niby typowy fps ale sprawial wrazenie survival horroru Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 jako psychofan 8 pasażera nostromo widząc coraz nowsze materiały i wrażenia z tej gry mówię jedno - my body is ready Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Jako bonus za pre-order gra otrzyma wypasione dlc. The bonus "Crew Expendable" and "Last Survivor" levels, which will be available to those who pre-order the game, will allow players to portray Nostromo crew members Ripley, Dallas (Tom Skerritt) or Parker (Yaphet Kotto) as they explore the doomed ship and coordinate their efforts with Lambert (Veronica Cartwright) and Ash (Ian Holm) to lure the menacing alien into the airlock. "We always hoped that somewhere down the line while working on this game that this reunion would happen," said Alistar Hope, the game's creative lead. "From working with Sigourney on the recordings, I really got a sense of how important this character is to her. The way that she worked on the lines and improvised unquestionably made them significantly better." https://www.youtube.com/watch?v=pu_rWH5lS3w żenadą smierdzi ta akcja, ale ludzie i tak złożą pre ordery eh Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Wytnijmy część gry i dajmy ją jako "dodatki" do pre-oderów,niżej się już chyba nie da upaść. Ciekawe co w przyszłości wymyślą,cała gra dla tych co złożą pre-order, a reszta potem będzie musieć wywalać drugie tyle za te szumnie zwane dlc/dodatki? Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 No praktyka żenująca, ale takie czasy. Co pan zrobisz, nic pan nie zrobisz. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Imo nie składać pre-orderów i kupić w dniu premiery albo po. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Szkoda, że niewiele osób na świecie myśli podobnie. Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 18 sierpnia 2014 Autor Opublikowano 18 sierpnia 2014 jakoś przestałem tą grę widzieć jako wartą uwagi. Obcy jest tak obeznany że strachu przed nim nie będę czuł wcale, a na gameplayach jak się pojawia to się zachowuje często jak pijany woźny. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 sierpnia 2014 Opublikowano 23 sierpnia 2014 Cinematic trailer - bardzo ładna animacja 1 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Mocne są te relacje, co wypłynęły do sieci. Gra roku, horror dekady, same ahy i ohy. To już nie ma co porównywać sytuacji tej gry do Colonial Marines, nie ten kaliber. CM od samego początku w moich oczach był tylko marną strzelanką i nią w ostateczności został. Rodzony w bólach przez kilka lat. Ciekaw jest bardzo, jak to się sprzeda. Cytuj
Gość Opublikowano 27 sierpnia 2014 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Po recenzji dema na pewnej konkurencyjnej stronie, która się pojawiła wczoraj, jestem zdecydowany kupić ten tytuł. Miałem obawy czy klimat i grywalność będą w porządku. Wszystko wskazuje, że to uczucie, które ma być - jest. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 27 sierpnia 2014 Opublikowano 27 sierpnia 2014 A ja nadal sceptycznie. Recenzji nigdy nie czytam, decyzje o kupnie podejmuje po obejrzeniu gameplay'a. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 (edytowane) Udziwiękowienie to jest kapitalne w tej grze. Ale, te wszystkie wycięcia z gry, różnych zawartości, to tragedia. Edytowane 17 września 2014 przez Majin Buu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.