Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wole jedna misje grac miesiac, niz cala gre przejsc w 4 godziny.nie wiem czy pojecie "replayability" jest ci obce, lub po prostu wolisz korytarzyki na 4h za 250 zl, bo "produkt skonczony"

To jest właśnie sedno tematu. Robią epizod na 2 godziny, sprzedają i ty się cieszysz. Wiedźmin 3, GTA V, MGS V (jeśli koniecznie chcesz powtarzać misje) starczają na więcej niż 4 godziny, a cenę sam sobie porównaj.

Odnośnik do komentarza

ale jaka cena ? 125 zł zapłaciłem za całość a jeszcze z samouczka nie wyszedłem bo się dobrze tam bawię. Gdyby nie sesje w halo z bansaiem i trening przed piątkowym turniejem w fife to bym tylko w hitmana grał :D  Ta gra przeraża wielkością i możliwościami. Ja też nie kupiłem jej na premierę. Nie lubię czekać na epizody ale jak wyszła cała to jest 2-3 razy większa od największego hitmana do tej pory. 

Odnośnik do komentarza

Tak jak pisałem wcześniej zawsze marzył mi się Hitmen, który byłby wspierany przez developera dodatkowymi zleceniami na nowych mapach, ale zakładając, że dostajemy je już do skończonej gry, która tak była wypuszczona od początku. Gdyby fani zrobili dodatkową zawartość np do dwójki albo BM na pc od razu bym ściągał.

Odnośnik do komentarza

Jakas dodatkowa znizke miales, czy 125 jest dla posiadaczy live?

nie wiem mam golda a hitman jest w promocji na live . Na pewno zniżka dla wszystkich ale czy ja miałem jeszcze taniej nie wiem. Tak czy siak w cenie 125 zł cholernie warto

 

Zlecenia są non stop dodawane przez developera. Obecnie szukać trzeba wrednego kucharza w paryżu. Takie wyzwania rzucane przez twórców przedłużają żywotności gry i dają dodatkowy fun. 

 

 

 

 

Próbowałem ukończyć to wyzwanie zabicia szefa kuchni. No prawie się udało. Zabiłem go bez problemu ale potem przy ucieczce zauważył mnie ochroniarz.  :D Najlepsze że te wyzwania są jednorazowe. Nie można sejwować. Trzeba skończyć jak się nie uda to dupa. Muszę czekać na nastepne wyzwanie . W sumie fajne taki tryb ironman w hitmanie :)

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza

 

wole jedna misje grac miesiac, niz cala gre przejsc w 4 godziny.nie wiem czy pojecie "replayability" jest ci obce, lub po prostu wolisz korytarzyki na 4h za 250 zl, bo "produkt skonczony"

To jest właśnie sedno tematu. Robią epizod na 2 godziny, sprzedają i ty się cieszysz. Wiedźmin 3, GTA V, MGS V (jeśli koniecznie chcesz powtarzać misje) starczają na więcej niż 4 godziny, a cenę sam sobie porównaj.

 

 

no ja sie ciesze, bo to hitman w ktorym mozna kombinowac przejscie jednego epizodu na 100 roznych sposobow, w tym w 2 minuty. Temu najblizej stoi MGS V, z otwarta infiltracja jaskin i baz wojskowych z dykty. GTA V? najbardziej oskryptowana czesc, z zawezonym obszarem dzialania w kazdej misji. Wiesiek? nie gralem.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jezeli nie chcesz masterowac kazdego z poziomow, czekasz az wydadza wszystko i przechodzisz raz. Polecam teraz bo jest -50% promocji.

 

Jezeli jara cie rozkminianie kazdej z map na 100%, kupujesz season passa i dostajesz co miesiac mapke na okolo 10h gry (mastering). Jak nie jestes przekonany, ze chcesz wszystkie mapki to kupujesz je pojedynczo i pomijasz te, ktore ci nie pasuja.

 

Nie rozumiem bolu dupy na forum. Zrozumialbym jakby nikt nie jaral sie nieskonczonymi serialami, seriami ksiazek, komiksami itd. Doswiadczenie jednak pokazuje, ze sprzedawanie rzeczy po kawalku ma swoich zwolennikow.

 

Akurat w Hitmanie caly fun polega na powolnym rozkminianiu mapy i probowania wielu roznych sposobow na osiagniecie celu. Moim zdaniem, zastosowany model sprzedazy jest uzasadniony. 

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Ale co ma wydawanie gry we fragmentach do rozkminiania mapek na 100%? Wcześniej nie można tego było robić czy co? Kupuje fragment do masterowania na 10-20-30 godzin i potem przez miesiąc, dwa zupełnie nic poza elusive targets aby sztucznie utrzymać gracza przy życiu. A już argument o pomijaniu mapek "bo moga mi nie pasowac" to już jakas abstrakcja totalna. No tak, przecież można pominąć niektóre mapki i fragmenty fabuły...

 

Co ja czytam.

Odnośnik do komentarza

Mowie tylko, ze przy tym jak jest skonstruowana gra, czyli kilka roznych ogromnych map, taki sposob wydawania nie jest taki zly. Skoro tak bardzo chcesz miec wszystko od razu to mozesz teraz kupic caly sezon pierwszy. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawe, ale jezeli tworcy nie wypuszczali by map epizodycznie to pewnie i tak dopiero teraz dostalbys w calosci Hitmana. Roznica jest taka, ze przy ich modelu mogli analizowac jak ludzie graja i wprowadzac ulepszenia wraz z kolejnymi misjami oraz dodawac do gry elusive targets.

 

Z pomijaniem mapek chodzilo tylko o to, ze jako klient masz mozliwosc zdecydowania w co zagrasz i kiedy wylozysz kase.

 

Nie rozumiem o co jest ten bol dupy. Chcesz przejsc calosc, kup teraz. Mozesz grac w epizody, to kupuj pojedynczo. Hitman i tak by nie wyszedl wczesniej. Przeszkadza ci to, ze ludzie ktorzy zdecydowali sie wspierdac epizody zagrali wczesniej? Nie rozumiem. Wytlumacz z czym konkretnie masz problem zamiast rzucac suche prowo.

Odnośnik do komentarza

Jezeli nie chcesz masterowac kazdego z poziomow, czekasz az wydadza wszystko i przechodzisz raz. Polecam teraz bo jest -50% promocji.

 

Jezeli jara cie rozkminianie kazdej z map na 100%, kupujesz season passa i dostajesz co miesiac mapke na okolo 10h gry (mastering). Jak nie jestes przekonany, ze chcesz wszystkie mapki to kupujesz je pojedynczo i pomijasz te, ktore ci nie pasuja.

A to kupienie pełnego produktu pudełkowego wyklucza się z masterowaniem mapek? :mog: 

Odnośnik do komentarza

Jakie prowo? To ty piszesz konkretnie o jakis polakach, ktorzy do czegos sie nieprzystosowali. Gdzie jest te multum gier od duzych developerow wydawanych przez rok czasu we fragmentach o ktore pultaja sie polacy kiedy inni są very cool about it? I mowimy tu o glownych czesciach gry i jej fabuly.

 

Kolejne sprawy:

 

z data wydania gry opowiadasz bajki. Jesli mialbys choc grosz pojecia o developingu gierki to bys wiedzial, ze odstepy miedzy epizodami sa za krotkie. Calosc zostala wyprodukowana juz wczesniej i mogla byc wydana. Byc moze SE testuje forme dystrybucji pod FF7, ktore tez ma byc we fragmentach, moze chca zmienic sposob monetyzacji swoich produkcji aby jeszcze wiecej wydoic z graczy.

Gra chodzi na silniku blood money, nie jest to tytul AAA robiony od zera z niczego. Ulepszenia to mogli wprowadzac na podstawie 15 lat doswiadczen i feedbacku dotyczacego calej serii. Bardzo odwaznie gdybasz, ze cos by wyszlo albo nie wyszlo. Zwlaszcza ze podajac ten argument nie masz nawet ani jednego przykladu na konkretne wprowadzone ulepszenia w kolejnych epizodach.

 

No ale ok, nowe metody dojenia, byly juz platne bety, early accesy to mozna wmowic takim estelom, ze gra nie jest w stanie ukazac sie w calosci tylko w czesciach. Jeszcze gdybysmy rozmawiali o jakiejs zupelnie nowej grze to moze byc komus mogl wkrecic te kity ale nie w przypadku serii ktora ma ponad 15 lat na karku.

 

Elusive targets bylo juz wczesniej w postaci edytora misji i gotowych custom scenarios no ale wtedy zaden geniusz marketingu nie wpadl na to, ze mozna to rozbic na czesci. Tak samo jak platne ubranka do szafy dla ludzika w formie dlc czy mikrotransakcji.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To juz moj ostatni post na ten temat, bo ewidentnie nie rozumiesz (albo ja nie umiem przekazac) o co mi chodzi. Ja nie bronie tego modelu sprzedazy. Po prostu nie rozumiem tego oburzenia na forum i bojkotu gry. Wezmy przyklad z innej branzy - osobiscie nie ogladam seriali dopoki sie nie zakoncza, bo nie chce czekac na kolejny odcinek co tydzien, ale nie ide na forum i nie narzekam ze musze czekac kilka miesiecy. Wydaje mi sie, ze deweloperzy maja wieksza mozliwosc reagowania na feedback z rynku niz scenarzysci, wiec tym bardziej model serialowy w TV nie ma sensu. Tylko co z tego skoro ludzie ogladaja i sie im podoba.

 

 

Jakie prowo? To ty piszesz konkretnie o jakis polakach, ktorzy do czegos sie nieprzystosowali.

 

Sezon 2 zapowiedziany = gra widocznie sie sprzedala. Dla tych ludzi, ktorzy kupili gre model jej sprzedazy nie byl taka wielka przeszkoda jak moznaby wyczytac na tym forum. Widocznie liczba tych naiwniakow byla odpowiednia, zeby mozna bylo kontynuowac historie.

 

 

 

 

Gdzie jest te multum gier od duzych developerow wydawanych przez rok czasu we fragmentach o ktore pultaja sie polacy kiedy inni są very cool about it? I mowimy tu o glownych czesciach gry i jej fabuly.

 

?

W sensie, ze ja mowilem ze sa gdzies takie gry? Spojrz np na system Nemesis z Shadow of Mordor. Tez byl swietny, a zadna gra go nie skopiowala. Natomiast wydaje mi sie, ze za kilka lat model epizodyczny bedzie bardziej rozpowszechniony, ale to tylko moja teoria.

 

 

z data wydania gry opowiadasz bajki. Jesli mialbys choc grosz pojecia o developingu gierki to bys wiedzial, ze odstepy miedzy epizodami sa za krotkie. Calosc zostala wyprodukowana juz wczesniej i mogla byc wydana.

 

Sluchalem podcastu z ludzmi z IO, ktorzy mowili jak wyglada pipeline i jakie maja lead time'y pod konkretne sprinty w dewelopingu. Gra nie byla ukonczona, gdy wydawali pierwszy epizod.

 

 

Byc moze SE testuje forme dystrybucji pod FF7, ktore tez ma byc we fragmentach, moze chca zmienic sposob monetyzacji swoich produkcji aby jeszcze wiecej wydoic z graczy.

 

Brzmi troche spiskowo, ale nie zdziwiloby mnie to. Podobnie jak facebook monitoruje co lubisz, zeby proponowac ci odpowiednie tresci. Im wiecej danych w rekach korporacji, tym latwiej o manipulacje.

 

 

Gra chodzi na silniku blood money, nie jest to tytul AAA robiony od zera z niczego. Ulepszenia to mogli wprowadzac na podstawie 15 lat doswiadczen i feedbacku dotyczacego calej serii. Bardzo odwaznie gdybasz, ze cos by wyszlo albo nie wyszlo. Zwlaszcza ze podajac ten argument nie masz nawet ani jednego przykladu na konkretne wprowadzone ulepszenia w kolejnych epizodach.

 

https://hitman.com/en-gb/updates

W tym samym podcascie, do ktorego odnosilem sie wyzej goscie z IO mowili o tym, ze na bazie statystyk do ktorych maja dostep dzieki temu, ze gra jest "zywa", moga balansowac zawartosc w kolejnych epizodach.

 

 

No ale ok, nowe metody dojenia, byly juz platne bety, early accesy to mozna wmowic takim estelom, ze gra nie jest w stanie ukazac sie w calosci tylko w czesciach. Jeszcze gdybysmy rozmawiali o jakiejs zupelnie nowej grze to moze byc komus mogl wkrecic te kity ale nie w przypadku serii ktora ma ponad 15 lat na karku.

 

Co ma wiek serii do jej modelu biznesowego? Jak FF7 wyjdzie w epizodach to tez bedziesz uzywac argumentu, ze seria z ponad 20 latami na karku, a ma epizody? I co z tego? Co to zmienia? Poza tym ja nigdzie nie mowilem, ze gra nie byla w stanie ukazac sie w calosci. Mowie tylko, ze taki model zostal przyjety i ze dal on graczom mozliwosc kupienia gry w dowolnym dla nich momencie.

 

 

Elusive targets bylo juz wczesniej w postaci edytora misji i gotowych custom scenarios no ale wtedy zaden geniusz marketingu nie wpadl na to, ze mozna to rozbic na czesci. Tak samo jak platne ubranka do szafy dla ludzika w formie dlc czy mikrotransakcji.

 

Niestety albo nie, ludziom latwiej jest wydac male kwoty czesciej, niz jedna duza kwote naraz. Tak jak pisalem, podejrzewam ze tego typu zagrywki (epizodyczne modele sprzedazy) beda coraz czesciej. Z drugiej strony, takie bardziej zwinne dzialania pozwalaja tez na szybsza reakcje, jezeli cos jest nie tak.

 

Sprawdz np.

http://www.giantbomb.com/podcasts/giant-bomb-live-at-e3-2016-day-01-the-podcast/1600-1626/

Odnośnik do komentarza

'The game has received mixed user reception on both Metacritic and Steam, despite positive critic reviews. These lower scores were attributed to HITMAN's episodic release format and always-online restriction"

 

Może i się sprzedała, w końcu są ludzie, którzy z płaczem wydadzą pieniązki aby pograć w tym samym czasie co inni. Co do innych gier, to zasugerowałeś, że tylko polacy mają z tym problem. Więc ja ci odpisalem, że nie tylko oni i chcialem jakiegoś szerszego przykladu na potwierdzenie twojej tezy, że ten model jest popularny i tylko my narzekamy. Na szczescie metacritic i recki na steamie łatwo obalaja to co napisales.

 

Podcast nie jest zadnym wyznacznikiem bo niby czego mamy sie spodziewac? Ze przyznaja otwarcie, ze gra jest skonczona ale celowo blokuja wypuszczenie calosci? To juz znam z pierwszej reki z obsidianem, ktory rok temu mowi lco innego a na streamach developerskich okazuje sie cos innego, gry gotowe, dlc gotowe, dzial marketingu swoje, timing wypuszczania/opoznianai premiery aby wpasowac sie jak najlepie jw kalendarz i jak najwiecej zarobic.

 

Gra jest zywa, kolejny swietny ficzer, developer może to albo tamto - tylko pytanie o konkrety znowu. Co wynika konkretnie z gromadzenia tych danych? Co zostalo lepiej zbalansowane w porownaniu do poprzednich serii, ktore tez sie masterowalo na roznych poziomach trudnosci?

 

Jak nie pisales o ukazaniu sie calosci dopiero w 2017? W dwoch postach o tym piszesz. Niezadowolenie na zmiane formy dystrybucji gry nazywasz bolem du py tak jakby nikt zupelnie nie mial argumentow przeciw takiemu systemowi. Wymagasz od innych aby takie zagrywki brali z polykiem, bo inaczej maja bol du py. Ogarnij sie czlowieku.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...