Mustang 1 776 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 To przychodzi jako wiadomość od Xbox Live? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Właśnie zrealizowałem kod, jak dobrze pójdzie, to przed snem może coś popiłuję z godzinkę. To przychodzi jako wiadomość od Xbox Live? Tak, to kontynuacja wiadomości w których wysyłali kody na trylogię. Cytuj
-DamiaN- 169 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Właśnie się instaluje!!! Zobaczymy co tam Coalition zmajstrowało 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 (edytowane) Beta waży 6.1 Gb, więc szybko się ściągnie. Edytowane 18 kwietnia 2016 przez DonSterydo Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 U mnie też się ściąga. Kod dostałem na konto kobity, na moim nadal nie ma ;P Cytuj
BaNDzi0r25 128 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 No u mnie oczywiscie nic nie ma. Cytuj
D.B. Cooper 3 068 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 kiedy beta dostępna będzie dla wszystkich? Cytuj
BaNDzi0r25 128 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Pożycz ktoś ten kod, oddam jak tylko przyjdzie Cytuj
Ins 5 829 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 5 meczy zagranych no i takie sobie to to: - adhd czyli grze bliżej do GoW3 niż UE (no ale dla niektórych to zaleta) - bronie nie mają mocy - dźwięk padaczny, w ogóle to gearsów nie przypomina, człowiek ma wrażenie że gra w jakiegoś buggerfielda czy kał of djuty - 3 słabe w cholere mapki idealne pod lancerke - sporo błędów no ale to beta (pre-alpha) Jeżeli chodzi o kwestie techniczne to padaka, no ale twórcy twierdzą, żeby na to nie patrzeć bo będzie spora poprawda (ahaaa:P). Framerate leci na pysk,na dwóch z trzech map, graficznie sporo gorzej od GoW UE, design też bezjajeczny. Takie wrażenia na szybko. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 (edytowane) Wrażenia po jakichś 2h grania: Gra jest szybka. Bardzo możliwe, że odczuwam to bardziej przez przeskok po UE, w którym brak wall-cancelingu jednak trochę ograniczał movement. W trójkę już sporo czasu nie grałem więc ciężko mi porównać. Mapki są IMO bardzo słabe, bez wyrazu - wszystkie trzy podobne do siebie. Brakuje trochę ciaśniejszych miejsc. Postacie do mnie nie trafiają, ale no cóż: bez zagrania w kampanię nie da rady wyrobić jakiegoś związku emocjonalnego. Headshoty - nie ma satysfakcjonującego 'pop', łeb rozwala razem z połową torsu. Mam nadzieję, że do premiery to zmienią. Dropshot jest spoko, ale już tęsknię za Diggerem. Jakieś karty-srarty dające bonusowe doświadczenie, nie wiadomo na co to wciskać. Ani razu nie miałem okazji wykorzystać manewru wyciągania przeciwnika zza osłony: trochę jest tu winne pkt. 1 i 2 - jak człowiek ogarnia dobrze movement z trójki to po prostu za dużo za osłoną nie siedzi. No i po prostu jakoś nie ma za dużo takich miejsc, żeby się znaleźć w takiej sytuacji. Snub w porównaniu do UE słabiutki. Chciałbym powrotu Hammerbursta z 2/3. Boomshot ma pyerdolnięcie. System aktywnych przeładowań to mieszane uczucia. Już pisałem tutaj, że wolałbym wywalenie damage boosta. Coalition zdecydowało się jeszcze bardziej ułatwić preaktywowanie broni. Cooldown na tą 'technikę' jak dla mnie zdecydowanie zbyt krótki. No i ogólnie czuć mocno, że to beta, znacznie mniej doszlifowany produkt niż w przypadku bety 3. Aaa i jedna ważna rzecz: sprawdźcie w ustawieniach jaki macie ustawiony region! U mnie domyślnie był West US z pingiem 150ms Edytowane 18 kwietnia 2016 przez chmurqab 2 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 (edytowane) Wreszcie wiadomo gdzie lecą pociski z Gnashera. Nie ma tego syfiastego celowania z UE. PS. A w co-op deathmatch boty grają zaskakująco dobrze = dobrze to wróży singlowi. Edytowane 18 kwietnia 2016 przez DonSterydo Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Srsly bluber za co ten minusik? Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Za tego active reloada Dobra, zabrzmię trochę jak pretensjonalny pajac albo autoklasyka, ale co mi tam. Dude, ile przegrałeś czasu w Gears'owy versus i czy śledziłeś kiedykolwiek gearsową społeczność? Znasz dokładnie mechanikę active reloadów? Wiesz czym dokładnie skutkują? Grałeś w playlisty z modyfikowanymi opcjami AR? Próbowałeś wielu opcji i masz wyrobione zdanie po kilkudziesięciu godzinach grania? Czy tak po prostu wołasz HURR DURR ACTIVE RELOAD ESENCJA GEARSÓW? Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Na całe szczęście jest to beta. Na całe szczęście taka beta co jest wydana pół roku przed premierą a nie jak to zazwyczaj takie Acti czy EA miesiąc przed serwują. Więc, bardzo wiele może się zmienić. Co by nie było jest na pewno lepiej niż GoW:Jugement..coś po między GoW2-GoW3. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Za tego active reloada Dobra, zabrzmię trochę jak pretensjonalny pajac albo autoklasyka, ale co mi tam. Dude, ile przegrałeś czasu w Gears'owy versus i czy śledziłeś kiedykolwiek gearsową społeczność? Znasz dokładnie mechanikę active reloadów? Wiesz czym dokładnie skutkują? Grałeś w playlisty z modyfikowanymi opcjami AR? Próbowałeś wielu opcji i masz wyrobione zdanie po kilkudziesięciu godzinach grania? Czy tak po prostu wołasz HURR DURR ACTIVE RELOAD ESENCJA GEARSÓW? 260h w multi wystarczy? Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 No dobra, a reszta pytań? Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2016 beta dropi framerate niespodziewanie często graficznie to bieda i nie chodzi samą w sobie jakość grafiki tylko dizajn, mam serio nadzieję że skoro singiel ma być mroczny to i multiplayer taki będzie bo te jasne kolorowe mapy to problem ten samo co w Gearsach 3 czyli uczucie grania w jakiegoś pedalskiego uncharted. Mam wrażenie, że tutaj chodzi jedynie o kwestię oświetlenia. hammerburst wydaje się strzelać wodą łuk jest dziwny i ciężko cokolwiek trafić jakieś bugi i braki dźwięków zauważyłem również akcje z wyciąganiem zza osłony nie widziałem ani razu póki co a co do reszty to o kur/wa pyszności :exact: chociaż w sumie to są tylko i aż gearsy 3 po face-liftingu mam wrażenie że sadzenie headshotów szczególnie ze snajpy i łuku daje jeszcze większą satysfakcję dropshot to odwrócony digger który wymaga o wiele więcej skilla reszta wrażeń może jutro bo wracam grać Cytuj
wrog 640 Opublikowano 18 kwietnia 2016 Opublikowano 18 kwietnia 2016 akcje z wyciąganiem zza osłony nie widziałem ani razu póki co Trzeba wyczuć moment. Wystarczy nawet, że ktoś tylko na chwilę się przyklei po przeciwnej stronie. Sam dzisiaj kilku dla zabawy powyciągałem bez większych problemów - http://xboxdvr.com/gamer/wrog/video/16740891 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 (edytowane) Co jest blubi, nie spodobało się syfiaste celowanie z UE? Taka prawda, strzelanie z Gnashera w UE, jeśli chodzi o celowanie z biodra, jest nieintuicyjne czy wręcz nienaturalne. Zamiast strzelać do przeciwnika, który jest centralnie przed naszą postacią, co by sugerowała zwykła logika i to gdzie jest skierowana lufa broni, to w UE trzeba się ustawiać tak żeby przeciwnik był na prawo od nas. Coalition nawet tutoriale musiało kręcić jak się strzela z Gnashera w UE, bo nikt nie wiedział gdzie pociski lecą XD Edytowane 19 kwietnia 2016 przez DonSterydo 1 1 Cytuj
wrog 640 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Po dłuższym pograniu:- Hammerburst to padaka, nie ma sensu go brać zamiast Lancera;- nijakie mapy - wszystko na jedno kopyto, w formie kwadratu, otwarte, bez jakiejś większej wariacji czy ze zróżnicowanymi ścieżkami, na każdej gra się tak samo;- wydaje mi się, że gnasher powinien mieć osłabiony zasięg. Zbyt często miałem wrażenie, że z kilku metrów traciłem prawie całe życie i wystarczyło, że drugim strzałem mnie ktoś tylko draśnie, by położyć;- łuk - nie wiem, czy to wina s(pipi)ego dźwięku, czy zmienionego celownika, ale za cholerę nie mogę na razie ogarnąć tego łuku, dziwny strasznie;- przyklejanie granatów - jeśli ma zostać, to muszą zmniejszyć zasięg (teraz to przegięcie) albo dać więcej czasu na ucieczkę;- grze raczej bliżej do jedynki niż trójki i nie wiem, czy mi się podoba takie bardzo konserwatywne podejście. Zobaczymy co się stanie, gdy dojdzie większa liczba graczy i będzie pewnie mniej walki na same gnashery.Dźwięk i grafika balas, ale Coalition mówi, że to pre-alpha i work in progress, więc nie będę się nad tym rozwodził. Fajnie, że Gearsy wracają, ale trochę brakuje tu świeżości. Z drugiej strony lepsze to niż eksperymenty rodem z Judgment. Cytuj
Vexilium 425 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 (edytowane) Microsoft schrzanił sprawę i nie będzie wysyłać kodów do osób kolejno grających w GoW: UE. Będzie to całkowicie przypadkowe, co oznacza, że kod będzie można otrzymać zarówno dzisiaj, jak i w czwartek. Na pocieszenie pojawiła się informacja, że dzisiaj będzie wysłana większa ilość kodów niż wcześniej planowano. ŹRÓDŁO: https://gearsofwar.com/en-us/forums/e9b54fc61eb74ad783d533ca502b0132/threads/information-on-beta-code-distribution-latest-update-4-45pm-pdt/b2c3ab8e-bde0-4f0c-93cb-ec350a9639ad/posts?page=1#post2 Edytowane 19 kwietnia 2016 przez Vexilium Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 19 kwietnia 2016 Opublikowano 19 kwietnia 2016 serriooo....?DF tempaki już bete pół roku przed premierą badają? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.