Makot 5 Opublikowano 12 stycznia 2014 Opublikowano 12 stycznia 2014 Witam forumowiczów Czy ktokolwiek może potwierdzić że PS4 da się podpiąć pod Oculusa ? Na YT są filmiki ale nie wiem czy to nie fake... Miałem na swych gałkach wersję deweloperską i chciał bym się zatopić w tym na PS4 PS:Sprawdzcie na YT albo oficjalnej stronie oculusa info bo ukazała się polepszona wersja o nazwie Crystal 1080P ,ekran Oled,brak opóznien i dodatkowe czujniki ,jak dla mnie miazga mając jeszcze porównanie starej wersji Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 12 stycznia 2014 Opublikowano 12 stycznia 2014 Nie, Oculus nie wspiera PS4. Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 12 stycznia 2014 Opublikowano 12 stycznia 2014 najpierw mialo byc wsparcie, potem nie, teraz chyba znowu tak. oficjalnie nic nie wiadomo, producenici OR nie sa specjalnie zainteresowani nowymi konsolami, ich oczkiem w glowie jest pc i to z mysla o nim powstaja te bryle. finalna wersja ma dzialac nawet z urzadzeniami dzialajacymi pod androidem, czyli z next genami tez powinna dzialac, ostatecznie wszystko zalezec bedzie od checi preducentow softu. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 12 stycznia 2014 Opublikowano 12 stycznia 2014 Gdzie było ostatnie "tak"? Bo ostatnie co mówili, to, że next geny są za słabe na Oculusa. Cytuj
Makot 5 Opublikowano 13 stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 stycznia 2014 Jedyne co mnie odrzucało w obecnej wersji deweloperskiej to rozdziałka i to że po 30min grania nawet w DOOM-a 1 miałem ochote puścić pawia Ale zobaczcie sobie ten filmik poniżej,ja mocno wierzę w ten sprzęt i zekam na jego oficjalną wersję Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 14 stycznia 2014 Opublikowano 14 stycznia 2014 Gdzie było ostatnie "tak"? Bo ostatnie co mówili, to, że next geny są za słabe na Oculusa. sugerowalem sie tym newswm http://www.dobreprogramy.pl/Oculus-Rift-szybciej-ze-wsparciem-dla-smartfonow-niz-konsol,News,42766.html ale chyba zle zinterpretowalem jego wypowiedz. Cytuj
TitoBandito 5 Opublikowano 14 stycznia 2014 Opublikowano 14 stycznia 2014 Czuję, że to coś napędzi klientów okulistom i neurologom. A przy dobrym wietrze psychiatrzy też będą mieli co robić....... Cytuj
da$io 110 Opublikowano 19 stycznia 2014 Opublikowano 19 stycznia 2014 Podobno konsole są za słabe na to ustrojstwo gdyż ma wyświetlać 2 x 1080p. No to jest gwóźdź do trumny tego urządzenia, którego sprzedaż będzie tylko trochę lepsza od innego kickstarterowego cuda, konsoli Ouya. Oczami wyobraźni widzę jak 75 milionów użytkowników pctowego steama rzuca się na Oculus Rift w dniu premiery. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 19 stycznia 2014 Opublikowano 19 stycznia 2014 Podobno konsole są za słabe na to ustrojstwo gdyż ma wyświetlać 2 x 1080p. No to jest gwóźdź do trumny tego urządzenia, którego sprzedaż będzie tylko trochę lepsza od innego kickstarterowego cuda, konsoli Ouya. Oczami wyobraźni widzę jak 75 milionów użytkowników pctowego steama rzuca się na Oculus Rift w dniu premiery. Tylko ze nikt nie reagowal na Ouye tak jak w filmiku powyzej ludzie reaguja na Oculusa...to jest prawdziwa rewolucja i next gen a nie Xbone czy PS4. Nie wazne jakie to bedzie mialo wymagania i tak kupie najmocniejszego PCta na rynku zeby pograc w nowego Skyrima na Oculusie Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 19 stycznia 2014 Opublikowano 19 stycznia 2014 Dlatego to urządzenie nie ukaże się na rynku, dopóki ceny sprzętu mogącego udźwignąć 2x1080p nie spadną dwukrotnie Cytuj
Makot 5 Opublikowano 19 stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 stycznia 2014 Dlatego to urządzenie nie ukaże się na rynku, dopóki ceny sprzętu mogącego udźwignąć 2x1080p nie spadną dwukrotnie Takich bzdur dawno nie czytałem ... Urządzenie ma się ukazać w tym roku nie wiadomo jednak kiedy dokładnie a cena ma wynosić 300 usd czyli tyle ile obecna wersja deweloperska. Miałeś chociaż raz obecną wersję na głowie? 2x1080p albo 4k to nie jest najważniejsza sprawa ,ale nie chce mi się tłumaczyć o co chodzi ,jeśli ktoś jest zainteresowany to przeczyta o początkach projektu.a wydaje mi się że cena ok 1000zł za wejście w inny świat nie jest chyba zaporowa? Pomijając start z kickstartera to cały zespół oculusa co chwilę dostaje milionowe wsparcia + nowe osoby do team-u i cały czas ulepszają sprzęt (Tak jak widać na filmiku) Mimo tego że jak wspominałem rozdziałka jest kiepska to wkładając oculusa na głowę i włączając Bioshock Infinite lub Skyrim-a będziesz zbierał szczękę i jarał się samym patrzeniem przed siebie Cytuj
da$io 110 Opublikowano 20 stycznia 2014 Opublikowano 20 stycznia 2014 Gdyby to było kompatybilne z byle smartfonem,tabletem, konsolą i PC-tem można by rwać kapcie a tak wywalam 5tyś. na kompa i dodatkowe 300 euro by to zobaczyć.Jak będę miał niefart zwymiotuję obiad i dam sobie na luz. Jak to odniesie sukces to wypluje wszystkie złe słowa o tym sprzęcie. Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 20 stycznia 2014 Opublikowano 20 stycznia 2014 300$ to developerska wersja kosztuje, ostateczny produkt ma podobno około 500 kosztować. Co do wyświetlacza, to developerska wersja wyświetla obraz w 1280x800 pikseli, ale podzielone jest to na dwa wyświetlacze po 640x800, czyli najprawdopodobniej będzie to podobnie w ostatecznej wersji wygladalo. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 20 stycznia 2014 Opublikowano 20 stycznia 2014 Na CES zaprezentowano wersję z wyświetlaczami OLED FHD, więc już nieaktualne masz info. http://www.engadget.com/2014/01/09/the-oculus-rift-crystal-cove-prototype-is-2014s-best-of-c/ Cytuj
Makot 5 Opublikowano 22 stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 stycznia 2014 Dzisiaj dostaję swoją wersję Oculusa (Poprzednią testowałem ok 20min) Więc na spokojnie zobaczę czy da się ją podłączyć do PS4 lub w inny sposób przesłać sam obraz Pozatym czekają Skyrim,HL2,Infinite i inne do ogrania Ktoś będzie miał pytania niech pyta bo gdziekolwiek na polskich forach ciężko cokolwiek się dowiedzieć Nie wiem jak wy ale ja kolejnej generację nie widzę w PS4/One itp bo jedyne co dostaniemy to wizualnie UP i tyle Dla mnie nowy poziom jest poniżej i gdyby nie fakt że Omni trzeba z Usa zamawiać dawno bym sobie to sprawił Cytuj
da$io 110 Opublikowano 24 stycznia 2014 Opublikowano 24 stycznia 2014 (edytowane) Widzę,że masz ostrą podjarkę tym sprzętem:) Być może gdybym zobaczył też bym miał.Prawda taka że nie zastąpi to TV w żaden sposób. Poza tym porównywanie tego do konsol chyba nie ma sensu bo Oculus nie jest samowystarczalnym sprzętem. Sukces widzę ale jak powiększą ilość zródel obrazu co najmniej o konsole bo to miliony potencjalnych klientów. Blacharze zachwalają ale będzie jak ze steamboksem,najpierw podnieta i smierc konsol a potem refleksja i -na co to komu jak sobie sam złożę, taniej Edytowane 24 stycznia 2014 przez da$io Cytuj
Makot 5 Opublikowano 24 stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 stycznia 2014 da$io konsol nic nie zastąpi Ale granie na PC już tylko na Oculusie,ciężko to opisać słowami ale napiszę tylko tyle co już inni pisali że poprostu jesteś w środku danej gry Skyrim z słuchawkami na głowie i można poprostu odlecieć a samo wrażenie byćia w środku jest przeogromne Miałem projektor Optoma z aktywnym 3D i nijak to porównać do Oculusa,tutaj dokładnie widać kto stoi/leży na którym planie. Mógł bym tak dalej wymieniać ale pora na minusy bo te też są (I będzie ich więcej żeby nie przesładzać) - Tak jak wspominałem ROZDZIELCZOŚĆ bo obecnie widać każdy pixel z osobna,z czasem się można przyzwyczaić ale jednak "gryzie po oczach" - Wymagania... dokładnie chodzi o to że jeśli dana gra nam chodzi płynnie na PC to na Oculusie już nie bardzo.Jeśli się nie mylę to wymagania wszystkich gier skaczą dwukronie w górę gdyż na ekranie wyświetla się obraz osobno dla lewego i prawego oka. - Brak tzw "Plug and play" najłatwiej by było go podłączyć włączyć grę i tyle,jednak jest odwrotnie.Dodatkowy program tutaj znów head tracking nie działa trzeba szukać na zagranicznych forach jak ustawić itp.Upierdliwe strasznie - I Kable...bodajże 3.Zasilający usb z sterowniami i hdmi,masakra Jednak jest to Prototyp i jak powyższe rzeczy wyeliminują to otwieram szampana i zamawiam wersję sklepową Cytuj
da$io 110 Opublikowano 24 stycznia 2014 Opublikowano 24 stycznia 2014 To jaka w końcu jest tam rozdzielczość?720p? Czy można ją zmienić? Z drugiej strony jak rwie przy pikselozie to co trzeba mieć za komputer by nie rwało przy 1080p? Cytuj
Makot 5 Opublikowano 24 stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 stycznia 2014 rozdzielczość matrycy z okulusa to 1280x768 Jednak przy graniu obraz jest dzielony na pół...i osobno wyświetlany dla lewego i prawego oka więc i wymagania skaczą.Ale efekt jest "Wow" Wyobraz sobie Skyrim gdzie wszystko jest takiej wielkości jak w realu każdy przedmiot w 3D ,jesteś poprostu w innym świecie gdzie naprawdę można się zatracić.Ja do teraz czasem macham rękami by odruchowo coś złapać a gdy przylatuje smok to odruchowo mówię "japiexxx" widzisz go w naturalnej wielkości i faktycznie czujesz się malutki.Żaden tv czy też projektor z przekątną obrazu 200 cali nie da tego efektu to gwarantuję. A to raptem jedna gra pomyśl teraz o swoich ulubionych tytułach i ile one dają frajdy Ja przy głupim demie prezentującym możliwośći oculusa miałem ciarki na rękach http://www.entertherift.fr/gamecenter/en/game-233-sightline-oculus-rift.html Moja żona która była sceptycznie do tego nastawiona i traktowała to jako popierdółkę sama zamilkła i było widać fascynację na jej twarzy Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 24 stycznia 2014 Opublikowano 24 stycznia 2014 kurde, strasznie bym takie cos przetestowal, to musi byc mega awesome! Cytuj
kakus 13 Opublikowano 2 lutego 2014 Opublikowano 2 lutego 2014 jak widać da się podpiąć, ciekawe jaki efekt nawet bez możliwości head trackingu Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 2 lutego 2014 Opublikowano 2 lutego 2014 Podpiąć się da, wiadomo. Przecież to działa po prostu jak ekran który podłączamy pod konsole. Jednak już samo wyświetlanie obrazu tak jak trzeba może być problematyczne. Pamiętajmy że na konsolach to gra musi obsługiwać 3D. Na PC w tej chwili w 3D można odpalić każdą grę obsługującą Direct3D. Do tego dochodzi aspekt samej konfiguracji tego trójwymiaru żeby oczy nam zeza nie robiły a jeśli ta konfiguracja na nowym Playstation będzie wyglądała tak jak w grach z 3D na PS3 to może być nieciekawie. No i samo ograniczenie sprzętowe nowych konsol jest problemem, pamiętajmy że wyświetlanie gry w 3D jest o wiele bardziej wymagające. Nie tak dawno podczas Steam Dev Days mogliśmy się dowiedzieć również, że Valve nawiązało współprace z OculusVR. Mogliśmy zobaczyć na tej konferencji takiego slajda Sorry jeśli ostudzam entuzjazm ale czarno widzę obecność Oculusa na konsolach. Cytuj
kakus 13 Opublikowano 2 lutego 2014 Opublikowano 2 lutego 2014 taki wynalazek i powinno śmigać http://www.ebay.com/itm/1080p-2D-to-3D-Converter-HDMI-Switcher-Signal-Video-Converter-Box-Black-/230777406526 100$ Cytuj
UberAdi 2 307 Opublikowano 2 lutego 2014 Opublikowano 2 lutego 2014 (edytowane) taki wynalazek i powinno śmigać http://www.ebay.com/itm/1080p-2D-to-3D-Converter-HDMI-Switcher-Signal-Video-Converter-Box-Black-/230777406526 100$ Wymuszanie 3D z obrazu 2D daje tylko złudzenie trójwymiaru. Mam TV z taką opcją, działa to w ten sposób, że często elementy które powinny być na drugim planie widzimy jakby były z przodu i na odwrót. Edytowane 2 lutego 2014 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
kakus 13 Opublikowano 2 lutego 2014 Opublikowano 2 lutego 2014 tak czy siak uważam że Oculus plus PS4 lub Xone i tak kiedyś zadziała Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.