ppibo1 1 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 Konsola wyciszyła się u was całkiem? Pomijam prace HDD. U mnie jakieiś chyba słabej jakości jest wentylator bo wydaje dziwny dźwięk. Cytuj
SiuSiu 16 Opublikowano 19 października 2014 Opublikowano 19 października 2014 Ja dziś kupiłem w sklepie nówkę i od razu po podłączeniu zasilacza - nawet przed włączeniem konsoli - brzęczało. Później po uruchomieniu również, ale jak tylko pobrała się aktualizacja i konsola się zrestartowała.... cisza tylko hdd trochę szumi ale to norma (nawet głośniej mi szumi hdd z dekodera tv sat) Cytuj
ppibo1 1 Opublikowano 20 października 2014 Opublikowano 20 października 2014 Czyli u was konsola jest cicha oprócz hdd. Z bliska też nic nie słychac u was? Wysyłał ktoś ostatnio na gwarancje? Wymieniają na nowe? Ciekawi mnie po tej aktualce co naprawia chrabąszcza czy coś by z nią zrobili. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 21 października 2014 Opublikowano 21 października 2014 Dziś dostałem maila, że konsola zostanie odesłana do mnie z serwisu. Teraz mam pytanie. Na myservice.xbox.com widnieje stary nr seryjny konsoli, czy to oznacza, że odsyłają mi tego wadliwego szrota, czy po prostu oni nie aktualizują danych jak nr seryjny konsoli na stronie? Może ktoś napisać, kto dostał nową sztukę i jak u niego to wyglądało? Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 Siemanko. Mam pytanie. Ma też ktoś "felernego pada"? tzn, mój z prawej strony tak jakby był luźny, rusza się prawa strona lekko, trzeszczy, tak jakby był źle spasowany czy coś. Przycisk "b" też tak jakby skrzypi przy wciskaniu. Za namowa kumpla zadzwoniłem do MS no i złożyłem wniosek o wymianę akcesorium. Czekam tylko na maila od ups i wysyłam im pada. Myślicie, że wymienią na nowy? Niby Pan po drugiej stronie linii powiedział, że wymienią bo to w sumie nie pierwszy przypadek.Tylko w zgłaszaniu wymiany nie było pola (albo ja nie zauważyłem) do opisania problemu pada, nie będzie tak, że oni tylko sprawdzą czy każdy przycisk działa itp i odeślą z powrotem? Kto miał/ma podobnie i może już korzystał z wymiany? pozdr. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 Wymienią, nikt już takich rzeczy nie naprawia. Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 (edytowane) Siemanko. Mam pytanie. Ma też ktoś "felernego pada"? tzn, mój z prawej strony tak jakby był luźny, rusza się prawa strona lekko, trzeszczy, tak jakby był źle spasowany czy coś. Przycisk "b" też tak jakby skrzypi przy wciskaniu. Za namowa kumpla zadzwoniłem do MS no i złożyłem wniosek o wymianę akcesorium. Czekam tylko na maila od ups i wysyłam im pada. Myślicie, że wymienią na nowy? Niby Pan po drugiej stronie linii powiedział, że wymienią bo to w sumie nie pierwszy przypadek. Tylko w zgłaszaniu wymiany nie było pola (albo ja nie zauważyłem) do opisania problemu pada, nie będzie tak, że oni tylko sprawdzą czy każdy przycisk działa itp i odeślą z powrotem? Kto miał/ma podobnie i może już korzystał z wymiany? pozdr. miałem podobny problem z panelem z prawej strony, do tego jakiś jakby bug z analogiem, że spamowało mi do góry (jakbym go szybko przechylał) przez co nie dało się normalnie pograć w niektóre gry wysłałem na początku miesiąca do serwisu i nadal czekam... wcześniej dokupiłem oczywiście nówkę ze sklepu i nie mam z nim już żadnych problemów Edytowane 22 października 2014 przez Lokomotywa Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 Siemanko. Mam pytanie. Ma też ktoś "felernego pada"? tzn, mój z prawej strony tak jakby był luźny, rusza się prawa strona lekko, trzeszczy, tak jakby był źle spasowany czy coś. Przycisk "b" też tak jakby skrzypi przy wciskaniu. Za namowa kumpla zadzwoniłem do MS no i złożyłem wniosek o wymianę akcesorium. Czekam tylko na maila od ups i wysyłam im pada. Myślicie, że wymienią na nowy? Niby Pan po drugiej stronie linii powiedział, że wymienią bo to w sumie nie pierwszy przypadek. Tylko w zgłaszaniu wymiany nie było pola (albo ja nie zauważyłem) do opisania problemu pada, nie będzie tak, że oni tylko sprawdzą czy każdy przycisk działa itp i odeślą z powrotem? Kto miał/ma podobnie i może już korzystał z wymiany? pozdr. miałem podobny problem z panelem z prawej strony, do tego jakiś jakby bug z analogiem, że spamowało mi do góry (jakbym go szybko przechylał) przez co nie dało się normalnie pograć w niektóre gry wysłałem na początku miesiąca do serwisu i nadal czekam... wcześniej dokupiłem oczywiście nówkę ze sklepu i nie mam z nim już żadnych problemów No tez tak mysle, tylko jak z tym opisem uszkodzenia pada?! Nie mialem pola zadnego do wpisania i teraz nie wiem czy jakos opisac problem i wyslac w paczce z padem czy Oni i tak nie beda patrzec na pada o wymienia pewnie bez spojrzenia nawet na usterke? Ooo, az tyle? Mnie powiedzial koles, ze trwa to wszystkie mniej wiecej 2 tygodnie. Nie masz zadnych wiesci od nich, maila chociaz? Powiedz mi jeszcze czy Ty opisywalea jakos problem z padem i czy dlugo czekales na maila z ups z tym czyms do wydrukowania i naklejenia na paczke? Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 mejla z ups chyba z automatu dostałem jak pamiętam, rodzaju usterki nie podawałem, tam wymieniają bez gadania. a info jakie ostatnio jedyne dostałem, to "akcesorium wysłane do klienta" i tak czekam od 9 października... gadałem ostatnio z jakimś facetem na infolinii i mówił, że nawet 26 dni mogę czekać. Cytuj
S_600 252 Opublikowano 22 października 2014 Opublikowano 22 października 2014 O fak, to ten pad chyba z Chin leci 1 Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Ja caly czas czekam na maila od UPS... Nie wiem czy zglosic to, ze nie dostalem czy poczekac te "umowne" 24h. Chcialbym juz zamowic kuriera i miec to z glowy. Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 a w spamie nic nie masz? do mnie padzik już właśnie dotarł, nowiutki i sprawny w 100% Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 Nie mialem, dobrze, ze wypelnilem o kontakt i zadzwonili. Musieli nowe zlecenie zrobic i etykiete, dopiero wtedy dostalem. To sa takie 2 kartki z instrukcja, pokwitowaniem, obsluga klienta itp z ups tak? Rozumiem, ze tylko to pokwitowanie wycinam z tej kartki tzn. Ship to: Frankfurt itp , naklejam i tyle? Nic wiecej chyba nie musze? No wiadomo, z tylu kartonu swoje dane do zwrotu. No to cale szczescie, ze wszystko dobrze teraz ja sobie poczekam. Na szczescie dokupilem drugi dodatkowy wiec jakos przezyje Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 23 października 2014 Opublikowano 23 października 2014 ja wydrukowałem cale i cale oddałem razem z paczką kurierowi i nawet nic nie przyklejałem, normalnie przyjął Cytuj
cithall 107 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 Dziś przysłali mi Xboksa z serwisu i jestem załamany. Jeden z problemów nie został naprawiony, czyli bzyczenie po podłączeniu wtyczki do prądu, i pojawił się inny... przysłali mi konsolę porysowaną na błyszczącej obudowie - MASAKRA. Jedyne co zrobili to zaktualizowali dasha nic więcej... Jestem maksymalnie wkur.wiony, bo wysyłałem do serwisu sprzęt który miał 3 dni i był w idealnym stanie wizualnym, a teraz wygłąda jakby miał z 6-8 miesięcy użytkowania. Do tego cała reklamacja trwała 10 dni z czego 3 dni leżała w serwisie. Teraz macie przykład, że serwis MSu taki super nie jest. Nie dość, że sprzedają wadliwy sprzęt w sklepach, to jeszcze serwis ci dodatkowo uszkodzi obudowę i nie usunie usterki. Czuję się wydymany i to mocno z ich strony. Dziś zadzwonie na infolinie z reklamacją, jak to nic nie da to ostatni raz kupiłem sprzęt od Microshitu... Polska niestety znajduje się w Afryce i klienta mają w du.pie. Cytuj
Oski918 63 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 To dziwne, bo moja konsolka własnie wysyłana była trochę porysowana, a wróciła nówka idealnie zabezpieczona, żeby nie było możliwości jej porysowania. Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 Same here, moja przyszła obklejona w folie na błyszczących częściach. Chyba, że po tym updacie zaczęli lecieć w huia. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 No widzisz, ty miałeś szczęście ja już nie... Teraz ją włączyłem i chyba nawet mi dasha nie zaktualizowali, bo właśnie teraz zrobiło mi aktualizację i już nie ma bzyczenia. Nie zmienia to faktu, że słabo z ich strony, że nie zroblli nic po za porysowaniem mi obudowy. Smutne jest to, że wysłałem im nówke konsole a dostałem używaną. Z mojej strony to był już ostatni zakup tej firmy, a także w sklepie euro rtv, który robił mi problemy z wymianą. Ktoś się orientuje czy reklamacja na infolinii coś da, tym bardziej, że nie mam jak im udowodnić w jakim konsola była stanie przed serwisowaniem? Cytuj
ppibo1 1 Opublikowano 24 października 2014 Opublikowano 24 października 2014 .. a miałem zamawiać kuriera po swoja bo super serwis.. Cytuj
RemosPl 1 Opublikowano 26 października 2014 Opublikowano 26 października 2014 @ppibo1 przypadek wyżej to pierwszy chyba ze stajni m$ z taką obsługą.. możesz wysyłać Cytuj
cithall 107 Opublikowano 26 października 2014 Opublikowano 26 października 2014 No właśnie nie jest to pierwszy, poczytajcie sobie na zagranicznych forach. Jest o wiele więcej osób potraktowanych w ten sposób... Cytuj
danielpes5 3 Opublikowano 30 października 2014 Opublikowano 30 października 2014 Czyli wychodzi na to że serwis MS to jakiś random. Ja akurat dostałem nową konsolę w folli. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Mnie się już nie chciało nerwów tracić i sprzedałem szrota. Kupie nową konsole jak nie będą produkować takiej tandety, bo to co obecnie jet w sklepach to jest jakaś kpina z ich strony. Sklepy razem z Micosoftem obrzucają się błotem i każdy uważa, że to nie ich wina i nikt nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Jak ktoś ma zamiar kupić to niech się lepiej wstrzyma, bo jak widać serwis działa różnie... A z tego co można znaleźć na innych forach to ta aktualizacja wszystkim nie pomaga. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) Sorry za post pod postem, ale wyglada na to ze nowe partie Xboxa maja jakies problemy z wentylatorem, w tym nawet biale konsole z Sunsetem. Ta konsol to chyba jakis nieudany prototyp xD http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1851756.aspx http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1858250.aspx Edytowane 2 listopada 2014 przez cithall Cytuj
ppibo1 1 Opublikowano 2 listopada 2014 Opublikowano 2 listopada 2014 (edytowane) Mam dokładnie taki sam dźwięk z wentylatora jak w 1 filmiku.. do tego wibrujący? zasilacz . Coś sie nie starają Teraz kwestia tego czy opłaca się to wysyłać na gwarancje czy może sam się dotrze ten wentylator. Nikt nie potrafi zrobić sprzętu bez wad Edytowane 2 listopada 2014 przez ppibo1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.