Kre3k 581 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Gra od pierwotnych twórców serii Left 4 Dead. Więcej w Gameinformerze już za parę godzin. Podobno to coop fps, ale chyba GI nie robiłoby takiego hajpu o kolejną tę samą strzelaninę. Dobrze przynajmniej, że nie wychodzi na x360/ps3. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 (edytowane) Few independent studios sport the multiplayer pedigree of Turtle Rock Studios. After years of working on Valve's Counter-Strike series, the California-based developer created Left 4 Dead, a post-apocalyptic shooter that redefined cooperative gaming and landed the number-one spot on Game Informer's Top 30 Co-op Games of All Time list. Now the studio is combining its competitive and cooperative design expertise for a new, next-gen only IP: Evolve. Backed by publisher 2K Games, which paid a whopping $10.8 million for the IP in last year's THQ auction, Turtle Rock is taking full advantage of gamers' powerful new systems. The sci-fi multiplayer-focused shooter pits a four-player crew of alien hunters against a separate player-controlled monster that grows larger and more powerful over the course of matches. Each hunter features its own unique items and abilities, and while the monster may be outnumbered, its size and an assortment of devastating attacks make it a more than formidable foe. Like Turtle Rock's previous titles, Evolve is being built with variety and replayabilty in mind; the result is a novel mix of cooperative and competitive multiplayer elements that's unlike anything we've played before. Our exclusive hands-on time with the game's four-versus-one hunt mode left us with plenty to be excited about, and you can get all the details in this month's issue. Gra rowniez na PC. Evolve Coverage Trailer Na stronie GI juz jest http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/01/07/february-2014-evolve-768796.aspx Na youtube za kilka min Edytowane 7 stycznia 2014 przez Zaqair Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 7 stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 stycznia 2014 (edytowane) > multiplayer only > pvp 4 vs 1 > FPS Podziękował. Edytowane 7 stycznia 2014 przez Kre3k 1 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 L4D zrobiło swego czasu niemałe zamieszanie - ciekawe czy uda im się coś liznąć z tego fejmu. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Multiplayer na 5 osób brzmi super nudnawno szczególnie dla tych którzy będą po stronie ludzkiej. Nie jaram się w ogóle. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 (edytowane) Multiplayer na 5 osób brzmi super nudnawno szczególnie dla tych którzy będą po stronie ludzkiej. Nie jaram się w ogóle. Grales w left 4 dead ? Momenty kiedy 4 osoby walczyły z jednym tankiem były mocno adrenalinogenne i mega fun. Edytowane 7 stycznia 2014 przez _Be_ Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Wreszcie jakis shooter na duze konsole, straszna posucha w gatunku ostatnio. 2 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Multiplayer na 5 osób brzmi super nudnawno szczególnie dla tych którzy będą po stronie ludzkiej. Nie jaram się w ogóle.Grales w left 4 dead ? Momenty kiedy 4 osoby walczyły z jednym tankiem były mocno adrenalinogenne i mega fun. Ale tank to jedna z atrakcji w L4D, a nie główna. Cytuj
Figaro 8 304 Opublikowano 8 stycznia 2014 Opublikowano 8 stycznia 2014 Ten screen aż krzyczy "generic". I wyczuwam CryEngine. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Czekam ( oczywiście wersja PC ). Póki co nie podobają mi się "skoki", kiepskawe "zwykłe" potfforki i czasem zbyt futurystyczny desing. A co mi się podoba ? Cały patent "kontry" z L4D w nowej grze/wariacji i bycie tym razem samotną bestią przeciw "wszystkim", niezbyt częsty przypadek. Edytowane 11 lutego 2014 przez Sibian Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) nowy trailer (odmienny niż filmik powyzej) a mi sie bardzo podobają ci 2 faceci - zarówno z brodą jak i z wąsiskami (mutton chops) , rzadko się zdarza żeby w jednej grze były 2 tak fajnie zaprojektowane postacie ale za to nie podoba mi się strzelanie laserkami, wole ciężke "analogowe" bronie, a nie jakieś futurystyczne pew pew pew a z gameplayu podoba mi sie klimat ciemnego lasu (troche jak jurrasic park w nocy) i ogolnie przyjemna grafika i fajnie że widać rany na potworze ale sam gameplay wydawał sie troche chaotyczny i sztywny (niektóre animacje), ogolnie wygladało to tak że potwor sie miota niczym szatan a ludziki bniegają i strzelają, jakoś kurde.... nie wyglądało to jak coś co może przyciągnąć do gry na dziesiątki/setki godzin czy to jest pewne że będzie tylko jeden rodzaj potworwa? (który ewoluuje) bo jak by dali więcej rodzajów różnorakich potworów to by troche urozmaiciło gre no kurcze nie wiem, niby sie jaram, ale bieganie i walenie do ruchomowego wielkiego celu na dłuższą mete jakoś nie zachwyciło Edytowane 11 lutego 2014 przez Yano 1 Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Słabo się to zapowiada.W L4D tryb kontry był fajny ze względu 4vs4 a jeżeli tutaj ma być 4vs1 to wątpię aby ktoś chciał grać tym potworem(pewnie większość po wylosowaniu go będzie uciekać z gry). 1 Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Dlaczego tak sądzisz ? To właśnie z kontry uciekali gracze na ogromną skale gdy im coś nie wychodziło lub członek drużyny kiepsko grał, później już nie było sensu grać z botami w drużynie. Stawiam właśnie , że jedna osoba sterująca potforkiem spowoduje , że więcej gier zostanie dokończonych. Każdy jest panem własnego losu i nie musi się oglądać za nikim więcej w trybie monstra, ani nikt mu nie popsuje akcji. EDIT : Będzie kilka potworów ( ale nadal 4 vs 1 ), tutaj info z playtestu : http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=9530 Edytowane 11 lutego 2014 przez Sibian Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) czy to jest pewne że będzie tylko jeden rodzaj potworwa? (który ewoluuje) bo jak by dali więcej rodzajów różnorakich potworów to by troche urozmaiciło gre Będzie więcej potworów. EDIT: O kurde, nie zauważyłem tego edita. Edytowane 11 lutego 2014 przez Ludwes Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Left 4 Dead był fenomenalny jeżeli właśnie graliśmy w coopie.Czy to po stronie zarażonych czy ludzi z 3 znajomymi grało się świetnie.Sam nie chciałbym grać tym 1 potworem i ganiać 4 kolesi no ale może komuś to będzie pasować. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Szarku rozumiem twoje wątpliwości z wcześniejszego postu, ale akurat powyższy przykład jest nie na miejscu. System w L4D był skrojony pod 4 vs 4 więc pojedynczy aktywny zarażony nie mógł nic zdziałać, więc i nikt sam nie chciał grać by i tak na 100% przegrać ( boty były tępe ). Tutaj od podstaw system jest przygotowywany pod jednego ostrego madafakę. Nie zdziwię się , że będą duże kolejki by pograć monstrum, w końcu to tylko jeden slot. Trzeba jeszcze zaznaczyć, że w L4D czekanie w poczekalni na 8 graczy trwało czasami stanowczo za długo. Tutaj na pewno o wiele szybciej będzie komplet. No i to w końcu twórcy kapitalnego L4D gdzie balans był bardzo dobry, po pierwszym playteście tutaj również jest już ( a gdzie jeszcze do premiery ) chwalony. No i jest to jakiś tam powiew świeżości i wykorzystywanie mniej wyeksploatowanego patentu. Edytowane 11 lutego 2014 przez Sibian Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Podoba mi się pomysł, ale zastanawia mnie jak rozpracują trzy rzeczy a) czy przypadkiem gracze sterujący ludźmi nie będą się nudzić - widzę że są i mniejsze potwory do ubicia ale czy nie będzie to nużyć jak w L4D b) czy po jakimś czasie gracze nie będą chcieli w ogóle sterować ludźmi tylko potworem c) co z potworem - czy i on będzie miał co robić (może ma polować na inne dzięki temu ewoluować? nie doczytywałem wszystkiego). Cytuj
Karas 433 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 (edytowane) Evolve może mieć problem z 60 klatkami na sekundę Wczoraj pokazaliśmy Wam sporo materiałów z Evolve (PS4), a dzisiaj czas na kolejną paczkę informacji o tym tytule. Jeśli wierzyć Philowi Robbowi z Turtle Rock, gra będzie wyglądała praktycznie identycznie na każdej ze wspieranych platform. Zapytany o słynną już kwestię rozdzielczości i ilości klatek na sekundę, poczuł się lekko zmieszany. Po początkowych zapewnieniach, że wersje na PC, Xbox One i PlayStation 4 nie będą się znacząco różniły w kwestii graficznej i zachwytach nad mocą konsol nowej generacji, przyszedł czas na poruszenie palącej kwestii 60 klatek na sekundę. Pierwszy raz jesteśmy w pozycji, gdzie produkcje na PC i konsole mogą wyglądać niemalże identycznie. W kwestii polygonów i mocy przerobowej mamy tutaj do czynienia z potworami. Tak naprawdę, to są one potężniejsze od maszyny, którą mam u siebie na biurku, co jest mocno budujące, zważywszy na to, jak dobrze gra wygląda na moim sprzęcie! Odnośnie grafiki i klatek na sekundę: Ciągle nad tym pracujemy. 60 klatek na sekundę to mocno obciążające zadanie. Staramy się jak możemy, ale wciąż jesteśmy na początkowym stadium dewelopingu. Co ciekawe, wywiad został udzielony Official Xbox Magazine, a patrząc na ostatnie różnice w multiplatformach na korzyść PlayStation 4, możemy się spodziewać, że jednak jakimś cudem uda się uzyskać 1080p i 60 klatek na sekundę w wersji na PlayStation 4. Źródło: Official Xbox Magazine http://www.pssite.com/news-31069-evolve_moze_miec_problem_z_60_klatkami_na_sekunde.html Edytowane 12 lutego 2014 przez Karas Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 (edytowane) MaZZeo jeśli ciebie nudziło strzelanie do zombie w L4D to faktycznie raczej nie masz czego szukać w tej produkcji. Edytowane 12 lutego 2014 przez Sibian Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 kwietnia 2014 Opublikowano 13 kwietnia 2014 Ten stwór na drugim screenie przypomina mi mendrka. Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 13 kwietnia 2014 Opublikowano 13 kwietnia 2014 Ta gra nie ma stylu. jakby to Popek powiedział, K*RWA NIE SONDZE Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Prawie godzina gameplayu: Lykam jak pelikan, L4D 1 i 2 mi sie podobaly, czuje ze ta gierka tez mnie przyciagnie na wiele godzin. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.