Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak pisalem juz po premierze o samozaoraniu square to pewien znawca gier na litere bluber powiedzial ze zupelnie sie nie znam na branzy gier.

 

xD

Gość _Be_
Opublikowano (edytowane)

Jak pisalem juz po premierze o samozaoraniu square to pewien znawca gier na litere bluber powiedzial ze zupelnie sie nie znam na branzy gier.

 

xD

Ale w jaki sposób SE się ora w tej sytuacji? Sprzedaje zbędny balast i mądrze prowadzi biznes. Przypomnę wypowiedź wczesniejszą i tak cud, że tego Hitmana dali im zrobić. SE jest dość mocno pazerne i rakowo zarządzane ale nie można im odmówić dążenia do maksymalizacji zysków. Pewnie casus Final Fantasy Spirit Within ich nadal motywuje. 

 

 

 

Wiesz dlaczego Hitman wyszedł w odcinkach? Bo poprzednia część sprzedała się na tyle słabo, że nie trafiła w target zarządu. Sleeping Dogs? Fajna gierka nie? Słabo się sprzedała i też studio poszło do piachu, reebot Tomb Raidera dzieki remasterowi dobił do kilku milionów i zrobili sequela. To jest biznes i SE jest bardzo dobrze aktualnie zarządzane kiedy kilka lat temu stali na krawędzi przepaści przez swoje durne pomysły, teraz miliony zarobione na mobilnych Finalach pozwalają im dobrze funkcjonować i wypuszczać kilka dużych gier w przeciągu roku.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Sprzedaje gó.wno, które samo uważyło z tą marką. Jeden sukces z TR nie świadczy od razu o geniuszu marketingowym wydawcy. Zaorali Hitmana odcinkami, zaorali Deus Exa zmęczeniem tematu i augmented pre order, a teraz zaorają Thiefa nową odsłoną i filmem. 

 

Serio chyba wypracowali sobie miejsce na mojej liście obok Ubi i Konami.

Gość _Be_
Opublikowano

Ani Hitman, ani SD ani Deus Ex to nie były złe gry. Ludzie ich po prostu nie chcieli kupować.

Opublikowano

Nigdzie nie napisałem, że były słabe. Deusa czy Hitmana zresztą mam zamiar jeszcze nabyć przy najbliższej okazji. Myślę, że marketing Square miał tutaj jednak trochę wpływu. Przecież zarówno o odcinkowym Hitmanie jak i polityce DLC do Deusa było w sieci głośno. W przypadku SD nie wiem, bo grę kupiłem i była spoko shit happens.

Opublikowano

Jeden sukces? A Final Fantasy MMO? Nier? Just Cause? Pierwsza grywalna wersja była totalnym szrotem i rakiem, więc poszła do garażu. Odświeżona wersja szybko stała się jednym z największych mmo na rynku i zapewne przynosi im niemałe krocie. W Hitmana, Deusa czy Thiefa zapewne nie pokładali tak wielkich nadziei, bo nie oszukujmy się - ich popularność dawno przemineła.

 

SE napewno się tutaj nie zaorało, skoro wszystko mówi że wychodzą na plus. A nie wiadomo, czy z Hitmana nie zrobi się Thief i ster nie przejmie ktoś inny - jak to wyjdzie w praniu powie nam czas. Wqrwia mnie to bardzo bo zapewne kolejna moja ukochana seria z dzieciństwa zostanie zaorana, no ale co zrobisz. Cała wina po stronie wydawcy nie leży, zdejmijcie klapy z oczu.

Opublikowano (edytowane)
Jeden sukces? A Final Fantasy MMO? Nier? Just Cause? 

 

Tak jak piszesz pierwsze FF XIV było szrotem potem się ogarneli i kliknęło, Nier ? Dziękuj Platinum Games za Automatę bo jedynka dalej byłaby niszowym gówniakiem o którym nikt nie pamięta, Just Cause skończył się na dwójce.

 

W Hitmana, Deusa czy Thiefa zapewne nie pokładali tak wielkich nadziei, bo nie oszukujmy się - ich popularność dawno przemineła.

 

 

 No w wykonaniu marketingu Square na pewno przeminęła tylko Thiefa mi naprawdę szkoda, bo zasługiwał na więcej niż ostatnia odsłona.

Edytowane przez Dr.Czekolada
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

 

 

"Our decision to withdraw from the IO Interactive A/S business was the result of a review of our portfolio that we conducted as part of our effort to concentrate our resources in order to strengthen our development capabilities,". "Because the firm is engaged in the development of Hitman and other renowned titles, we are negotiating with prospective external investors capable of ensuring that these titles carry on."

Wygląda na to, że chcą sprzedać studio wraz z marką Hitman. Dla mnie bomba, tylko żeby kupił to ktoś rozsądny.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Chyba nawet lepiej się stało, IO Interactive stało się niezależnym developerem, IP Hitman zostaje z nimi, swoją drogę to gratulacje dla SE za to, że zostawili im IP, rzadko wydawcy idą tak na rękę.

Ciekawe kto zatrudni ich i do jakiej gry (znowu widzę Marvela jako jednego z potencjalnych inwestorów), przy czym sam Hitman pewnie pomoże im w transformacji na w pełni niezależne studio.

( źródło:  http://www.ioi.dk/the-future-of-ioi/ )

Opublikowano

niestety musze to napisac, ale najrozsadniejsze akurat byloby TakeTwo. 

 

 

ehhh, tyle mozliwosci, wydawca o ogromnym budzecie, wspolpraca z rockstar. 

 

 

tyle ze to wszystko zajeybia mikrotranzakcjami :(

Opublikowano

Warto, cena jest dobra, zawartość tak samo. Osobiście największy sentyment mam do Silent Assassin i myślę, że najnowszy Hitman jest na podobnie wysokim poziomie.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Kupilem steelbooka dawno temu a dopiero teraz pograłem. Na poczatku odrzuca interfejs w menu glownym.

 

Jezu: kontrakty, srakty, polecane, pobierz, najnowsze, hot news, ranking ze świata, online, osiągnięcia :whyyy: Ja po prostu chce "new game" :(

 

No ok, parę zakladek w prawo jest "fabuła".

 

Gameplay w koncu idealnie hitmanowy, duchowy spadkobierca Blood Money (do ktorego lubiłem regularnie wracac na x360). Po korytarzowo-splinterowym Absolution nareszcie mamy spory kawałek terenu z wieloma możliwościami podejscia ofiar.

 

Przebieranie działa lepiej. Dobrze, ze odeszli od mechaniki, w ktorej osoby w tym samym stroju rozpoznaja nas zawsze, teraz to zalezy od tego, czy dana postac znała inną, za ktora sie przebieramy.

 

Zostal 6. epizod i koniec main story, krótkie to:(

 

Pytanie, czy warto zużyć kod DLC na trzy bonus misje? Z tego co czytalem, dzieją się na starych mapach (Sapienza, Marakesh), a dodają tylko nowe cele. Dodatek ten osobno jest po 42 zl na PSN.

Edytowane przez _Red_
Opublikowano

Krotkie a kazdy level to multum kombinowania i możliwości. Ja czasem odpalam gierke co by zaliczyc jeden poziom i odstawiam. Nie ma takiej mocy i mam nadzieje, ze IO zrobi teraz cos o czym bedzie sie pamietac.

 

Sam system sezonow rowniez mi nie pasuje i mam nadzieje ze byl to tylko wymysl Square.

Opublikowano

Pytanie, czy warto zużyć kod DLC na trzy bonus misje? Z tego co czytalem, dzieją się na starych mapach (Sapienza, Marakesh), a dodają tylko nowe cele. Dodatek ten osobno jest po 42 zl na PSN.

 

chyba nie, bo generalnie community samo tworzy kontrakty, ktore z tego co mi sie wydaje sa darmowe.

Opublikowano

Wlasnie zagralem w jakies kontrakty. Do dupy to. To samo co fabuła tylko inne cele, do tego brak trybu "okazji" do zabicia no i nie da się saveovac. Ech.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...