Skocz do zawartości

Gwarancja i awaryjność Xbox One


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

coś mi sie dzieje z klockiem :< drugi raz tak mam, po odpaleniu konsoli w dashu czy w grze czy w innej aplikacji co 3-4 sekundy obraz znika by pojawiła się "kasza" na 1-2 sekundy i z powrotem do obrazu z konsoli. kwestia kabli odpada, podmieniałem hdmi, gniazdo jest ok, poprzednim razem zadziałał restart ustawien do fabrycznych, teraz juz nie działa ten myk, ktoś coś sie z tym spotkał? jak dziś sobie nie poradze wysyłam (pipi)ka do serwisu.

 

edit: dobra teraz już umarł [*] wysyłam do serwisu. sie nagrałem w diablo.

Edytowane przez Orzeszek
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

Tę wiadomość e-mail wysłano jako potwierdzenie odebrania konsoli przez centrum obsługi. Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań.

Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone i konsola zostanie odesłana w możliwie najkrótszym czasie.

 

Co to oznacza bo nie umiem czytac z zrozumieniem, ze konsol wg nich jest sprawna i ją odysłają, czy mam ich nie molestować i naprawią jak najszybciej? Anyone?

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

Tę wiadomość e-mail wysłano jako potwierdzenie odebrania konsoli przez centrum obsługi. Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań.

Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone i konsola zostanie odesłana w możliwie najkrótszym czasie.

 

Co to oznacza bo nie umiem czytac z zrozumieniem, ze konsol wg nich jest sprawna i ją odysłają, czy mam ich nie molestować i naprawią jak najszybciej? Anyone?

 

Zlecenie serwisowe zostanie przetworzone = konsola zostanie naprawiona (lub nie - jeśli jest sprawna, a winne jest wejście HDMI w telewizorze lub kabel).

Nie jest konieczne podejmowanie żadnych działań = nie musisz odpisywać na tę wiadomość.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Sprawdzą co jest nie tak i odeślą Ci naprawioną jak najszybciej.

Gość Orzeszek
Opublikowano

Uff. Juz myslalem ze u nich wszystko ok tylko u mnie xbox na zyle wodnej stoi. 5 dni z czego 2 to weekend normalni blyskawica.

Gość Orzeszek
Opublikowano

sorry że post pod postem ale...

Status: Produkt został wysłany do klienta 

 

albo to najlepszy serwis na świecie, albo nie mają co do roboty, że zrobili mojego klocka w trybie turbo, albo nic z nim jednak nie zrobili i sie w(pipi)ie.

 

kierwa.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jeżeli miałeś walnięte gniazdo HDMI, to dla wykwalifikowanego serwisanta była to robota na 30 min z lutownicą ;)

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

wątpię by to była kwestia hdmi, inaczej, chciałbym że by to byla kwestia hardwere-u. za pierwszym razem jak tak miałem zrobiłem restore systemu i podziałało dwa tygodnie i potem znowu cyrki, jaki zrobili tylko restore, i stwierdzili "jest ok odsyłamy" i za dwa tygodnie będe miał to samo to sie wkurze. do czego to doszło, rozpatrują sprzet na gwarancji w innym kraju w 3 dni robocze, a ja mam wątpy czy nie spartolili :D

 

na rozpisce napiszą chyba co zrobili, imo kwestia softu i jakieś błędy krytycznie powychodziły.

Edytowane przez Orzeszek
Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

jak nie bede miał watpliwości co do jakości serwisu, zmusze swojego psa do nie srania m$ pod ich oddziałem na alejach jerozlimskich, tyklo bede z nim zapyerdała na ogrodową do sony scep

Edytowane przez Orzeszek
Opublikowano

Z tego co wiem w większości przypadków nikt się już nie bawi tylko klocek przychodzi, szybka diagnostyka i wymiana płyty. Tak jak mówisz 30 minut to zajmuje ale nikt się nie bawi w lutowanie.

Opublikowano

owacja na stojaco dla serwisu M$ jesli faktycznie odsylaja ci naprawiona konsole, no nieprawdopodobne jak to sprawnie dziala w przeciwienstwie do 4theplayers

Gość Orzeszek
Opublikowano

 

Scheduled Delivery Updated To:

 

Thursday, 08/28/2014, By End of Day

 

 

 

 

tumblr_mco71qWIg51rpibioo1_500.gif

 

 

 

 

Gość Orzeszek
Opublikowano (edytowane)

właśnie odebrałem konsole, dostałem pisemnie przeprosiny od phila spencera i golda na miecha gratis <3 zaraz sprawdze czy konsola działa

 

ok, narazie wszytsko hula, 7 dni kalendarzowych trwała reklamacja w innym kraju, MEGA

Edytowane przez Orzeszek
Gość Orzeszek
Opublikowano

Nie sprawdzilem wlasnie serial number przed wysyłką ale wyglada na mojego.

Opublikowano (edytowane)

Chciałem wysłać swoją konsolę do Microsoftu, ale po wypełnieniu wszystkich pól na stronie wywaliło mi error. Można zamówić serwis w jakiś inny sposób? :confused:

 

Eh, zadzwoniłem do supportu i powiedzieli mi, że dopiero od 5 Września będą mogli pomóc. :S

Edytowane przez Oski918

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...